Hotel Palm Inn
Hotel met een restaurant, in de buurt van KOMTAR
Fotogalerie voor Hotel Palm Inn





Beoordelingen
7,4 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Superior kamer, niet-roken laden

Superior kamer, niet-roken
Hoogtepunten
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Regendouchekop
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer laden

Standaard tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Regendouchekop
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor Business Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden, roken, uitzicht op zee laden

Business Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden, roken, uitzicht op zee
Hoogtepunten
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Regendouchekop
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Gratis mineraalwater
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

No.4802 Jalan Bagan Luar, Butterworth, Penang, 12000
Over deze accommodatie
Hotel Palm Inn
Vergelijkbare accommodaties

Hotel Waterfall
Hotel Waterfall
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
6.6 van 10, 63 beoordelingen
De prijs is € 28
inclusief belastingen en toeslagen
12 nov - 13 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: MYR 2.00 per accommodatie, per nacht.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het continentaal ontbijt: ca. MYR 12 voor volwassenen en ca. MYR 12 voor kinderen
- Toeslag voor onoverdekt parkeren: MYR 2.00 per dag
- Toeslag voor extra bed: MYR 50.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en pinpassen. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: rookmelder
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Palm Inn Butterworth
Hotel Palm Inn
Palm Butterworth
Hotel Palm Butterworth
Hotel Palm Inn Butterworth, Penang, Malaysia
Hotel Palm Inn Hotel
Hotel Palm Inn Butterworth
Hotel Palm Inn Hotel Butterworth
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Hotel Palm Inn
7,4
Goed
7,8
Netheid
7,0
Locatie
7,4
Personeel en service
5,0
Milieuvriendelijkheid
7,4
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Zakenreiziger
23 mrt 2022
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2022
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
1 dec 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in november 2021
8/10 – Goed
hood
19 mrt 2021
hood
4 nachten verbleven in maart 2021
10/10 – Uitstekend
AnwarRamli, Kajang
Reisde met familie
2 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
AnwarRamli
1 nacht verbleven in juli 2020
10/10 – Uitstekend
NUR AIN BINTI
17 jun 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
NUR AIN BINTI
2 nachten verbleven in mei 2020
8/10 – Goed
Nursyuhada
Reisde met familie
16 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nursyuhada
1 nacht verbleven in februari 2020
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
15 dec 2019
Negatief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2019
6/10 – Redelijk
Lali
Zakenreiziger, Reisde met partner
10 dec 2019
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Lali
1 nacht verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
WENG TATT
28 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Stay there before.
WENG TATT
1 nacht verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie en kleine kinderen
25 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
4/10 – Matig
Jason
23 nov 2019
Jason
3 nachten verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Nurulhuda
Reisde met een groep
12 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nurulhuda
1 nacht verbleven in november 2019
6/10 – Redelijk
Teik Pheng
Zakenreiziger
9 nov 2019
Positief: Personeel en service
Teik Pheng
1 nacht verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger, Reisde met partner
8 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
3 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Dila
Reisde met een groep, Zakenreiziger
3 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Dila
1 nacht verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
31 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
28 okt 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Clara
Reisde met een groep
27 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clara
1 nacht verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Mohd
Zakenreiziger
27 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mohd
2 nachten verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Mohammad
Reisde met familie
26 okt 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good but can be better
Mohammad
2 nachten verbleven in oktober 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
26 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
nur atikah binti ahmad
19 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
nur atikah binti ahmad
1 nacht verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
17 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep, Reisde met partner
2 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2019