Ingang binnen

Beoordelingen van Golden Tulip Flamenco

4 out of 5
Golden Tulip Flamenco
2 El Gezira El Wosta Street, Zamalek, Cairo

Beoordelingen

7,6

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 93 van 373 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 155 van 373 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 77 van 373 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 29 van 373 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 19 van 373 beoordelingen" "

7,8/10

Netheid

7,8/10

Personeel en service

7,4/10

Voorzieningen

7,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Anna

Positief: Netheid
The breakfast options were very good and the room and bathroom were nice and clean
2 nachten verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Oege

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service, voorzieningen
leuke bar, leuk personeel. super lokatie. betaalbaar.

8/10 – Goed

Pelluri Raghava

2 nachten verbleven in januari 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
goed hotel met uitzicht op de Nijl
Prettig ontvangst aan de receptie, waarna de koffers naar de (ruime) kamer gebracht werden. De kamer was ruim met een schitterend uitzicht op de Nijl. De airco (enigzins lawaaiig zorgde voor een fijn klimaat op de kamer. De bedden zijn uitstekend. Het ontbijt is goed met heel prettig personeel. Dit hotel is een aanrader.
4 nachten verbleven in maart 2018

8/10 – Goed

E, L

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel aan de Nijl.
Het hotel ligt in een goede buurt. Het personeel is vriendelijk. Goed ontbijt.
6 nachten verbleven in maart 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel Golden Tulip Flamenco Zamalek
Goed Hotel in de duurste en veiligste wijk Zamalek van Cairo. Op het moment van ons bezoek waren er verbouwings-werkzaamheden waardoor er af en toe wat ongemakken waren. Verder hadden wij ontbijt bijgeboekt voor 5 euro. Dit was een uitgebreid en goed ontbijt voor deze prijs. Taxi's zijn goedkoop als je er maar voor zorgt dat je met de meter aan naar bestemming rijdt, anders betaal je teveel. Eten in de buurt is er in alle vormen en prijzen, er komt wel zo'n 25 % aan belasting enz. op de vermelde prijs bij.

8/10 – Goed

Rob, Oud Beijerland

Positief: Netheid, personeel en service
Goed hotel als uitgangspunt om Caïro te ontdekken
Hotel is wat gedateerd, maar netjes. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Goed ontbijt. Kamers zijn ok.

10/10 – Uitstekend

Sara, Amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
worth the money
the hotel is in a great location, the rooms are clean and spacious and the staff is very friendly. the only down side is the wifi, you need to ask for a new username and password daily and the mbs usage is very limited, but it wasnt a big deal.

10/10 – Uitstekend

ca, NL

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Flamenco
Very nice hotel, along the Nile. Not too glamoureous, but straightforward, friendly, good facilities, good kitchen and breakfast buffet. So take this as a good tip.

8/10 – Goed

Olla

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Noisy
1 nacht verbleven in april 2024

6/10 – Redelijk

Jamal

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
4 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Cristina

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent staff
5 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

ALESSANDRA SABINA, Monteverdi Marittimo

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Kazuko

2 nachten verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

Anas

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, voorzieningen
Great location. Too expensive for what they offer. The hotel staff is nice but the management is not as good. The attitude of the security staff is terrible. Breakfast is ok, I will not go back
2 nachten verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

Yasir

Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Netheid, voorzieningen
Rooms were very small
2 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Luigi

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

10/10 – Uitstekend

MOHAMED

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
It was great
3 nachten verbleven in november 2023

4/10 – Matig

Forough

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Auf jeden Fall kein 4 Stern Hotel. Nicht sauber und die Zimmer auf Straßenseite sind sehr laut. Also nichts für schwache Nerven. Die Umgebungen von Hotel war für Kairo Verhältnisse sehr gut. Viele Einkaufsmöglichkeiten und gute Restaurants. Das Personal war sehr nett und freundlich und Hilfsbereit.
3 nachten verbleven in november 2023

4/10 – Matig

Ashraf

1 nacht verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Paul

Positief: Personeel en service
Mustafa on the reception desk was very helpful with our requests.
1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Timothy Alfie

1 nacht verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Carlos

Reisde met een groep
Ya opine tres veces, bien en general, una calificación de 8, no más.
1 nacht verbleven in november 2023

6/10 – Redelijk

Margaret

Positief: Netheid, personeel en service
4 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Sara

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Thanks to Staff and Eslam
Friendly and helpful staff. Special thanks to Eslam at the Front Desk for help in lining up cars, practical suggestions.
4 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Dorothy

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel is only a block away from the Nile and the River Bank dining/recreational facility, so very convenient. Restaurants nearby. Staff were super, very friendly. The hotel was a mixture of old and new. We were in one of the older rooms, smaller but clean. I had been worried about outside noises, but this was not an issue and we slept well. I would stay here again.
4 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Carlos

Reisde met een groep
Bien, bien, buena área , muy interesante, muy recomendable
2 nachten verbleven in november 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Préférez un autre hôtel
Hotel qui ne correspond pas du tout aux normes des "Golden Tulip". Il est catégorisé 4 étoiles, mais devrait n'en avoir qu'1 maximum. Insonorisation : L'isolation phonique n'est pas du tout prévue dans cet hôtel, de sorte qu'on est en permanence importuné par les bruits dans la rue, les bruits dans le couloir et l'ouverture / fermeture des placards des chambres voisines. Pire, le système de sécurité à l'entrée de l'hôtel passe son temps à sonner de jour comme de nuit, c'est horrible pour pouvoir se reposer. Service : La notion du service est inexistante. Beaucoup de personnel et beaucoup de brassage de vent. Chacun renvoie la balle à son collègue. Il y a un manque de motivation flagrant. Petit-déjeuner : Il manque à chaque fois des couverts sur la table, le personnel est pressé d'enlever les serviettes de la table (sans qu'on ait terminé), on n'a plus de quoi s'essuyer. Plusieurs petits déjeuners et à chaque fois, pas de cuillère ! Visuels : les visuels ne correspondent pas du tout à ce qu'on retrouve sur place en réalité. Vétusté : matériel d'un autre temps, beaucoup d'éléments rouillés, cassés, fuite d'eau dans la chambre, parquet gondolé, etc. Interrupteurs mal positionnés par rapport à l'endroit qu'ils activent / désactivent. Thermostat de clim qui ne fonctionne pas. À la fin du séjour, on nous a demandé ce qu'on a pensé, on a expliqué tout ça et au lieu de reconnaître leurs erreurs, ils nous disent, "revenez la prochaine fois"... Ca montre clairement le mindset.
4 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

NADER

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Très bon séjour Bien placé Personnel agréable Endroit très sécurisé Merci
5 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Lilian

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Das Zimmer war gut und Personal war freundlich und hilfsbereit. Leider gab es nicht so viele vegane Optionen beim Frühstück. Vorschläge zum Frühstück wurden abgelehnt.
4 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Yannic

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Michael

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Emma

Positief: Personeel en service
2 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Maria Fariza

Positief: Netheid, personeel en service
Just nice! I knew I was going to spend most of my time outside & would need assistance with tours & such. Habiba & Mohamed were great & accommodating in this regard. Follow up calls for confirmation / coordination & general feedback in the morning. Room service was good, and the hotel room was comfortable enough to crash after a really tiring day out.
4 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Manuel

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel was good but need to focus on the conditions of the room, even we get a suite, we find the curtains detached from the rail (High that we cannot access) letting the light in and bothering to sleep and the frigobar wasn't working. We reported this things early in the morning and told us they'll fix them, we return in the afternoon and have to request them to be fixed 3 times before the fix it. The amability of the personnel is very good and the breakfast was good
3 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Chris

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Helpful staff. The rooms to the right of the elevators are quite loud as the facilities -- a/c and heating -- seem to be in a line there.
3 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Carmen

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
This hotel in a great location with a nice view of the Nile. The staff is the best, super friendly, helpful and welcoming. So happy I chose to stay at this hotel in Cairo and I highly recommend it.
6 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Riahin

Positief: Netheid, personeel en service
A nice river view, close to downtown Cairo and popular shopping malls, Careem ride taxi service extremely helpful and reasonably priced
5 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

maroun

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The cleanliness and the warm ambience
2 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Youla

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was an enjoyable trip, the view of the hotel on the Nile was amazing, and the service and staff were very nice..
5 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Basel

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel in general great the staff is great and polite, I’m considering to stay here in my next stay in Cairo
2 nachten verbleven in augustus 2023

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Staff in the reception are unprofessional and don't understand customer services.
4 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Aly

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

lina

1 nacht verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
サービス100点
スタッフさんが手厚くサービスして楽しめました。また泊まりたいです。
1 nacht verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Irina

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Amal

Zakenreiziger
Positief: Netheid
The location is amazing and staff are very helpful
6 nachten verbleven in mei 2023

4/10 – Matig

Rodolfo, San José

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Lugar feo
2 nachten verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Gabriela

2 nachten verbleven in mei 2023

6/10 – Redelijk

Harold

4 nachten verbleven in april 2023