Een buitenzwembad

Beoordelingen van Horizon Shahrazad Hotel

4 out of 5
Horizon Shahrazad Hotel
182 Nile Street, Giza

Beoordelingen

5,6
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 12 van 86 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 15 van 86 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 20 van 86 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 15 van 86 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 24 van 86 beoordelingen" "

5,2/10

Netheid

6,2/10

Personeel en service

4,8/10

Voorzieningen

5,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

8/10 – Goed

Rebecca, Groningen

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel, fijne ligging!
De kamer was prettig, zeker de prijs waard. Het kon wel wat schoner. De ligging was perfect, mooi aan de Nijl met gezellige barretjes en cafees. De hotelmedewerkers waren erg behulpzaam en vriendelijk.
8 nachten verbleven in november 2017

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
The room very dirty and no hot water no internet carpet dirty Bathroom sink dirty And crack Curtain dirty
1 nacht verbleven in januari 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Mido

Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel staff are treated fairly well, but hotel officials always try to defraud and defraud visitors
8 nachten verbleven in januari 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Es war oki und gut für das Price . So la la . Nur Badezimmer hätte mehr Service gehabt
3 nachten verbleven in juni 2019

4/10 – Matig

Julia, France

Reisde met een groep
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
Nous avons apprécié la vue du rooftop et le fait que la piscine s’y trouvant était accessible à tout moment. Le personnel fut dans l’ensemble agréable et le petit déjeuner varié ! Cependant la propreté, la wifi, ainsi que les ascenseurs sont entièrement à revoir. Ainsi que du personnel qui parle anglais et a même de gérer des problèmes technique. J’ai du à plusieurs reprises me rendre à la réception pour faire bouger les choses puisque les confirmations que j’ai eu au téléphone n’eurent jamais lieu !
2 nachten verbleven in oktober 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Mohammad

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
سيىء جدا جدا
الغرف سيىء جدا - تعامل الموظفين اسواء - النظافة حدك ولا حرج ساعتين تاخير في الدخول - ترك الغرفة مفتوحه بعد تنظيف - ازعاج صوت سيارات يوصل الى داخل الغرفة المفارش و الفوط قديمة جدا و مستهلكة - مشاكل في تكيف لاتنتهي تم اصلاح المكيف ٤ مرات - بوفه الإفطار سيىء جدا جدا جدا - مشاكل و تعطل في المصعد و صعوبة الوصول الى الغرف
7 nachten verbleven in oktober 2019

6/10 – Redelijk

JAIR

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in oktober 2019

4/10 – Matig

Ahmad

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Sara

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Negatief: Netheid
جيد
الفندق جيد ولاكن الممرات المؤدية للغرف قديمة والعفش يحتاج لتجديد والفطور يحتاج لتعديل وإعادة النظر فيه لهبوط جودته شيئاً ما ولكن تعامل الموظفين بشووش ولائق
4 nachten verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Asad

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great and wonderful hotel
Great hotel
5 nachten verbleven in september 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
8 nachten verbleven in september 2019

6/10 – Redelijk

abdulrhaman

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
3 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

abdulrhaman

Positief: Comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2019

4/10 – Matig

Otniel

Positief: Netheid
no reservaría de nuevo con hoteles.com
El problema principal radicó en que hoteles.com nunca envió la reservación al hotel y por medio de messenger, en México no me resolvieron nada. La actitud del gerente muy prepotente, en vez de dar soluciones, me negó el poder reservar una habitación ahí mismo.
2 nachten verbleven in juli 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
cleanliness and hotel lacking housekeeping and maintenance
3 nachten verbleven in juni 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Sam, Cairo

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pictures look beautiful vs the reality is nothing.
1 nacht verbleven in mei 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

6 nachten verbleven in februari 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
6 nachten verbleven in februari 2019

4/10 – Matig

Eyad

Negatief: Netheid, personeel en service
لن اكرر الزيارة في فندق شهرزاد
الغرفة لم تكن نظيفة.. الإضاءة سيئة .. الاسرة غير مريحة .. البانيو لم يكن نظيف. لا توجد قهوة او شاي .. فقط غلاية ماء
1 nacht verbleven in februari 2019

6/10 – Redelijk

فواز بن لافي

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
تجربة .
تجاوبهم ضعيف في الرد على الطلبات ..بقية الامور جيدةوالمطعم الافطار اغلبه مخبوزات لايوجد فيه اصناف شهيه
1 nacht verbleven in januari 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Der var ikke internet i Hotel. Bruse i badeværelse virker ikke,vandet var ikke så varmt.det mangler altid håndklæde ,
9 nachten verbleven in januari 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
9 nachten verbleven in januari 2019

8/10 – Goed

Hani

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
يوجد فئران في مجاري التكييف الفطور لا يرتقي لفندق ٤ نجوم
2 nachten verbleven in januari 2019

6/10 – Redelijk

Yusra

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Not bad not great
It was quick one night stay .. staff is good special thanks to Mr Mohamed in the reception he was a great help Room was ok .. great view & location but unfortunately the cleanliness & the room smell wasnt that great ! Toilet fixtures were old & damaged .. plastic beach chairs in balcony was such a shame for a good place like that .. breakfast was ok would be happier if improved
4 nachten verbleven in januari 2019

4/10 – Matig

Sabeh

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nicht zu empfhelen
Sauberkeit sehr mangelhaft, Fenster bzw. Tür sind nicht isoliert also zu laut. Service ist sehr schlecht.
1 nacht verbleven in december 2018

6/10 – Redelijk

Smail

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, comfort kamer
Hotel a une qualité moyenne
L'approximité du centre ville.
1 nacht verbleven in oktober 2018

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Netheid
Considerando gli standard del Cairo, è un ottimo Hotel
4 nachten verbleven in september 2018

6/10 – Redelijk

BASEM, جميل وحيوي بعيد قليل عن منطقة فيس غال

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
موقع واطلالة فقط
الاطلالة روعة الموقع ممتاز لكن الاثاث مستهلك
17 nachten verbleven in augustus 2018

4/10 – Matig

MANEA

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
15 nachten verbleven in juni 2018

8/10 – Goed

Ammar

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in juni 2018

4/10 – Matig

Mazen

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in mei 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very bad. Wont return or recommend to any of my friends and family
1 nacht verbleven in april 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bad hotel and dirty bed and old furniture.
The boss are very bad person and he don’t treat the clients a good treatment
3 nachten verbleven in maart 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Mohammed

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
فندق سي ولا انصح فيه
فندق سي جدا في كل شي في النظافة او في الراحة مافي سرير كنج كلها سنقل لكن يركبونها مع بعض فرش السرير متسخ
5 nachten verbleven in februari 2018

6/10 – Redelijk

abdaslam

Positief: Comfort kamer
ﻻين أن تخوض التجربه بنفسك ﻻ تعتمد على الصور الموضو
جيدة الفندق ينقصه بعض أشياء في الغرف من حيث النظافة ويوجد به سكان ماء غير مجهز مثل بعض الفنادق حتي قارورة الماء غير موجودة لحاف السرير خفيف
3 nachten verbleven in februari 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid
3 nachten verbleven in januari 2018

6/10 – Redelijk

ABDULLAH

Positief: Comfort kamer
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
نظافة الغرف متوسط و العمال كويسين و الفطور متكرر يوميا نفس الفطور و الغرف لا يتم تنظيفها فقط ترتيب السرير فقط
9 nachten verbleven in januari 2018

2/10 – Ontzettend slecht

ruth

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Filthy
1 nacht verbleven in december 2017

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
الفندق متوسط
موقع الفندق جميل جدا لكن الفندق يحتاج الي تجديد واهتمام في النظافه. بالنسبه للموظفين في قمة الأدب والإحترام بكل صراحة أشكر كل من قام بمساعداتي من طاقم الفندق
2 nachten verbleven in december 2017

6/10 – Redelijk

Wael

1 nacht verbleven in november 2017

6/10 – Redelijk

Wael

2 nachten verbleven in november 2017

2/10 – Ontzettend slecht

Boder, London- UK

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
I Donot recommend it at all . See images thes can talk ....
6 nachten verbleven in november 2017

4/10 – Matig

Ala

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in oktober 2017

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
It's a bad hotel and rooms not clean also bathroom so dirty and a housekeeping not doing job so good, I well never stay at this hotel again. why?!?!....When I saw on your site bundle and save it was pictures so nice, Thnks
4 nachten verbleven in september 2017

4/10 – Matig

Mahmood, Germany

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Food
Food was terrible, found hair in food, chicken bone in shish taook sandwich twice, complained but nothing was done, the hotel rooms were run down and old, staff were good and the laundry was the best.
13 nachten verbleven in september 2017

6/10 – Redelijk

Ana, Germany

Positief: Netheid, personeel en service
Great Staff, outdated hotel with so much potential
This hotel is outdated, it is not a 4 star -standard- hotel. However, my experience in Egypt tells me that perhaps this 4-star designation is only in comparison to Egyptian Standards. The rooms are ok, the staff is great. The breakfast, however, has so much potential to be a great breakfast buffet IF, and only IF they kept the warm dishes actually warm (seriously nobody wants to eat a cold piece of potato that feels like it's been lingering there for days). Another important thing is the infrastructure. This is why I consider this hotel as outdated. There is leaking in the rooms - at least in the one I stayed -, and old carpets, beds, towels. All in all, I would still recommend this hotel taking into consideration the options available in Cairo for similar prices.
7 nachten verbleven in september 2017

10/10 – Uitstekend

خالد زهدي

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
رائع جدا
ساكررها مره اخرى
7 nachten verbleven in augustus 2017
Reactie van Ibrahim Habib op 9 sep 2017
خالص التحيه من فندق هورايزون شهرزاد , شكرا علي تقيمك للفندق نتمني ان نكون دوما عند حسن ظن حضرتكم , و نتمني تشريفك لنا مرات عديده .