Voorkant van accommodatie

Beoordelingen van New Grand Royal Hotel

3 out of 5
New Grand Royal Hotel
Talaat Harb Square, No. 1, Down Town, Cairo, Cairo Governorate

Beoordelingen

6,6
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 22 van 90 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 27 van 90 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 16 van 90 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 3 van 90 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 22 van 90 beoordelingen" "

6,8/10

Netheid

7,4/10

Personeel en service

7,0/10

Voorzieningen

6,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

4,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles goed Mooie plek En schoon Ze zijn vriendelijk
3 nachten verbleven in augustus 2019

6/10 – Redelijk

keesenlien, zevenhuizen

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
midden in stad
wat op de beschrijving staat klopt niet het hotel zit op de 6 de etage van een gebouw het gebouw bestaat dus uit meerdere woningen of bedrijven binnen komst liften zijn smerig dat is even schikken maar de mensen zijn heel vriendelijk en behulp saam dat maakt wel wat goed maar verwacht er niet teveel van
6 nachten verbleven in juni 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Sahilabi

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Terrible, don’t look other reviews, it’s look fake
We booked 2 bedroom hall for 3 days . It was not available when we reach there . They provide one single room with two bed and very far another room for our 3 kids . I don’t except it . The hotel is in 6 th floor and very very old lift which is not work properly.The rooms are very dirty , bathroom door not closing . We don’t get wifi for all our stay also no hot water , they always say it will ready but not done full of our stay . Breakfast is not good and one staff is very rude . . Washbasin is block . We stay three days and they don't fix anything Don’t look other reviews. It’s all fake . The location is ok . That’s only one benefits . We do not recommend this hotel . We traveled 21 countries .
3 nachten verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid
感想
日付が変わる頃にチェックインしたら今使える部屋がないと言われた。45分ほど部屋の清掃のためロビーで待たされた。部屋のアップグレードはしてくれた。 微妙な清潔感で日本人の感覚で嫌な人は嫌だと思う。 バスルームはユニットバスでシャワーカーテンなどは無いので床がビシャビシャになる。なので、ビーチサンダルがとても役に立った。 低クオリティのシャンプーとボディーソープはあるが、持って行く方が良いとおもう。ドライヤーはない。フロントに貸出用のものが1台だけある。
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

DIDIER

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Dinesh Gowd

4 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Shakeel

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in oktober 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Robert

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Stay somewhere else
Booked a royal single and got something much less and worse. I had a prepaid reservation and they did not have my room. Found hairs on the bed, no towels or toliet paper. None of the tv remotes had batteries or back for them. How do you expect them to work? Sink constantly dripped and made a noise and when you shower good luck the bathroom floods because there is no shower curtain the entire floor gets wet.
1 nacht verbleven in oktober 2023

2/10 – Ontzettend slecht

JONAS

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Anbefaler absolutt ingen å bo her! Svært skittent! Knust dusj, døren til bade luket ikke. Flekker og ødelagt sengegavel. Føltes ut som er fengsel. Jeg dro ut av hotellet med engang selv om jeg hadde betalt for 2 netter. Hold dere unna.
2 nachten verbleven in oktober 2023

4/10 – Matig

Nagy

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel location is excellent. Hotel furniture's is very old and needs to be replaced. TV was very small and old. Light in room is poor. Hotel staff are very nice and friendly. Breakfast is ok. It was my first and last time to stay.
2 nachten verbleven in oktober 2023

4/10 – Matig

mahboub

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
J'en ai que trop dit
7 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Noah

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent spot!
This hotel is a very good bargain for the money! The room was very clean, beds were incredibly comfortable with lovely, smooth cotton bed linens. They even made up a small little bed for my 9 year old. There is plenty of storage space in the room, which has lovely high ceilings. The location is PERFECT for being picked up and dropped off reliably by Uber and just in general for knowing where you are. There are great historic cafes right down stairs. They also provide a modest free breakfast if you like. I prefer to just have coffee on the balcony in the morning and they brought coffee to my room. Our bathroom was personal for our room, but was not attached to the room itself. It was just across the hallway. I didn’t mind this at all. Our bathroom was very clean and large. I will definitely stay here again if I need to be in a centrally located spot in Cairo. Hosts very nice.
Front lobby- I believe the hotel is just the 6th floor of this old building
Bathroom
View of cafe seating from balcony
1 nacht verbleven in februari 2021
Reactie van Madeline Endrawis op 28 feb 2021
Dear our Valued Guest, First of all thank you for your nice comment, Grand Royal Cairo- team as well as the hotel management will be looking forward to your next visit. We were very pleased that hard work leaves good memory in our guests’ experience. I do hope that we will have the opportunity once again to serve you in the very near future. Cordially, Guest Experience Manager

2/10 – Ontzettend slecht

Mohammad

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
It’s not a nice hotel. They didn’t provide us the bed we ordered. Also AC didn’t work.
6 nachten verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Silvia, Berlin

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Sehr zentrale Lage, superfreundliches Personal, landestypisch reichhaltiges Frühstück, Ausstattung ist in die Jahre gekommen, aber sauber
6 nachten verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

8 nachten verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Zahair

4 nachten verbleven in november 2019

8/10 – Goed

mary

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
4 nachten verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

8 nachten verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Mulubrhan

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
À fuir, vraiment!
J'ai réservé pour deux nuits pour visiter le musée égyptien du Caire et les souks. L'hôtel est bien situé et se compose d'un étage d'un immeuble ancien, pas entretenu et sale. Le bâtiment est tout simplement trop sale, j'ai même pris des photos à envoyer à des connaissances, car je n'avais jamais rien vu de tel. J'ai une chambre avec vue cour, vue sur une vraie décharge, dans la partie de la vue rue les claxons incessants doivent être aussi mauvais. Le personnel semble depassé et le gérant est odieux et arrogant. Je ne m'étais même pas encore installé et il est venu me vendre des excursions. Comme je ne les pas achetées, je n'e pas eu le droit á un simple bonjour, ou d'avoir ma chambre nettoyé le lendemain. La télévision dans la chambre ne fonctionnait pas, l'armoire en train de s'effondrer, sur le lit, deux vieux matelas superposés. Je suis un client ''gold'' de hotels.com, ce fut la pire expérience de ma vie.
2 nachten verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Alexandre

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fui muito bem recepcionado na chegada. Pessoal simpático e atenciosos. O hotel é bem localizado em relação ao Rio Nilo, museu egípcio e outros, é central. Hotel antigo, ocupa um andar do prédio pelo que entendi, tranquilo. Bom custo benefício!
1 nacht verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Hotel is nice expand location Nice rooms, only the breakfast is very normal same every day Clean Very nice staff
4 nachten verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
It’s a nice old looking building on a great location. I expected a lobby as I walked in but the entrance leading to the old elevator is not properly taking care of, as it is used by all the other different businesses located in the building. The actual hotel is located on the sixth floor only! Once you’re at the hotel itself, is a pleasant atmosphere, the owner Hussein was very pleasant and helpful, the rooms are nice and cleaned every day if you leave your key when you’re out. I’m a woman traveling solo and felt safe in the property. I stayed 7 nights, buffet breakfast is the same every day; boiled eggs, cucumbers and tomatoes, white cheese, bread, grapes, yogurt, orange juice, instant coffee and tea. I was tired of boiled eggs one day I asked if I could cook my eggs and they didn’t mind me using the kitchen. You could always eat out there’s so many places within walking distance and very cheap, corner stands where you can buy bottled water, juices, sodas, cookies and chips right around the corner from the hotel. I suggest once you settle in your room walk around the building so you can discover the small restaurants and shops, I ate every day at a place called Kazzas at first it seems like a take out place but they have sitting upstairs and you can have lunch or dinner from 3.00 dollars and up. The help at the hotel consists of young college kids, very friendly and helpful and they speak English.
7 nachten verbleven in september 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

7 nachten verbleven in september 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Dan, Madrid, Spain

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
La habitación que nos ofrecieron no tenía nada que ver con la que se oferta en la página web. Nos dieron. Una habitación sin luz natural totalmente oscura, totalmente diferente a la que compramos en la página web. Las instalaciones son muy deficientes: el inodoro no funcionaba, había mucho ruido constantemente, apenas había iluminacion en el hotel. Otro aspecto decepcionante fue que el hotel está situado en una sexta planta de un edificio en la que la entrada está llena de suciedad. En la web se anuncia como un hotel de tres estrellas pero esas bien una pensión de mala calidad. No recomiendo a nadie que se alojé aquí. Intentamos que nos cambiarán de habitación pero no quisieron ofrecernos otra, a pesar de que les explicamos que la habitación que teníamos no se parecía en nada a la que habíamos comprado.
7 nachten verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Dexter, Cairo, Egypt

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
I liked the breakfast and how hospitable the front desk people were. They were very helpful in answering all my questions and concerns.
5 nachten verbleven in september 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Diego, Provincia di Vercelli

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
La struttura è in posizione centrale di Downtown Cairo, sulla Piazza di Talaat Harb e molto vicino al Museo egizio (15 min. a piedi). Il proprietario Mr. Hussain e la manager Mme. Madléne sono stati molto accoglienti, gentili, disponibili e pronti a soddisfare ogni esigenza o richiesta. Se si è interessati, possono pure organizzarvi delle escursioni ai siti turistici di maggior interesse. La prima colazione all'egiziana, a Bufè è ottima ed abbondante. La nostra camera e bagno puliti e rinnovati di recente, biancheria e asciugamani venivano cambiati ogni giorno. Tutto sommato, il rapporto prezzo e confort merita un BUONO. Ci ritorneremo!
7 nachten verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Sam, USA

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
What I like most about this hotel its location which in the heart of Cairo and price very affordable range . It is 5 minutes walk to museum with a lot to do around.
2 nachten verbleven in augustus 2019

6/10 – Redelijk

jafar

4 nachten verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2019

6/10 – Redelijk

Assad

1 nacht verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Das Grand Royal ist super geeignet für Menschen die gerne Cairo erkunden möchten. Es hat eine sehr zentrale Lage mit vielen Einkaufsmöglichkeiten Restaurants und Cafés. Das ägyptische Museum ist zu fuß erreichbar. Das Hotel ist etwas in die Jahre gekommen aber es ist sauber und teilweise Das Personal ist sehr freundlich und immer bemüht. Ich war schon vor Jahren in diesem Hotel und jetzt wieder ich kann es nur weiterempfehlen.
9 nachten verbleven in juni 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
10 nachten verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Property is being renovated recently. location is great for me.
2 nachten verbleven in april 2019

6/10 – Redelijk

Bent T. W.

Negatief: Comfort kamer
Various comments
This hotel is not recommendable for travellers in need for a working internet connection, and the location is not very good if you have a cab service arranged. There i no place for cabs to pick you up close to the hotel. However, it is not all bad. The people running the hotel are very kind and accommodating and you do not require the above, I believe that many will be happy about this hotel. I though had to change my hotel as I needed to be in contact with the outside world during my stay.
3 nachten verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Samia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Je recommande cet hôtel , le personnel directeur sont super accueillant , et m ont aidé et orienté pendant mon séjour. L hôtel se trouve au coeur du Caire et a côté de tout les centres d intérêt . C était génial
11 nachten verbleven in maart 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

4 nachten verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
3 nachten verbleven in maart 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Personalen var väldigt trevlig och hjälpsam. Frukosten var enkel. Ganska slitet badrum. Ett prisvärt boende. Läget var perfekt i hjärtat av Kairo. Nära Egyptiska museet.
1 nacht verbleven in maart 2019

10/10 – Uitstekend

Hiyori

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ダウンタウンにあり、メトロの駅も近く、周りにお店が沢山あってとても立地が良かったです。オーナーさんや従業員の方は皆フレンドリーです。わかりやすい英語で話してくれるので外国人でも大丈夫でした。ホテルが提供する空港への送迎サービスや観光ツアーもありますが、無理矢理参加させようとしたりしないので安心です。送迎サービスは利用しましたが、Uberや一般のタクシーには当たり外れがあるので心配な方にはおすすめです。 室内は清潔で毎日部屋の整備もしてくれます。
3 nachten verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Das Grand Royal Hotel ist in bester Lage das macht viel aus , 5 min zum tahir Platz und Nihl . Der Zustand im Hotel alles etwas alt aber alles sauber, das Frühstück ist für Europäer etwas mager in der Nähe sind genug Cafés. Das Personal ist super nett und Freundlich
6 nachten verbleven in maart 2019

6/10 – Redelijk

Lars-Christer

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
10 nachten verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Petrus, Netherlands

Positief: Netheid, personeel en service
We enjoyed our stay very much. The location was super. The hotel is not in a very good shape, but the staf is very friendly and the room was every day very clean. So overall we were very satisfied.
5 nachten verbleven in maart 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I liked the location of the hotel in the heart of city. The staff was gentle and friendly.
3 nachten verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Negatief: Personeel en service
The property was decent but more cleanliness was required. It was not the four star accomodation I was ecpecting. It was actually below four star standard.
10 nachten verbleven in februari 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

14 nachten verbleven in januari 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

14 nachten verbleven in januari 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Steven

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Not Here!!!
I left after 1 night even though I had pre paid for three nights. This not a good hotel ! Very poor condition. WiFi was very poor. TV didn't work. Do not stay here!
3 nachten verbleven in januari 2019