Cambridge City Rooms by Paymán Club

2.5-sterrenaccommodatie
Victoriaanse accommodatie in Cambridge

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

6,8 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Wasservice
  • Gratis wifi

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven

Standaard tweepersoonskamer, voor 1 persoon

Hoogtepunten

Verwarming
Een koelkast/vriezer
Een vaatwasser
Smart-tv
Privébadkamer
Een haardroger
Een magnetron
Een oven
  • 15 m²
  • Max. aantal: 1
  • 1 tweepersoonsbed

Standaard eenpersoonskamer

Hoogtepunten

Verwarming
Een koelkast/vriezer
Een vaatwasser
Smart-tv
Privébadkamer
Een haardroger
Een magnetron
Een oven
  • 10 m²
  • Max. aantal: 1
  • 1 eenpersoonsbed

Comfort studio

Hoogtepunten

Verwarming
Kitchenette
Smart-tv
Privébadkamer
Een haardroger
Een magnetron
Kookgerei, borden en bestek
Een kookplaat
  • 30 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Mill Road, Cambridge, England, CB1 2AB

In de buurt

  • Mill Road - 1 min. lopen - 0.0 km
  • Anglia Ruskin University - 1 min. lopen - 0.2 km
  • Universiteit van Cambridge - 2 min. lopen - 0.2 km
  • Parker's Piece - 3 min. lopen - 0.3 km
  • Cambridge Corn Exchange - 13 min. lopen - 1.2 km

Lokaal vervoer

  • Cambridge Station - 14 min. lopen
  • Cambridge (CBG) - 11 min. rijden

Restaurants

  • ‪Mill Mediterranean Coffee Spot - ‬2 min. lopen
  • ‪Noodle Plus+ - ‬1 min. lopen
  • ‪The Tram Depot - ‬4 min. lopen
  • ‪Bedouin - ‬4 min. lopen
  • ‪The Free Press - ‬7 min. lopen

Over deze accommodatie

Cambridge City Rooms by Paymán Club

Pension in de buurt van Universiteit van Cambridge
Cambridge City Rooms by Paymán Club biedt onder meer voorzieningen zoals wasvoorzieningen aan. Blijf verbonden met gratis wifi op de kamer.
Overige voordelen zijn o.a.:
  • Een rookvrije accommodatie
Kamervoorzieningen
Alle kamers van Cambridge City Rooms by Paymán Club zijn uitgerust met faciliteiten zoals gratis wifi.
Aanvullende gemakken in alle kamers zijn onder andere:
  • Badkamers met douches en haardrogers
  • Smart-televisies van 32 inch met kabelzenders
  • (kleding)kasten, verwarming en beperkte schoonmaakservice

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Wifisnelheid op de kamer: 25+ Mbps
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse

Gezinsvriendelijk

  • Wasserij

Voorzieningen

  • Gemeenschappelijke koelkast
  • Gemeenschappelijke magnetron
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Schoonmaakservice (wekelijks)

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Geen lift

Meer

  • 3 etages
  • Gemeenschappelijke woonkamer
  • Rookvrije accommodatie
  • Victoriaanse architectuur

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Douche
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer
  • Toiletpapier

Entertainment

  • Smart-tv van 32 inch met kabelzenders

Meer

  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Verwarming

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 15.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 23.00 uur
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Toeslag voor vroeg inchecken: GBP 15
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur
Contactloos uitchecken
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Toeslag voor laat uitchecken: GBP 15

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie heeft geen receptie.
Je ontvangt binnen 24 uur voor aankomst een e-mail met incheckinstructies en informatie over de lockbox. Je hebt via een privé-ingang toegang tot de accommodatie.
Na de openingstijden kun je niet meer inchecken bij deze accommodatie.
Neem minstens 24 uur voor aankomst contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om regelingen te treffen voor het inchecken.

Toegang tot accommodatie

Sleutelkluis, privé-ingang

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Vóór het inchecken dien je een borgsom van GBP 100 te betalen.

We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Toeslag voor vroeg inchecken: GBP 15 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Toeslag voor laat uitchecken: GBP 15 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Tijdens het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Contactloos betalen is mogelijk
Feesten of groepsevenementen ter plaatse zijn ten strengste verboden.
Huren op lange termijn is mogelijk.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder en EHBO-doos
Deze accommodatie wordt professioneel schoongemaakt
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Er is geen lift in deze accommodatie
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Bij deze accommodatie worden geen alcoholische dranken geserveerd en is geen alcohol toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Peymans Cambridge City Rooms
Cambridge City Rooms Guesthouse
Cambridge City Rooms SnooozzZ Guesthouse
Rooms SnooozzZ Guesthouse
Cambridge City Rooms SnooozzZ
Rooms SnooozzZ
Guesthouse Cambridge City Rooms (SnooozzZ) Cambridge
Cambridge Cambridge City Rooms (SnooozzZ) Guesthouse
Guesthouse Cambridge City Rooms (SnooozzZ)
Cambridge City Rooms (SnooozzZ) Cambridge
Peymans Cambridge City Rooms
Cambridge City Rooms
Cambridge City Rooms Snooozzz
Cambridge City Rooms By Payman
Cambridge City Rooms (Peymans)
Cambridge City Rooms (SnooozzZ)
Cambridge City Rooms by Paymán Club Cambridge
Cambridge City Rooms by Paymán Club Guesthouse
Cambridge City Rooms by Paymán Club Guesthouse Cambridge

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Cambridge City Rooms by Paymán Club?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Cambridge City Rooms by Paymán Club te parkeren?

Bij deze accommodatie kun je niet parkeren.

Hoe laat kan ik inchecken bij Cambridge City Rooms by Paymán Club?

Je kunt inchecken vanaf: 15.00 uur; je kunt inchecken tot: 23.00 uur. Vroeg inchecken (afhankelijk van beschikbaarheid) is mogelijk tegen een toeslag van GBP 15. Het is niet mogelijk om na sluitingstijd in te checken.

Tot hoe laat kan ik bij Cambridge City Rooms by Paymán Club uitchecken?

Je dient uiterlijk om 11.00 uur uit te checken. Laat uitchecken (afhankelijk van beschikbaarheid) is mogelijk tegen een toeslag van GBP 15.

Waar ligt Cambridge City Rooms by Paymán Club?

Dit pension ligt in Petersfield, vlak bij Mill Road en Universiteit van Cambridge. Anglia Ruskin University en Parker's Piece liggen op enkele stappen afstand. Cambridge Station ligt op 14 minuten lopen.

Beoordelingen

Beoordelingen over Cambridge City Rooms by Paymán Club

6,8

7,6

Netheid

7,8

Locatie

6,6

Personeel en service

6,8

Milieuvriendelijkheid

7,0

Staat van de accommodatie en faciliteiten
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 12 van 85 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 36 van 85 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 15 van 85 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 13 van 85 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 9 van 85 beoordelingen

Beoordelingen

8/10 – Goed

Sarah

Positief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in augustus 2025

8/10 – Goed

AA

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2025

8/10 – Goed

Marty

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Easy walk from train station and onto the old area along with the river.
4 nachten verbleven in juli 2025

6/10 – Redelijk

Isaac

2 nachten verbleven in juni 2025

4/10 – Matig

James

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Television didnt work- reported on day 1,day 2, day 3 and day 4. it wasnt fixed. Air conditioning didnt work.- reported on day 1, fixed on day 2
3 nachten verbleven in juni 2025

4/10 – Matig

Ian

Zakenreiziger
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in mei 2025

8/10 – Goed

ANDREW

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service

Cheap and cheerful hotel in a great location

The hotel was a bit tricky to find, you have to be organised and check-in in advance and I had to chase up the check-in details on the day because they weren't sent to me. Communication was otherwise good. I was right at the top of the building so it was very hot, but the room was comfortable if a little worn, with peeling wallpaper and a squeaky bed. This all sounds negative, but it was perfectly serviceable, clean, and with good in-room facilities. There was also a shared kitchen which was very handy, and it was reasonably priced for a very expensive city! It was also perfectly placed to explore, so I would recommend it.
3 nachten verbleven in april 2025

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service

Worst customer satisfaction

The next day of reservation I received an e-mail from the host company saying I needed to pay a £100 deposit within 24 hours, otherwise they reserve the right to cancel my booking. I’ve tried but the payment system on their website didn’t work and there was a message that authorization would be made 24 hours before the visit. I wrote to the host and they said there’ll be no cancellation because I’ve paid for the room. But the last day I had the same problem, they held me on the line to solve the system problem but couldn’t manage for 3 hours, they still insisted on the deposit otherwise they wouldn’t send the check-in info. I was late for a lot of things and if I didn’t have a friend in the UK who did a bank transfer I would be looking for a new place on the last day with high prices. If this is your system's fault you shouldn’t insist on a deposit. The location is fine, room no.8 was not bad for 1 person to stay. The blinds were ruined but I fixed them. I didn’t receive any check-out information but I did everything reversed and sent a message to the host, I didn’t receive any feedback. When they received the deposit, they said they’d refund in 2 days after my visit ended but they haven’t. Me and my friend wrote to them, and they managed the refund on the 5th day of checkout. I was lucky that I have an awesome friend there, otherwise, this journey would be a nightmare. They are still kind in their messages; however, no problem-solving and customer satisfaction.
5 nachten verbleven in april 2025

8/10 – Goed

Lee

Positief: Netheid, personeel en service

Key Issue

Issue with keys which was disappointing Keys for apartment 0 were in key box 11 and vice a versa. Good location
3 nachten verbleven in april 2025

8/10 – Goed

Rebecca

Clean and very central to lots of local places
4 nachten verbleven in januari 2025

10/10 – Uitstekend

Anna

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Price = Quality and Location (Amazing)

Check in and check out were no problems. Followed the instructions that were sent to email on the day of registration. Location - the center is 10 minutes walk away, paid parking is 3 minutes away 20 pounds per day, free on Sunday. Communication - I used email, the answer was immediate. Of the minuses, do not forget to make a deposit (it is clear why).
2 nachten verbleven in oktober 2024

10/10 – Uitstekend

Richard

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
A good condition handsome old house in a prime spot on Mill Road, Cambridge’s “second city Centre”
14 nachten verbleven in oktober 2024

8/10 – Goed

Shih-Chieh

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Booked this place with some trepidation due to the negative reviews but was the cheapest and most conveniently located. Check-in process was a bit fiddly but the online live chat staff was responsive and helpful, even sent a follow up text message to check if everything went smoothly. Room was as described and clean, everything worked (although bathroom sink was a bit blocked and TV signal was poor, but nothing major). Cleaning staff always pleasant and polite. Kitchen is quite well-equipped. Enjoyed meeting and socialising with other travellers in the kitchen/living room area. Overall pleasantly surprised and would recommend for a short budget stay.
2 nachten verbleven in oktober 2024

8/10 – Goed

Duncan

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Great apartment. Arrange checkin in advance.

The apartment is really clean and comfortable. Checkin was however a bit difficult. There are a few steps you need to take online before you reach the apartment. Better to do these a day before you arrive.
1 nacht verbleven in juli 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service

not great for the price.

I was assigned a number that wasn't reflected on the main blue door, and it took a while to figure it out also considering it was a late check in. Thanks to a couple of students in house and customer service emergency who finally rang back. while the bed and pillows were super comfortable and AC was working, the rest of the amenities were not as great. fridge shelves kept falling, bathroom sink blocked, i couldnt get hot water later in the night, none of windows opened except the toilet one, the heating element is very hot and i kept touching it with my elbow accidentally. living area blind string was broken and neither the window nor blinds could open. floor wasn't very clean, and exterior was worse. suggestion: include a full-length mirror and bedside lamp. for gb137 per night i definitely deserved better, had to check out a day early due to the sink and cold shower situation.
2 nachten verbleven in juni 2024

4/10 – Matig

Valentina

Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Unkind staff, inflexible rules, absolute Lack of Help for thé traveller
3 nachten verbleven in maart 2024

6/10 – Redelijk

Achilles Emmanuel

Positief: Netheid
New to the City Centre. Equipped . One comment is that they should de odorize the room for the next guest .
3 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

FUNDA

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was good option for stay in Cambridge
5 nachten verbleven in september 2023

6/10 – Redelijk

Auxilia

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Silvia

2 nachten verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Mariannick

Positief: Voorzieningen
I would have liked to be informed about the stairs
2 nachten verbleven in juli 2023

6/10 – Redelijk

Magnus Hellebust

2 nachten verbleven in juli 2023

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
WIFI stopped working after couple days & wouldn’t come back on before I left. Service couldn’t help. As I was traveling for business this was a major inconvenience. Sockets not sensibly placed. Mold in the bathroom & the shower was leaking.
3 nachten verbleven in oktober 2022

8/10 – Goed

MAJED

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Netheid
27 nachten verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Amritpal

Zakenreiziger
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer

Good for business trips

Bin was not empty for three days Needed new towel every day Didn't change towel day 2
3 nachten verbleven in april 2022