Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Quality Hotel Dickson





Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 80
inclusief belastingen en toeslagen
12 okt - 13 okt
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard kamer laden

Standaard kamer
9,2 van 10
Fantastisch
(19 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een gratis babybed
Een koelkast
Televisie
Privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Kamer, 1 kingsize bed, bubbelbad (Spa ) laden

Kamer, 1 kingsize bed, bubbelbad (Spa )
9,2 van 10
Fantastisch
(10 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een gratis babybed
Een koelkast
Televisie
Privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Standaard kamer, 1 queensize bed laden

Standaard kamer, 1 queensize bed
8,8 van 10
Voortreffelijk
(33 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een koelkast
Televisie
Privébadkamer
Een haardroger
Een magnetron
Alle foto's voor Standaard kamer, 2 queensize bedden laden

Standaard kamer, 2 queensize bedden
8,8 van 10
Voortreffelijk
(45 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een koelkast
Televisie
Privébadkamer
Een haardroger
Een magnetron
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Corner Cape & Badham St., Dickson, ACT, 2602
Over deze accommodatie
Quality Hotel Dickson
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor vroeg inchecken: AUD 30 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor laat uitchecken: AUD 30 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor extra bed: AUD 25.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
De accommodatie bevestigt dat het de schoonmaak- en desinfectierichtlijnen van Commitment to Clean (Choice) volgt.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Er gelden hoogtebeperkingen bij het parkeren.
Nationale beoordeling
Star Ratings Australia, een sterrenclassificatiebedrijf in Australië, heeft aan deze accommodatie een sterrenclassificatie toegekend.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Dickson Quality Hotel
Quality Dickson
Quality Hotel Dickson
Quality Hotel Dickson Hotel
Quality Hotel Dickson Dickson
Quality Hotel Dickson Hotel Dickson
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Quality Hotel Dickson
8,8
Uitstekend
9,0
Netheid
9,0
Locatie
9,2
Personeel en service
8,4
Milieuvriendelijkheid
8,4
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met partner
18 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Paul sabastian
30 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Paul sabastian
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Sanjay
16 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Sanjay
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Stephen, Bargo
Reisde met partner
11 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stephen
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Susan, YASS
7 aug 2025
Susan
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Cassandra, Budgewoi
5 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Cassandra
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Beau
Reisde met familie
31 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen
Beau
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Siobhan
Reisde met familie
21 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Siobhan
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Xiaoyi
Reisde met familie en kleine kinderen
20 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Xiaoyi
1 nacht verbleven in juli 2025
4/10 – Matig
Wei Hsin
6 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Wei Hsin
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
ROBERTO
26 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ROBERTO
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Michael
Reisde met familie
16 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Michael
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Barbara
16 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Barbara
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Tom
Reisde met partner
14 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tom
3 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Peter
6 jun 2025
Peter
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Wenmin
28 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wenmin
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Jeremy
24 mei 2025
Jeremy
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Damian, North Wagga
22 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Damian
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Mathew
22 mei 2025
Mathew
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
JENNETTE
20 mei 2025
JENNETTE
4 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Patricia
Reisde met partner
16 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Patricia
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Ben
11 mei 2025
Ben
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Jacqueline
Reisde met een groep
28 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jacqueline
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Darren
Reisde met familie en kleine kinderen
27 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Darren
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Lionel
27 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lionel
1 nacht verbleven in april 2025