Rimbun Canggu Hotel

3.5-sterrenaccommodatie
Hotel met een volledig uitgeruste spa, in de buurt van Canggu Beach

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Rimbun Canggu Hotel

Zitruimte lobby
Lobby
Exterieur
Uitzicht op de tuin
Bibliotheek

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaar
  • Roomservice
  • Receptie 24/7
  • Spa
  • Schoonmaakservice
  • Wasservice

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven

Bunk Bed Room

Hoogtepunten

Airconditioning
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een bidet
Privébadkamer
Een haardroger
Regendouchekop
Gratis mineraalwater
  • 21 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 eenpersoons stapelbed

Superior Twin kamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een bidet
Privébadkamer
Een haardroger
Regendouchekop
Gratis mineraalwater
  • 21 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Superior tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een bidet
Privébadkamer
Een haardroger
Regendouchekop
Gratis mineraalwater
  • 21 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
55 Jl. Pantai Batu Bolong, Canggu, Bali, 80351

In de buurt

  • Canggu Beach - 17 min. lopen - 1.5 km
  • Batu Bolong Beach - 17 min. lopen - 1.5 km
  • Echo Beach - 3 min. rijden - 1.9 km
  • Berawa Beach - 3 min. rijden - 1.7 km
  • Pererenan-strand - 3 min. rijden - 2.3 km

Lokaal vervoer

  • Denpasar (DPS-Ngurah Rai Intl.) - 49 min. rijden

Restaurants

  • ‪Love Anchor Canggu - ‬5 min. lopen
  • ‪Crate Cafe - ‬8 min. lopen
  • ‪Deus Ex Machina - ‬6 min. lopen
  • ‪Motion Cafe - ‬3 min. lopen
  • ‪Pit Stop - ‬4 min. lopen

Over deze accommodatie

Rimbun Canggu Hotel

Hotel in de buurt van Canggu Beach
Rimbun Canggu Hotel biedt faciliteiten zoals een terras, een tuin en een stomerij/wasserijservice en ligt ook nog eens in de buurt van Berawa Beach. Laad je accu op met een bezoek aan de plaatselijke spa. Het plaatselijke restaurant Lush Kichen serveert ontbijt, lunch en diner. Naast gratis wifi op de kamer hebben gasten de beschikking over voorzieningen zoals een businesscentrum.
Daarnaast biedt dit hotel de volgende voordelen:
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Een continentaal ontbijt (tegen een toeslag), vervoer van en naar de luchthaven (toeslag) en een 24-uurs receptie
  • Koffie/thee in de lobby, een kluis bij de receptie en hulp bij uitstapjes/tickets
Kamervoorzieningen
Alle gastenkamers van Rimbun Canggu Hotel bieden leuke extraatjes zoals airconditioning en beschikken over faciliteiten zoals gratis wifi en bureaustoelen.
Extra voorzieningen zijn o.a.:
  • Badkamers met regendouches en bidets
  • Flatscreentelevisies met kabelzenders
  • Waterkokers, dagelijkse schoonmaakservice en bureaus

Gesproken talen

Engels, Indonesisch en Japans

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi en kabelinternet
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven op verzoek tegen een toeslag
  • Gratis shuttleservice van/naar het strand
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Beperkte parkeergelegenheid ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks continentaal ontbijt tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 10.30 uur: IDR 90.000 voor volwassenen en IDR 90.000 voor kinderen
  • Een restaurant
  • Koffie en thee in gemeenschappelijke ruimtes

Restaurants ter plaatse

  • Lush Kichen

Dingen om te doen

  • Volledig uitgeruste spa

Gezinsvriendelijk

  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Geldautomaat
  • Kluisje bij de receptie
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum

Buiten

  • Barbecue
  • Terras
  • Tuin

Volledig uitgeruste spa

  • Behandelingsruimtes voor koppels

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Bovenste verdiepingen alleen te bereiken via trap

Meer

  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Bidet
  • Douche
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer
  • Regendouche
  • Shampoo
  • Tandenborstel en tandpasta
  • Toiletpapier
  • Zeep

Entertainment

  • Flatscreen-tv met kabelzenders

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice
  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Bureaustoel
  • Kluisje

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 14.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 23.30 uur
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 15

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Je dient je aankomstgegevens vooraf aan de accommodatie door te geven via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Je dient vooraf contact op te nemen met de accommodatie voor incheckinstructies. Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Neem vooraf contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om afspraken te maken over het inchecken.
Neem vooraf contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na 23.30 uur te arriveren. 

Renovaties en sluitingen

In overeenstemming met de lokale wetgeving mogen alle bezoekers tijdens de Dag van de Stilte (Nyepi) gedurende 24 uur (vanaf 06.00 uur) de accommodatie niet verlaten. De Dag van de Stilte valt normaal in maart of april (datums wijzigen elk jaar). Op die dag kan er niet ingecheckt of uitgecheckt worden. Ngurah Rai-luchthaven (Internationale luchthaven van Bali) is op de Dag van de Stilte ook gesloten.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Transferkosten
  • per luchthavenshuttle: IDR 400000 per volwassene (enkele reis)
  • Transferkosten per luchthavenshuttle per kind: IDR 0 (enkele reis)

We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Toeslag voor het continentaal ontbijt: ca. IDR 90000 voor volwassenen en ca. IDR 90000 voor kinderen
  • Toeslag voor luchthavenshuttle: IDR 350000 per voertuig (enkele reis)
  • Kindertarief voor de luchthavenshuttle: IDR 350000 (enkele reis)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Er is geen lift in deze accommodatie
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Rimbun Canggu Hotel Hotel
Rimbun Canggu Hotel Canggu
Rimbun Canggu Hotel Hotel Canggu

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Rimbun Canggu Hotel?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Rimbun Canggu Hotel te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij Rimbun Canggu Hotel?

Je kunt inchecken vanaf: 14.00 uur; je kunt inchecken tot: 23.30 uur. Op beperkte tijden kun je laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Rimbun Canggu Hotel uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Biedt Rimbun Canggu Hotel een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van IDR 350000 per voertuig.

Waar ligt Rimbun Canggu Hotel?

Dit wellness hotel ligt in Batu Bolong, op 1,4 km van Canggu Beach en op 4,1 km van Seminyak Beach. Ook Nelayan Beach en Batu Bolong Beach liggen binnen 2 km afstand.

Beoordelingen over Rimbun Canggu Hotel

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 11 van 28 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 11 van 28 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 5 van 28 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 0 van 28 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 28 beoordelingen

8,4/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

9,0/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

jade

Reisde met een groep
Positief: Netheid
Simple room with everything you need. Overall it was okay, but the shower was flooding and there was no haridryer.
5 nachten verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Jacks, Den Bosch

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi hotel, prima zwembad, goed ontbijt, scooter kun je huren bij het hotel. Ligging uit de drukte.
2 nachten verbleven in oktober 2019

6/10 – Redelijk

Julia

Positief: Personeel en service
Das Hotel ist für einen kurzen Aufenthalt in Ordnung. Die Mitarbeiter sind sehr freundlich und hilfsbereit. Leider steht hier auf Expedia dass es einen kostenlosen Shuttle des Hotels zum Strand gibt, den gab es aber leider nicht & zu Fuß war man circa 30-40 min zum Strand unterwegs. An sich waren die Zimmer sauber aber die Fenster waren nicht besonders dicht, sodass ich öfter Ameisen im Zimmer hatte.
4 nachten verbleven in oktober 2024

10/10 – Uitstekend

Kirsty

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Amazing

Rimbun was amazing. Super cute and affordable. Staff were very nice and were always cleaning the property. There is barely any noise so it's a good place to relax. Breakfast was provided by the restaurant attached, Lush, and was delicious. Only negatives were, hard to contact beforehand but got to them by calling on whatapp, had a leak in the bathroom which was fixed within 30 minutes of reporting and the shower is close to the toilet so makes the toilet and floor around it quite wet. Small negatives when compared to how nice the property was and our overall stay. Would definetly recommend.
5 nachten verbleven in augustus 2024

8/10 – Goed

Haakon

4 nachten verbleven in augustus 2024

8/10 – Goed

Trine

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Tilbaketrukket, men sentralt

Et behagelig hotell litt utenfor Canggus by & larm. Det var også en økologisk dagligvare vegg i vegg, en grei gåtur til stranden og godt med tilbud rett i nærheten. Hyggelige og vennlige ansatte! Anbefaler rom i andre eller tredje etasje, luften var ikke så god i første etasje ~ fikk byttet rom uten problem. Veldig fint bassengområde! Et stykke å gå til stranden, men synes det var en fin rusletur på morgenen.
7 nachten verbleven in juni 2024

8/10 – Goed

Trine

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Tilbaketrukket, men sentralt

Et behagelig hotell litt uten for Canggus by & larm. Det var også en økologisk dagligvare vegg i vegg, en grei gåtur til stranden og masse tilbud rett i nærheten. Hyggelige ansatte! Anbefaler rom i 2. eller 3. etasje, luften var ikke så god i 1.etasje ~ fikk byttet rom uten problem. Veldig fint bassengområde!
7 nachten verbleven in juni 2024

8/10 – Goed

Celina

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in mei 2024

6/10 – Redelijk

Claudia

Reisde met partner
Größere zimmer
4 nachten verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Preben

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Værelset overordnet pænt rent, men sengelinned blev ikke skiftet på de 3 overnatninger, på trods af at man havde option på at signalere med et kort om behovet og der VAR et behov… Inventar på værelset en anelse slidt. Ud over ovenstående var hotellet ok.
3 nachten verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

Christine

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer

Disappointing

It is very clear that the property lacks general maintenance. I think what bothered me the most was when you shower the whole bathroom floor is under water and it doesn’t drain, so when you go to the bathroom at night or early morning you have to walk on soaking wet floors. The deck flooring all around the hotel is broken and not fixed to the ground so you get woken up by people walking around. It’s also a noisy environment, a lot of guests making noise until 4:30am. I certainly won’t be staying here again. It’s not value for money.
2 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Moa

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

XI WEN

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything so great location, smiling staffs except the air-conditioner water leakage. Yet I would love to stay with them again 🙂
3 nachten verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

Angeline

2 nachten verbleven in december 2022

8/10 – Goed

Benjamin

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in maart 2020

8/10 – Goed

Amanda

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Good choice!

Nice and tidy hotel, recommended for couples!
1 nacht verbleven in december 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Vince

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

WORST HOTEL EXPERIENCE EVER

This is by far my worst experience at a hotel EVER. Me and my girlfriend checked in at midnight and the room was full of DEAD INSECT EVERYWHERE, even in the bed. We were chocked and demanded to be moved to another. Also in the other room there was a big problem with insects. We would have moved to another hotel the first second if it were not in the middle of the night. We tried to make the best of situation and asked the staff to clean the room and change all the sheets. However not even that cleaning was made properly. When we asked if the sheet were new and clean the staff, after a while, confessed that the sheets came from the old room, where there been insects all over the bed. We once again demanded new and clean sheets. However, all the ”clean” sheets they brought from the laundary room full of yellow stains and fat stains. We looked at 5 different sheets to find one that was relatively clean. This whole process took around 1,5 hour and at this point we were exhausted and just wanted to go to sleep. In addition to this, there was a really bad smell in the room and the water pressure is non existant. Next morning when we talked to the manager he was rude when we told him about all the problems. After a while, he agreed we would get our money back. However, turns out that once we left the hotel and started the refund-process he tried to stop the process. Would not recommend this place to anyone. The manager really needs to improve his service. Plz see picture
1 nacht verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

sim

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Sam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

great value

Great value for money, good location, lovely pool, room was great very modern and clean. Staff were very friendly. Could have stayed a lot longer.
1 nacht verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
5 nachten verbleven in november 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

화장실 별로.

나름 가격대비 괜찮음.... 화장실 바닥 시공이 잘못됨.. 물이 넘쳐흐름... 수동으로 물을 빼줘야함....
3 nachten verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfect stay in this cute little hotel in Canggu ! Close to everything, the room are clean and deco is nice !
3 nachten verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Vendelin

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Fint lite hotell, rent og pent.

Fint lite hotell. Veldig rent og ryddig. God frokost. Lite stykke fra stranden, ikke gåavstand, men greit med scooter. Ligger ikke i det mest aktive området med tanke på butikker og restauranter. Lite bad på rommet vi hadde, men veldig fint og rent. Gode senger.
1 nacht verbleven in september 2019