Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Fabrizio





Beoordelingen
8,2 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer laden

Superior tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Balkon
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Een bidet
Privébadkamer
Een minibar
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Familiekamer laden

Familiekamer
Hoogtepunten
Balkon
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Een minibar
Dagelijkse huishoudservice
Comfort driepersoonskamer
Hoogtepunten
Balkon
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Een minibar
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Eenvoudige kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden laden

Eenvoudige kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden
Hoogtepunten
Balkon
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Een bidet
Privébadkamer
Een minibar
Dagelijkse huishoudservice
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Via delle Orate, 5, Caorle, VE, 30021
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Hotel Antonella
Hotel Antonella
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Parkeerplaatsen beschikbaar
7.0 van 10, Goed, 134 beoordelingen
De prijs is € 111
inclusief belastingen en toeslagen
21 jul - 22 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 1.00 per persoon, per nacht
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Valetparkeerkosten: EUR 10.00 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alle gasten, waaronder kinderen, dienen tijdens het inchecken aanwezig te zijn en hun door de overheid verstrekte identiteitsbewijs met foto of paspoort te laten zien.
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 5000 niet overschrijden. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Nationale beoordeling
Deze accommodatie heeft zijn officiële sterrenclassificatie gekregen van the local rating authority.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Fabrizio Caorle
Fabrizio Caorle
Hotel Fabrizio Hotel
Hotel Fabrizio Caorle
Hotel Fabrizio Hotel Caorle
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Fabrizio
Beoordelingen
8,2
Zeer goed
8,8/10
Netheid
8,0/10
Personeel en service
8,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met een groep
12 apr 2022
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2022
8/10 – Goed
Sandra
20 sep 2021
Positief: Netheid, personeel en service
Übernachtung in Caorle
Sandra
1 nacht verbleven in september 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
13 sep 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
9 mei 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
molto buono
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2021
8/10 – Goed
Claudio
Reisde met een groep
9 nov 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Un Buona scelta per gustare comodamente Caorle
Claudio
1 nacht verbleven in november 2020
10/10 – Uitstekend
Stuart
20 sep 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Stuart
1 nacht verbleven in september 2020
8/10 – Goed
Steen
Zakenreiziger
26 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nogenlunde
Steen
1 nacht verbleven in januari 2020
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
4 jul 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
A decent stay with some surprises
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in juni 2019
6/10 – Redelijk
Maria Dahl
1 jul 2019
Negatief: Netheid, personeel en service
Maria Dahl
2 nachten verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
Marion
30 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Marion
4 nachten verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
Andrea
8 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Freundlich und nett - empfehlenswert !!!
Andrea
4 nachten verbleven in september 2018
10/10 – Uitstekend
Giada
17 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Giada
3 nachten verbleven in augustus 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
7 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
6 nachten verbleven in juli 2018
4/10 – Matig
magne
2 aug 2018
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Gammelt og trist.
magne
3 nachten verbleven in juli 2018