3 restaurants, breakfast served

Beoordelingen van Grand Hotel Quisisana

5 out of 5
Grand Hotel Quisisana
Via Camerelle, 2, Capri

Beoordelingen

9,6

Uitzonderlijk

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 45 van 54 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 5 van 54 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 3 van 54 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 0 van 54 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 54 beoordelingen" "

10/10

Netheid

9,6/10

Personeel en service

9,6/10

Voorzieningen

9,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Nathan

3 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Francisco

2 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Estadia perfeita
4 nachten verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid
Location wins it all.
Great location. Rooms very outdated.
2 nachten verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

ewerton

2 nachten verbleven in april 2022

10/10 – Uitstekend

daniel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2021

10/10 – Uitstekend

Daniel Merrick

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything about this hotel met and exceeded expectations. If I had to be picky I would just say the hotel could have alerted me that it was 120$ for the luggage transfer that I mistakingly assumed was complimentary.
2 nachten verbleven in september 2021

6/10 – Redelijk

Dany

Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Comfort kamer
The hotel is nice but not worth the money at all, we couldnt sleep from the noise and the loud people and loud cleaning late night and early morning. Not worth the 1500 euros per night at alllllllll
3 nachten verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
I would have liked a welcome treat in the room when we checked in. They don’t have iron in the room, but only iron service which was too costly to have done. Last for breakfast they should offer eggs without any up charge. They did have scrambled eggs, but we didn’t like them.
3 nachten verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Takako

1 nacht verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Cristinar, Babylon NY

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The property is lovely and the staff was very friendly and helpful. The enormous breakout buffet was delicious.
3 nachten verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, voorzieningen
J’ai aimé le service, l’emplacement et le petit déjeuner. Les équipements restent vieux comme le reste de l’hôtel. Même s’il est rafraîchi...
2 nachten verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Jairo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Digno de um 10 com louvor!
Ao pessoal do staff deste maravilhoso hotel, deixamos nossos agradecimentos pela excepcional acolhida que tivemos. O hotel é lindo, agradável, está em local mágico e as pessoas são extremamente atenciosas. O café da manhã num salão de extremo bom gosto. Os concierges sabem tudo e mais um pouco. Enfim, o máximo! Valeu cada centavo gasto ali. Voltaremos em breve! Jairo e Debora Garbi.
3 nachten verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Juan jose

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Spectacular ! Great STAFF ! Great location!
AMAZING !!!!!
3 nachten verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Don't arrive early
We arrived early at 10:30 am. Our room wasn’t ready which is understandable. They said it would be ready in a few hours. We got back at 2:30 and it still wasn’t ready. They wouldn’t give us an upgrade for our inconvenience. In fact the front desk was not understanding at all. We finally got our room at 3:45!!! And we received no apology. This put a real damper on our trip because otherwise the hotel is lovely and the concierge staff was terrific arranging trips and rides.
2 nachten verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Quisisana
Das Hotel ist einfach langsam aber sicher in die Jahre gekommen und müsste mal nachhaltig saniert werden.
4 nachten verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Gerard

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
True Luxury!
The Quisana is the a fantastic and luxurious hotel to stay at to enjoy your visit to Capri!
3 nachten verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in mei 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
amazing location. great concierge and service all around. free upgrade to a villa. pool area is great. No complaints at all!
3 nachten verbleven in juni 2019

10/10 – Uitstekend

Roberta

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juni 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Struttura stupenda di gran classe ottimo il personale qualche problema se hai una gamba ingessata
1 nacht verbleven in mei 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great overall
Great experience at the hotel. Shabby chic ascthetic which is done well. Was upgraded upon arrival, so that was appreciated. No noise issues despite being on the first floor facing the street. Despite them being relatively large, they also knew my name. Food was a little pricy, but this is 5 start hotel in Capri, so this is to be expected.
2 nachten verbleven in mei 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Bruno

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Awefull value for money
Hotel is beautiful and has a great central location in Capri. My stay however, was much below what is to be expected from a 5 star hotel at this price level. The mattress in the room was awful; It was very old and tilted. Really hard to get decent sleep. The hotel will also try to rip you off at any chance they will have. When I asked for an Iron and an ironing board, they refused to lend me one. Instead they told me to send the closes to the laundry. I was also unfortunate enough to get bad weather during my stay. When I tried to go to the sauna in the hotel they said it cost 30 euros per person (I had never seen that ever before in my life). They also charged 80 euros to take the luggage from the port to my room (obviously I was only informed of that when I was checking out). Overall really bad value for money!
3 nachten verbleven in mei 2019

10/10 – Uitstekend

RC

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
This is a prime hotel with top notch rooms, service and concierge. They met all our needs from little things like baggage and cable car tickets to reservations. Rooms were immaculate with gorgeous views. Staff was very friendly and caring.
4 nachten verbleven in mei 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

8 nachten verbleven in mei 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Classic luxury hotel in Capri
Great 5 star hotel, lots of people at the front desk/concierge willing to help. Pool was noisy with kids however and their pool food is a little pricy.
1 nacht verbleven in mei 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in mei 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in mei 2019

10/10 – Uitstekend

Flinbot

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Both the service and property were phenomenal. A truly luxurious experience all around. Will be back for sure.
1 nacht verbleven in mei 2019

6/10 – Redelijk

Lorraine

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good but you certainly pay for it
Beautiful hotel right in the centre of Capri town. Exceptional service. Rooms typical of Southern Italy. However, the prices at this hotel are astronomical. 2 tea bags and pot of hot water 22 euros Espresso Martini 24 euros etc. You pay for every service. Baggage, tickets all cost more from the hotel. My advice. Go and have a drink there to experience it but stay somewhere else.
7 nachten verbleven in mei 2019

10/10 – Uitstekend

Susan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

HIROKI

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in mei 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in mei 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff were exceptional from the friendly check in desk to the amazingly helpful concierge, the attentive housekeeping and exceptional breakfast staff. I appreciated the fruit in the room and English newspaper. I loved the live piano music in the lounge and the spa was beautiful. It was perfect. I will return as it surpassed every expectation.
5 nachten verbleven in mei 2019

10/10 – Uitstekend

TMF

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything was excellent! Location, hotel room, breakfast and bar. I was not happy only one thing. I booked separate beds due to my sleeping problem. However, we got a one bed instead. I suffered for 2 nights we stayed. :(
2 nachten verbleven in mei 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in april 2019

10/10 – Uitstekend

Luca

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
GOOD !!!!!!
Un meraviglioso Hotel in un'isola meravigliosa
3 nachten verbleven in april 2019

10/10 – Uitstekend

Lennart

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in april 2019

10/10 – Uitstekend

James

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Outstanding hotel in the heart of Capri
Fantastic location with incredible service. I highly recommend this hotel and Capri for couples. Stayed 3 nights, which is perfect for Capri
3 nachten verbleven in september 2018
Reactie van Antonio D'Alisa op 7 nov 2018
Dear James, we are delighted to read your kind words. Me and the whole team are committed to offering a truly extraordinary experience and are so glad that you enjoyed your stay. We cannot wait to welcome you back to Qvisisana. Kindest regards, Antonio D'Alisa Front of House Manager

8/10 – Goed

Deborah

Wonderful hotel
Fabulous hotel excellent breakfast the concierge are amazing they do a wonderful job. Good views and excellent suite would return
3 nachten verbleven in september 2018
Reactie van Antonio D'Alisa op 7 nov 2018
Dear Deborah, we are delighted to read your kind words. Me and the whole team are committed to offering a truly extraordinary experience and are so glad that you enjoyed your stay. We cannot wait to welcome you back to Qvisisana. Best regards, Antonio D'Alisa Front of House Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The best hotel among the greatest.
You cannot be disappointed at the Quisisana! Everything is about the guests.

10/10 – Uitstekend

cornelius, scottsdale

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wonderful place
Did not like surprise 10% tax. Expedia and others should know the real room rate so stop withholding the real rate. Airlines finally have become honest. Your past due!

10/10 – Uitstekend

JLR700, COLLE SUR LOUP

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Petite merveille a CAPRI
Un hôtel parfait comme on aimerais en voir plus . Tout y est que classe et simplicité , dans un hôtel ou tout est gère par un personnel discret et efficace . Les restaurant sont d une qualité exceptionnelle .

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Un must chez les classiques!
Hotel merveilleusement situé...un certain goût du luxe...

10/10 – Uitstekend

Femi

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great Hotel
Fantastic all round....faultless! I've travelled to many places around the world and I must say this hotel ranks amongst the best I've stayed in.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel maravilhoso. O melhor da ilha
Tudo perfeito! 2a vez que ficamos lá!! Inesquecivel... Serviço impecavel, limpeza e muito agradavel