Hotel Toubkal

4.0-sterrenaccommodatie
Hotel met gratis valetparkeerservice en een nachtclub in Casablanca

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Hotel Toubkal

Lobby
Exterieur
Café
Een minibar, een kluis op de kamer, een laptopwerkplek
Accommodatievoorzieningen

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Ontbijt beschikbaar
  • Roomservice
  • Receptie 24/7
  • Parkeren inbegrepen
  • Schoonmaakservice

Kameropties

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
9 Rue Sidi Belyout, Avenue Des FAR, Casablanca, 20100

In de buurt

  • Centrale markt van Casablanca - 7 min. lopen - 0.6 km
  • Mohammed V-plein - 10 min. lopen - 0.9 km
  • Haven van Casablanca - 17 min. lopen - 1.4 km
  • Moskee Hassan II - 3 min. rijden - 3.0 km
  • Marina Casablanca - 3 min. rijden - 2.6 km

Lokaal vervoer

  • Station Casablanca Mers Sultan - 6 min. rijden
  • Station Marché Central - 6 min. lopen
  • Casablanca (CMN-Mohammed V) - 36 min. rijden

Restaurants

  • ‪Casa Jose - ‬3 min. lopen
  • ‪Sofitel Casablanca Bar - ‬1 min. lopen
  • ‪La Taverne Du Dauphin - ‬3 min. lopen
  • ‪Au Restaurant Des Fleurs - ‬2 min. lopen
  • ‪McDonald's - ‬4 min. lopen

Over deze accommodatie

Hotel Toubkal

Hotel met een chique stijl in de buurt van Moskee Hassan II
Profiteer bij Hotel Toubkal van faciliteiten zoals een nachtclub, een koffiebar/café en een stomerij/wasserijservice. Bij het plaatselijke restaurant, La Brasserie, kun je genieten van Marokkaanse gerechten. Blijf verbonden dankzij gratis wifi op de kamer en profiteer van voorzieningen zoals een bar en een 24-uurs businesscentrum.
Overige voordelen zijn o.a.:
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren en plaatsen voor valetparkeren
  • Een ontbijtbuffet (tegen een toeslag), een snelle uitcheckservice en een snelle incheckservice
  • Oppasservices (toeslag), een automaat en koffie/thee in de lobby
Kamervoorzieningen
Alle 67 kamers beschikken over gemakken zoals 24-uurs roomservice en (laptop)kluisjes en bieden daarnaast voordelen zoals laptopwerkplekken en airconditioning.
Extra voorzieningen zijn o.a.:
  • Badkamers met bidets en bad-/douchecombinaties
  • Flatscreentelevisies van 50 inch met kabelzenders
  • (kleding)kasten, aparte zitruimtes en waterkokers

Gesproken talen

Arabisch, Engels, Frans, Duits en Spaans

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi en kabelinternet
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Gratis valetparkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 06.30 uur tot 10.00 uur: MAD 100 voor volwassenen en MAD 50 voor kinderen
  • Een bar/lounge
  • Een koffiebar/café
  • Een restaurant
  • Koffie en thee in gemeenschappelijke ruimtes

Restaurants ter plaatse

  • La Brasserie
  • Le Consul

Dingen om te doen

  • Nachtclub
  • Tv in gemeenschappelijke ruimtes

Gezinsvriendelijk

  • Geluiddichte kamers
  • Kinderopvang (toeslag)
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Automaat
  • Bagageopslag
  • Cadeauwinkel/kiosk
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij de receptie
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Portier
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Zakelijke diensten

  • 24-uurs businesscentrum
  • Computerstation

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Dun tapijt in de kamer
  • Geen lift

Meer

  • 1 gebouw
  • 10 etages
  • Aparte rookruimtes

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Bad/douchecombinatie
  • Badjassen
  • Bidet
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer
  • Shampoo
  • Toiletpapier
  • Zeep

Entertainment

  • Flatscreen-tv van 50 inch met kabelzenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Minibar

Meer

  • (Laptop)kluis
  • Aangrenzende kamers beschikbaar
  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Apart zitgedeelte
  • Elektrische adapters
  • Geluiddichte kamers
  • Laptopvriendelijke werkplek
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon
  • Verwarming (met klimaatregeling)

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 14.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 22.00 uur
Snelle incheckservice beschikbaar
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12:00 uur
Snelle uitcheckservice beschikbaar

Speciale incheckinstructies

Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • De stad heft de volgende belasting: MAD 19.80 per persoon, per nacht. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen die jonger zijn dan 12 jaar.

We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. MAD 100 voor volwassenen en ca. MAD 50 voor kinderen

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder en beveiligingssysteem
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Er is geen lift in deze accommodatie
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Best western Hotel Toubkal
Best western Hotel Toubkal Casablanca
Best Western Casablanca
Best western Toubkal Casablanca
Casablanca Best Western
Best Western Toubkal
Hotel Toubkal Hotel
Hotel Toubkal Casablanca
Best Western Hotel Toubkal
Hotel Toubkal Hotel Casablanca

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hotel Toubkal?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Hotel Toubkal te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen en valetparkeerservice.

Hoe laat kan ik inchecken bij Hotel Toubkal?

Je kunt inchecken vanaf: 14.00 uur; je kunt inchecken tot: 22.00 uur.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel Toubkal uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12:00 uur uit te checken.

Waar ligt Hotel Toubkal?

Dit hotel ligt in Stadscentrum van Casablanca, binnen 5 minuten lopen van Complexe culturel Sidi Belyout en École Assimil-Formation. Ook United Nations Square en Centrale markt van Casablanca liggen binnen 10 minuten lopen. Station Marché Central ligt op 6 minuten lopen en naar Station Mohamed Diouri is het 11 minuten lopen.

Beoordelingen over Hotel Toubkal

Beoordelingen

7,2

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 72 van 428 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 183 van 428 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 109 van 428 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 36 van 428 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 28 van 428 beoordelingen

7,4/10

Netheid

7,4/10

Personeel en service

7,2/10

Voorzieningen

6,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

hendrik

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in juni 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Centraal gelegen in het hart van Casblanca, treinstation en tram op 5 min loopafstand. Zeer proper, meubels en stijl uit de jaren 80.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Good hotel close to the train station and centre.

Very attentive and nice staff

8/10 – Goed

Henk

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Prima hotel op ontbijt na

Prima hotel op ontbijt na (lege bakken worden niet aangevuld dus vroeg ontbijten). Een andere optie is geen ontbijt boeken -is relatief duur voor gebodene- en om de hoek wat eten. Het hotel bevindt zich op een magnifieke locatie: midden in centrum en treinstation en tram om de hoek. Het hotel is schoon, evenals de kamers, goede bedden, alles werkt en niets kapot. Van de nightclub ernaast geen last gehad. Goede 24- uurs bewaking. Klantvriendelijk personeel. Kluisje gratis. Voor de prijs een aanrader.

4/10 – Matig

ab

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

Michel

Positief: Netheid, personeel en service
Hotel staf very good. the building need restauration, outdated, the area is so-so.
1 nacht verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Kawtar

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice people very respectful
2 nachten verbleven in januari 2025

4/10 – Matig

ishtar, new york

Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Not a smoke free hotel I had to keep window open all night ..peoples smoke cigarettes and it smells strong in my room .hope they stop smoking in rooms
1 nacht verbleven in december 2024

8/10 – Goed

Mohammed

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2024

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service

Decent value but nothing specia

Good value for what I paid (approx $60CDN per night) but not what necessarily what lid expect from a 4 star hotel. The room wasn’t dirty but not sure I’d go as far as classifying it as clean either. Older rooms but decently spacious. Wifi was probably my biggest gripe as it was spotty at best. Decent water pressure in the shower which is always great
3 nachten verbleven in december 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Rabhi

Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Vraiment j ai pas aimé cet hôtel, plusieurs reclamations et appelle téléphonie pour me fournir la télécommande du téléviseur et le bouilloire, imaginez a 00:30 de mon dernier séjour j enttend quelqu'un frappe dans ma porte et en ouvrant ils me livrent la télécommande !!!!!! Quel service
2 nachten verbleven in november 2024

8/10 – Goed

driss

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service

Passable

7 nachten verbleven in november 2024

10/10 – Uitstekend

JEE HO

2 nachten verbleven in november 2024

8/10 – Goed

Luco

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service
The Moroccan decoration is nicely done. Good breakfast and the staffs are very friendly.
1 nacht verbleven in november 2024

6/10 – Redelijk

Amina

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2024

10/10 – Uitstekend

Amy

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff went above and beyond to help me find the right electrical current adapter as I brought the wrong kind.
2 nachten verbleven in mei 2024

6/10 – Redelijk

Abdoulaye

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Passable
2 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Giovanna

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Terri

1 nacht verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Marie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Accueil impeccable, hygiène top. Restaurant top

3 nachten verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Jibreel

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
It’s apartment style converted to hotel. It is clean and for the price the bathroom were clean
1 nacht verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Andre T., Upper Marlboro

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice staff! They will do what it takes to accomodate their customers.

6/10 – Redelijk

Andrea

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen
City taxes are way higher than Expedia advertised. It's pretty outdated in the rooms and not super clean. The restaurant menu was ok but nothing was available the nights we were there.
3 nachten verbleven in april 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Bed bugs and staff lied about refund

There were bed bugs. The staff did not seem to take it seriously at all even though I had woken up with bed bugs crawling on my face and body. We decided to leave and go to a different hotel. I was told there would be a refund issued but I never received it. I contacted the hotel and never heard back. Absolute worst experience and service I have ever received.
3 nachten verbleven in december 2022

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Lovely hotel

This was a wonderful hotel. I stayed for only a night, but it was a relaxing experience with friendly and helpful staff. They were able to call me a taxi in the morning to get to the train station, which was very appreciated.
1 nacht verbleven in februari 2023