Een buitenzwembad, ligstoelen bij het zwembad

Beoordelingen van Hotel Azur

4 out of 5
Hotel Azur
41 Bd de la Corniche, Ain Diab, Casablanca

Beoordelingen

6,6
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 36 van 236 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 88 van 236 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 45 van 236 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 36 van 236 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 31 van 236 beoordelingen" "

7,2/10

Netheid

7,0/10

Personeel en service

6,0/10

Voorzieningen

6,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
11 nachten verbleven in december 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Ik zou zelf niet nog een keer terugkeren
Dit hotel is geen 4 sterren waard. Het is een hotel dat je terug brengt in de tijd . Het personeel is zeker wel vriendelijk De locatie is ideaal voor mensen die willen uitgaan want alles is in de buurt . Onder het hotel, ernaast, erachter en noem maar op
1 nacht verbleven in maart 2019

4/10 – Matig

A, limburg

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Matig
Ligt aan de boulevard wat op zich niet verkeerd is. Maar daardoor tot in de late uren geluidsoverlast
2 nachten verbleven in juni 2017

10/10 – Uitstekend

Arjan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

6/10 – Redelijk

Ibo, Amsterdam

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Vlak bij de oceaan, zeewater zwembad.
De buurt en het hotel , vergane glorie. Richting centrum Casablanca lopend kom je wel wat leuke winkels e.d. tegen. De andere kant op langs de kust kom je in armoedige smerige omgeving terecht. de kamer die wij in eerste instantie kregen toegewezen was minder, afgetrapt, airco deed het niet, en de balkondeur aan de straatkant 1hoog kon niet op slot. Na enig aandringen een andere kamer gekregen, die was prima! Was een leuk beginpunt voor onze rondreis in de streek, zou er niet twee weken willen zitten. 'savonds komt het volk naar buiten, kan je de straat haast niet meer oversteken vanwege waanzinnig rijdende automobilisten. Disco beukt herrie tot laat in de nacht, ruige types op straat.

10/10 – Uitstekend

Wilma, Ansterdam4

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Net hotel
Hotel Azur is een netjes, rustig en goed onderhouden hotel. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. De bedden zijn perfect. Het ontbijt is goed. De ligging van het hotel is prettig, namelijk aan de boulevard. Binnen 5 minuten lopen ben je op het strand. Er zijn voldoende supermarkt in de omgeving. Het uitzicht vanuit onze kamer was vreemd, we keken namelijk uit op enorm rommelige tuin van de buren. Maar ook dat had zijn charmes. Ik zou weer naar de hotel terug gaan en raad het aan bij vrienden.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Prettig en welwillend personeel.
Fijne plaats aan het stand en uitgaansleven. Kwaliteit en prijsverhouding is goed.

10/10 – Uitstekend

Hannan, Vlaardingen/Nederland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
meteen al vriendelijk ontvangen. Super hotel.. Was alleen op vakantie voor me rust , en wat waren de personeel gast vrijheid vriendelijk en zeer zorgzaam. Dit zal mijn vaste hotel zijn als ik in casablanca weer eens ga bezoeken!!

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service, comfort kamer
Goed hotel met een goede ligging
De ligging van hotel Azur is zeer goed, aan het strand. Wij hebben in December 3 dagen in Hotel Azur doorgebracht en onze kamer was zeer koud. Een mogelijkheid tot verwarmen was er niet. Onze douche was kapot.

2/10 – Ontzettend slecht

mustapha

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
5 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Suzanne

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
As Americans traveling, Hotel Azur checked the most important boxes for us: felt very safe, very clean, hot water showers, heat/AC in each room, close to attractions/beach/restaurants, bed/linens comfortable. Rooms as advertised. Good for the price. Pool was pretty but didn't use much.
2 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

nasreddine, batna algerie

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Établissement calme très propre,récemment rénové, très bon rapport qualité prix,personnel chaleureux,prestations impeccables à tout point de vue.vivement recommandable.
2 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Ali

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location nice view from the room.
1 nacht verbleven in oktober 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Curtis

Reisde met partner
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
We were not satisfied with our stay at this property. The hotel staff were not very accommodating or friendly. Their website does not reflect the actual conditions of the hotel. Also, despite the website saying that it included breakfast, it did not. Our first morning there we were woken by police pounding on multiple people’s doors and apparently taking someone away. This definitely didn’t make us feel safe. One thing I will say is that the cleaning staff did clean our room very thoroughly. That was the one highlight of this otherwise huge disappointment.
3 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Jennifer, Starkville

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent modern hotel in a great location overlooking the Atlantic.
1 nacht verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

Allen

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dancing at Rick's Cafe
Hotel was well located and service excellent.
2 nachten verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner, Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
HOTEL BIEN SITUE TRES PROPRE AVEC PARKING. PERSONNEL TRES SYMPA.
2 nachten verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Laurie

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pas mal
Hotel tres bien situé sur le bord de mer Pas mal de commerces en bas de l'hôtel Piscine sympa, les enfants ont pu se baigner en fevrier Literie comfortable Nous avions un balcon ou nous avons pu passer la soirée Personnel sympa Petit-déjeuner correct Parking de l'hôtel a disposition
1 nacht verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

5 nachten verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

ELY CHEIKH

Reisde met een groep
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in februari 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Ali

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Unprofessional unexpected charge you don't get what you pay for it 😣
3 nachten verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Rob, Toronto

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was easy to find and the staff were helpful. Nice location.
1 nacht verbleven in januari 2020

2/10 – Ontzettend slecht

HICHAM

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The Worst receptionist
I wasnot allowed in although i showed the receptionist i photo of my passport and my driving licence. It was the worst receptionist you could ever come cross in your check in to this hotel. I had to give up the booking i made about an hour before my check in. I had to go to another hotel in which i checked in with no problem at all. I woud appreciate it if i could get my money back. Thank you
1 nacht verbleven in januari 2020

6/10 – Redelijk

sameera

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Needs renewvation. A bit noisy due to surrounding night clubs.
3 nachten verbleven in januari 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Leider ist nichts im Hotel wie auf der Website beschrieben. Weder das Restaurant noch ein spa Bereich sprich dampfbad war im Hotel zu finden. Frühstücks buffet sehr minderwertig . Geschirr ist regelrecht schmutzig gewesen. Tische wurden nicht sauber gemacht. Würde dieses Hotel zu keiner Zeit weiter empfehlen. Das Personal ist sehr freundlichen und bemüht jedoch leider nicht ausreichend.
7 nachten verbleven in december 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Laure, NYC

Zakenreiziger
Please do not use this review. Just make sure I haven’t been charged for the night at the hotel as I have cancelled it before and writhing my right but you keep on sending me email to review the hotel.
1 nacht verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Eileen

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
4 nachten verbleven in december 2019

6/10 – Redelijk

Khalaf

Positief: Comfort kamer
Negatief: Netheid
4 nachten verbleven in november 2019

6/10 – Redelijk

Tahani

Positief: Comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in november 2019

4/10 – Matig

mohammed

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Horrible
Horrible, chambre pas du tout conforme au site, services limité pas de SPA, aucune possibilité de pouvoir changer de chambres sur place, Personnels fainéant et pas tres aimable
2 nachten verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

nasreddine, genève

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Etablissement très propre,literie superbe,bien équipé,calme
4 nachten verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Christian

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bien mais quel bruit nocturne
Jamais les chambres sur mer car trop bruyantes et surtout avec les discothèques. Dommage que le restaurant était ferme
1 nacht verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Hamad

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
مكان قريب على الكورنيش ومناسب جدا
1 nacht verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Hamad

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
اختيار موفق
المكان مناسب جدا وجميل الموظفين ودودين
1 nacht verbleven in september 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Har försvunnit saker från mitt rum och otrevlig personal
7 nachten verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Wesam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
hotelet var bra läge och bra servic
1 nacht verbleven in september 2019

6/10 – Redelijk

Vasco

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Bom preço para um 4* mas o hotel devia so ter 3
Hotel a precisar de renovação urgente. Casa de banho e mobiliario em mau estado. Duche com muito pouca pressão. Cama confortavel. Peçam sempre quarto com vista de mar. Os qusrtos das traseiras têm uma vista deprimente para lixeiras, edicios abandonados e um ferro velho. Pequeno almoço fraco para um 4*. Funcionarios muito simpaticos e prestaveis. Fica numa zona muito barulhenta à noite.
1 nacht verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I like it it’s very good it’s nice and near the seaside and restaurant and shopping
5 nachten verbleven in augustus 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very outdated! And not very clean! Stupid automatic!!! Lights in the hallway !
1 nacht verbleven in augustus 2019

4/10 – Matig

richard

Positief: Netheid
3 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great location
Great location. Enjoyed the stay. Lots of road places to eat and have coffee. Just right across the street from the beach.
1 nacht verbleven in juli 2019

4/10 – Matig

Dorthe

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
Hotellet ligger rigtig godt, tæt på strand og har også en dejlig pool. Medarbejderne talte mest fransk og kun få forstod og talte lidt engelsk. Den ene af vores senge var pakket ind i plastik og yderst ubehagelig at sove i. Hotellet havde en natklub og her spillede de meget højt musik til kl 5.00 om morgenen og derefter var der en del støj, når gæsterne skulle hjem. Vi valgte at tage fra hotellet 4 dage før beregnet Tænker at hotellet er godt, hvis man er til fest og farver.
7 nachten verbleven in juli 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in juli 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
L’hôtel est prêt de la plage et elle est propre. Cependant, nous avions pris cet hôtel car ils se disent près de l'aéroport et qu'ils ont un service de navette. Or, ils n'ont pas de navette ( fausse information) et il faut payer 45$ pour le taxi pour aller à l'aéroport alors que ça nous en aurait coûter 10$ si on prend un hôtel près de la gare de train. Et le responsable à l’accueil était absent quand les sourires ont été distribué.... il était désagréable! OUF. Les employés de nuit sont toutefois différents. Bref je n'y retournerais pas et s'il vous plait corriger l'info à l'effet qu'ils ont un service de navette. On se fait avoir Merci
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van azurhotel op 26 jul 2019
Bonjour Cher Client, Nous vous remercions de l’intérêt que vous avez témoigné à l’égard de l’HÔTEL AZUR 4*. L'Hôtel à un service de navette, mais c'est payant et il faut réserver avant l'arrivée. De l'Hôtel, le taxi vers l'aéroport coûte 300 dhs Cordialement

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
13 nachten verbleven in juni 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in juni 2019

4/10 – Matig

Nizar K

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Not recommended at all
The whole hotel is old, furniture, walls everything. Stuff is friendly, food is terrible. After 22:00 the nightclub sound blasts through the whole hotel so good luck sleeping.
3 nachten verbleven in juli 2019