ibis Mohammedia
Hotel met een 24-uurs receptie en een restaurant in Mohammedia
Fotogalerie voor ibis Mohammedia





Beoordelingen
7,8 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 53
inclusief belastingen en toeslagen
12 dec - 13 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Superior kamer, 1 tweepersoonsbed (Sweet Room) laden

Superior kamer, 1 tweepersoonsbed (Sweet Room)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Privébadkamer
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Een haardroger
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed (Sweet Room) laden

Tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed (Sweet Room)
8,0 van 10
Zeer goed
(14 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Privébadkamer
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Een haardroger
Alle foto's voor Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden (Sweet Room) laden

Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden (Sweet Room)
9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Privébadkamer
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Een haardroger
Standaard kamer, meerdere bedden
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Privébadkamer
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Een haardroger
Misschien vind je dit ook leuk

AS PREMIUM BY SOHO HOTELS
Maarif
- Keuken
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Airconditioning
9.2 van 10, Fantastisch, 44 beoordelingen
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Rue Tripoli Central Park, Mohammedia, 20800
Over deze accommodatie
ibis Mohammedia
Vergelijkbare accommodaties

Novotel Mohammedia
Novotel Mohammedia
- Zwembad
- Spa
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
7.6 van 10, Goed, 116 beoordelingen
De prijs is € 75
inclusief belastingen en toeslagen
29 nov - 30 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: MAD 13.20 per persoon, per nacht. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen die jonger zijn dan 12 jaar.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. MAD 65 voor volwassenen en ca. MAD 32.5 voor kinderen
- Toeslag voor extra bed: MAD 200.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem en EHBO-doos
De accommodatie bevestigt dat het de schoonmaak- en desinfectierichtlijnen van ALLSAFE (Accor Hotels) volgt.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
ibis Mohammedia Hotel
ibis Mohammedia Hotel
ibis Mohammedia Mohammedia
ibis Mohammedia Hotel Mohammedia
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over ibis Mohammedia
7,8
Goed
8,0
Netheid
7,8
Locatie
8,0
Personeel en service
7,6
Milieuvriendelijkheid
7,8
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
6 nov 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2022
8/10 – Goed
Ilona
21 jul 2021
Positief: Netheid, personeel en service
Ilona
2 nachten verbleven in juli 2021
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
25 jun 2021
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2021
4/10 – Matig
Marco Valerio
Reisde met een groep
29 sep 2025
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten

Marco Valerio
4 nachten verbleven in september 2025
4/10 – Matig
ANDRE
Reisde met een groep, Reisde met partner
19 sep 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ANDRE
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Nezha
10 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nezha
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Nezha
26 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nezha
1 nacht verbleven in juli 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger, Reisde met familie
24 jul 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Do not book
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Younes
Zakenreiziger
16 jul 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Younes
2 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Masayo
14 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
シャワーの勢いが強くて良い
Masayo
4 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Nezha
14 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nezha
1 nacht verbleven in juli 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Soussi
12 jul 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pas serviette chambre n est pas faite à 19h
Soussi
2 nachten verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
Sajad
22 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen
Sajad
7 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Rick
Reisde met familie
16 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rick
4 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Abel
9 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Abel
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Lahcen
5 jun 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Lahcen
1 nacht verbleven in juni 2025
4/10 – Matig
RADIA
Zakenreiziger
2 jun 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vraiment très d écevant !
RADIA
9 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
NASER, Richardson
21 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
NASER
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
NASER, Richardson
20 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
NASER
1 nacht verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
MARIO
17 mei 2025
MARIO
4 nachten verbleven in mei 2025
4/10 – Matig
Laila
15 apr 2025
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Laila
2 nachten verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
Alain
Zakenreiziger
11 apr 2025
Negatief: Netheid, personeel en service
Alain
2 nachten verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
Jean Christophe, Dubai
1 mrt 2025
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Jean Christophe
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Asdine
Zakenreiziger
16 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Asdine
2 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Chafi
Zakenreiziger, Reisde met partner
20 jan 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Chafi
2 nachten verbleven in januari 2025














