Balkon

Beoordelingen van The Fourteen Luxury Boutique Hotel & Spa

4 out of 5
The Fourteen Luxury Boutique Hotel & Spa
N11 Rue Abou El Moutaz El Falaki, Maarif, Casablanca

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 35 van 104 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 35 van 104 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 19 van 104 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 10 van 104 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 5 van 104 beoordelingen" "

8,4/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

7,4/10

Voorzieningen

7,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

kamal

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2023

6/10 – Redelijk

Eddy

Reisde met familie
Ne pas oublier que le resto devient un bar dansant le soir. Avec la musique et le bruit associé
2 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Mamadou Lamine

1 nacht verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Marie-Christine

1 nacht verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

rachid

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2023

8/10 – Goed

Heather

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel was in a good location and the staff was very friendly. My room was very nice and clean and the breakfast was good.

8/10 – Goed

Marco

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

carmen

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

Loubna

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super séjour !
Super séjour ! Chambre bien équipée (douche ++ cuisine, salon ) Situé dans un quartier propre de Casablanca. Je recommande fortement.
1 nacht verbleven in september 2022

4/10 – Matig

Tislim

Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in augustus 2022

6/10 – Redelijk

Mohamed

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Avis mitigé, personnel au petit soins (acceuil de nuit et du jour). Nous avons réservé une chambre deluxe (lit double et non fumeur) mais confirmation sur place est une chambre simple, lit jumeaux et fumeur. Paiment sur place supérieure au prix annoncé (rien de grave 0.90€ de plus), mais le petot déjeuner annoncé inclus nous l'avons pas eu (restaurant fermé le jour de l'Aïd, compréhensif mais nous aurions aimés le savoir à l'avance. Geste de l'hôtel poir le désagrément est un surclassemnt, très appréciable. Par contre le ménage dans la chambre est très moyen. Je comprends que la situation sanitaire (COVID) a touché de façon négatif les établissements hôteliers, mais il y'a toujours moyen de permettre aux clients de passer un séjour convenable. Je n'exclus pas un future séjour dans l'établissement mais j'espère qu'une vigilance plus plus soit consacrée au ménage.
1 nacht verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Haddou

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Agreable
Très bon accueil et suivi. Grande gentillesse du personnel accueillant. Bref, bonne prestation
1 nacht verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

Roy

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
COMFORT and CONVENIENCE
Conveniently located in the city center. Since this is a small botique hotel, staff are very attentive to your needs. They all spoke Arabic, French, and English. Close to McDonald’s for a quick easy bite. Easy access the groceries and stores.
4 nachten verbleven in februari 2022

8/10 – Goed

Ali

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location just behind the twin center. Walking distance to a lot of places, and restaurants.
1 nacht verbleven in december 2021
Reactie van Accommodation manager op 23 dec 2021
Dear Mr Ali, We very much apreciate your comments regarding your stay at The Fourteen Boutique Hotel & Spa. It's always a pleasure to receive positive feedback.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Best regards

10/10 – Uitstekend

vicki

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Friendly staff!
1 nacht verbleven in november 2021
Reactie van Booking department op 11 dec 2021
Dear Mr Vicki, We very much appreciate your comment regarding your stay at The Fourteen Boutique Hotel & Spa. It is a pleasure to receive positive feedback. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Best regards,

6/10 – Redelijk

Muhammad

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Room was very small and no service 😑. Room fridge was nlt working at all.
4 nachten verbleven in september 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ok
2 nachten verbleven in juni 2021

10/10 – Uitstekend

jeffrey

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great hotel clean in city center , good people at reception front desc .
1 nacht verbleven in juli 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff was all so friendly and helpful. My room was spacious and quiet. Everything was perfect!!
5 nachten verbleven in mei 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2021

8/10 – Goed

Yusuf

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2020

6/10 – Redelijk

Anthony

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
correct
Hotel correct, personnel sympathique et accueillant. Emplacement central. Chambre spacieuse et confortable. Un grand point positif pour la literie. Le seul point négatif vient du restaurant en bas de l'hôtel, qui est également le restaurant de l'hôtel. Restaurant, bar branché de la ville, la musique y est très forte et on l'entend dans les chambres. Sinon rien a dire
2 nachten verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Aicha

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Mashari

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
شكرا
كانت رائعه
6 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Sarah, USA

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was clean and in a central location. The staff was friendly and helpful
1 nacht verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Qusay

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Lotfi

1 nacht verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Berrabah

Reisde met een groep
5 nachten verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Hicham

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Yauheni, München

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service
Personal war freundlich. Der Zimmer war sauber. Die Balkone war groß aber schlecht ausgestattet.
9 nachten verbleven in augustus 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

4 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good location, little English spoken be ready with French. Restaurant next door was good, fun atmosphere and modern with good music and food, only be ready with the smoking inside while you are eating. A little walk to the center but easy to get back
1 nacht verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Ebone

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
First time in Casablanca
The hotel and location was good. The only problem we had was the hot water would go in and out so you had to be careful when taking a shower and they only gave us one towel to dry off with. They are super nice and hold your luggage for you when you are checking out so you can explore more of the surrounding area if you want. I left a tip for their service because that was sweet and they were so great full
2 nachten verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

Luc

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Au milieu du quartier commerçant bien placé
Au milieu du quartier commerçant, bien placé, mais bruyant le soir jusqu'à assez tard vers minuit. Check-in accueillant mais processus assez long (20 minutes pour récupérer les clés de nos 3 chambres) Ruissellement d'eau sur le sol de la salle de bain après une douche, rien de bien grave (cela semble un standard au Maroc même dans des Hotel plus luxueux...!) mais désagréable et probablement pas bien compliqué à résoudre
1 nacht verbleven in juni 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Chafiq

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bad!!
1 nacht verbleven in mei 2019

10/10 – Uitstekend

Dorota M.

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wonderful
An amazing staff! Always greeting me smiles
9 nachten verbleven in april 2019

10/10 – Uitstekend

mostafa

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This was a great place to stay. Friendly and very helpful staff and good location.
1 nacht verbleven in april 2019

10/10 – Uitstekend

Yousra

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
9 nachten verbleven in maart 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in maart 2019

6/10 – Redelijk

I YU

1 nacht verbleven in februari 2019
Reactie van Mohamed op 20 feb 2019
Dear Mrs , We would like to thank you for taking the time to share your valuable feedback. We are glad to hear that you enjoyed your stay with us and you were well looked after by our staff offering the best service quality. Your feedback will be shared with the team as it will definitely serve as an encouragement to move further in the right direction. We look forward to welcoming you back soon again. Sincerely,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff was amazingly.. Casablanca is SO crowded and impersonal. This hotel looked out for ME! The security man out front was lived in Ohio, as well as other parts of the US. I called him "Mr. Ohio". Tell him Chris from Boston says hello!
2 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van mohamed op 20 feb 2019
Dear Mr , We would like to thank you for taking the time to share your valuable feedback. We are glad to hear that you enjoyed your stay with us and you were well looked after by our staff offering the best service quality. Your feedback will be shared with the team as it will definitely serve as an encouragement to move further in the right direction. We look forward to welcoming you back soon again. Sincerely,

6/10 – Redelijk

Alain

salle de bain en très mauvais état petit dejeuner très très insuffisant dommage car l hotel en général est correct les extra café ou soft boisson sont cher SPA très moyen
2 nachten verbleven in november 2018
Reactie van Mohamed manar op 21 dec 2018
bonjour Mr Alain je vous présente nos excuses concernant votre séjour, espérant vous revoir au futur pour vous récompenser. a bientôt Mohamed Manar chef de réception

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2018
Reactie van Sales op 30 nov 2018
Bonjour Nous tenons à vous remercier pour votre commentaire et sommes ravis que vous ayez eu un agréable séjour parmi nous

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Attention aux cafards dans la suite. A éradiquer.
Bon cadre, hormis présence de cafards dans la suite.
2 nachten verbleven in oktober 2018

6/10 – Redelijk

Sylvain

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
chambre minuscule, salle de bain bien, j'ai souffert d'un problème d'eau chaude
4 nachten verbleven in oktober 2018

4/10 – Matig

Adrien

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in september 2018

6/10 – Redelijk

alfredo, cernusco sul naviglio

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Molto comodo per il centro commericale della città
Personale gentile ma non particolarmente efficiente, aria condizionata poco efficace, buon ristorante annesso
1 nacht verbleven in augustus 2018