Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor North Hotel





Beoordelingen
8,4 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 46
inclusief belastingen en toeslagen
2 jul - 3 jul
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Superior vierpersoonskamer laden

Superior vierpersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Ledtelevisie
Slaapkamers
Privébadkamer
Een minibar
Satellietzenders
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Economy Twin kamer laden

Economy Twin kamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Ledtelevisie
Slaapkamers
Privébadkamer
Een minibar
Satellietzenders
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer laden

Superior tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Ledtelevisie
Slaapkamers
Privébadkamer
Een minibar
Satellietzenders
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Superior driepersoonskamer laden

Superior driepersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Ledtelevisie
Slaapkamers
Privébadkamer
Een minibar
Satellietzenders
Dagelijkse huishoudservice
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Rodovia SC 480, Chapecó, Santa Catarina, 89815-280
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Tri Hotel Centro Chapecó
Tri Hotel Centro Chapecó
- Ontbijt inbegrepen
- Huisdiervriendelijk
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
8.8 van 10, Uitstekend, 108 beoordelingen
De prijs is € 33
inclusief belastingen en toeslagen
2 jul - 3 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor luchthavenshuttle: BRL 50.00 per voertuig (enkele reis, passagierscapaciteit: 4)
- Kindertarief voor de luchthavenshuttle: BRL 50.00 (enkele reis), (van 1 tot 12 jaar oud)
- Toeslag voor overdekt parkeren: BRL 10 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Ouders of wettelijke voogden die reizen met kinderen van jonger dan 18 jaar dienen bij het inchecken de geboorteakte en een identiteitsbewijs met foto (bijvoorbeeld een paspoort) te overhandigen. Als er bij internationale reizen naar Brazilië slechts één van de ouders met een kind reist, dan dient hij of zij, naast de geboorteakte en een identiteitsbewijs met foto, een notarieel bekrachtigde brief te overhandigen waarin toestemming gegeven wordt door de andere ouder. Als de ouders of de wettelijke voogd niet in staat of niet bereid zijn om deze toestemming te presenteren, dan is er een juridische toestemming nodig. Mensen die met kinderen naar Brazilië reizen dienen voor vertrek met het Braziliaanse consulaat te overleggen voor meer informatie.
Accommodatie ook bekend onder de naam
North Hotel Chapeco
North Chapeco
North Hotel Hotel
North Hotel Chapecó
North Hotel Hotel Chapecó
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over North Hotel
Beoordelingen
8,4
Zeer goed
8,8/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
8,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
9 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Rogerio
17 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Rogerio
1 nacht verbleven in november 2024
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
4 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Sonia T
Reisde met een groep
4 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sonia T
1 nacht verbleven in november 2024
8/10 – Goed
Áquilla
Zakenreiziger
6 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Áquilla
1 nacht verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
KEIDE
27 mei 2024
KEIDE
1 nacht verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
PAULO
4 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
PAULO
1 nacht verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Willian
Reisde met een groep
4 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Willian
1 nacht verbleven in februari 2024
8/10 – Goed
NIVALDO
Reisde met familie
2 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bom.
NIVALDO
1 nacht verbleven in januari 2024
8/10 – Goed
Chadia
11 dec 2023
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Chadia
1 nacht verbleven in december 2023
4/10 – Matig
Derek
Reisde met familie
28 nov 2023
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Derek
1 nacht verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Marianna
Zakenreiziger
12 dec 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Marianna
1 nacht verbleven in december 2022
10/10 – Uitstekend
Pedro Sergio Rangel Loure
Zakenreiziger
9 dec 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel otimo ,
Pedro Sergio Rangel Loure
1 nacht verbleven in december 2022
6/10 – Redelijk
Elizabeth Jacobs
Zakenreiziger
26 sep 2022
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Elizabeth Jacobs
1 nacht verbleven in september 2022
10/10 – Uitstekend
Rafael
8 aug 2022
Rafael
1 nacht verbleven in augustus 2022
6/10 – Redelijk
SANDRO LUIZ STULP
Reisde met een groep
6 dec 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
SANDRO LUIZ STULP
1 nacht verbleven in december 2021
4/10 – Matig
YURI
Zakenreiziger
2 jul 2021
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Não gostei e não voltaria
YURI
1 nacht verbleven in juni 2021
10/10 – Uitstekend
Rafael Adriano
Zakenreiziger
31 mei 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rafael Adriano
1 nacht verbleven in maart 2021
6/10 – Redelijk
Simone
Reisde met familie
2 feb 2021
Positief: Netheid, personeel en service
Simone
1 nacht verbleven in januari 2021
10/10 – Uitstekend
Dionatas
Zakenreiziger
24 nov 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dionatas
1 nacht verbleven in november 2020
10/10 – Uitstekend
RAUL
Reisde met familie
25 okt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rápida análise
RAUL
1 nacht verbleven in oktober 2020
10/10 – Uitstekend
Marcos Cesar
16 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Marcos Cesar
2 nachten verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
16 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
23 jan 2020
Positief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Valdir
16 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Valdir
1 nacht verbleven in maart 2019