Kamer, 1 tweepersoonsbed | Een kluis op de kamer, een bureau, gratis wifi, beddengoed

Beoordelingen van Ibis Charleroi Centre Gare

3 out of 5
Ibis Charleroi Centre Gare
Quai Paul Verlaine 12, Charleroi

Beoordelingen

7,6

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 88 van 428 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 200 van 428 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 95 van 428 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 34 van 428 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 11 van 428 beoordelingen" "

8,2/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

7,8/10

Voorzieningen

7,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Caroline

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Ovidiu Chitas, General Manager op 19 feb 2024
Chère Caroline,Merci pour cette excellente appréciation.Nous nous réjouissons que votre séjour ait été satisfaisant et que vous ayez apprécié la qualité de nos services et la propreté de votre chambre.Au plaisir de vous accueillir de nouveau bientôt pour une autre expérience de qualité,Ovidiu Chitas, General Manager

8/10 – Goed

Siem

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel, dicht bij station, bus en winkelcentrum.
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Ovidiu Chitas, General Manager op 1 feb 2024
Beste Siem, Hartelijke dank voor deze enthousiaste beoordeling.Het verheugt ons te horen dat onze locatie dicht bij het station, de busverbindingen en het winkelcentrum voor u gunstig was. We zijn blij dat u onze kamers met een score van 80% schoon vond en onze hotelfaciliteiten naar tevredenheid waren. Uw waardering van 100% voor onze service is bijzonder bemoedigend voor ons team. We zullen blijven streven naar het bieden van hoogwaardige dienstverlening en voorzieningen om ervoor te zorgen dat ieder verblijf bij ons aangenaam is.We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen en wensen u een fijne dag toe. Met vriendelijke groet.Ovidiu Chitas, General Manager

10/10 – Uitstekend

Siem

1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Ovidiu Chitas, General Manager op 15 jan 2024
Dear Guest,Thank you for positively reviewing your recent stay.We appreciate that you chose to stay with us and are glad to know your experience was enjoyable.We look forward to welcoming you back on your next visit.Best wishes,Ovidiu Chitas, General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Ovidiu Chitas, General Manager op 5 jan 2024
Cher hôte,Merci pour votre commentaire.Nous sommes enchantés de constater que vous avez passé un très agréable séjour dans notre établissement en partie grâce au professionnalisme de l'équipe. Merci pour votre mention du confort des chambres, nous sommes ravis qu'elles vous aient plu.Nous serions ravis de vous compter de nouveau parmi nous,Ovidiu Chitas, General Manager

10/10 – Uitstekend

Astrid

1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Ovidiu Chitas, General Manager op 10 okt 2023
Dear Astrid, Thank you for taking the time to share your review with us.We are pleased that we were able to meet your expectations.We would be glad to have you return for another memorable stay.Best wishes,Ovidiu Chitas, General Manager

10/10 – Uitstekend

Theo

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Ovidiu Chitas, General Manager op 16 aug 2023
Beste Theo,Bedankt voor uw enthousiaste beoordeling!Het doet ons veel plezier dat u tevreden was met uw verblijf bij ons en dat de netheid van de kamer naar wens was. Daar doen we het voor!Vriendelijke groet en graag tot ziens,Ovidiu Chitas, General Manager

8/10 – Goed

laurent

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2022

4/10 – Matig

Faiz

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2021
Reactie van Ovidiu Chitas, Manager op 21 mrt 2022
Dear Faiz, We acknowledge with thanks your rating about your recent stay. Unfortunately, it seems that we did not meet all your expectations. We would appreciate a private message with more details. We look forward to the pleasure of seeing you again in the future. Kind regards, Ovidiu Chitas, Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Basic kamer maar voldoende. Schoon en rustig.
Voor kort verblijf in Ibis geweest. Personeel is vriendelijk. Kamer is basic, maar voldoende voor mij.
1 nacht verbleven in februari 2021
Reactie van Aude Awoust, Beheerder op 17 feb 2021
Beste gast, Hartelijk bedankt voor uw feedback. Fijn om te lezen dat u het hotel schoon en rustig vond en dat u tevreden was met uw kamer. Ons team bedankt u voor het compliment. Met warme groeten en graag tot een volgende keer. Aude Awoust, Beheerder

4/10 – Matig

Gerard, Amsterdam

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Kamer viel wel wat tegen, bedden erg hard en kamer erg klein
1 nacht verbleven in juli 2020
Reactie van Aude Awoust, Beheerder op 18 jul 2020
Beste Gerard, We danken u voor uw feedback. Onze excuses indien de kamer niet helemaal aan uw verwachtingen voldeed. Onze standaardkamers zijn rond de 14m² en we snappen dat dit voor sommigen wat te klein kan aanvoelen. Graag delen we mee dat we ook grotere familiekamers hebben. We noteren uw opmerking over het bed, maar begrijpen dat iedereen dit anders ervaart. We hopen dat u toch genoten heeft van uw verblijf bij ons. Met vriendelijke groet, Aude Awoust, Beheerder

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in juli 2020
Reactie van Aude Awoust, Beheerder op 14 jul 2020
Beste gast, Hartelijk dank voor uw positieve feedback. We lezen met plezier dat u een fijn verblijf had Kan u ons vertellen wat een maximale score zou hebben verdiend? Hopelijk tot ziens, Aude Awoust, Beheerder

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Philippe

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed masr te duur
Prijs vind ik te duur plaats van 69 euro zonder ontbijd. Zou ik 49 euro voorstellen zonder ontbijd.
1 nacht verbleven in mei 2019
Reactie van Aude Awoust, Beheerder op 17 mei 2019
Beste Philippe, bedankt voor uw feedback. Wat jammer dat u de prijs van de kamer te hoog vond. We hopen dat u toch heeft genoten van uw bezoek aan Charleroi. Graag tot een volgende keer. Vriendelijke groeten, Aude Awoust, Beheerder

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ideaal voor een overnachting Matrassen zijn erg stevig
1 nacht verbleven in januari 2019
Reactie van Aude Awoust, Beheerder op 30 jan 2019
Beste gast, Hartelijk dank voor uw feedback. Fijn dat u een genoten heeft van een goede overnachting bij ons in Charleroi. We noteren uw opmerking over de matras maar we beseffen ook dat elke gast dit anders ervaart. Hopelijk mogen we u in de toekomst opnieuw onder onze gasten rekenen. Warme groeten, Aude Awoust, Beheerder

10/10 – Uitstekend

Peter

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bon rapport qualité-prix. Petit déjeuner copieux. Staff aimable. Upgrade chambre sans coûts supplémentaires. Parking sans frais. Top!!!
2 nachten verbleven in november 2018

8/10 – Goed

kin on

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Positief: ligging recht tegenover station Negatief: piepkleine kamer gladde deouchebodem
1 nacht verbleven in juli 2018
Reactie van Aude Awoust, Beheerder op 20 jul 2018
Beste gast, We danken u voor uw feedback. Het doet ons plezier dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons en dat u onze ligging nabij het station van Charleroi als een groot pluspunt aanhaalt. Wat jammer dat u de kamers te klein vond. De standaardkamers hebben een oppervlakte van 14m2 en de familie kamers 18-20m2. Aarzel een volgende keer niet om ons personeel aan te spreken indien u tekortkomingen ondervindt. We hopen u alvast in de toekomst nogmaals te mogen ontvangen. Met vriendelijke groet.

10/10 – Uitstekend

Femke

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel voor verblijf vliegveld Charleroi
Prima hotel als je via Charleroi naar je bestemming vliegt! Het treinstation en busstation zijn aan de overkant waar ook de bus naar het vliegveld stopt. Hotelkamer is prima en de service is hartelijk!
1 nacht verbleven in januari 2018
Reactie van Aude Awoust, Beheerder op 27 jan 2018
Geachte Femke, wat is het leuk zo een positieve reactie te horen. Ons hotel, Ibis te Charleroi, ligt inderdaad centraal zodat je verbinding met het openbaar vervoer en het vliegveld vlot gaat. Hartelijk bedankt om een positief berichtje te sturen. We hopen u snel terug te zien.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
top
prijs/kwaliteit perfect
1 nacht verbleven in september 2017

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
heel leuk
prima niets te vertelen gewoon perfect hotel plaats zeer goed,groedheid zeer groot kamer services zijn prima alleen badkamer moet meer erin gewerkt wordt jammer dat is geen ontbijt inclusive zou kunnen zijn
Reactie van Dimitrio Virone (general manager) op 6 dec 2016
Beste gast, Bedankt voor je lovende beoordeling over ons hotel! We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je heel snel weer te zien. Met vriendelijke groet,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goede uitvalsbasis voor stad en streek
Centraal gelegen, dicht bij het station en het oude centrum, praktische kamers, niet groot maar voldoende. Ontbijt geen *** maar voldoende.
Reactie van Dimitrio Viraone (general manager) op 6 dec 2016
Beste gast, Bedankt dat je de tijd hebt genomen voor het geven van jouw feedback. Ik had graag gezien dat je een betere ervaring had gehad. Van dit soort feedback kunnen wij desondanks enorm veel leren om onszelf te verbeteren. Wij werken er hard aan om onze gasten een fantastische ervaring te bezorgen, maar in dit geval zijn wij blijkbaar tekort geschoten. Wij hopen dat je ons alsnog een kans zou willen geven om je vertrouwen terug te winnen. Ik kan je garanderen dat wij dan ons uiterste best zullen doen om je een fantastische ervaring te geven waar veel van onze gasten ondertussen van zijn gaan houden. Met vriendelijke groet,

6/10 – Redelijk

Olivier, Amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service
Everything you expect from Ibis
It's hotel Ibis, decent but nothing special. Breakfast is a little bit pricy, but has everuthing you wish for in a breakfast. This hotel is just a little bit friendlier priced than other hotels of the same branch. Which is not that strange given it's in the not so tourist friendly city of Charleroi.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Lekker centraal
Lekker centraal gelegen, prima hotel. Hotel tussen 4.30(!) en 10.00 uur, prima, maar wel 14€. Charleroi als stad is mooi, maar je moet wel opletten waar je gaat en goed zijn in bedelaars ontwijken.

8/10 – Goed

Theo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

6/10 – Redelijk

a j de boer, nederland

Positief: Personeel en service
hotel voor 1 nacht oke, maar had fijn geweest als we wisten dat er overal straatwerkzaamheden waren. wat een bende voor de deur en rond het hotel!

8/10 – Goed

karel, gent

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
goed hotel om naar brussels charleroi verder te re
alles ok behalve de vieze stad charleroi

6/10 – Redelijk

A Rustenburg, Nederland

Negatief: Comfort kamer
Geen leuke omgeving
Omgeving van het hotel bevat veel leegstaande winkelpanden en heeft een sfeer van vergane glorie. Het treinstation is op korte loop afstand. De kamers zijn erg klein. Het ontbijt is goed en uitgebreid.

6/10 – Redelijk

Roland, Purmerend

Prima voor 1 of 2 nachten
Erg kleine kamer, je kon amper om het bed heenlopen en dat moest toch om aan de andere kant te komen. Bankje bij het raam is zo klein dat je er amper op kan zitten, omdat bureau er half overheen staat. Airco viel steeds weer uit na 5 minuten. Goed ontbijt. Goed bed. Prima gelegen direct tegenover het station Charleroi Sud.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Uitstekend budget hotel
Ik gebruikte dit hotel als tussenstop voor een vroege vlucht vanaf Charleroi. Ideaal gelegen aan het treinstation Charleroi-Sud en directe busverbinding naar de luchthaven. De grote winkelstraten zijn in de nabijheid van het hotel. Het historisch centrum ligt nog iets verderop. Proper hotel dat aan alle basiscomfort voorziet zonder overdaad aan luxueuse afwerking.

8/10 – Goed

Hennie Hassink

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Charleroi is een prikkelende stad
Charleroi is een stad om verliefd op te worden, het staat bekend als lelijke stad, maar voor ons prikkelend met ongelooflijk vriendelijke mensen overal in Charleroi en omgeving. Charleroi is zeer aan te bevelen. Mooie musea, lekker eten en goede kroegen. Helaas was er in het hotel onduidelijkheid over de kosten van het parkeren, volgens de hotel website was het gratis, volgens het hotelpersoneel niet. Het Ibishotel is een mooie centrale plek met uitzicht op de Samber en een prachtig station.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Een goed hotel voor een nachtje
Wij waren in dit hotel voor een nachtje om vervolgens weer door te reizen. De bedden waren prima en de kamer en de badkamer waren schoon en netjes. Het gordijn zorgde er niet voor dat het helemaal donker werd in de kamer wat, zeker in de ochtend, wel even wennen was.

4/10 – Matig

Honoré (Célestine)

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Séjour médiocre.lit non confortable
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Ovidiu Chitas, Directeur général op 8 jan 2024
Chère Madame,Nous sommes désolés d'apprendre que votre expérience n'a pas été à la hauteur de vos attentes. Sachez que notre équipe s'efforce continuellement de fournir un service de qualité et est à votre écoute sur place.Nous espérons vous revoir pour un meilleur séjour et vous souhaitons une bonne année !Cordialement.Ovidiu Chitas, Directeur général

10/10 – Uitstekend

Thierry

1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Ovidiu Chitas, General Manager op 8 jan 2024
Cher Thierry,Merci de nous faire part de votre retour d’expérience.Nous sommes ravis que vous ayez passé un agréable séjour parmi nous.Votre satisfaction est notre plus belle récompense.Au plaisir de vous compter de nouveau parmi nous,Ovidiu Chitas, General Manager

6/10 – Redelijk

Catherine

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Pratique
Nous avons trouvé que l'hôtel est bien situé, proche de la gare, du centre et des commerces. Le personnel de l'hôtel était très serviable. Le petit-déjeuner était varié et très bon, avec jus d'orange frais. Par contre l'hôtel ne mérite pas 3 étoiles. Les chambres auraient besoin d'être rénovées et le mobilier changé. De + l'ascenseur était en panne durant notre séjour.
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Ovidiu Chitas, Directeur général op 5 jan 2024
Chère Catherine,Merci pour la rédaction de ce commentaire.Nous sommes heureux de lire que vous avez apprécié la localisation centrale de notre établissement, ainsi que le petit déjeuner et le jus d'orange frais. L'ascenseur devait être réparé rapidement et nous regrettons sincèrement l'inconvénient causé durant votre séjour. Enfin, il est plaisant de savoir que vous avez trouvé notre équipe serviable.Nous espérons vous revoir pour un séjour plus réussi et vous souhaitons une bonne année !Bien cordialement,Ovidiu Chitas, Directeur général

8/10 – Goed

Dick

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Ovidiu Chitas, General Manager op 30 dec 2023
Dear Dick,Please accept our sincere thanks for this kind feedback.We do our best to ensure that guests feel welcome and it is very rewarding to read that you enjoyed your stay and appreciated the quality of our services.The entire team look forward to welcoming you back for a future visit.Kind regards,Ovidiu Chitas, General Manager

6/10 – Redelijk

Stephanie

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Un petit coup de fraîcheur s’impose
Hôtel qui mériterait un vrai rafraîchissement. Dans son jus, vieillot, l’hôtel aurait besoi. D’être remis aux standards Ibis actuels. Un service très agréable et un petit déjeuner parfaitement achalandé et très bon
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Ovidiu Chitas, Directeur général op 17 dec 2023
Chère Stéphanie,Merci de nous faire part de votre expérience chez nous.Nous sommes ravis d'apprendre que vous avez trouvé notre service agréable et que notre petit déjeuner a répondu à vos attentes, reflétant notre engagement envers la satisfaction de nos clients. Toutefois, nous prenons note de votre suggestion concernant la modernisation de notre hôtel.Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau.Bien cordialement,Ovidiu Chitas, Directeur général

10/10 – Uitstekend

Enrico

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Ovidiu Chitas, General Manager op 11 dec 2023
Dear Enrico,Thank you for this positive review of your stay with us.We are delighted to hear that we met your expectations; this positive feedback inspires us to continue upholding our high standards.We look forward to welcoming you again. Best regards,Ovidiu Chitas, General Manager

4/10 – Matig

Sébastien

1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Ovidiu Chitas, General Manager op 15 nov 2023
Cher Sébastien,Merci d'avoir pris le temps de nous faire part de votre expérience chez nous.Nous sommes désolés que les prestations durant votre séjour n'aient pas été à la hauteur de vos attentes.Votre satisfaction reste notre objectif premier. N'hésitez pas à nous faire part durant votre séjour de vos remarques afin que nous puissions intervenir au plus vite et au mieux.Nous espérons avoir le plaisir de vous recevoir à nouveau pour un séjour 100% réussi.Bien à vous,Ovidiu Chitas, General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tyst rum med utsikt.
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Ovidiu Chitas, General Manager op 31 okt 2023
Kära gäst, tack för era ord efter er vistelse hos oss.Vi är glada att få läsa att ni trivdes bra hos oss och att ni uppskattade ert välstädade och tysta rum.Det är även fint att veta att ni kunde njuta av den vackra utsikten.Ni är varmt välkommen åter.Med vänliga hälsningar,Ovidiu Chitas, General Manager

6/10 – Redelijk

Eliott

1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Ovidiu Chitas, General Manager op 6 nov 2023
Dear Eliott, Thank you for your review.Unfortunately it seems that we did not meet all of your expectations. Could you please let us know exactly what you found unsatisfactory? We always welcome our guests' feedback and suggestions for improvement.We hope to welcome you back in the future. Best wishes,Ovidiu Chitas, General Manager

10/10 – Uitstekend

Romuald

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Ovidiu Chitas, General Manager op 27 sep 2023
Cher Romuald, Merci pour votre commentaireNous sommes enchantés que vous ayez passé un très bon séjour dans notre établissement.Nous espérons vous recevoir une nouvelle fois pour une expérience toujours de qualité. Cordialement,Ovidiu Chitas, General Manager

6/10 – Redelijk

khaled

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hôtel tous simple
Un hôtel tous simple le service des gens bien pro tranquille La chambre toute simple, parking normalement gratuit et 12€ trop cher Et le coin de l’hôtel ils yas trop sensible côté canal a par ça le service bien beaucoup de choix dans petit déjeuné ça va wc dans la chambre sans brosse cents des choses bien évité et aussi sans savon Et l’eau sa coule pas vraiment bien pour prendre une douche normal La télévision elle est trop loin elle est bien sûr le mur mai dommage A par ça va tranquille on as passé naître nuit
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Manager op 9 sep 2023
Cher Khaled,Merci d'avoir pris le temps de rédiger ce commentaire.Nous sommes ravis que vous ayez apprécié le professionnalisme de notre équipe et la variété de choix au petit-déjeuner. Concernant le parking, nous proposons un parking sécurisé à 12,50 par nuit, ce tarif est en vigueur pour assurer la sécurité de votre véhicule.Nous sommes désolés pour les désagréments que vous avez rencontrés dans la chambre, notamment concernant la brosse de toilette et le savon. Sachez que nous avons des brosses de toilette disponibles sur demande à la réception pour des raisons d'hygiène. Pour l'eau de la douche, nous prendrons en compte votre remarque et vérifierons le débit d'eau. En ce qui concerne la télévision, nous prenons note de votre suggestion pour améliorer le confort de nos clients. Enfin, pour le quartier, nous comprenons vos préoccupations, mais nous tenons à préciser que notre hôtel est situé dans un quartier en pleine rénovation et que la sécurité de nos clients est notre priorité.Ce serait un plaisir de vous accueillir à nouveau.Bien à vous,

6/10 – Redelijk

marco

Positief: Netheid
They ask me 13€ more for enter one hour before in the room…first time in my life!
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Manager op 21 aug 2023
Dear Marco,thank you for taking the time to share your experience with us.We apologize for any inconvenience caused by the additional charge for early check-in. Please note that our standard check-in time is 3 PM, and while we do offer free early check-in for guests with gold status, there is a charge for other guests.We hope to have the opportunity to welcome you back in the future for a more satisfying stay. Best regards,

10/10 – Uitstekend

Canyon

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lovely hotel. Literally directly across from the train station. Perfect for a one night stop over for CRL airport. Staff were perfect, facilities were as expected! We purchased brekki & there were a large range of options! Large shopping centre & a lovely lil mining museum to spend a good day out in.
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Ovidiu Chitas, General Manager op 3 aug 2023
Dear Guest, Thank you for taking the time to review your stay.We are glad that you had a pleasant stay and appreciated our high standards and quality service. Our dedicated team always aim to deliver the best experience to all of our guests and your kind words are truly rewarding.It's great to hear that you were able to make the most of our tasty breakfast, and hope it kick-started your day.We look forward to welcoming you back. Best wishes,Ovidiu Chitas, General Manager

4/10 – Matig

Peter

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Budget hotel, U get what u pay for ! Stayed for 3 nights, air con didn’t work, our room wasn’t serviced, had to ask reception for clean towels on daily basis, room (119) overlooked back of hotel so the view was of derelict buildings. Handy for shopping (everything closed on a Sunday) and public transport (metro/bus/train) 3 min walk Area doesn’t seem safe, lots of boarded up buildings and bars selling “laughing gas” balloons
3 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Manager op 20 jun 2023
Dear Peter,Thank you for taking the time to share your feedback.We are glad to hear that you found our location convenient for shopping and public transport. Please note that we are aware of the issue with the air conditioning and are working to resolve it. In the meantime, we have provided fans in the rooms for our guests' comfort.As for the room not being serviced, our housekeeping team is committed to providing a clean and comfortable stay, and we will address this issue with them to ensure better service in the future. We appreciate your feedback and will continue to work on improving the guest experience.We hope to have the opportunity of welcoming you back in the future. Best regards,

2/10 – Ontzettend slecht

Jonathan

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service
The air condition did not work in whole hotel. The hotel did not tell us in advance. As it was very hot we needed to look for another hotel, the hotel did not feel obliged to help us. We had to return to Brussels for an hotel as all around were fully booked
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Manager op 16 jun 2023
Dear Jonathan,Thank you for taking the time to share your review.We are sorry for the inconvenience you experienced due to the issue with our air conditioning system. Unfortunately, we did not know in advance and we put fans in all rooms for our guests' comfort while the issue was being resolved. Furthermore, we also refunded you and are sorry that this did not meet your satisfaction and that you felt you could not stay at our hotel. Once again, please accept our sincere apologies for any frustration caused.We hope you will consider staying with us in the future. Best regards,

10/10 – Uitstekend

G C

1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Manager op 10 mei 2023
Dear Guest,Thank you so much for this glowing review.We are pleased that we were able to meet your expectations.We would be delighted to welcome you back on another occasion.Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Sylvette

1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Ovidiu Chitas, Directeur op 24 apr 2023
Chère Sylvette,Merci d'avoir partagé l'expérience positive de votre séjour chez nous.Nous sommes ravis que vous ayez passé un agréable séjour parmi nous.Votre satisfaction est notre plus belle récompense.Nous serions ravis de vous revoir parmi nous. Bien à vous,Ovidiu Chitas, Directeur