Fontein

Beoordelingen van Novotel Charleroi Centre

4 out of 5
Novotel Charleroi Centre
Place Verte 17, Charleroi

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 143 van 308 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 118 van 308 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 30 van 308 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 7 van 308 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 10 van 308 beoordelingen" "

9,0/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,6/10

Voorzieningen

8,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Monique

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heel fijn en schoon hotel. Aardige en behulpzame mensen.
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Arnaud, Front Office Manager op 7 apr 2024
Geachte Monique,Wij stellen uw opmerkingen over uw verblijf in Novotel Charleroi Centre erg op prijs. Het is altijd prettig om positieve reacties te mogen ontvangen.Uw opmerkingen zullen wij overbrengen aan ons team. Wij zijn ervan overtuigd, dat uw reactie ons personeel zal stimuleren om voortdurend te blijven streven naar een hoge kwaliteit van onze dienstverlening.Nogmaals bedankt voor het delen van uw ervaringen en wij hopen dat uw volgende bezoek even prettig zal verlopen als het vorige.Hoogachtend,

8/10 – Goed

Van Haele -

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Arnaud, Front Office Manager op 23 nov 2023
Dear Van Haele,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Novotel Charleroi Centre. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,

6/10 – Redelijk

Ismael

2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Arnaud, Front Office Manager op 2 okt 2023
Dear Ismael,Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon.Sincerely,

10/10 – Uitstekend

Maartje

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ideal hotel to visit Charleroi. Great service, very friendly staff, clean and comfortabel room (familyroom with two children) and a nice breakfast. I recommend this hotel! We had a great visit!
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Arnaud, Front Office Manager op 1 aug 2023
Dear Maartje,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Novotel Charleroi Centre. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,

10/10 – Uitstekend

Evert

Reisde met partner
Nvt
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Arnaud, Front Office Manager op 28 jul 2023
Dear Evert,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Novotel Charleroi Centre. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,

8/10 – Goed

Thomas

1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Arnaud, Front Office Manager op 30 jun 2023
Dear Thomas,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Novotel Charleroi Centre. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,

8/10 – Goed

Michiel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Arnaud, Front Office Manager op 21 apr 2023
Dear Michiel,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Novotel Charleroi Centre. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,

8/10 – Goed

Dirk

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Xmas market/shopping
Nieuw zeer verzorgd hotel. Personeel is super. enig minpunt = warme gerechten geserveerd tjdens het ontbijt waren echt koud
1 nacht verbleven in december 2022
Reactie van Arnaud, Front Office Manager op 13 dec 2022
Geachte Dirk,Wij stellen uw opmerkingen over uw verblijf in Novotel Charleroi Centre erg op prijs. Het is altijd prettig om positieve reacties te mogen ontvangen.Uw opmerkingen zullen wij overbrengen aan ons team. Het spijt ons voor het ontbijt.Nogmaals bedankt voor het delen van uw ervaringen en wij hopen dat uw volgende bezoek even prettig zal verlopen als het vorige.Hoogachtend,

10/10 – Uitstekend

Anastasiia

1 nacht verbleven in september 2022
Reactie van Arnaud, Front Office Manager op 22 sep 2022
Dear Anastasila,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Novotel Charleroi Centre. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,ArnaudFront Office Manager

10/10 – Uitstekend

Marinus

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooie nieuwe kamers. Bijzondere indeling badkamer/wc en dergelijke. Strakke indeling en uiterlijk
1 nacht verbleven in juni 2022
Reactie van Arnaud, Front Office Manager op 16 jun 2022
Beste Marinus, Bedankt voor uw opmerkingen en beoordelingen na uw verblijf in het Novotel Charleroi Centre. Met genoegen lezen wij uw tevredenheid over ons etablissement. In de hoop u tijdens een toekomstig verblijf net zo tevreden te stellen. Met vriendelijke groeten,

10/10 – Uitstekend

Jacob

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wat een mooi, goed georganiseerd hotel, wat een vriendelijk personeel.
1 nacht verbleven in mei 2022
Reactie van Arnaud, Front Office Manager op 10 jun 2022
Beste Jacob, Bedankt voor je review en beoordeling. Met veel genoegen lezen we uw tevredenheid over ons etablissement en onze teams. Met vriendelijke groeten,

10/10 – Uitstekend

Christophe

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima verblijf
Super hôtel in een winkel centrum. Helaas parkeer betalen (van winkel centrum ) prima kamer , prima badkamer. Ontbijt redelijk tot goed. Bar voor avond chillen top.
2 nachten verbleven in december 2021

10/10 – Uitstekend

Tom

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2021
Reactie van David op 22 okt 2021
CherTom, Nous vous remercions pour l'avis que vous avez laissé sur notre hôtel. Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour et espérons vous accueillir à nouveau très bientôt. Veuillez agréer, Cher Tom, nos salutations distinguées. David Front Office Manager

10/10 – Uitstekend

Antoine

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2021
Reactie van David op 29 sep 2021
Cher Antoine, Nous vous remercions pour vos commentaires suite à votre séjour à Novotel Charleroi Centre. C’est avec grand plaisir que nous recevons vos compliments. Aussi, nous ne manquerons pas de partager vos appréciations avec toute notre équipe. Votre satisfaction est la plus belle récompense pour notre personnel qui travaille jour après jour pour vous offrir un service irréprochable. Dans l’attente de vous accueillir de nouveau, nous vous prions de croire, Cher Antoine, en l’expression de nos sentiments les meilleurs. David Front Office Manager

10/10 – Uitstekend

Kristof

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel ok, parking moeilijk vindbaar
Zoek op voorhand op hoe je in de ondergrondse parking moet geraken. Dit is NIET het adres van het hotel. Voor de rest was het hotel goed
1 nacht verbleven in augustus 2021
Reactie van David op 28 aug 2021
Beste Kristof, Bedankt voor je lovende beoordeling over ons hotel! We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je heel snel weer te zien. Met vriendelijke groet, David Front Office Manager

8/10 – Goed

JOHAN

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
New modern 4stars hotel in city centre.
New modern 4stars hotel in city centre for a fair price. Convenient new underground parking for very fair extra cost. Minus : breakfast is rather 3 than 4 stars...
1 nacht verbleven in juli 2021
Reactie van David op 4 aug 2021
Dear Johan, We very much appreciate your comments regarding your stay at the Novotel Charleroi Centre. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, David Front Office Manager

8/10 – Goed

EVGENY

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2021
Reactie van David op 20 mei 2021
Dear Evgeny, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, David Front Office Manager

10/10 – Uitstekend

Joost

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great hotel
Very good hotel. Great service, very friendly and accommodating.
1 nacht verbleven in februari 2021
Reactie van David op 22 feb 2021
Dear Josst, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, David Front Office Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice design
Nice modern hotel
1 nacht verbleven in september 2020
Reactie van David op 11 okt 2020
Hello! Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, David Assistant Front Office Manager

8/10 – Goed

Bart, Belgie

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede bereikbaarheid, parking onder hotel voor 10 eur, mooi hotel, nette kamers. Corona-ontbijt heel duur voor wat je maar krijgt.
1 nacht verbleven in juli 2020
Reactie van David op 22 jul 2020
Geachte Bart, Wij stellen uw opmerkingen over uw verblijf in Novotel Charleroi Centre erg op prijs. Het is altijd prettig om positieve reacties te mogen ontvangen. Uw opmerkingen zullen wij overbrengen aan ons team. Wij zijn ervan overtuigd, dat uw reactie ons personeel zal stimuleren om voortdurend te blijven streven naar een hoge kwaliteit van onze dienstverlening. Het spijt ons van het ontbijt. we hopen op een spoedig herstel. Wij kunnen u dan de passende service aanbieden. Nogmaals bedankt voor het delen van uw ervaringen en wij hopen dat uw volgende bezoek even prettig zal verlopen als het vorige. Hoogachtend, David Assistant Front Office Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van David op 5 okt 2019
Hello, We very much appreciate your comments regarding your stay at the Novotel Charleroi Centre. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, David Assistant Front Office Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van David op 5 okt 2019
Hello, We very much appreciate your comments regarding your stay at the Novotel Charleroi Centre. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, David Assistant Front Office Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heel goede ligging in het centrum! Wij zijn er verbleven wegen BK zwemmen zodat rustige kamen en ontbijt heel belangrijk waren. Kamers zijn heel rustig maar ontbijt was zeer karig (brood was op!!!) en weinig keuze. Mooi hotel met bar, restaurant en terras. Spijtig genoeg wel redelijk duur om iets te drinken en op terras enerverende loungemuziek. Hotel is zeker een aanrader!
3 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van David op 11 aug 2019
Hello, We very much appreciate your comments regarding your stay at the Novotel Charleroi Centre. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, David Assistant Front Office Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super netjes en vriendelijk personeel. Spreken Engels en Nederlands een beetje. Vrij nieuw dus lekker schoon.
1 nacht verbleven in mei 2019
Reactie van David op 12 jun 2019
Geachte, Wij stellen uw opmerkingen over uw verblijf in Novotel Charleroi Centre erg op prijs. Het is altijd prettig om positieve reacties te mogen ontvangen. Uw opmerkingen zullen wij overbrengen aan ons team. Wij zijn ervan overtuigd, dat uw reactie ons personeel zal stimuleren om voortdurend te blijven streven naar een hoge kwaliteit van onze dienstverlening. Nogmaals bedankt voor het delen van uw ervaringen en wij hopen dat uw volgende bezoek even prettig zal verlopen als het vorige. Hoogachtend, David Assistant Front Office Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het hotel is groot en nieuw het ontbijt was goed..
1 nacht verbleven in mei 2019
Reactie van novowillem op 24 mei 2019
Beste Anonymous Fijn te horen dat u het goed naar uw zin hebt gehad in Novotel Charleroi Centre Ik hoop u dan ook nog snel eens terug te mogen zien willem dullemond general manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gloednieuw hotel in hartje Charleroi. Kamers zijn netjes en ruim; de regendouche is heerlijk; en alles wat er staat, werkt. Het onthaal was zeer vriendelijk en het ontbijt uitgebreid. Zeker een aanrader!
1 nacht verbleven in maart 2019
Reactie van Christophe op 6 mrt 2019
Geachte gast, Wij stellen uw opmerkingen over uw verblijf in Novotel Charleroi Centre erg op prijs. Het is altijd prettig om positieve reacties te mogen ontvangen. Uw opmerkingen zullen wij overbrengen aan ons team. Wij zijn ervan overtuigd, dat uw reactie ons personeel zal stimuleren om voortdurend te blijven streven naar een hoge kwaliteit van onze dienstverlening. Nogmaals bedankt voor het delen van uw ervaringen en wij hopen dat uw volgende bezoek even prettig zal verlopen als het vorige. Hoogachtend, Christophe Front Office Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
De toiletten worden gespoeld met regenwater, er is aandacht voor de impact op het milieu. Het ligt midden in het centrum.
1 nacht verbleven in februari 2019
Reactie van Christophe - Front Office Manager op 23 feb 2019
Beste gast, Hartelijk dank voor uw feedback :-) Met vriendelijke groet,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in januari 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel midden in het centrum Rustig geslapen, geen lawaai Handig parkeren in parkeergarage Rive Gauche Goed ontbijt
1 nacht verbleven in januari 2019
Reactie van Christophe - Front Office Manager op 21 feb 2019
Dear guest, thank you for rating us Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2018
Reactie van Christophe - Front Office Manager op 21 feb 2019
Dear guest, thank you for rating us Kind regards,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Net hotel, prima ontbijt, goede locatie. Parking is slecht aangegeven
1 nacht verbleven in november 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
not a 4 stars
breakfast is badly laid out, low key. no 24 hours service, no menu in room. no view of the city. no room seem to have a view since this is part of a retail complex. Terrible.
2 nachten verbleven in maart 2018
Reactie van novowillem op 4 apr 2018
dear Anonymous I am very sorry to see that we did not live upto your expectations, and I sincerely apologize. I am curious to find out why you could not get roomservice, it's a service that works 24/24 normally. I can asure you that the inner gardens will be cultivated once the times get better and that they will be a nice addition to our guests' experience In spite of your deception I hope that we may welcome you back to our hotel and that upon your return you will not hesitate to get in contact with me personnally warmest regards willem dullemond general manager

8/10 – Goed

Derek

Reisde met een groep
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
The property was good but the Area was run down & very limited thing to do
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Arnaud, Front Office Manager op 17 apr 2024
Dear Derek,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Novotel Charleroi Centre. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,

6/10 – Redelijk

Vasileios

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Arnaud, Front Office Manager op 4 apr 2024
Dear Vasileios,Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Novotel Charleroi Centre. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.At Novotel, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.Sincerely,

8/10 – Goed

Sabrina

1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Arnaud, Front Office Manager op 17 apr 2024
Sehr geehrte Sabrina,wir danken Ihnen vielmals für Ihre Anmerkungen zu Ihrem Aufenthalt im Novotel Charleroi Centre.Über Ihre lobenden Worte freuen wir uns sehr. Ihre positiven Würdigungen werden wir selbstverständlich gerne an die betreffenden Mitarbeiter weiterleiten. Ihre Zufriedenheit ist für unsere Mitarbeiter, die Tag für Tag daran arbeiten, Ihnen einen einwandfreien Service zu bieten, die schönste Belohnung.Wir hoffen, Sie schon bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Mit herzlichen Grüßen

10/10 – Uitstekend

Bernhard

1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Arnaud, Front Office Manager op 12 apr 2024
Sehr geehrter Bernhard,wir danken Ihnen vielmals für Ihre Anmerkungen zu Ihrem Aufenthalt im Novotel Charleroi Centre.Über Ihre lobenden Worte freuen wir uns sehr. Ihre positiven Würdigungen werden wir selbstverständlich gerne an die betreffenden Mitarbeiter weiterleiten. Ihre Zufriedenheit ist für unsere Mitarbeiter, die Tag für Tag daran arbeiten, Ihnen einen einwandfreien Service zu bieten, die schönste Belohnung.Wir hoffen, Sie schon bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Mit herzlichen Grüßen

10/10 – Uitstekend

Michèle

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tout était très bien!
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Arnaud, Front Office Manager op 25 jan 2024
Chère Michèle,Nous vous remercions pour vos commentaires suite à votre séjour au Novotel Charleroi Centre.C’est avec grand plaisir que nous recevons vos compliments. Aussi, nous ne manquerons pas de partager vos appréciations avec toute notre équipe. Votre satisfaction est la plus belle récompense pour notre personnel qui travaille jour après jour pour vous offrir un service irréprochable.Dans l’attente de vous accueillir de nouveau, nous vous prions de croire, chère Michèle, en l’expression de nos sentiments les meilleurs.

10/10 – Uitstekend

Roelof

2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Arnaud, Front Office Manager op 17 jan 2024
Dear Roelof,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Novotel Charleroi Centre. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The hotel was nicer than most chains I've stayed in. Right next to a shopping mall, so parking is available and there are numerous shops and things to do. The cost of breakfast is exorbitant, but there are quite a few cafés/boulangeries in the area that deliciously solve that particular problem. Overall, would recommed.
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Arnaud, Front Office Manager op 17 jan 2024
Dear Guest,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Novotel Charleroi Centre. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,

6/10 – Redelijk

Basilio

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Arnaud, Front Office Manager op 17 jan 2024
Dear Basilio,Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon.Sincerely,

8/10 – Goed

Antonio

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Struttura molto grande. Abbiamo prenotato una quadrupla con descrizione di 4 letti ma purtroppo erano un letto matrimoniale e due lettini molto scomodi. Devo pur dire che il prezzo pagato era ottimo e sicuramente non potevo pretendere di più. La zona non mi ispirava molta tranquillità anche se ben controllata dalla polizia.
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Arnaud, Front Office Manager op 17 jan 2024
Dear Antonio,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Novotel Charleroi Centre. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,

8/10 – Goed

Niklas

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Top
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Arnaud, Front Office Manager op 3 jan 2024
Dear Niklas,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Novotel Charleroi Centre. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,

10/10 – Uitstekend

Luciano

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Arnaud, Front Office Manager op 3 jan 2024
Dear Luciano,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Novotel Charleroi Centre. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,

4/10 – Matig

MARIE

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
J’avais réservé une chambre familiale, je me suis vue attribuer une chambre standard double et on a rajouté un petit lit d’une personne. La chambre était minuscule , lorsque je suis aller me plaindre on a pas fait d’effort pour me changer de chambre juste me faire comprendre Qu’il n’y avait rien de disponible. Vraiment pas professionnel et mauvais service . Je ne recommande pas du tout .
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Arnaud, Front Office Manager op 9 feb 2024
Chère Marie,Nous vous remercions d’avoir pris le temps de nous écrire à la suite de votre séjour à Novotel Charleroi Centre.Nous sommes désolés que le service et la prestation n’aient pas été à la hauteur de vos attentes, et nous vous prions d’accepter nos plus sincères excuses.Les hôtels Novotel sont désireux de vous offrir la meilleure qualité de service pour vos séjours ; par conséquent, votre avis est très précieux.Vous avez été logée dans une chambre familiale comme spécifiée dans votre réservation. Nos chambres comportent un lit double et 2 lits simples comme toutes nos autres chambres familles. Le soir de votre arrivée, nous étions complets et n'étions pas en mesure de vous transférer dans une autre chambre.Dans l’attente de vous accueillir prochainement, nous vous prions de croire, chère Marie, en l’expression de nos sentiments les meilleurs.

10/10 – Uitstekend

Olivier

1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Arnaud, Front Office Manager op 2 jan 2024
Cher Olivier,Nous vous remercions pour vos commentaires suite à votre séjour au Novotel Charleroi Centre.C’est avec grand plaisir que nous recevons vos compliments. Aussi, nous ne manquerons pas de partager vos appréciations avec toute notre équipe. Votre satisfaction est la plus belle récompense pour notre personnel qui travaille jour après jour pour vous offrir un service irréprochable.Dans l’attente de vous accueillir de nouveau, nous vous prions de croire, cher Olivier, en l’expression de nos sentiments les meilleurs.

6/10 – Redelijk

David

Reisde met familie
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Arnaud, Front Office Manager op 31 dec 2023
Cher David,Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager votre avis. Nous espérons vous revoir très bientôt!Veuillez agréer, cher David, nos salutations distinguées.

10/10 – Uitstekend

Mathilde

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hôtel très bien situé (tout walking distance), magnifique à l'intérieur belle terrasse. Personnel très agréable ; chambre neuve et très confortable. Légèrement déçue par la variété du petit-déjeuner par rapport à d'autres Novotel mais ravie de mon séjour !
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Arnaud, Front Office Manager op 31 dec 2023
Chère Mathilde,Nous vous remercions pour vos commentaires suite à votre séjour au Novotel Charleroi Centre.C’est avec grand plaisir que nous recevons vos compliments. Aussi, nous ne manquerons pas de partager vos appréciations avec toute notre équipe. Votre satisfaction est la plus belle récompense pour notre personnel qui travaille jour après jour pour vous offrir un service irréprochable.Dans l’attente de vous accueillir de nouveau, nous vous prions de croire, chère Mathilde, en l’expression de nos sentiments les meilleurs.

10/10 – Uitstekend

Antonio

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
.
4 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Arnaud, Front Office Manager op 31 dec 2023
Estimado Antonio,Le agradecemos enormemente sus comentarios en relación a su estancia en Novotel Charleroi Centre. Es siempre un placer recibir comentarios positivos.Haremos extensivos sus agradables observaciones a nuestro equipo. Estoy seguro que estos comentarios servirán de estímulo a todo nuestro equipo ya que continuamente se esfuerza en mejorar la calidad de nuestros servicios.Agradeciéndole una vez mas que haya compartido su experiencia con nosotros y esperando que su próxima visita sea tan agradable como la previa.Reciba un cordial saludo.

10/10 – Uitstekend

Nathan

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Central, clean and convenient.
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Arnaud, Front Office Manager op 5 dec 2023
Dear Nathan,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Novotel Charleroi Centre. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,