Kamer

Beoordelingen van Chengdu Xiangyu Hotel

3.5 out of 5
Chengdu Xiangyu Hotel
No.1080.Wuliu Avenue, Shuangliu Country, Chengdu, Sichuan

Beoordelingen

7,0

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 2 van 20 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 8 van 20 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 8 van 20 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 20 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 20 beoordelingen" "

8,2/10

Netheid

6,8/10

Personeel en service

7,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in december 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Close to airport room kind of shabby looked like mold on some of the walls but during my stay there was what appeared to be renovations being made? Looked as though they were installing new wall board in the rooms? Covering up the mold? price was ok.
2 nachten verbleven in oktober 2018

10/10 – Uitstekend

Yuan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2018

6/10 – Redelijk

Kenny, HK

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Comments of Short Stay
The hotel is nice. The shuttle service is fine. Just the room is a bit smelly. But I did not stay long and the room is quite big.
1 nacht verbleven in april 2018

6/10 – Redelijk

Michael

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
My Hotel Experience
No one spoke english. It was difficult to check-in and let them know I was doing an early checkout. When booking my room I read breakfast included, but it was not. A great place next store to get some good wuick fried rice. I would stay again if I had another layover in Chengdu.
1 nacht verbleven in maart 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Not bad not good
Just below average
1 nacht verbleven in december 2017

6/10 – Redelijk

Heng chang

早餐是7:30才開始,有點晚。

8/10 – Goed

Brenda

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Clean hotel near airport and free shuttle
My stay there was very pleasant; I would stay again because of cleanliness and free shuttle to airport which is within 4 miles of hotel.

8/10 – Goed

I CHEN

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
便宜環境不錯的飯店
便宜,環境整體還不錯,就是浴室的燈不太方便,在浴室裡面如果人沒有太大的動作,頭燈幾秒鐘後會自動關起來,搞得有點煩躁,無線網路訊號也不好。

8/10 – Goed

KOUSUKE

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
朝食について
部屋は綺麗だったが、朝食あリの予約にもかかわらず、フロントにて朝食はありませんと言われ、食事にありつくまで人悶着あったのが残念だった。

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
スタッフの態度が酷すぎる。
空港までの送迎が付いていて便利だが、運転手さんが勝手に全員をターミナル2に送り、ターミナル1に送って貰うよう要請したら、近いから自分で歩いて下さいと言われ、いやいやそれはないでしょ?と言ったら、なんで早く言わないの?と逆ギレされ、結局送ってくれたが、"着いたよ、降りてください。"と酷い態度で言われ、"ドアはいいけど、流石に荷物下ろすの手伝ってよ"と聞いたら、"自分で下ろせるでしょう?!"と。もうこんな態度の酷いスタッフにいう事ない。
運転席から全く動かない運転手

6/10 – Redelijk

takashi, 日本

Positief: Netheid
もっと空港に近いホテルの方がベターだが、安いことは安い
無料送迎のあるホテルから空港までと違い、空港からホテルまでは、英語が通じないので自分で歩く羽目に。しかし、40分かかるが歩けなくもない。まず、国際線T1ターミナルから国内線T2ターミナルを抜けて、機場東三路を南下し、突きあたりを右に曲がって団結路へ。民族大学のキャンパスを左横目に、大件路南段(S3)のハイウェイ103号とぶつかる頃には遠目にホテルの看板が見える。車がじゃんじゃん走る通りを徒歩で横切るのは大変だが、出来なくもない。ホテルのチェックインでは、クレジットカードは一応使えることになっているが、実は中国ではVisaもAmexも使えないらしく、現金で1泊分余計に担保として支払わされる。現金の手持ちが少ないとこれが結構イタイ。ホテルの施設は値段の割には良いが、レストランはあまり美味くない。

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
整體感覺不錯,價錢合理,就是網路 差了一點,其他真的都很棒!離機場又很近

8/10 – Goed

Matthew

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Alright for a one night stay
It was ok for a quick stay. The bathroom smelled a little moldy, but for one night it wouldn't be bad.

10/10 – Uitstekend

Not Provided, Plano, Texas

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Recommeded for overnight near Airport
Clean and neat. Well worth the cost & very convenient to airport. By U.S. standards this is probably a well maintained 3 star hotel. Their website pictures are accurate though of course professionally taken so expect the same difference as those you see between the hamburger on TV and the one you're served at the fast food joint!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
有免費機場接送,好服務。

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, comfort kamer
Can be improved with just a little bit of money.
1.The hotel does not take Foreign credit card, only take cash. This is not what a great international hotel would practice. 2. The breakfast drink is diluted with a lot of water, I cannot tell the drink is orange juice at all if it is orange juice. 3 Only has wired cable in the room, no Wifi. Wifi is in the lobby and the dinning room only.

8/10 – Goed

Miwa, japan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
空港に近い
チベットへ行くため一泊し、早朝に無料送迎車で空港へ送ってもらいました。私は中国語も英語もダメですが、筆談まじえれば最低限のことは伝えられると思います。スタッフは親切でした。 ただ…空港からタクシーで行ったのですが、なかなかたどり着けず、(地図も用意したのに!)50元取られました。わかりにくい場所なのかもしれません…。電話をすればホテルの人が迎えに来てくれるのですが、中国語ができず私は断念しました。

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer