Rayfont Hotel Chengdu
Luxe accommodatie met een healthclub en een 24-uurs receptie
Fotogalerie voor Rayfont Hotel Chengdu





Beoordelingen
9,0 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer laden

Deluxe Twin kamer
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Waterkoker
Een minibar
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor Deluxe kamer, 1 queensize bed laden

Deluxe kamer, 1 queensize bed
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Waterkoker
Een minibar
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor Deluxe 2-bed Room laden

Deluxe 2-bed Room
Alle foto's voor Deluxe Queen Room laden

Deluxe Queen Room
Alle foto's voor Superior Queen Room laden

Superior Queen Room
Misschien vind je dit ook leuk

JW Marriott Hotel Chengdu
Stadscentrum van Chengdu
- Zwembad
- Bubbelbad
- Spa
- Kinderzwembad
9.2 van 10, Fantastisch, 198 beoordelingen
De prijs is € 112
inclusief belastingen en toeslagen
30 nov - 1 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

8 Jialingjiang Rd, Chenghua District, Chengdu, Sichuan, 610000
Over deze accommodatie
Rayfont Hotel Chengdu
Vergelijkbare accommodaties

Canopy by Hilton Chengdu City Centre
Canopy by Hilton Chengdu City Centre
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 71 beoordelingen
De prijs is € 82
inclusief belastingen en toeslagen
1 dec - 2 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Borgsom: CNY 300.0 per nacht
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. CNY 58 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder, brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem, EHBO-doos en raambeveiliging
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Nationale beoordeling
De accommodatieklasse die wordt toegekend door ons classificatiesysteem is gebaseerd op accommodatietype, voorzieningen en services.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Rayfont Hotel
Rayfont Chengdu
Rayfont
Rayfont Hotel Chengdu Hotel
Rayfont Hotel Chengdu Chengdu
Rayfont Hotel Chengdu Hotel Chengdu
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Rayfont Hotel Chengdu
9,0
Fantastisch
8,6
Netheid
8,0
Locatie
9,2
Personeel en service
9,6
Milieuvriendelijkheid
8,8
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met partner
7 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Mitsuko
3 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mitsuko
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
jesus
Reisde met partner
1 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
jesus
2 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Karsten M., New Haven
16 sep 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Karsten M.
3 nachten verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
Jaewon
22 aug 2025
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Jaewon
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Wanling
13 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wanling
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
gabriela
Reisde met een groep
28 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
gabriela
1 nacht verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
27 okt 2019
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep, Reisde met familie
11 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Kyle, Sydney, Australia
8 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kyle
1 nacht verbleven in april 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
26 okt 2018
Positief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in oktober 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
15 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sehr schönes und gut gelegenes Hotel
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in augustus 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
10 apr 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer











