Quality Inn

2.5-sterrenaccommodatie
Hotel met 2 restaurants en gratis ontbijt in Chesapeake

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Quality Inn

Individueel gedecoreerd, individueel gemeubileerd, een bureau
Exterieur
Lobby
Wasruimte
Lobby

Beoordelingen

5,8 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Huisdiervriendelijk
  • Fitnessruimte
  • Schoonmaakservice
  • Ontbijt inbegrepen
  • Wasservice
  • Receptie 24/7
De huidige prijs is € 56
inclusief belastingen en toeslagen
2 nov - 3 nov

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven

Standaard tweepersoonskamer, 2 tweepersoonsbedden, niet-roken

Hoogtepunten

Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Gratis extra bedden
Een koelkast
Televisie
Privébadkamer
  • 23 m²
  • Max. aantal: 4
  • 2 tweepersoonsbedden

Kamer, 1 kingsize bed, toegankelijk voor mindervaliden, niet-roken

Hoogtepunten

Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Gratis extra bedden
Een koelkast
Televisie
Privébadkamer
  • 23 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Kamer, 1 kingsize bed, niet-roken

Hoogtepunten

Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Gratis extra bedden
Een koelkast
Televisie
Privébadkamer
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
100 Red Cedar Court, Chesapeake, VA, 23320

In de buurt

  • Greenbrier Mall - 3 min. rijden - 3.4 km
  • Chesapeake Regional Medical Center - 3 min. rijden - 3.7 km
  • Conferentiecentrum van Chesapeake - 4 min. rijden - 4.1 km
  • Regent University - 7 min. rijden - 8.5 km
  • Veterans United Home Loans Amphitheater at Virginia Beach - 18 min. rijden - 22.1 km

Lokaal vervoer

  • Civic Plaza Station - 11 min. rijden
  • Station Norfolk - 16 min. rijden
  • Norfolk, Virginia (ORF-Internationale luchthaven Norfolk) - 16 min. rijden

Restaurants

  • ‪Chick-fil-A - ‬7 min. lopen
  • ‪Texas Roadhouse - ‬14 min. lopen
  • ‪Cook Out - ‬4 min. lopen
  • ‪Panda Express - ‬8 min. lopen
  • ‪Sonic Drive-In - ‬9 min. lopen

Over deze accommodatie

Quality Inn

Hotel in de buurt van Greenbrier Mall
Bij Quality Inn kun je uitkijken naar faciliteiten zoals een gratis ontbijtbuffet, wasvoorzieningen en een fitnesscentrum. Ga een hapje eten bij de twee plaatselijke restaurants. Blijf verbonden met gratis wifi op de kamer.
Tijdens je verblijf profiteer je bovendien van het volgende:
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Een 24-uurs receptie, een automaat en koffie/thee in de lobby
  • Gratis kranten, hulp bij uitstapjes/tickets en een geldautomaat/bankservice
Kamervoorzieningen
Alle 59 kamers zijn individueel gemeubileerd, voorzien van leuke extraatjes zoals laptopwerkplekken en airconditioning en beschikken bovendien over faciliteiten zoals gratis wifi.
Extra gemakken in alle kamers zijn onder andere:
  • Badkamers met baden of douches en haardrogers
  • Televisies van 32 inch met kabelzenders
  • Koelkasten, magnetrons en gratis extra bedden

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Gratis parkeerplekken voor campers/bussen/vrachtwagens ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen beschikbaar

Eten en drinken

  • Gratis ontbijtbuffet beschikbaar dagelijks van 06.00 uur tot 09.00 uur
  • 2 restaurants
  • Koffie en thee in gemeenschappelijke ruimtes

Restaurants ter plaatse

  • Waffle House

Dingen om te doen

  • Sportschool

Gezinsvriendelijk

  • Gratis extra bed
  • Koelkast op de kamer
  • Magnetron op de kamer
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Automaat
  • Geldautomaat
  • Gratis kranten in de lobby
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • 6 rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen
  • Bovenste verdiepingen alleen te bereiken via trap
  • Pad zonder treden naar de ingang
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijke paden
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie (122 centimeter hoog)
  • Rolstoeltoegankelijke sportschool
  • Trapleuningen (91 centimeter hoog)
  • Visueel brandalarm

Meer

  • 1 gebouw
  • 3 etages
  • Aparte rookruimtes

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Gratis extra bed

Badkamer

  • Bad of douche
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Tv van 32 inch met kabelzenders

Eten en drinken

  • Koelkast
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Magnetron

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Gratis lokale gesprekken
  • Individueel ingericht
  • Individuele aankleding
  • Laptopvriendelijke werkplek
  • Strijkijzer/strijkplank
  • Verwarming

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 15.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 06.00 uur
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Toeslag voor vroeg inchecken: USD 35.00
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 21

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur
Contactloos uitchecken
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid

Speciale incheckinstructies

Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Huisdieren zijn toegestaan tegen een toeslag van USD 45 per huisdier (afhankelijk van de verblijfsduur)
Assistentiedieren zijn welkom en er wordt geen toeslag voor aangerekend
Alleen honden zijn welkom
2 in totaal (maximaal 23 kg per huisdier)

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn gratis extra bedden.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Borgsom: USD 50.00 per verblijf
  • Servicetoeslag: USD 5 per accommodatie, per nacht

We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Toeslag voor huisdieren: USD 45 per huisdier (varieert op basis van verblijfsduur)
  • Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen
  • Toeslag voor vroeg inchecken: USD 35.00 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de creditcard die bij het inchecken wordt gebruikt om incidentele kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam in de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder en rookmelder
De accommodatie bevestigt dat het de schoonmaak- en desinfectierichtlijnen van Commitment to Clean (Choice) volgt.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Er is geen lift in deze accommodatie
Het beleid van deze accommodatie staat bepaalde reserveringen voor groepsevenementen of groepsfeesten, waaronder vrijgezellenfeesten, niet toe.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Quality Chesapeake
Quality Inn Chesapeake
Quality Inn Hotel
Quality Inn Chesapeake
Quality Inn Hotel Chesapeake

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Quality Inn?

Ja, bij deze accommodatie zijn honden (maximaal 2 in totaal) toegestaan, met een maximaal gewicht van 23 kg per huisdier. Er geldt een toeslag van USD 45 per huisdier, per nacht. Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen.

Hoeveel kost een verblijf bij Quality Inn?

Vandaag, 3 okt. 2025, kost een verblijf bij Quality Inn van één nacht voor twee volwassenen op 2 nov. 2025 min. € 51,94, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Wat kost het om bij Quality Inn te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij Quality Inn?

Je kunt inchecken vanaf: 15.00 uur; je kunt inchecken tot: 06.00 uur. Vroeg inchecken (afhankelijk van beschikbaarheid) is mogelijk tegen een toeslag van USD 35.00. Op beperkte tijden kun je laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Quality Inn uitchecken?

Je dient uiterlijk om 11.00 uur uit te checken.

Waar ligt Quality Inn?

Dit hotel ligt in Greenbrier, op 1,2 km van Oak Grove Lake Park en binnen 5 km afstand van Chesapeake Regional Medical Center en Stadspark van Chesapeake. Ook Greenbrier Mall en Conferentiecentrum van Chesapeake liggen binnen 5 km afstand.

Beoordelingen

Beoordelingen over Quality Inn

5,8

5,8

Netheid

7,2

Locatie

6,4

Personeel en service

6,0

Milieuvriendelijkheid

5,4

Staat van de accommodatie en faciliteiten
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 145 van 737 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 127 van 737 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 125 van 737 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 137 van 737 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 203 van 737 beoordelingen

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

xiao ping

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
bathroom door 和TV remove are broken,no shampoo,
1 nacht verbleven in september 2025

6/10 – Redelijk

Julia

Negatief: Voorzieningen
I normally have a good visit, but this time not so much. I advised the service desk that my room had no TV service and this matter was not addressed nor did I have housekeeping my whole stay of 5days.
5 nachten verbleven in september 2025

6/10 – Redelijk

Elbert

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
You could tell if they were trying to renovate the property. The carpets were filthy. The floor is even in the room were dirty. I spilled some water on the floor. I grabbed a hand towel to clean it up and the white towel was brown from the dirt on the floor. Ask for the room to be cleaned and afterwards the floor was still dirty. There was also a missing smoke detector. I reported it twice to the desk and it still had not been replaced before I left the hotel. The clerks and Front Desk personnel were very polite.
1 nacht verbleven in september 2025

4/10 – Matig

Larry

Reisde met partner
Negatief: Voorzieningen
No elevator. Would have to carry bags up the steps but finally the filled up first floor suddenly had a room available. Room was clean but the heating cooling really didn’t put out enough cool air. Waffles and bagels and cold cereal only offered.
1 nacht verbleven in september 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Melissa

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I was out of state on the day of stay, i requested a cancelation but never was refunded,
1 nacht verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Evelyn, Las Vegas

1 nacht verbleven in augustus 2025

4/10 – Matig

Kenneth

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
N/A
2 nachten verbleven in augustus 2025

6/10 – Redelijk

jewel, boykins

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
i like that i was comfortable in my own space in a safe hotel. i didnt like the $50 deposit cause i already paid $200+ and some change for the booking. overall everything was okay.
2 nachten verbleven in augustus 2025

4/10 – Matig

Gretchen

Negatief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in augustus 2025

6/10 – Redelijk

Joseph

It was ok
2 nachten verbleven in augustus 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Tia

Reisde met familie
Negatief: Voorzieningen
Straight catfish the pics don’t match the actual rooms. When asked about the pics not matching the manager told me it’s editing. False advertisement at its best. I asked for a refund immediately and was denied a refund for the first night but given a refund for the second night. DONT STAY HERE ITS QUESTIONABLE AND I DID NOT FEEL SAFE.
2 nachten verbleven in augustus 2025

2/10 – Ontzettend slecht

s

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
From check in to check out this was a terrible experience. When we arrived we were unable to check in due to them not having the code from expedia, which they blamed on expedia. It took almost a hour to finally get into our room. The bathroom was dirty with hair in the corners, the toilet paper dispenser was broken so our toilet paper had to stay on the sink. There were holes in the walls and chipped paint everywhere. Aside from that we saw a huge bug in crawling on the wall. During the 5 day stay they never once came to clean the room as I requested multiple times throughout the trip, nor did the send up clean towels. ONE DAY they made the bed, thats all, they did not take the garbage out nor did they put fresh towels. One night coming home there was a man asleep in the stairwell. It was a TERRIBLE experience
5 nachten verbleven in juli 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Rosalie

Negatief: Netheid
1 nacht verbleven in augustus 2025

8/10 – Goed

Quinn Xylon, Topeka

1 nacht verbleven in juli 2025

4/10 – Matig

Agustinho

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
During my recent stay at this hotel, I found the property to be in urgent need of a comprehensive renovation. The overall condition is outdated, and several aspects of the accommodation reflected a clear lack of upkeep and modernization. The furniture in the guest room, particularly the mattress, was noticeably worn. The mattress was uncomfortable, as I could feel the springs through the surface, making it difficult to get a restful night’s sleep. While the bathroom was spacious, it showed visible signs of disrepair. Most notably, the bathtub had a small section of missing porcelain that had rusted over, which negatively impacted the room's cleanliness and overall appearance. The complimentary breakfast advertised by the hotel was also disappointing. The seating area was limited and crowded, and the food options were minimal—restricted mainly to self-serve waffles and cereal, which did not meet expectations for a hotel of this type. Additionally, my check-in experience was concerning. Upon arrival, I encountered several large baggage bags left unattended in the hallway directly outside my room. These bags were leaking an unidentified liquid onto the floor and emitting a foul odor, creating an unwelcoming condition. In summary, while the hotel's size and layout may have potential, its current condition falls short of acceptable standards. Significant improvements are needed to bring the property up to a level that ensures a comfortable and hygienic stay for guests..
2 nachten verbleven in juli 2025

6/10 – Redelijk

Mike

1 nacht verbleven in juli 2025

6/10 – Redelijk

Kaitlyn

Reisde met partner
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
The room was very empty. A lamp didn’t work and the tv didn’t work. There was a broken dip in the floor. But the bathroom was pretty good. And the bed wasn’t terrible.
1 nacht verbleven in juli 2025

6/10 – Redelijk

Maria

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
The property claimed they provided breakfast, but they did not.
2 nachten verbleven in juli 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Wendy

Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in juli 2025

6/10 – Redelijk

Sergio

Appliances not working properly or missing. Our room was not serviced.
2 nachten verbleven in juli 2025

4/10 – Matig

MARK

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
rudy clerk and staff
3 nachten verbleven in juni 2025

8/10 – Goed

Christine

2 nachten verbleven in juni 2025

2/10 – Ontzettend slecht

RICHARD

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
The room they assigned us was so filthy I refused to stay there. (Pee stains on the bed, dust all over the floor, note in the picture the hair in the bed above the pee stain. There were additional hairs on the wall of the bathroom. I did not take a photo of them.) When offered another room my request was, as long as it is non-smoking and clean. As soon as I open the door it reeked of smoke. Then I was told that that was all they had and I could leave since I couldn't stay there. I told them I did not want to be charged. They agreed, but then proceeded to charge me anyway. Expedia could not help me because the hotel GM said I checked in late, which by the way, I hadn't. I reached out to choice hotels, and they basically offered me points if I wanted to sign up, as if I would want to stay in another choice hotel. I finally called my credit card company and disputed the charge, and got it removed. This may not represent every Quality Inn, but I do not expect to ever find out! I have attached photos that show some of the dust on the floor, etc but the lighting does not really do it justice as how bad it was.
1 nacht verbleven in juni 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Robert, Oakville

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in juni 2025

4/10 – Matig

John

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2025