Quality Inn

2.5-sterrenaccommodatie
Hotel met 2 restaurants en gratis ontbijt in Chesapeake

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Quality Inn

Standaard tweepersoonskamer, 2 tweepersoonsbedden, niet-roken | Individueel gedecoreerd, individueel gemeubileerd, een bureau
Lobby
Wasruimte
Ingang accommodatie
Lobby

Populaire voorzieningen

  • Schoonmaakservice
  • Huisdiervriendelijk
  • Ontbijt inbegrepen
  • Fitnessruimte
  • Receptie 24/7
  • Parkeren inbegrepen
De huidige prijs is € 63
inclusief belastingen en toeslagen
24 aug - 25 aug

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven

Standaard tweepersoonskamer, 2 tweepersoonsbedden, niet-roken

Hoogtepunten

Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Gratis extra bedden
Een koelkast
Televisie
Een haardroger
  • 23 m²
  • Max. aantal: 4
  • 2 tweepersoonsbedden

Kamer, 1 queensize bed, toegankelijk voor mindervaliden, niet-roken

Hoogtepunten

Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Gratis extra bedden
Een koelkast
Televisie
Een haardroger
  • 23 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Standaard kamer, 1 queensize bed, niet-roken

Hoogtepunten

Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Gratis extra bedden
Een koelkast
Televisie
Een haardroger
  • 23 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
100 Red Cedar Court, Chesapeake, VA, 23320

In de buurt

  • Greenbrier Mall - 3 min. rijden - 3.4 km
  • Chesapeake Regional Medical Center - 3 min. rijden - 3.7 km
  • Conferentiecentrum van Chesapeake - 4 min. rijden - 4.1 km
  • Regent University - 7 min. rijden - 8.5 km
  • Veterans United Home Loans Amphitheater at Virginia Beach - 18 min. rijden - 22.1 km

Lokaal vervoer

  • Civic Plaza Station - 11 min. rijden
  • Station Norfolk - 16 min. rijden
  • Norfolk, Virginia (ORF-Internationale luchthaven Norfolk) - 16 min. rijden

Restaurants

  • ‪Chick-fil-A - ‬7 min. lopen
  • ‪Texas Roadhouse - ‬13 min. lopen
  • ‪Cookout - ‬4 min. lopen
  • ‪Bubba's 33 - ‬3 min. rijden
  • ‪La Hacienda Mexican Grill - ‬3 min. rijden

Over deze accommodatie

Quality Inn

Hotel in de buurt van Greenbrier Mall
Bij Quality Inn kun je uitkijken naar faciliteiten zoals een gratis ontbijtbuffet, wasvoorzieningen en een fitnesscentrum. Ga een hapje eten bij de twee plaatselijke restaurants. Blijf verbonden met gratis wifi op de kamer.
Tijdens je verblijf profiteer je bovendien van het volgende:
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Hulp bij uitstapjes/tickets, koffie/thee in de lobby en een 24-uurs receptie
  • Gratis kranten
Kamervoorzieningen
Alle 59 kamers zijn individueel gemeubileerd, voorzien van leuke extraatjes zoals laptopwerkplekken en airconditioning en beschikken bovendien over faciliteiten zoals gratis wifi.
Extra gemakken in alle kamers zijn onder andere:
  • Badkamers met baden of douches en haardrogers
  • Televisies van 32 inch met kabelzenders
  • Koelkasten, magnetrons en gratis extra bedden

Gesproken talen

Engels

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Gratis parkeerplekken voor campers/bussen/vrachtwagens ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen beschikbaar

Eten en drinken

  • Gratis ontbijtbuffet beschikbaar dagelijks van 06.00 uur tot 09.00 uur
  • 2 restaurants
  • Koffie en thee in gemeenschappelijke ruimtes

Restaurants ter plaatse

  • Waffle House

Dingen om te doen

  • Sportschool

Gezinsvriendelijk

  • Gratis extra bed
  • Koelkast op de kamer
  • Magnetron op de kamer
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Gratis kranten in de lobby
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • 6 rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen
  • Bovenste verdiepingen alleen te bereiken via trap
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijke paden
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie (122 centimeter hoog)
  • Rolstoeltoegankelijke sportschool
  • Trapleuningen (91 centimeter hoog)
  • Visueel brandalarm

Meer

  • 1 gebouw
  • 3 etages
  • Aparte rookruimtes

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Gratis extra bed

Badkamer

  • Bad of douche
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Tv van 32 inch met kabelzenders

Eten en drinken

  • Koelkast
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Magnetron

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Gratis lokale gesprekken
  • Individueel ingericht
  • Individuele aankleding
  • Laptopvriendelijke werkplek
  • Strijkijzer/strijkplank
  • Verwarming

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 15.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 06.00 uur
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Toeslag voor vroeg inchecken: USD 35.00
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 21

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur
Contactloos uitchecken
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid

Speciale incheckinstructies

Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Huisdieren zijn toegestaan tegen USD 35 per huisdier, per nacht
Assistentiedieren zijn welkom en er wordt geen toeslag voor aangerekend
Alleen honden zijn welkom
2 in totaal (maximaal 23 kg per huisdier)

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn gratis extra bedden.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Borgsom: USD 50.00 per verblijf
  • Servicetoeslag: USD 10 per accommodatie, per nacht

We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Toeslag voor huisdieren: USD 35 per huisdier, per nacht
  • Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen
  • Toeslag voor vroeg inchecken: USD 35.00 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de creditcard die bij het inchecken wordt gebruikt om incidentele kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam in de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder en rookmelder
De accommodatie bevestigt dat het de schoonmaak- en desinfectierichtlijnen van Commitment to Clean (Choice) volgt.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Er is geen lift in deze accommodatie
Het beleid van deze accommodatie staat bepaalde reserveringen voor groepsevenementen of groepsfeesten, waaronder vrijgezellenfeesten, niet toe.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Quality Chesapeake
Quality Inn Chesapeake
Quality Inn Hotel
Quality Inn Chesapeake
Quality Inn Hotel Chesapeake

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Quality Inn?

Ja, bij deze accommodatie zijn honden (maximaal 2 in totaal) toegestaan, met een maximaal gewicht van 23 kg per huisdier. Er geldt een toeslag van USD 35 per huisdier, per nacht. Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen.

Hoeveel kost een verblijf bij Quality Inn?

Vandaag, 28 jul. 2025, kost een verblijf bij Quality Inn van één nacht voor twee volwassenen op 24 aug. 2025 min. € 54,80, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Wat kost het om bij Quality Inn te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij Quality Inn?

Je kunt inchecken vanaf: 15.00 uur; je kunt inchecken tot: 06.00 uur. Vroeg inchecken (afhankelijk van beschikbaarheid) is mogelijk tegen een toeslag van USD 35.00. Op beperkte tijden kun je laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Quality Inn uitchecken?

Je dient uiterlijk om 11.00 uur uit te checken.

Waar ligt Quality Inn?

Dit hotel ligt in Greenbrier, op 1,2 km van Oak Grove Lake Park en binnen 5 km afstand van Chesapeake Regional Medical Center en Stadspark van Chesapeake. Ook Greenbrier Mall en Conferentiecentrum van Chesapeake liggen binnen 5 km afstand.

Beoordelingen over Quality Inn

Beoordelingen

5,8
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 141 van 704 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 123 van 704 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 115 van 704 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 128 van 704 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 197 van 704 beoordelingen

5,8/10

Netheid

6,4/10

Personeel en service

5,6/10

Voorzieningen

5,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

4/10 – Matig

Agustinho

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
During my recent stay at this hotel, I found the property to be in urgent need of a comprehensive renovation. The overall condition is outdated, and several aspects of the accommodation reflected a clear lack of upkeep and modernization. The furniture in the guest room, particularly the mattress, was noticeably worn. The mattress was uncomfortable, as I could feel the springs through the surface, making it difficult to get a restful night’s sleep. While the bathroom was spacious, it showed visible signs of disrepair. Most notably, the bathtub had a small section of missing porcelain that had rusted over, which negatively impacted the room's cleanliness and overall appearance. The complimentary breakfast advertised by the hotel was also disappointing. The seating area was limited and crowded, and the food options were minimal—restricted mainly to self-serve waffles and cereal, which did not meet expectations for a hotel of this type. Additionally, my check-in experience was concerning. Upon arrival, I encountered several large baggage bags left unattended in the hallway directly outside my room. These bags were leaking an unidentified liquid onto the floor and emitting a foul odor, creating an unwelcoming condition. In summary, while the hotel's size and layout may have potential, its current condition falls short of acceptable standards. Significant improvements are needed to bring the property up to a level that ensures a comfortable and hygienic stay for guests..
2 nachten verbleven in juli 2025

6/10 – Redelijk

Kaitlyn

Reisde met partner
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
The room was very empty. A lamp didn’t work and the tv didn’t work. There was a broken dip in the floor. But the bathroom was pretty good. And the bed wasn’t terrible.
1 nacht verbleven in juli 2025

6/10 – Redelijk

Maria

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
The property claimed they provided breakfast, but they did not.
2 nachten verbleven in juli 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Wendy

Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in juli 2025

6/10 – Redelijk

Sergio

Appliances not working properly or missing. Our room was not serviced.
2 nachten verbleven in juli 2025

4/10 – Matig

MARK

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
rudy clerk and staff
3 nachten verbleven in juni 2025

2/10 – Ontzettend slecht

RICHARD

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
The room they assigned us was so filthy I refused to stay there. (Pee stains on the bed, dust all over the floor, note in the picture the hair in the bed above the pee stain. There were additional hairs on the wall of the bathroom. I did not take a photo of them.) When offered another room my request was, as long as it is non-smoking and clean. As soon as I open the door it reeked of smoke. Then I was told that that was all they had and I could leave since I couldn't stay there. I told them I did not want to be charged. They agreed, but then proceeded to charge me anyway. Expedia could not help me because the hotel GM said I checked in late, which by the way, I hadn't. I reached out to choice hotels, and they basically offered me points if I wanted to sign up, as if I would want to stay in another choice hotel. I finally called my credit card company and disputed the charge, and got it removed. This may not represent every Quality Inn, but I do not expect to ever find out! I have attached photos that show some of the dust on the floor, etc but the lighting does not really do it justice as how bad it was.
1 nacht verbleven in juni 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Robert, Oakville

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in juni 2025

4/10 – Matig

John

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Melva

Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Crappy place!!!
1 nacht verbleven in mei 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Falista

Reisde met een groep
There was a Spot on the counter looked like someone spit. I let the front desk know, asked for another room , I was told none available. Spider on the ceiling. The bathroom door looked like someone banged in to it, had holes. Very loud neighborhood. Not recommended.
1 nacht verbleven in juni 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Willaim

Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The first room i was given the window shade would not come down and the front desk person didnt want to give me another room. The next room had a telephone with no cord, a iron with no ironing board, a microwave that did not work.
2 nachten verbleven in juni 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Labeeb

Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2025

8/10 – Goed

Veronica, Palmyra

Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen
They are remodeling but no coffee maker in rooms, breakfast very limited
3 nachten verbleven in juni 2025

4/10 – Matig

Leonard

2 nachten verbleven in mei 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Paul

Checked out as soon as I saw the room spelled like bleach. Totally didn't work. It was the worst room I ever saw in my life. Did not stay one minute. Still waiting on a refund
2 nachten verbleven in juni 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Ferdinand

Reisde met familie
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bad shower no TV
1 nacht verbleven in juni 2025

8/10 – Goed

Monique

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in mei 2025

6/10 – Redelijk

Annie

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff was helpful and the hotel was very clean.
1 nacht verbleven in mei 2025

4/10 – Matig

Roger

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service
They charge a "service" fee above the rate paid to Expedia. Also must pay for a security deposit, but do not want to give you a receipt for it. Clerk struggled with the payment terminal. Very unprofessional.
1 nacht verbleven in mei 2025

8/10 – Goed

Jacob

1 nacht verbleven in april 2025

4/10 – Matig

Lourdes

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

TERRIBLE

I was there for 4 nights and the only night room service came to clean to my room was the first day & that was because I called in to have someone come at around 3pm. Another thing I noticed was 2 cockroaches as soon as I got there. This was by far the worst hotel I’ve ever stayed in. As soon as I got there I had to ask for a broom to sweep my whole room. The were hair and dust all over the floor as if nobody had swept. Before I left I asked if I could get compensation and I did not get the help I needed. The owners & staff need to do better. I should be compensated full refunded on my first night when I seen those cockroaches and stayed across the street at the other hotel. I’m very much upset I feel like my trip was a waste:( Also there were some weird men on the 2nd floor. There was a guy that kept peeking through his door everytime I walked by making me super uncomfortable. DOO BETTERRR!!!!
4 nachten verbleven in april 2025

6/10 – Redelijk

Gloria

Positief: Personeel en service
Hair on the sheets & towels.
1 nacht verbleven in april 2025

4/10 – Matig

Stephen

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in april 2025

8/10 – Goed

Jacob

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was cool.
2 nachten verbleven in april 2025