Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 31 van 82 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
31
Gastenscore: 8 - Goed. 24 van 82 beoordelingen" "
8 - Goed
24
Gastenscore: 6 - Redelijk. 12 van 82 beoordelingen" "
6 - Redelijk
12
Gastenscore: 4 - Matig. 11 van 82 beoordelingen" "
4 - Matig
11
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 4 van 82 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
4
7,6/10
Netheid
7,6/10
Personeel en service
7,6/10
Voorzieningen
7,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
10/10 – Uitstekend
Benjamin
15 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This is an excellent example of hotel LiVEMAX. Perfect location and price
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The property is close to Chiba station. Hotel is also close to 7-11, family mart. And the best part there are lots of restaurant ! I love coco curry house! The staff were friendly and always smiling! Highly recommended! 😍
Danchelle
4 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van chibachuo op 5 apr 2024
Thank you very much for using Hotel Livemax Chiba Chuo Ekimae.We would also like to thank you for your compliments.We are glad to hear that you were satisfied with your stay.All of our employees will strive to further improve quality.If you have a chance, we hope that you will use our hotel and Chiba Station again.Sincerely.Hotel Livemax Chiba Chuo Ekimae Accommodation Department
10/10 – Uitstekend
のぶゆき
Reisde met een groep
17 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
masanori
6 nachten verbleven in april 2023
10/10 – Uitstekend
Gyu Min
20 apr 2023
Gyu Min
1 nacht verbleven in april 2023
4/10 – Matig
Yukari
Zakenreiziger
6 apr 2023
Negatief: Netheid
It is very close to the station and convenient hotel. But so tiny room and bathroom.
Yukari
7 nachten verbleven in maart 2023
4/10 – Matig
Cederick
1 apr 2023
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Very unclean. Even after room service the new sheets and towels were dirty. Besides that everything was ok. Staff was AMAZING
Cederick
8 nachten verbleven in maart 2023
6/10 – Redelijk
TOSHIYUKI
21 mrt 2023
TOSHIYUKI
1 nacht verbleven in maart 2023
8/10 – Goed
Kotaro
Zakenreiziger
8 feb 2023
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
新しくて綺麗。立地も最高です。
Kotaro
4 nachten verbleven in januari 2023
6/10 – Redelijk
dave jasson walter
Reisde met partner
3 jan 2023
los cuartos pequeños la atención más o menos no te indican donde puedes estacionarte (fui de automóvil) gastas tiempo buscando un parking creo que debe mejorar 👍
dave jasson walter
10/10 – Uitstekend
やまぐちさおり
29 dec 2022
やまぐちさおり
4/10 – Matig
tetsuei
11 dec 2022
tetsuei
1 nacht verbleven in december 2022
8/10 – Goed
Hiroko
Reisde met familie
30 okt 2022
電球切れの確認や、室内清掃は行き届いていなかった。
Hiroko
1 nacht verbleven in oktober 2022
6/10 – Redelijk
充浩
30 jun 2022
充浩
1 nacht verbleven in juni 2022
8/10 – Goed
haruhiko
23 jun 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
haruhiko
1 nacht verbleven in juni 2022
4/10 – Matig
YUTO
5 jun 2022
YUTO
1 nacht verbleven in juni 2022
2/10 – Ontzettend slecht
Tanzan
15 mei 2022
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
フロントスタッフ女性2名でしたが2人とも仕事に慣れてなく時間がかかり対応も悪かったです。
Tanzan
1 nacht verbleven in mei 2022
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
11 mei 2022
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer