Hotel Livemax Chiba Station
Hotel met een 24-uurs receptie, in de buurt van Omgeving van de Haven van Chiba
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Livemax Chiba Station





Beoordelingen
8,2 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 28
17 aug - 18 aug
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken laden

Twin kamer, niet-roken
Hoogtepunten
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een toilet met elektronisch bidet
Privébadkamer
Een haardroger
Bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Eenpersoonskamer, niet-roken laden

Eenpersoonskamer, niet-roken
7,2 van 10
Goed
(7 beoordelingen)
Hoogtepunten
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een toilet met elektronisch bidet
Privébadkamer
Een haardroger
Bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Eenpersoonskamer, roken laden

Eenpersoonskamer, roken
8,0 van 10
Zeer goed
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een toilet met elektronisch bidet
Privébadkamer
Een haardroger
Bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Twin kamer, roken laden

Twin kamer, roken
Hoogtepunten
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een toilet met elektronisch bidet
Privébadkamer
Een haardroger
Bad/douchecombinatie
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

2-3-2 Shinchiba, Chuo-ku, Chiba, Chiba, 260-0031
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Hotel Sunroute Chiba
Hotel Sunroute Chiba
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
8.8 van 10, Uitstekend, 943 beoordelingen
De prijs is € 48
14 aug - 15 aug
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor parkeren in de buurt: JPY 1700 per dag (op 120 meter afstand; 24 uur geopend)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
LiVEMAX CHIBA-EKIMAE
Hotel HOTEL LiVEMAX CHIBA-EKIMAE Chiba
Chiba HOTEL LiVEMAX CHIBA-EKIMAE Hotel
Hotel HOTEL LiVEMAX CHIBA-EKIMAE
HOTEL LiVEMAX CHIBA-EKIMAE Chiba
HOTEL LiVEMAX
LiVEMAX
HOTEL LiVEMAX CHIBA EKIMAE
Livemax Chiba Station Chiba
Hotel Livemax Chiba Station Hotel
Hotel Livemax Chiba Station Chiba
Hotel Livemax Chiba Station Hotel Chiba
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Livemax Chiba Station
Beoordelingen
8,2
Zeer goed
8,4/10
Netheid
8,2/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
8,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
8 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
リョウヤ
6 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
リョウヤ
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Satomi
Zakenreiziger
29 jun 2025
Satomi
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Will
Reisde met familie
22 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Will
3 nachten verbleven in juni 2025
2/10 – Ontzettend slecht
shengzhong
Reisde met familie en kleine kinderen
19 jun 2025
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
shengzhong
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Rhodora
2 jun 2025
Rhodora
5 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Yuka
16 mei 2025
Yuka
2 nachten verbleven in mei 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Jasmine
Reisde met huisdieren
6 mei 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jasmine
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
MAYUMI
5 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
MAYUMI
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Eriko
29 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Eriko
10/10 – Uitstekend
Tanikawa
Reisde met familie en kleine kinderen
26 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tanikawa
2 nachten verbleven in maart 2025
6/10 – Redelijk
さとる
20 mrt 2025
Negatief: Personeel en service
さとる
5 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Oka
16 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Oka
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Kirby
5 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kirby
2 nachten verbleven in februari 2025
6/10 – Redelijk
CHUNG MING
Reisde met een groep
28 feb 2025
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
兩個人床太少
CHUNG MING
5 nachten verbleven in februari 2025
4/10 – Matig
Masami
16 feb 2025
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Masami
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
NAOYUKI
Zakenreiziger
12 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
NAOYUKI
1 nacht verbleven in februari 2025
6/10 – Redelijk
Atsushi
11 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Atsushi
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Nobuyoshi
Zakenreiziger
7 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nobuyoshi
1 nacht verbleven in februari 2025
6/10 – Redelijk
Shinji
2 feb 2025
Shinji
2 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
美香
Reisde met huisdieren, Reisde met familie en kleine kinderen
18 jan 2025
Positief: Voorzieningen
美香
1 nacht verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
陽介
16 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
陽介
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
HSIN HUNG
11 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
不錯的地方
HSIN HUNG
1 nacht verbleven in januari 2025
6/10 – Redelijk
KENJI
Zakenreiziger
7 jan 2025
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
KENJI
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
AKIYA
1 jan 2025
AKIYA
1 nacht verbleven in december 2024