Hotel Parman

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een 24-uurs receptie, in de buurt van Omgeving van de Haven van Chiba

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Hotel Parman

1 slaapkamer, donzen dekbedden, een bureau, gratis wifi
Receptie
Interieur
Interieur
Exterieur

Beoordelingen

8,0 op 10 โ€“
Zeer goed

Populaire voorzieningen

  • Receptie 24/7
  • Airconditioning
  • Gratis wifi

Kameropties

Superior tweepersoonskamer, niet-roken

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Lcd-televisie
Gerenoveerd in 2021
Een donzen dekbed
Slaapkamers
Apart bad en douche
Een bidet
Een haardroger
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Superior tweepersoonskamer, roken

9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Lcd-televisie
Gerenoveerd in 2021
Een donzen dekbed
Slaapkamers
Apart bad en douche
Een bidet
Een haardroger
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Eenpersoonskamer, niet-roken (up to 2 Guests)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Lcd-televisie
Gerenoveerd in 2021
Een donzen dekbed
Slaapkamers
Apart bad en douche
Een bidet
Een haardroger
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Eenpersoonskamer, roken (up to 2 Guests)

9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Lcd-televisie
Gerenoveerd in 2021
Een donzen dekbed
Slaapkamers
Apart bad en douche
Een bidet
Een haardroger
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
26 Sakaecho, Chuo-ku, Chiba, Chiba, 260-0016

In de buurt

  • Kasteel van Chiba - 14 min. lopen - 1.2 km
  • Omgeving van de Haven van Chiba - 18 min. lopen - 1.6 km
  • Universiteit van Chiba - 3 min. rijden - 2.7 km
  • Kustpark Inage - 6 min. rijden - 5.3 km
  • Makuhari Messe - 11 min. rijden - 10.4 km

Lokaal vervoer

  • Station Yoshikawa-koen - 7 min. lopen
  • Station Higashi-Chiba - 10 min. lopen
  • Tokio (NRT-Internationale luchthaven Narita) - 37 min. rijden

Restaurants

  • โ€ชๆ „็”บ้ขจไฟ—่ก— - โ€ฌ2 min. lopen
  • โ€ชMaharaja - โ€ฌ1 min. lopen
  • โ€ชๆ „็”บใ‚ฝใƒผใƒ—ใƒฉใƒณใƒ‰ - โ€ฌ2 min. lopen
  • โ€ชๆธ…้ฆ™ๅœ’ - โ€ฌ2 min. lopen
  • โ€ช็”Ÿไนƒๅผฅ - โ€ฌ1 min. lopen

Over deze accommodatie

Hotel Parman

Hotel in de buurt van Baai van Tokio, verbouwd in 2021
Met Omgeving van de Haven van Chiba in de buurt hoef je je bij Hotel Parman geen seconde te vervelen. Gasten kunnen verbinding maken met gratis wifi op de kamer.
Daarnaast biedt dit hotel de volgende voordelen:
  • Een 24-uurs receptie, een automaat en een lift
Kamervoorzieningen
Alle 80 kamers bieden voordelen zoals airconditioning en badjassen en beschikken bovendien over faciliteiten zoals gratis wifi.
Aanvullende voorzieningen zijn o.a.:
  • Badkamers met aparte badkuipen en douches en toiletten met elektronisch bidet
  • Lcd-televisies van 40 inch met digitale zenders
  • Waterkokers, verwarming en bureaus

Gesproken talen

Japans

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse
  • Parkeerplaatsen buiten het terrein beschikbaar (JPY 500 per nacht)

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Automaat
  • Gemeenschappelijke magnetron

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)

Meer

  • 2 gebouwen
  • 6 etages
  • De volledige accommodatie is gerenoveerd in december 2021
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Donzen dekbed

Badkamer

  • Aparte badkuip en douche
  • Badjassen
  • Bidet
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privรฉbadkamer

Entertainment

  • Lcd-tv van 40 inch met digitale zenders

Eten en drinken

  • Elektrische waterkoker
  • Koffiezetapparaat/waterkoker

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Bureau
  • Verwarming (met klimaatregeling)

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 17.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 22.00 uur
Minimale leeftijd om in te checken: 19

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur

Speciale incheckinstructies

Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Na de openingstijden kun je niet meer inchecken bij deze accommodatie.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten (assistentiedieren uitgezonderd en daar wordt geen toeslag voor aangerekend)

Kinderen en extra bedden

Kinderen van 18 en jonger zijn niet toegestaan bij deze accommodatie. Alle gasten ouder dan 18 zijn welkom.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor parkeren in de buurt: JPY 500 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.ย 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bijย het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekeningย worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser en rookmelder
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Kinderen t/m 18 jaar worden in deze accommodatie niet toegelaten.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden.ย Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiรซren en deze kopie in de administratie te bewaren.ย 

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotel Parman Hotel
Hotel Parman Chiba
Hotel Parman Hotel Chiba

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hotel Parman?

Nee, alleen assistentiedieren zijn bij deze accommodatie welkom.

Wat kost het om bij Hotel Parman te parkeren?

Bij deze accommodatie kun je niet parkeren.

Hoe laat kan ik inchecken bij Hotel Parman?

Je kunt inchecken vanaf: 17.00 uur; je kunt inchecken tot: 22.00 uur. Het is niet mogelijk om na sluitingstijd in te checken.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel Parman uitchecken?

Je dient uiterlijk om 11.00 uur uit te checken.

Waar ligt Hotel Parman?

Dit hotel ligt in Chuo, binnen 10 minuten lopen van Heiligdom van Chiba, Park van Chiba en Stedelijk Wetenschapsmuseum van Chiba. Ook Stedelijk Kunstmuseum van Chiba en Kasteel van Chiba liggen binnen 2 km afstand. Station Yoshikawa-koen ligt op 7 minuten lopen en naar Station Higashi-Chiba is het 10 minuten lopen.

Beoordelingen over Hotel Parman

Beoordelingen

8,0

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 11 van 35 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 14 van 35 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 8 van 35 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 2 van 35 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 35 beoordelingen

7,8/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

7,8/10

Voorzieningen

7,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 โ€“ Goed

TOMOKI

1 nacht verbleven in maart 2025

8/10 โ€“ Goed

ใ‚Šใ‚‡ใ†ใŸใ‚ใ†

1 nacht verbleven in maart 2025

10/10 โ€“ Uitstekend

TOMOKI

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2025

4/10 โ€“ Matig

??

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ใ‚จใ‚ขใ‚ณใƒณใŒใ†ใ‚‹ใ•ใ„ใ€‚
1 nacht verbleven in maart 2025

4/10 โ€“ Matig

ใƒŠใƒŠใƒŸ

1 nacht verbleven in februari 2025

6/10 โ€“ Redelijk

Miwako

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2024

6/10 โ€“ Redelijk

MARIKO

Zakenreiziger
1 nacht verbleven in december 2024

10/10 โ€“ Uitstekend

NAOKO

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
ใƒ•ใƒญใƒณใƒˆใฎๆ–นใฏ24ๆ™‚้–“ๅฏพๅฟœใ•ใ‚Œใพใ™ใ—ใ€ใจใฆใ‚‚ๆ„Ÿใ˜ใŒใ‚ˆใใ€ๅฅณๆ€ง1ไบบใงใ—ใŸใŒๅฎ‰ๅฟƒใ—ใฆๅฎฟๆณŠใงใใพใ—ใŸใ€‚
1 nacht verbleven in november 2024

6/10 โ€“ Redelijk

ใฒใ‚ใฟ

1 nacht verbleven in december 2024

6/10 โ€“ Redelijk

Katsuhito

1 nacht verbleven in november 2024

6/10 โ€“ Redelijk

ใฟใ—ใ‚

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
้ƒจๅฑ‹ใŒๅบƒใใฆใ€ใŠ้ขจๅ‘‚ใƒˆใ‚คใƒฌใŒๅˆฅใงใ€ใจใฆใ‚‚ๅฟซ้ฉใซ้Žใ”ใ›ใพใ—ใŸใ€‚ใพใŸใ€ๅˆฉ็”จใ—ใŸใ„ใงใ™ใ€‚
1 nacht verbleven in september 2024

6/10 โ€“ Redelijk

Keita

Zakenreiziger
2 nachten verbleven in februari 2024

6/10 โ€“ Redelijk

ARAI

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
ๆธ…ๆŽƒใŒๆ‰‹ๆŠœใใงใ€ๆŠœใ‘ๆฏ›ใŒใ‚ใกใ“ใกใซใ‚ใฃใŸใ€‚
1 nacht verbleven in mei 2024

10/10 โ€“ Uitstekend

Riku

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ไปŠใพใงๆณŠใพใฃใฆใใŸใƒ›ใƒ†ใƒซใฎไธญใง1็•ช่‰ฏใ‹ใฃใŸใงใ™๏ผ
1 nacht verbleven in mei 2024

8/10 โ€“ Goed

tsutomu

1 nacht verbleven in februari 2024

8/10 โ€“ Goed

tsutomu

Zakenreiziger
Positief: Netheid, comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2024

8/10 โ€“ Goed

ใƒ’ใƒญใƒ•ใƒŸ

Reisde met familie
้ƒจๅฑ‹ใŒๅบƒใใฆใ‚ˆใ‹ใฃใŸ
2 nachten verbleven in februari 2024

8/10 โ€“ Goed

KATSUHIKO

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2024

8/10 โ€“ Goed

hunk

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ๆบๅธฏใฎๅ……้›ปๅ™จใ‚‚่ฒธใ—ใฆใ‚‚ใ‚‰ใˆใ‚‹ใ—ใ‚นใ‚ฟใƒƒใƒ•ใฎๆ–นใ‚‚่ฆชๅˆ‡ใงใ—ใŸ ใพใŸๆณŠใพใ‚ŠใŸใ„ใงใ™
1 nacht verbleven in februari 2024

8/10 โ€“ Goed

ใ‚„ใ™ใฒใ‚

ๅคงๆตดๅ ดใŒ่‰ฏใ‹ใฃใŸใงใ™
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 โ€“ Uitstekend

tomoki

1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 โ€“ Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
์ €๋ ดํ•œ ๊ฐ€๊ฒฉ์— ๋ณ„ ๊ธฐ๋Œ€ ์•ˆํ–ˆ์ง€๋งŒ ๋„ˆ๋ฌด ์ข‹์•˜์Šต๋‹ˆ๋‹ค!
1 nacht verbleven in januari 2024

6/10 โ€“ Redelijk

Hayate

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2023

10/10 โ€“ Uitstekend

TORU

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ไป–ใงใฏใ‚ใพใ‚Š่ฆ‹ใชใ„ๅคงๆตดๅ ดใจใ‚ตใ‚ฆใƒŠใŒใ‚ใ‚‹ใฎใง็ฉบใใŒใ‚ใฃใฆๅ‰ฒๅผ•ใๅŠนใๆ™‚ใซๅ‡บๅผตใงๅˆฉ็”จใ•ใ›ใฆใ„ใŸใ ใ„ใฆใพใ™ใ€‚ใ‚จใ‚ขใ‚ณใƒณใŒใ‚ซใƒ“ใฆใฆใ—ใฐใ‚‰ใใคใ‘ใ‚‹ใจๅ–‰ใŒ็—›ใใชใฃใŸใฎใงใ€ใŸใพใซใ‚ฏใƒชใƒผใƒ‹ใƒณใ‚ฐใ—ใฆใ„ใŸใ ใ‘ใ‚‹ใจใ„ใ„ใ‹ใชใจๆ€ใ„ใพใ™ใ€‚
1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 โ€“ Goed

ใƒžใ‚ตใ‚ชใƒŸ

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in oktober 2023