Fotogalerie voor Hotel Parman





Beoordelingen
8,0 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 59
8 okt - 9 okt
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Alle foto's voor Eenpersoonskamer, niet-roken (up to 2 Guests) laden

Eenpersoonskamer, niet-roken (up to 2 Guests)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Lcd-televisie
Gerenoveerd in 2021
Een donzen dekbed
Een haardroger
Apart bad en douche
Privébadkamer
Badjassen
Alle foto's voor Eenpersoonskamer, roken (up to 2 Guests) laden

Eenpersoonskamer, roken (up to 2 Guests)
8,0 van 10
Zeer goed
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Lcd-televisie
Gerenoveerd in 2021
Een donzen dekbed
Een haardroger
Apart bad en douche
Privébadkamer
Badjassen
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer, niet-roken laden

Superior tweepersoonskamer, niet-roken
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Lcd-televisie
Gerenoveerd in 2021
Een donzen dekbed
Een haardroger
Apart bad en douche
Privébadkamer
Badjassen
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer, roken laden

Superior tweepersoonskamer, roken
9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Lcd-televisie
Gerenoveerd in 2021
Een donzen dekbed
Een haardroger
Apart bad en douche
Privébadkamer
Badjassen
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

26 Sakaecho, Chuo-ku, Chiba, Chiba, 260-0016
Over deze accommodatie
Hotel Parman
Vergelijkbare accommodaties

Hotel Double Funabashi
Hotel Double Funabashi
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.0 van 10, Fantastisch, 358 beoordelingen
De prijs is € 45
26 okt - 27 okt
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor parkeren in de buurt: JPY 500 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser en rookmelder
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Kinderen t/m 18 jaar worden in deze accommodatie niet toegelaten.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Parman Hotel
Hotel Parman Chiba
Hotel Parman Hotel Chiba
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Parman
Beoordelingen
8,0
Zeer goed
7,8/10
Netheid
8,0/10
Personeel en service
7,8/10
Voorzieningen
7,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
23 mrt 2025
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
りょうたろう
16 mrt 2025
りょうたろう
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
TOMOKI
15 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
TOMOKI
1 nacht verbleven in januari 2025
4/10 – Matig
??
7 mrt 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in maart 2025
4/10 – Matig
ナナミ
24 feb 2025
ナナミ
1 nacht verbleven in februari 2025
6/10 – Redelijk
Miwako
1 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Miwako
1 nacht verbleven in december 2024
6/10 – Redelijk
MARIKO
Zakenreiziger
22 dec 2024
MARIKO
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
NAOKO
13 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
NAOKO
1 nacht verbleven in november 2024
6/10 – Redelijk
ひろみ
9 dec 2024
ひろみ
1 nacht verbleven in december 2024
6/10 – Redelijk
Katsuhito
25 nov 2024
Katsuhito
1 nacht verbleven in november 2024
6/10 – Redelijk
みしろ
Reisde met partner
29 sep 2024
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
みしろ
1 nacht verbleven in september 2024
6/10 – Redelijk
Keita
Zakenreiziger
26 mei 2024
Keita
2 nachten verbleven in februari 2024
6/10 – Redelijk
ARAI
17 mei 2024
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
ARAI
1 nacht verbleven in mei 2024