Hotel Shuranza Chiba
Hotel met een 24-uurs receptie en een restaurant in Chiba
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Shuranza Chiba





Beoordelingen
9,0 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 45
13 aug - 14 aug
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
9 van 9 kamers weergeven
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer (No Cleaning, Cash Not Accepted) laden

Superior tweepersoonskamer (No Cleaning, Cash Not Accepted)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Alle foto's voor Superior eenpersoonskamer (No Cleaning, Cash Not Accepted) laden

Superior eenpersoonskamer (No Cleaning, Cash Not Accepted)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer (No Cleaning, Cash Not Accepted) laden

Standaard tweepersoonskamer (No Cleaning, Cash Not Accepted)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer (Cashless Only, Cash Not Accepted) laden

Standaard tweepersoonskamer (Cashless Only, Cash Not Accepted)
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer (Cashless Only, Cash Not Accepted) laden

Superior tweepersoonskamer (Cashless Only, Cash Not Accepted)
9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Alle foto's voor Superior eenpersoonskamer (Cashless Only, Cash Not Accepted) laden

Superior eenpersoonskamer (Cashless Only, Cash Not Accepted)
9,0 van 10
Fantastisch
(7 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Alle foto's voor Superior Double Room laden

Superior Double Room
Alle foto's voor Standard Double Room laden

Standard Double Room
Alle foto's voor Superior Single Room laden

Superior Single Room
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

2 -6-18 Shinjuku, Chiba, Chiba, 260-0021
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Keisei Hotel Miramare
Keisei Hotel Miramare
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
8.8 van 10, Uitstekend, 942 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. JPY 1320 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Tijdens het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en mobiele betalingen. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Geaccepteerde mobiele betaalmethoden omvatten: Alipay, PayPay, Merpay, LINE Pay en R Pay.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: rookmelder
Registratienummer van de accommodatie 千葉県指令第29-2
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Schlanza Chiba Chiba
Hotel Schlanza CHIBA Hotel
Hotel Schlanza CHIBA Chiba
Hotel Schlanza CHIBA Hotel Chiba
Hotel Shuranza Chiba Hotel
Hotel Shuranza Chiba Chiba
Hotel Shuranza Chiba Hotel Chiba
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Shuranza Chiba
Beoordelingen
9,0
Fantastisch
9,2/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
9,0/10
Voorzieningen
8,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Zakenreiziger
24 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Shunichi
17 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shunichi
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
mitsuaki
13 jul 2025
mitsuaki
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
??
2 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
MIKIKO
27 jun 2025
MIKIKO
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Frank
Reisde met familie
28 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Frank
2 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Audry
Reisde met partner
21 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Audry
3 nachten verbleven in mei 2025
2/10 – Ontzettend slecht
SHELLEY
Reisde met familie
3 mei 2025
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
SHELLEY
3 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Jennifer
2 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jennifer
4 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
2 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Christina
26 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Christina
4 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Josue
23 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Josue
4 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Twila
22 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Twila
4 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
okada
20 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
とても便利
okada
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Abigail
17 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Abigail
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
YOSHITAKA
Reisde met partner
15 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
YOSHITAKA
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
YUKA
Reisde met familie en kleine kinderen
14 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
YUKA
1 nacht verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
13 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Ai
9 apr 2025
Ai
2 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
KyooAe
7 apr 2025
KyooAe
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
hisayo
3 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
hisayo
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
31 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2025
6/10 – Redelijk
マサキ
25 mrt 2025
マサキ
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
youichi
25 mrt 2025
youichi
1 nacht verbleven in januari 2025
6/10 – Redelijk
KEI
16 mrt 2025
KEI
1 nacht verbleven in maart 2025