Keisei Hotel Miramare is located in Chuo, a neighborhood in Chiba, and is near a train station. Tokyo Bay and Izumi Natural Park reflect the area's natural beauty and area attractions include Chiba City Museum Of Science and Chiba Park. Looking to enjoy an event or a game? See what's going on at Makuhari Messe or ZOZO Marine Stadium.
Profiteer bij Keisei Hotel Miramare van faciliteiten zoals winkels ter plaatse, een koffiebar/café en een kapsalon. Naast gratis wifi op de kamer hebben gasten de beschikking over voorzieningen zoals stomerij-/wasservices.
Tijdens je verblijf profiteer je bovendien van het volgende:
Een ontbijtbuffet (tegen een toeslag), een gratis shuttleservice van/naar het pretpark en parkeerplaatsen (toeslag)
Hulp bij uitstapjes/tickets, een lift en een rookvrije accommodatie
Een kluis bij de receptie, een 24-uurs receptie en een bagageopslagruimte
Uit de gastenbeoordelingen blijkt dat gasten te spreken zijn over de algehele staat van de accommodatie
Room features
All 176 rooms include comforts such as air conditioning, in addition to thoughtful touches like free WiFi and sound-insulated walls. Guests reviews give good marks for the clean rooms at the property.
Overige gemakken in alle kamers zijn onder andere:
Badkamers met bidets en bad-/douchecombinaties
Koelkasten, waterkokers en dagelijkse schoonmaakservice
Gesproken talen
Engels en Japans
Accommodatie-voorzieningen
Internet
Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi en kabelinternet
Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi en kabelinternet
Parkeren en vervoer
Gratis shuttle van/naar het pretpark
Parkeerplekken ter plaatse (JPY 1.100 per dag)
Eten en drinken
Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar: JPY 1.540 per persoon
3 restaurants
Een koffiebar/café
Dingen om te doen
Winkelen
Gezinsvriendelijk
Geluiddichte kamers
Gratis shuttle van/naar het pretpark
Koelkast op de kamer
Wasserij
Voorzieningen
24-uursreceptie
Automaat
Bagageopslag
Kapsalon
Kluisje bij de receptie
Wasserij
Gastendiensten
Dagelijkse huishoudservice
Hulp met excursies en tickets
Huwelijksservices
Stomerij-/wasserijservice
Spa
Massages in de kamer
Toegankelijkheidsvoorzieningen
Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Lift
Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
Meer
16 etages
Gebouwd in 2002
Rookvrije accommodatie
Kamervoorzieningen
Badkamer
Bad/douchecombinatie
Bidet
Gratis toiletartikelen
Haardroger
Handdoeken
Pantoffels
Privébadkamer
Entertainment
Betaalfilms
Flatscreen-tv met kabel-/satellietzenders
Eten en drinken
Elektrische waterkoker
Gratis mineraalwater
Koelkast
Meer
Airconditioning
Geluiddichte kamers
Beleid
Inchecken
Check-in start time: 1 PM; Check-in end time: midnight
Minimum check-in age: 18
Uitchecken
Check-out before 11 AM
Speciale incheckinstructies
De receptiemedewerker staat bij aankomst op je te wachten.
Toegang tot accommodatie
De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen
Huisdieren
Geen huisdieren toegelaten (assistentiedieren uitgezonderd en daar wordt geen toeslag voor aangerekend)
Kinderen en extra bedden
Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Betalingsmethoden
Belangrijke informatie
Optionele extra's
Fee for buffet breakfast: approximately JPY 1540 per person
Self parking fee: JPY 1100 per day
The above list may not be comprehensive. Fees and deposits may not include tax and are subject to change.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om babybedden te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Je hebt een auto nodig om van en naar deze accommodatie te reizen.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Keisei Hotel Miramare CHIBA
Keisei Miramare CHIBA
Keisei Miramare
Keisei Hotel Chiba
KEISEI HOTEL MIRAMARE Hotel
KEISEI HOTEL MIRAMARE Chiba
KEISEI HOTEL MIRAMARE Hotel Chiba
Veelgestelde vragen
Zijn huisdieren welkom bij Keisei Hotel Miramare?
Nee, alleen assistentiedieren zijn bij deze accommodatie welkom.
Beoordelingen over Keisei Hotel Miramare
Beoordelingen
8,6
Uitstekend
Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 222 van 465 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
222
Gastenscore: 8 - Goed. 174 van 465 beoordelingen" "
8 - Goed
174
Gastenscore: 6 - Redelijk. 52 van 465 beoordelingen" "
6 - Redelijk
52
Gastenscore: 4 - Matig. 14 van 465 beoordelingen" "
4 - Matig
14
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 465 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
3
8,6/10
Netheid
8,4/10
Personeel en service
8,4/10
Voorzieningen
8,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
8/10 – Goed
shinya
23 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
shinya
1 nacht verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
masanao
Zakenreiziger
20 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
室内も清潔なのが良い。ソファもあり、広々とくつろぎながら休めました!
masanao
2 nachten verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
kazuya
17 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
特になし。
kazuya
1 nacht verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
KAZUHIDE
11 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
KAZUHIDE
1 nacht verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Eunice
Reisde met partner
10 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This hotel is right by the train, but it’s not the Jr. jr is a 15 minute walk or you can take one stop away to get to the JR. Nonetheless, it’s a good location, service was great and the room size was great. My only comment is the fact that you can hear the train rumbling by when you’re asleep. It didn’t bother me, but I can see how that may impact some people.
Eunice
1 nacht verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Sho
6 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sho
1 nacht verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Yuko
Reisde met familie
3 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten