2120 South Arlington Heights Rd, Arlington Heights, IL
Beoordelingen
7,4
Goed
Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 331 van 1000 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
331
Gastenscore: 8 - Goed. 302 van 1000 beoordelingen" "
8 - Goed
302
Gastenscore: 6 - Redelijk. 137 van 1000 beoordelingen" "
6 - Redelijk
137
Gastenscore: 4 - Matig. 102 van 1000 beoordelingen" "
4 - Matig
102
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 128 van 1000 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
128
7,6/10
Netheid
7,8/10
Personeel en service
7,2/10
Voorzieningen
7,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
6,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
2/10 – Ontzettend slecht
Rene
Reisde met partner
5 jun 2022
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
Hotel prima waardeloos personeel en geen ontbijt stond wel op de site
Rene
2 nachten verbleven in juni 2022
2/10 – Ontzettend slecht
Anthony
Zakenreiziger
22 mrt 2024
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
They had changed my room because of a fire, no discount. When checking in the entry doors literally had a sticker stating the building was unfit for occupancy. I’m pretty sure they rented me a room that was unfit for occupancy. Staff was not professional. Little to no toiletries. Sheets had burns in them. Lobby space was dirty. I guess you get what you pay for.
Anthony
1 nacht verbleven in maart 2024
4/10 – Matig
Maya Paola
Reisde met familie
28 jan 2024
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
It was a spacious room however the room smelled like cigarettes for all 4 nights of stay and the hallways smelled really bad. Personally it was intolerable
Maya Paola
3 nachten verbleven in januari 2024
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
23 jan 2024
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
Bring everything you will need.
No toilet paper.
No garbage can.
King bed had two pillows when asked for extra were given only one.
No toothbrushes or toothpaste.
Rooms were nice.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2024
8/10 – Goed
Seongwoo
Reisde met partner
6 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kitchenette is a nice touch
Seongwoo
1 nacht verbleven in november 2023
2/10 – Ontzettend slecht
Lisa
23 okt 2023
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Lisa
6 nachten verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
Robert
18 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Robert
4 nachten verbleven in oktober 2023
6/10 – Redelijk
Emma
15 okt 2023
Emma
2 nachten verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
Inna
13 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Inna
3 nachten verbleven in oktober 2023
4/10 – Matig
Rehab
13 okt 2023
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Rehab
1 nacht verbleven in september 2023
6/10 – Redelijk
AILEN JANELLA
Reisde met familie
11 okt 2023
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Front desk staff is friendly.
AILEN JANELLA
3 nachten verbleven in oktober 2023
4/10 – Matig
Jocelyn
Reisde met een groep
8 okt 2023
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
The employees need more attention about clean the property and the rooms. The first night we noticed the bathroom was dirty!!! The phone doesn't work. Either the hair dryer. And we found a jeans from someone. No mine for sure. T he guy on the front desk I don't know if he understands how to work. No place for staying!
Jocelyn
4 nachten verbleven in oktober 2023
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
8 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in oktober 2023
2/10 – Ontzettend slecht
Alberto
8 okt 2023
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alberto
4/10 – Matig
Beth
Zakenreiziger, Reisde met familie
5 okt 2023
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
musty smells, drab colors, stain on bed cover, clearly short-staffed.
Beth
2 nachten verbleven in september 2023
2/10 – Ontzettend slecht
Alyssa
Zakenreiziger
5 okt 2023
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I was checked in to a room that smelled awful, windows didn't lock, curtains did not cover window, tv did not work. I was moved to a second room where the tv did not work. Moved to a third room where there was no safety lock on the door. The property housed several questionable employees and people staying. The property was unsafe, dirty and overall awful. I would never recommend this hotel. I could not stay there, I had to leave, I asked for a refund and had to book another hotel right then and there as it was late evening.The experience was ridiculous!
Alyssa
1 nacht verbleven in oktober 2023
2/10 – Ontzettend slecht
Sherif
4 okt 2023
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
not recommend
Sherif
1 nacht verbleven in oktober 2023
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
1 okt 2023
The king bed turned out was a much smaller bed
The king bed we booked turned out was a much smaller bed; the bed is clean though. The room was much larger than we thought with big fridge, new microwave, pot heating panel and kitchen area although there wasn't any kitchen utensils.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2023
6/10 – Redelijk
Peter
27 sep 2023
Negatief: Netheid, voorzieningen
Even though the facility has supposedly been recently renovated it still seemed a bit dogeared. Also, some minimal stuff was missing. I rented a suite with a kitchen and there was not a single cup or piece of silverware--not to mention any plates or pots and pans. Not even a plastic cup for water! At a minimum a cup should be available and ideally a plate and a fork or two.
Peter
2 nachten verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
Cynthia
26 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Cynthia
1 nacht verbleven in september 2023
2/10 – Ontzettend slecht
margaret
Reisde met partner
24 sep 2023
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
Checked in my room pulled covers back and notice speckled blood spots on the sheets! Had to change rooms …. My first and last visit
margaret
1 nacht verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
Micah
Reisde met familie
21 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
It’s a nice hotel, I enjoyed my stay here
Micah
1 nacht verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
17 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Bom hotel
good hotel in need of some updates, when I booked it said it had breakfast, but there wasn't
Geverifieerde reiziger
6 nachten verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
Seongwoo
13 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Love the pillows and rooms
Seongwoo
1 nacht verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
Kofi
Zakenreiziger
10 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kofi
1 nacht verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
Juan
9 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Juan
2 nachten verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
Jose A
Zakenreiziger, Reisde met familie
9 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dino the front desk person was very friendly and made everything go smoothly checking in and was very polite
Jose A
1 nacht verbleven in september 2023
2/10 – Ontzettend slecht
brittany
1 feb 2023
brittany
1 nacht verbleven in januari 2023
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
17 jan 2023
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in januari 2023
6/10 – Redelijk
Tatsuo
14 jan 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything was normal but the Wi-Fi is very slow and even though it has full reception, it is hard to connect.
Rather than that, it was a great experience
Tatsuo
2/10 – Ontzettend slecht
Patricia
11 jan 2023
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nasty and gross
It was horrible no heat in first room chair had questionable marks on it . It was freezing . Moved to another room same nasty mold in bathroom paint peeling and walls dirty bathroom vanity very nasty falling apart . Tub moldy and dirty . Hair clumps in shower and floor . Everything was peeling .. I wiped down all surfaces and the room though it smelled nice when we walked in and he other room was cleaner but the rag was was gross there too. No win very uncomfortable. Would never stay there again
Patricia
1 nacht verbleven in januari 2023
4/10 – Matig
Kyra
Reisde met partner
5 jan 2023
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice lobby area and staff were fine to deal with.
Hotel is dated, black mould in bathroom. Didn’t feel clean
Kyra
1 nacht verbleven in januari 2023
4/10 – Matig
Rashedul
Reisde met familie en kleine kinderen
3 jan 2023
Negatief: Personeel en service
Didn’t served Breakfast, didn’t have tissue paper in the box, didn’t have toilet roll in the lobby.
Rashedul
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger, Reisde met familie
27 dec 2022
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent stay, more than helpful staff.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2022
8/10 – Goed
Maciej
Reisde met familie
21 dec 2022
Positief: Personeel en service, comfort kamer
bad breakfast
Room good, finishes in the bathroom lacking (wallpaper peeling off etc)
Breakfast was below ‘continental’…
Maciej
1 nacht verbleven in december 2022
10/10 – Uitstekend
Robert
20 dec 2022
Robert
1 nacht verbleven in december 2022
10/10 – Uitstekend
Toshiyuki
15 dec 2022
Toshiyuki
1 nacht verbleven in december 2022
6/10 – Redelijk
candido
Zakenreiziger
8 dec 2022
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
el calenton no es bueno y el bano sucio
candido
10/10 – Uitstekend
Guadalupe
Reisde met familie
6 dec 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I have been to this hotel like 5 years ago. It was clean back 5 years ago. Bathtub was stained this time, grass had dog feces all over, the halfway reeked of cigarettes, and cable was not working. Staff was friendly though.
Guadalupe
6/10 – Redelijk
jodee
Reisde met partner
5 dec 2022
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Room was big enough, but bathroom was small and old. Toilet moved when you sat on it. ran out of toilet paper. only 2 towels in room for 2 people. had to ask for more. Breakfast was not what we thought it was going to be. actually went out to eat.
jodee
Reactie van Hotel Representative op 5 dec 2022
Thank you for choosing us during your recent visit to the Arlington Heights area. We regret that some items were not exceptional for you during your stay. We strive to provide safe, clean and service friendly experiences for all our guests and hope that you will visit us again so we can show you what we are truly capable of!
8/10 – Goed
Jimmie
Reisde met familie
4 dec 2022
Positief: Personeel en service
The staff was very friendly but the room was ok , we were just exhausted and wanted to rest and didn’t make a big deal
Jimmie
Reactie van Hotel Representative op 5 dec 2022
Thank you for your review! We are glad to hear that our staff was able to provide friendly service and support to you during your stay. Please feel free to connect directly with our management team on any items that were not up to par in your room so that we can try to make it right going forward. We hope to see you again!
2/10 – Ontzettend slecht
Artavia
7 nov 2022
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Artavia
2/10 – Ontzettend slecht
Andrey
24 okt 2022
Negatief: Personeel en service
Very in-attending front desk attitude. Room wasn’t ready at check in time. Was left hanging for 1 1/2 hours in the lobby.
Andrey
1 nacht verbleven in oktober 2022
Reactie van Hotel Representative op 25 okt 2022
Thank you for sharing your experience. We truly regret that we were not able to provide exceptional service to you during your stay. Please feel free to reach out to us directly so we can try to make this right.
8/10 – Goed
Anna F
20 okt 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Anna F
7 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van Hotel Representative op 25 okt 2022
Thank you for staying with us!
6/10 – Redelijk
Jacqueline
Reisde met familie
10 okt 2022
Negatief: Netheid, personeel en service
It was just okay
It was dingy and needed to be updated. We had to go to the lobby to get clean towels. No housekeeping done. They only had one luggage cart and it was not available The price was inflated due to the Chicago Marathon but was decent.The clerk who was new to the job was very pleasant and helpful.
Jacqueline
2 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van Hotel Representative op 25 okt 2022
Thank you for choosing us and for providing some very helpful feedback. We appreciate your comments and hope you come see us again so we can do a better job at impressing you!
4/10 – Matig
Lizette, Syracuse
Reisde met familie
10 okt 2022
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Extremely outdated property, which is surprising for Comfort Inn. The room was muggy, missing soap, shampoo, conditioner, no hangers, no ice bucket, the coffee machine had two moldy coffee packets in it, and the hallways smelled like garbage. I wish I booked elsewhere!
Lizette
4 nachten verbleven in oktober 2022
10/10 – Uitstekend
Kazuhide, Nishiusukigun,Takachiho
Zakenreiziger
6 okt 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
清潔で空港からも近く、便利でした。
Kazuhide
3 nachten verbleven in september 2022
10/10 – Uitstekend
Mitchell
30 sep 2022
Mitchell
1 nacht verbleven in september 2022
6/10 – Redelijk
Amanda
22 sep 2022
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amanda
1 nacht verbleven in september 2022
8/10 – Goed
Dylan
Zakenreiziger
20 sep 2022
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen