Shikotsuko Daiichi Hotel Suizantei
Hotel met 3 restaurants, in de buurt van Shikotsu-meer
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Shikotsuko Daiichi Hotel Suizantei





Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer (Only for Adult) laden

Deluxe Twin kamer (Only for Adult)
Hoogtepunten
Airconditioning
Lcd-televisie
Privรฉbadkamer
Een bidet
Een haardroger
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
Een kluis
Alle foto's voor Twin kamer (Private Open Air Bath, Only for Adult) laden

Twin kamer (Private Open Air Bath, Only for Adult)
Hoogtepunten
Airconditioning
Lcd-televisie
Privรฉbadkamer
Een bidet
Een haardroger
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
Een kluis
Alle foto's voor Luxe Twin kamer (Private Bath in Living Room) laden

Luxe Twin kamer (Private Bath in Living Room)
Hoogtepunten
Airconditioning
Lcd-televisie
Privรฉbadkamer
Badjassen
Een haardroger
Een bidet
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
Alle foto's voor Kamer (Japanese Western, OpenAirBath, Garden) laden

Kamer (Japanese Western, OpenAirBath, Garden)
Hoogtepunten
Een binnenplaats
Airconditioning
Lcd-televisie
Privรฉbadkamer
Badjassen
Een haardroger
Een bidet
Dagelijkse huishoudservice
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Shikotsuko Onsen, Chitose, Hokkaido, 066-0281
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Lake Shikotsu Tsuruga Resort Spa MIZU no UTA
Lake Shikotsu Tsuruga Resort Spa MIZU no UTA
- Ontbijt inbegrepen
- Spa
- Gratis luchthavenshuttle
- Parkeren inbegrepen
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 531 beoordelingen
De prijs is โฌย 395
29 aug - 30 aug
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: JPY 150.00 per persoon, per nacht. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen die jonger zijn dan 13 jaar.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bijย het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekeningย worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards.
Contactloos betalen is mogelijk
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vรณรณr aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Je dient vooraf te reserveren voor spabehandelingen. Reserveringen kun je voor aankomst maken als je contact opneemt met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Kinderen t/m 12 jaar worden in deze accommodatie niet toegelaten.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden.ย Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiรซren en deze kopie in de administratie te bewaren.ย
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Shikotsuko Daiichi Hotel Suizantei Hokkaido
Shikotsuko Daiichi Hotel Suizantei
Shikotsuko Daiichi Suizantei Hokkaido
Shikotsuko Daiichi Suizantei
Shikotsuko Daiichi Hotel Suizantei Chitose
Shikotsuko Daiichi Suizantei Chitose
Shikotsuko Daiichi Suizantei
Shikotsuko Daiichi Hotel Suizantei Hotel
Shikotsuko Daiichi Hotel Suizantei Chitose
Shikotsuko Daiichi Hotel Suizantei Hotel Chitose
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Shikotsuko Daiichi Hotel Suizantei
Beoordelingen
8,8
Uitstekend
9,2/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
8,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
27 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in december 2018
8/10 โ Goed
Geverifieerde reiziger
25 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2018
6/10 โ Redelijk
Geverifieerde reiziger
13 nov 2018
Negatief: Netheid
ๆฎ้
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2018
8/10 โ Goed
Kenneth
9 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service
Kenneth
1 nacht verbleven in november 2018
10/10 โ Uitstekend
Pin
7 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pin
1 nacht verbleven in november 2018
10/10 โ Uitstekend
Geverifieerde reiziger
6 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2018
10/10 โ Uitstekend
Geverifieerde reiziger
28 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2018
10/10 โ Uitstekend
Hiroyuki
26 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hiroyuki
1 nacht verbleven in oktober 2018
8/10 โ Goed
Geverifieerde reiziger
18 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2018
10/10 โ Uitstekend
Hiu Yeung
10 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hiu Yeung
1 nacht verbleven in augustus 2018
10/10 โ Uitstekend
jay, moscow
28 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
๋ ธ์ฒํ์ด ๋ธ๋ฆฐ ๋ฐฉ์ด ์๋ ๋ฃ์นธ
jay
1 nacht verbleven in augustus 2018
10/10 โ Uitstekend
gwiseok, korea
3 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
์ฉ ๊ด์ฐฎ์ ๋ฃ์นธ
gwiseok
1 nacht verbleven in juli 2018
10/10 โ Uitstekend
Pui yee
4 jul 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pui yee
1 nacht verbleven in juni 2018
6/10 โ Redelijk
TSUYOSHI
1 jul 2018
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
ใใคใฉใผใฎ้ณใใใใใใฆ
TSUYOSHI
1 nacht verbleven in juni 2018
6/10 โ Redelijk
Geverifieerde reiziger
25 jun 2018
Positief: Netheid
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2018
8/10 โ Goed
Hans
18 jun 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Underbar mat
Hans
2 nachten verbleven in juni 2018
10/10 โ Uitstekend
Bangie
10 jun 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Clean and Japanese hospitality is excellent
Bangie
1 nacht verbleven in juni 2018
10/10 โ Uitstekend
Geverifieerde reiziger
1 jun 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ๅๅใซไผๆฏใงใใ
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2018
10/10 โ Uitstekend
Jj1403
25 mei 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice Room close to the lake, very friendly staffs
Jj1403
1 nacht verbleven in mei 2018
10/10 โ Uitstekend
Geverifieerde reiziger
20 mei 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
์์ฝ์ธ ๋ค์ด์ด์น ์ค์ด์ํ ์ด
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2018
8/10 โ Goed
Kit Ching Persy
19 mei 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer




Kit Ching Persy
2 nachten verbleven in mei 2018
10/10 โ Uitstekend
Hoon Jong
18 mrt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
์์ฃผ ์ข์์



Hoon Jong
2 nachten verbleven in maart 2018
10/10 โ Uitstekend
Ngai Ting
6 mrt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ngai Ting
1 nacht verbleven in februari 2018
2/10 โ Ontzettend slecht
kay, taiwan
20 feb 2018
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ไฟกไปถๆๅ็ฝฎไนไธ็
kay
1 nacht verbleven in februari 2018
10/10 โ Uitstekend
naopy, ๅๆตท้
18 feb 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ใใฃใใๅฏใใ็ฉบ้
naopy
1 nacht verbleven in februari 2018