Premium kamer | Uitzicht op strand/zee

Beoordelingen van Radisson Hotel Colombo

4 out of 5
Radisson Hotel Colombo
No. 36-38, Clifford Place, Colombo, Colombo

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 218 van 485 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 192 van 485 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 47 van 485 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 18 van 485 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 10 van 485 beoordelingen" "

9,0/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

8,2/10

Voorzieningen

8,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2018
Reactie van Anthony op 23 dec 2018
Dear Guest , Thank you very much for staying with us . We hope to see you soon again at OZO Colombo. Regards , Andrew Anthony.

8/10 – Goed

Michael

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Modern hotel met alle benodigde faciliteiten!
Een beetje verder van het centrum, maar zeer goed georganiseerd moderne hotel met alle benodigde faciliteiten voor een verblijf in Colombo. Adembenemende oceaan en kustlijn uitzichten vanuit roofgarden en kamers. Vooral de zonsondergang vanuit de bar op de 14de verdieping ! Zeer vriendelijk staff en goede (buffet) restaurant !
Reactie van General Manager op 3 mrt 2017
Dear Michael, Thank you for providing feedback on your most recent visit to OZO Colombo, an Onyx Hospitality Hotel. We are pleased to have been able to uphold our commitment in providing a comfortable stay and a unique blend of hospitality. Your constructive feedback is what will ensure your next stay is worthy of a perfect review. Always remember that we look forward to seeing you again when your destination is Colombo! Warm regards, Maheesha Ratnayake | Hotel Manager

6/10 – Redelijk

Paulinus, Dronten

Negatief: Personeel en service
Dieven/ thiefs
Dit hotel was pas open en dat merk je. Bij inchecken probeerde ze 2x 600 us$ op mijn creditcard te blokken terwijl ze vertelden dat er niets geblokt was. Jammer dat meteen op internet mijn creditcard kon checken. In plaats van excuses en een oplossing alleen maar verdedigen dat ze niets fout hadden gedaan en maar blijven lachen. Hier kom ik niet meer terug.

6/10 – Redelijk

Reiziger, N

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Matig hotel ver van centrum
Niet het beste hotel als je dichtbij het centrum wilt zitten. Er valt niets te doen tenzij u een tuktuk neemt. Geen restaurants of winkels in de buurt. Lopen is vrijwel wel geen optie, omdat er geen stoep is en het gelegen is aan een grote autoweg. Hotelpersoneel had misschien iets behulpzamer kunnen zijn. Hotelbar was mooi met een leuk uitzicht.

10/10 – Uitstekend

Christopher

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great hotel, staff were amazing and really helpful food was great too.
1 nacht verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Corey

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in februari 2024

6/10 – Redelijk

Smarani

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Service was not ip to scratch. In room dining menu was not available and porter didnt arrive when we called. Also room was noisy with room next door’s door kept opening and shitrung really loudly.
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Manvindra

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1. Classy hotel, Clean, hygienic. 2. Rooms- Clean, Great views. 3. Staff - Polite, helpful, Mr Arafath and his colleagues provided a lot of support for our pleasant stay. 4. Security - the security staff provides you with sense of security and are very polite. 5. Good restaurants in hotel itself. 6. Walking distance from all amneties.
5 nachten verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

Alan

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Can be better
overall experience was okay. Internet connection was poor, there's no dental kit provided when I first entered the room.
2 nachten verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

Ellis

Positief: Comfort kamer
Negatief: Netheid, personeel en service
Disappointing for a Radisson
What we liked: - bed was very comfortable. What we didn't like: - Service was poor. We were told to go to the rooftop bar while they got our room ready but they forgot about us. It then took quite a while for them to bring the bags up. - The pool is pretty small and only had 4 loungers. - The shower had a curtain which lets water out, so the floor became very slippy and quite dangerous.
1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Thushiyanthi

Positief: Netheid, voorzieningen
2 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Danielle

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I spent 1 night at this beautiful property, and I was greeted with warmth and genuine hospitality by the staff. I thoroughly enjoyed the rooftop restaurant and views at sunset. The staff assisted me with arranging airport transportation the next morning. On my next trip to Colombo, I will be sure to stay at this property again.

8/10 – Goed

David

7 nachten verbleven in november 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Prakash

Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in juli 2023

6/10 – Redelijk

Suthan

Negatief: Netheid, voorzieningen
Great location and view, but disapppointing food options and cleanliness standards need to be revisited.
1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van Bhanuka op 9 apr 2023
Dear Mr.SultanThank you for your feedback. We are glad to hear that you enjoyed our location and view. We apologize for any disappointment regarding our food options and cleanliness standards. We take your comments seriously and will work to improve in these areas.Best Regards Bhanuka SamarakoonManager Front Office

2/10 – Ontzettend slecht

Toru

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
hotel from beginning deceived us with full refund, location in dirty area, in room cockroaches vey bad air conditioner ,for girl -cant be privet in toilet all can hear what you do.very sad..
3 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van Mangala op 1 mrt 2023
Dear Guest,We sincerely apologies that you were unable to enjoy during your visit but thanking you for the feedback shared as we continuously strive to improve our service standards.Once again please accept my sincere apologies on behalf of the team and which will assist us to improve its services and guest experience. Our team is always at hand to assist should you experience any service shortfalls. We look forward to the opportunity to welcome you again in the near future.Mangala HemanandaExecutive Assistant Manager

10/10 – Uitstekend

britt

1 nacht verbleven in november 2022

8/10 – Goed

Lesley

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

10/10 – Uitstekend

Paul

1 nacht verbleven in maart 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Gaurav

1 nacht verbleven in januari 2022

8/10 – Goed

torkil

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great rooftop
Spent 3 nights here after arriving Colombo. Great rooftop and swimming pool, breakfast ok. Would consider to stay here again.
3 nachten verbleven in januari 2022

8/10 – Goed

Adrian

1 nacht verbleven in december 2021

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2021
Reactie van Wendy Pietersz, op 4 dec 2021
Dear Guest, Thank you very much for taking your valuable time to review OZO Colombo. We are delighted to know that you enjoyed your stay and look forward to welcoming you back soon. With Best Regards,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
골드등급 레잇체크아웃 하고 다 좋음 근데 스카이라운지 코로나차별ㅠㅠ
1 nacht verbleven in maart 2020
Reactie van Wendy Pietersz op 25 mrt 2020
Dear Guest, Thank you very much for your review, we disinfect and clean to uphold all international healthy stranded in the view of Covid 19 virus and look after the health and safety of all our guests, Thank you once again and we look forward to welcoming you back in the near future Best Wishes, Wendy Pietersz Manager, Front Office.

8/10 – Goed

Shan

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
海景房的景觀非常不錯,須通過安全檢查才可進入酒店大堂,拍房卡才可到達住宿樓層,感覺安全。 因疫情關係全國實示戒嚴,行程被迫取消,心急多租一晚房間之際選錯了城景房,酒店讓我繼續留在原來的海景房,感謝。
1 nacht verbleven in maart 2020
Reactie van Wendy Pietersz op 25 mrt 2020
Dear Shan, Thank you very much for your fantastic rating on your recent experience at OZO Colombo. We are thrilled to know that you have had a wonderful stay we look forward to welcoming you back in the near future. Best Wishes, Wendy Pietersz Manager Front Office.

2/10 – Ontzettend slecht

Mowri bentia

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jag har bott på detta hotell tidigare, då bokade jag ytterligare nätter på hotellet för att jag gillade det. Denna gång var under all kritik. Skriver här i kronologisk ordning om mina upplevelser vid detta senaste besök. 1. När vi anländer till hotellet får vi ingen hjälp med bagaget, vid incheckning konstateras att jag bott på hotellet tidigare men får ingen mer praktisk information om hotellet, ex. vart frukost serveras, tider, om vart hotellets olika faciliteter finns. Ingen information om att deposition ska lämnas för det fall att man vill skriva upp saker på rummet. Och därefter ingen hjälp med att ta väskor till rummet. 2. Sängen har smutsiga lakan, går ner och ber att någon byter sänglakan. De skulle byta detta. När vi kommer tillbaka efter en promenad är enbart påslakanet bytt och när jag vänder på kudden är det blodfläckar på örngottet och det är ett skoavtryck på lakanet. Går då åter ner och visar bilder för kvällens manager, som erbjuder att byta rummet. 3. Kväll nr 2 (ska checka ut kl 6 på morgonen därefter) går jag för att släcka lampan i badrummet varpå
2 nachten verbleven in maart 2020
Reactie van Wendy Pietersz op 25 mrt 2020
Dear Mowri, Thank you very much for taking your valuable time to review your recent experience at OZO Colombo. I am sorry your experience didn’t match your expectations here, but I really appreciate you for bringing this issue to my attention, We have well noted your feedback for improvement and thank you for highlighting the same. We will take the necessary actions to improve and create a better experience for all our guests. Once again, Thank you and have a pleasant day. Best Wishes, Wendy Pietersz Manager Front Office

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Really nice pool and bar area with great views of the city
1 nacht verbleven in maart 2020
Reactie van Wendy Pietersz op 25 mrt 2020
Dear Guest, Thank you very much for your feedback, We are so glad to know that you had a memorable experience here at OZO Colombo and thank you for highlighting our great location, The entire team looks forward to welcoming you back. Best Wishes, Wendy Pietersz Manager Front Office.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
wesome hotel in Colombo
Awesome place to stay
1 nacht verbleven in maart 2020
Reactie van Wendy Pietersz op 25 mrt 2020
Dear Guest, Thank you very much for your kind review, we are glad to know you found our hotel to be awesome. The entire team looks forward to welcoming you back. Best Wishes, Wendy Pietersz Manager, Front Office.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bra hotell
Veldig fint hotell. God service. Sov der bare en natt, men veldig bra. Eneste minuset er at det er veldig lytt fra gangen.
1 nacht verbleven in maart 2020
Reactie van Wendy Pietersz op 1 apr 2020
Dear Thank you very much for your feedback, We are so glad to know that you had a memorable experience here at OZO Colombo and thank you for highlighting our great Service. The entire team looks forward to welcoming you back. Best Wishes,

8/10 – Goed

Luca

2 nachten verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Mohamed

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Wendy Pietersz op 25 mrt 2020
Dear Mohamed, Thank you very much for your fantastic rating on your recent experience at OZO Colombo. We are thrilled to know that you have had a wonderful stay we look forward to welcoming you back in the near future. Best Wishes, Wendy Pietersz Manager Front Office.

10/10 – Uitstekend

Norm

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
6 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Wendy Pietersz op 11 feb 2020
Dear Norm, Thank you very much for the outstanding rating, we are glad to know that you had a good time, Hope we see you back once again,

8/10 – Goed

A.W, Maldives

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It's in a good location, reasonably good breakfast, in general, all the other meals I had to accept breakfast is really bad. the naan bread I had is the worst I ever had.
3 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Wendy Pietersz op 11 feb 2020
Dear Thank you for your constructive feedback please rest assured that we did pass your feedback to our team.

8/10 – Goed

Suzannah

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Uppfyller inte enligt hemsidan
Bilderna överenstämmer inte med verklighet. Solterass finns ej. Du får inte nyttja guld och silverförmåner från hotels.com. hotellet anser inte att dom har råd med det. Suger för en natt eller två...
23 nachten verbleven in januari 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Catalina

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Not a 4 Star Hotel
In theory, this is listed as a 4 star hotel but 4 star hotels in Sri Lanka are very nice. This place didn't even have people to carry your bags. I arrived with a bunch of luggage as a single female, my taxi driver helped me bring them in and when I asked for help from the front desk they told me they didn't offer that service. Since I didn't want to leave my luggage sitting there unattended in the lobby, I had to ask my taxi driver to come up to my room to help. As a single female, I simply didn't feel comfortable with this. I called hotels.com and asked to change hotels and it was a really awful situation. They had me on chat for 2 hours before I gave up and told them I was just going to move somewhere else. I ended up being late to my work dinner. After I called back and Hotels.com offered to refund me, they never did. 3 phone calls later and more wait time on the phone, the refund was finally processed. The point is, Sri Lanka has some wonderful 4 star hotels. This is not one of them.
1 nacht verbleven in december 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

4 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Wendy Pietersz op 11 feb 2020
Dear Guest, Thank you very much for your feedback. We appreciate it!

10/10 – Uitstekend

J, Pittsburgh

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I liked the eco friendly features of this property, very clean and comfortable, pleasant professional staff.
2 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Wendy Pietersz op 11 feb 2020
Dear J, I appreciate that you took the time to share your recent experience with us.  It is a great pleasure for us to hear that you enjoyed your stay with us and our team made your stay remarkable.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The breakfast is amazing. They made sure if I needed anything to ask.
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Wendy Pietersz op 30 jan 2020
Dear Guest, I appreciate that you took the time to share your recent experience with us. It is a great pleasure for us to hear that you enjoyed your stay with us and our team made your stay remarkable. We look forward to welcoming you back again at OZO Colombo. Best Wishes, Wendy Pietersz. Manager Front Office.

4/10 – Matig

Susan

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Teguh M Suwardi Amith

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Recommended
My check in and check out experience was not ideal. However, my stay was good and I would recommend.
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Wendy Pietersz op 11 feb 2020
Dear Teguh I appreciate that you took the time to share your recent experience with us.  It is a great pleasure for us to hear that you enjoyed your stay,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Wendy Pietersz op 11 feb 2020
Dear Guest, I appreciate that you took the time to share your recent experience with us.  It is a great pleasure for us to hear that you enjoyed your stay with us and our team made your stay remarkable.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Wendy Pietersz op 11 feb 2020
Dear Guest, Thank you very much for your feedback. We appreciate it!

10/10 – Uitstekend

Kayleigh

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pleasant Stay - Would Return
Rooftop bar is wonderful. Pool is good in daytime, amazing views. Annoying it’s in front of the bar so did not feel comfortable going in the evening. Food was very nice - had pizza and prawns. Nice wines, reasonable prices. Literally my only complaint was asking for a shaving kit three times and waiting over an hour for it to be sent, by which time the sun had gone down and I missed out on sunset from the pool.
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Wendy Pietersz op 21 dec 2019
Dear Kayleigh, Thank you for your recent stay with us and for your great review. We pride ourselves on our service excellence and are pleased to know our staff delivered a wonderful experience for you. Thank you for sharing some of your concerns. Feedback like yours will help us improve the experience for future guests. Wishing you Happy Holidays and best wishes for the New Year!

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent. Mr. Bathya was very helpful. He arranged our tour in Srilanka.
2 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Wendy Pietersz op 21 dec 2019
Dear Guest, Thank you for the rating us and sure will pass your message to Bathiya who provides excellent service to our guest on their tours, Thank you once again and we wish you Happy Holidays and best wishes for the New Year! Warm Wishes

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great hotel at a central location
This is the third time we stayed at ozo and as usual not disappointed. Great hotel, with great service. Centrally located.
3 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Wendy Pietersz op 9 dec 2019
Dear Guest, Thank you so much for taking the time to leave your feedback.i am so pleased to know that you had enjoyed your stay and we look forward to welcoming you back. Best Wishes,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Wendy Pietersz op 9 dec 2019
Dear Guest, Thank you very much for your fantastic rating on your recent experience at OZO Colombo. We are thrilled to know that you have had a wonderful stay we look forward to welcoming you back in the near future   Best Wishes,

8/10 – Goed

KAILAN

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Wendy Pietersz op 5 dec 2019
Dear Guest, Thank you for rating your recent stay at OZO Colombo. I am happy that you enjoyed your stay with us and We look forward to welcoming you back. Once again, thank you for your stay and have a great day ahead , .

10/10 – Uitstekend

jenny

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
OZO - 2dra gången - lika bra!!
Fantastiskt hotel. Skybar m pool väldigt fint. Maten alltid otroligt god !! Bra service för utflykter och transporter. Kul affärer på samma gata och inte i direkt centrum men ändå bra läge.
2 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Wendy Pietersz op 5 dec 2019
Dear Jenny, Thank you for your great review and I am happy that you enjoyed your stay with us We look forward to welcoming you back. Once again, thank you for your stay and have a great day ahead.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pool and food were the best parts of the stay. The room was super clean and also the view from the room was gorgeous.
1 nacht verbleven in november 2019
Reactie van Wendy Pietersz op 5 dec 2019
Dear Guest. Thank you very much for taking the time to rate your recent stay at OZO Colombo, Am so delighted to know you enjoyed your entire stay and the facilities and service were up to your expectations, Thank you once again and the entire team looks forward to welcoming you back in the near future.