Dalat De Charme Village
Hotel met gratis ontbijt, in de buurt van Bao Dai 1 Paleis
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Dalat De Charme Village





Beoordelingen
8,4 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer laden

Deluxe tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Privébadkamer
Waterkoker
Gratis mineraalwater
Kabelzenders
Een bureau
Alle foto's voor Superior driepersoonskamer laden

Superior driepersoonskamer
Hoogtepunten
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Privébadkamer
Waterkoker
Gratis mineraalwater
Kabelzenders
Een bureau
Alle foto's voor Superior kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, 1 tweepersoonsbed of 2 eenpersoonsbedden laden

Superior kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, 1 tweepersoonsbed of 2 eenpersoonsbedden
8,0 van 10
Zeer goed
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Privébadkamer
Waterkoker
Gratis mineraalwater
Kabelzenders
Een bureau
Alle foto's voor Suite, 1 kingsize bed laden

Suite, 1 kingsize bed
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een slaapbank
Een haardroger
Privébadkamer
Waterkoker
Gratis mineraalwater
Kabelzenders
Alle foto's voor Luxe tweepersoonskamer laden

Luxe tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Privébadkamer
Waterkoker
Gratis mineraalwater
Kabelzenders
Een bureau
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

94 Hoang Hoa Tham, Da Lat, Lam Dong
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Goldient Boutique Hotel
Goldient Boutique Hotel
- Zwembad
- Ontbijt inbegrepen
- Kinderzwembad
- Parkeren inbegrepen
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 70 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor luchthavenshuttle: VND 250000.00 per persoon (enkele reis)
- Toeslag voor extra bed: VND 400000.0 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Geluiddichte kamers kunnen niet worden gegarandeerd.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Dalat Charme Village Hotel Da Lat
Dalat Charme Village Hotel
Dalat Charme Village Da Lat
Dalat Charme Village
Dalat De Charme Village Hotel
Dalat De Charme Village Da Lat
Dalat De Charme Village Hotel Da Lat
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Dalat De Charme Village
Beoordelingen
8,4
Zeer goed
8,8/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
7,6/10
Voorzieningen
8,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
26 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Thang, Boise
Reisde met een groep
12 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Thang
1 nacht verbleven in juli 2024
6/10 – Redelijk
Joshua
Reisde met partner
17 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen
Joshua
2 nachten verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Toan
3 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Toan
2 nachten verbleven in december 2023
6/10 – Redelijk
scott
Reisde met partner
19 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service
scott
5 nachten verbleven in juli 2023
8/10 – Goed
John
6 nov 2022
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
John
1 nacht verbleven in november 2022
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
28 aug 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Beautiful hotel, beautiful view, strange breakfast
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2022
10/10 – Uitstekend
Lanhuong
29 apr 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lanhuong
2 nachten verbleven in april 2022
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
3 mei 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in april 2021
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
12 apr 2021
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in april 2021
10/10 – Uitstekend
Js
Reisde met een groep
14 dec 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
예쁜 건물, 방, 좋은 공기, 맛있는 밥, 시내와 거리가 있음.




Js
2 nachten verbleven in december 2020
4/10 – Matig
Lucian
4 nov 2020
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lucian
3 nachten verbleven in oktober 2020
10/10 – Uitstekend
Thomas, HCMC
Reisde met partner
7 jun 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Thomas
1 nacht verbleven in juni 2020
8/10 – Goed
Damien
7 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good
Damien
2 nachten verbleven in maart 2020
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
21 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
Geverifieerde reiziger
6 nachten verbleven in februari 2020
6/10 – Redelijk
Matthew
6 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fine hotel. Poor location.
Matthew
3 nachten verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Jarrod
7 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A little piece of paradise
Jarrod
3 nachten verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie en kleine kinderen
7 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
3 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
素敵なホテルです
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
2 aug 2019
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Lưu, Taiwan
Reisde met een groep
15 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lưu
2 nachten verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
Tai Young
4 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tai Young
2 nachten verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
Ronen
25 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Marvelous
Ronen
2 nachten verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
21 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in april 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
12 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2019