Hoi An Palmy Villa
Hotel met gratis parkeerplaatsen, in de buurt van Markthal van Hoi An
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hoi An Palmy Villa





Beoordelingen
9,8 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe driepersoonskamer, 1 slaapkamer, uitzicht op stad laden

Deluxe driepersoonskamer, 1 slaapkamer, uitzicht op stad
Hoogtepunten
Balkon of terras
Geluidsisolatie
Airconditioning
Lcd-televisie
Een wasmachine en droger
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamers
Luxe beddengoed
Alle foto's voor Familie suite, 1 slaapkamer, uitzicht op stad laden

Familie suite, 1 slaapkamer, uitzicht op stad
Hoogtepunten
Een balkon
Geluidsisolatie
Airconditioning
Lcd-televisie
Een wasmachine en droger
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamers
Luxe beddengoed
Alle foto's voor Superior kamer, 1 slaapkamer, uitzicht op stad laden

Superior kamer, 1 slaapkamer, uitzicht op stad
Hoogtepunten
Balkon of terras
Geluidsisolatie
Airconditioning
Lcd-televisie
Een wasmachine en droger
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamers
Luxe beddengoed
Alle foto's voor Deluxe kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, 1 slaapkamer, uitzicht op zwembad laden

Deluxe kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, 1 slaapkamer, uitzicht op zwembad
Hoogtepunten
Balkon of terras
Geluidsisolatie
Airconditioning
Lcd-televisie
Een wasmachine en droger
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamers
Luxe beddengoed
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Group 1, Huynh Thi Luu St, Cam Thanh Ward, Hoi An, Da Nang, 650000
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

The Saga Hotel Hoi An
The Saga Hotel Hoi An
- Zwembad
- Ontbijt inbegrepen
- Spa
- Kinderzwembad
10.0 van 10, Uitzonderlijk, 144 beoordelingen
De prijs is € 49
inclusief belastingen en toeslagen
18 jul - 19 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor het à-la-carte-ontbijt: ca. VND 130000 voor volwassenen en ca. VND 160000 voor kinderen
- Toeslag voor luchthavenshuttle: VND 300000 per voertuig (enkele reis)
- Toeslag voor extra bed: VND 300000.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards.
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hoi Palmy Villa Hotel Hoi An
Hoi Palmy Villa Hotel
Hoi Palmy Villa Hoi An
Hoi Palmy Villa
Hoi An Palmy Villa Hotel
Hoi An Palmy Villa Hoi An
Hoi An Palmy Villa Hotel Hoi An
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hoi An Palmy Villa
Beoordelingen
9,8
Uitzonderlijk
9,8/10
Netheid
9,8/10
Personeel en service
9,8/10
Voorzieningen
9,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
10 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Daniel
20 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Daniel
4 nachten verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
Geraldine
19 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Geraldine
2 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Stéphanie
14 mei 2025
Stéphanie
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Christine
5 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Christine
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Marc
Reisde met familie
6 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Marc
5 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Johanna
Reisde met een groep
26 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Johanna
5 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Tiffany
Reisde met een groep, Reisde met familie
28 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tiffany
3 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Mark
Reisde met partner
27 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mark
4 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Panayotis
18 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Panayotis
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
jean-francois
31 mrt 2024
jean-francois
1 nacht verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
jean-francois
25 mrt 2024
jean-francois
3 nachten verbleven in maart 2024
8/10 – Goed
Kyeongdoo
Reisde met familie
11 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kyeongdoo
2 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
colin
13 apr 2023
colin
8 nachten verbleven in april 2023
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
2 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
DAEHO
Reisde met een groep
26 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
짱추
DAEHO
2 nachten verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Nicholas
15 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nicholas
4 nachten verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
24 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Cheng I
3 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Cheng I
1 nacht verbleven in februari 2019
10/10 – Uitstekend
Max
23 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super hotel, lækker pool, fantastisk personale
Max
3 nachten verbleven in oktober 2018
10/10 – Uitstekend
Jukka
30 jan 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Beautiful hotel very clean fabulous pool frienbl
Jukka
10 nachten verbleven in januari 2018
10/10 – Uitstekend
Camilla
18 okt 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rekommenderas starkt!
Camilla
3 nachten verbleven in oktober 2017
10/10 – Uitstekend
Camilla
10 okt 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jättemysigt och fräscht
Camilla
2 nachten verbleven in oktober 2017
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
7 okt 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2017
10/10 – Uitstekend
shunsuke, tokyo;japan
17 sep 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
shunsuke
1 nacht verbleven in september 2017