Dalian Kerren Hotel
Luxe accommodatie met 3 restaurants en fitnessfaciliteiten
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Dalian Kerren Hotel





Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

186 Jinma Road, Development Area Dalian, Dalian, Liaoning
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Dalian East Hotel
Dalian East Hotel
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
8.6 van 10, Uitstekend, 92 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Borgsom: CNY 400.00 per dag
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. CNY 119 voor volwassenen en ca. CNY 119 voor kinderen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder, brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem en EHBO-doos
Overige info
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.
Kinderen jonger dan 18 jaar oud worden zonder toezicht van volwassenen niet tot de spa toegelaten.
Nationale beoordeling
Ten behoeve van onze klanten hebben we een classificatie toegekend volgens ons classificatiesysteem.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Kerren Hotel
Dalian Kerren
Kerren
Dalian Kerren Hotel Hotel
Dalian Kerren Hotel Dalian
Dalian Kerren Hotel Hotel Dalian
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Dalian Kerren Hotel
Beoordelingen
8,6
Uitstekend
8,2/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
8,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
21 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
17 jan 2020
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
2 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in november 2019
6/10 – Redelijk
KEIZO
Zakenreiziger
25 nov 2019
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
KEIZO
1 nacht verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
16 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
6 nachten verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Rie
Reisde met familie
7 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Rie
1 nacht verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Keiji
Zakenreiziger
29 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Keiji
3 nachten verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
toto21th, 日本
Zakenreiziger, Reisde met partner, Reisde met familie
21 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
toto21th
2 nachten verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Eiji
15 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
リーゾナブル価格と総合的良好
Eiji
6 nachten verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
11 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
28 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
11 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
6 nachten verbleven in augustus 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
11 aug 2019
Geverifieerde reiziger
6 nachten verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
2 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
25 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
18 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
満足です
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Yasu, Japan
2 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yasu
2 nachten verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
29 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
29 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
Takepon
Zakenreiziger
22 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Takepon
6 nachten verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
18 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
1 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
29 apr 2019
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
SOICHI
15 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
良いホテル
SOICHI
4 nachten verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
TRR, hiroshima, jp
Zakenreiziger
11 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service
TRR
1 nacht verbleven in april 2019