Fotogalerie voor Inn Fine Hotel





Beoordelingen
8,4 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 69
inclusief belastingen en toeslagen
10 nov - 11 nov
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Business kamer laden

Business kamer
Hoogtepunten
Een aparte eetruimte
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Keuken
Een koelkast/vriezer
Lcd-televisie
Kussenkeuzemenu
Een donzen dekbed
Alle foto's voor Business kamer, 2 eenpersoonsbedden laden

Business kamer, 2 eenpersoonsbedden
Hoogtepunten
Een aparte eetruimte
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Keuken
Een koelkast/vriezer
Lcd-televisie
Kussenkeuzemenu
Een donzen dekbed
Alle foto's voor Business kamer laden

Business kamer
Hoogtepunten
Een aparte eetruimte
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Keuken
Een koelkast/vriezer
Lcd-televisie
Kussenkeuzemenu
Een donzen dekbed
Alle foto's voor Deluxe appartement laden

Deluxe appartement
Hoogtepunten
Een aparte eetruimte
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Keuken
Een koelkast/vriezer
Lcd-televisie
Kussenkeuzemenu
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor Business suite laden

Business suite
Hoogtepunten
Een aparte eetruimte
Geluidsisolatie
In eigen stijl ingericht
Klimaatregeling
Keuken
Een koelkast/vriezer
Lcd-televisie
Kussenkeuzemenu
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

No. 135, Jinma Road, Economic Development Zone, Dalian, Liaoning, 116600
Over deze accommodatie
Inn Fine Hotel
Vergelijkbare accommodaties

Dalian Asia Pacific Service Apartment
Dalian Asia Pacific Service Apartment
- Keuken
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
8.2 van 10, Zeer goed, 248 beoordelingen
De prijs is € 55
inclusief belastingen en toeslagen
13 okt - 14 okt
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. CNY 98 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder, brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem en EHBO-doos
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen. Reserveringen kun je voor aankomst maken als je contact opneemt met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Nationale beoordeling
Ten behoeve van onze klanten hebben we een classificatie toegekend volgens ons classificatiesysteem.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Fine Dalian
Inn Fine Hotel
Inn Fine Hotel Dalian
Inn Fine Hotel Hotel
Inn Fine Hotel Dalian
Inn Fine Hotel Hotel Dalian
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Inn Fine Hotel
Beoordelingen
8,4
Zeer goed
8,8/10
Netheid
8,4/10
Personeel en service
6,8/10
Voorzieningen
8,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
30 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Ryota
28 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ryota
3 nachten verbleven in juli 2025
4/10 – Matig
ASAMI
Zakenreiziger
2 jul 2025
Negatief: Netheid, voorzieningen
ASAMI
4 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
TADASHI
26 jun 2025
TADASHI
3 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Julius
Zakenreiziger
11 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Julius
6 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Fredrik
Zakenreiziger
31 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fredrik
6 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
DAIGON
22 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
DAIGON
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
NOBUHIRO
1 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
NOBUHIRO
4 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Dongpil
27 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dongpil
2 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
1 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2019
6/10 – Redelijk
masahiro
13 aug 2019
Negatief: Netheid
masahiro
3 nachten verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
ryoichi
20 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ryoichi
2 nachten verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
Chao Sheng
26 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Chao Sheng
1 nacht verbleven in januari 2019
10/10 – Uitstekend
DAKYOUNG
25 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
DAKYOUNG
2 nachten verbleven in december 2018
6/10 – Redelijk
Kristin
8 dec 2018
Negatief: Comfort kamer
Kristin
2 nachten verbleven in december 2018
8/10 – Goed
KY
30 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
KY
1 nacht verbleven in november 2018
8/10 – Goed
Eric, Earth
16 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Eric
21 nachten verbleven in oktober 2018
10/10 – Uitstekend
WeiHao
12 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
WeiHao
1 nacht verbleven in november 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
23 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
13 nachten verbleven in augustus 2018
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
22 aug 2018
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2018
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
15 aug 2018
Negatief: Personeel en service
Hotel must be under new management.
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in juli 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
14 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juli 2018
8/10 – Goed
Kim
25 jun 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
만족합니다.
Kim
3 nachten verbleven in juni 2018
8/10 – Goed
M.S., 愛知県名古屋市
7 mei 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
便利な立地です。
M.S.
2 nachten verbleven in april 2018
8/10 – Goed
Yu Chang
3 mei 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer