Serveert ontbijt, lunch, diner, Amerikaanse gerechten

Beoordelingen van DoubleTree by Hilton Dallas - DFW Airport North

4 out of 5
DoubleTree by Hilton Dallas - DFW Airport North
4441 W. John Carpenter Freeway, Irving, TX

Beoordelingen

7,4

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 341 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 272 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 190 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 102 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 95 van 1000 beoordelingen" "

8,0/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

7,6/10

Voorzieningen

7,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Sherry

1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Andrew L - Front Office Manager op 17 mei 2024
Thank you, Sherry, for your review. We appreciate your business and scoring us a 4 out of 5. We look forward to serving you again soon!

2/10 – Ontzettend slecht

Marc

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Andrew L - Front Office Manager op 17 mei 2024
Thank you, Marc, for taking time to share feedback from your stay. We apologize if your stay was not up to standards. We work hard to make sure each and every guest feels valued for. Thank you for staying with us.

8/10 – Goed

Nesima

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Room was a bit older outdated style but overall quiet and functional hotel
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Andrew L - Front Office Manager op 8 mei 2024
Thank you Nesima, for taking time to share feedback from your stay. We appreciate your score of 4 out of 5 and look forward to servicing you again soon!

8/10 – Goed

Casey

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff at as friendly and helpful, property felt clean but room smelled horribly of cigarette smoke. The shuttle offered by the hotel is extremely helpful to get the the airport or other sites nearby
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Andrew L - Front Officer Manager op 2 mei 2024
Thank you Casey for taking time to share feedback from your stay. We appreciate your direct comments mentioning the smoke and comments about your shuttle. We will pass this along to our management team.

10/10 – Uitstekend

Jason

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Close to the airport
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Andrew L - Front Office Manager op 4 mei 2024
Thank you, Jason, for taking time to share feedback from your stay. I'm pleased to see you rated us a 5 out of 5 and we look forward to serving you again soon!

10/10 – Uitstekend

DALIA, Renton

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was so close to airport
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Andrew L - Front Office Manager op 4 mei 2024
Thank you, Dalia, for taking time to share feedback from your stay. I'm pleased to see you rated us a 5 out of 5 and we look forward to serving you again soon!

8/10 – Goed

Kyle

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Crumbs and stains in sheets … obviously not changed! Yuck!
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Andrew L - Front Office Manager op 4 mei 2024
Thank you, Kyle, for taking time to share feedback from your stay. I'm pleased to see you rated us a 4 out of 5 and we look forward to serving you again soon!

10/10 – Uitstekend

Susan

1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Andrew L - Front Office Manager op 12 mei 2024
Thank you, Susan, for rating us a 5 out of 5. We would enjoy serving you again soon!

10/10 – Uitstekend

Taylor

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Andrew L - Front Office Manager op 4 mei 2024
Thank you, Taylor, for taking time to share feedback from your stay. I'm pleased to see you rated us a 5 out of 5 and we look forward to serving you again soon!

10/10 – Uitstekend

Ricky

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Andrew L - Front Office Manager op 4 mei 2024
Thank you, Ricky, for taking time to share feedback from your stay. I'm pleased to see you rated us a 5 out of 5 and we look forward to serving you again soon!

10/10 – Uitstekend

Terry, Alamogordo

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Andrew L - Front Office Manager op 4 mei 2024
Thank you, Terry, for taking time to share feedback from your stay. I'm pleased to see you rated us a 5 out of 5 and we look forward to serving you again soon!

6/10 – Redelijk

Dariel

1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Andrew L - Front Office Manager op 4 mei 2024
Thank you, Dariel, for taking time to share feedback from your stay. We apologize for the inconvenience's you experienced and will be sure to pass that along to our management team for further review. We look forward to serving you again soon!

8/10 – Goed

Kenneth

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Room was great, staff and food were great. Gym equipment needed maintenance
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Andrew L - Front Office Manager op 4 mei 2024
Thank you, Kenneth, for taking time to share feedback from your stay. I'm pleased to see you rated us a 4 out of 5 and we look forward to serving you again soon!

6/10 – Redelijk

Denise

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Waited for the free shuttle for an hour- never came and I ended up in a Taxi.
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Andrew L - Front Office Manager op 4 mei 2024
Thank you, Denise, for taking time to share feedback from your stay. We apologize for the inconvenience's you experienced and will be sure to pass that along to our management team for further review. We look forward to serving you again soon!

6/10 – Redelijk

Amar, Borough Green

Zakenreiziger
Positief: Netheid
Staff were friendly, and as far as a lay over in between flights goes I suppose it ticks the boxes.
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Andrew L - Front Office Manager op 4 mei 2024
Thank you, Amar, for taking time to share feedback from your stay. We apologize for the inconvenience's you experienced and will be sure to pass that along to our management team for further review. We look forward to serving you again soon!

8/10 – Goed

Isaac

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Andrew L - Front Office Manager op 4 mei 2024
Thank you, Isaac, for taking time to share feedback from your stay. I'm pleased to see you rated us a 4 out of 5 and we look forward to serving you again soon!

10/10 – Uitstekend

Lori

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Andrew L - Front Office Manager op 4 mei 2024
Thank you, Lori, for taking time to share feedback from your stay. I'm pleased to see you rated us a 5 out of 5 and we look forward to serving you again soon!

8/10 – Goed

Theodore, Rancho Mission Viejo

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Decent place to stay for business.
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Andrew L - Front Office Manager op 4 mei 2024
Thank you, Theodore, for taking time to share feedback from your stay. I'm pleased to see you rated us a 4 out of 5 and we look forward to serving you again soon!

10/10 – Uitstekend

Akira, Nishitokyoshi

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
スチールギタージャンボリーの時、何回か宿泊しました。 何時も気持ちよく利用させて頂いています。
4 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Andrew L - Front Office Manager op 4 mei 2024
Thank you, Akira, for taking time to share feedback from your stay. I'm pleased to see you rated us a 5 out of 5 and we look forward to serving you again soon!

10/10 – Uitstekend

Marilynn

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Andrew L - Front Office Manager op 4 mei 2024
Thank you, Marilynn, for taking time to share feedback from your stay. I'm pleased to see you rated us a 5 out of 5 and we look forward to serving you again soon!

10/10 – Uitstekend

Justin

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Andrew L - Front Office Manager op 4 mei 2024
Thank you, Justin, for taking time to share feedback from your stay. I'm pleased to see you rated us a 5 out of 5 and we look forward to serving you again soon!

10/10 – Uitstekend

George

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Loved there smiling faces handing me a warm cookie and water💗
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Andrew L - Front Office Manager op 4 mei 2024
Thank you, George, for taking time to share feedback from your stay. I'm pleased to see you rated us a 5 out of 5 and we look forward to serving you again soon!

6/10 – Redelijk

Dana

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Run down and musty ground-floor room. Obnoxiously loud lobby music.
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Andrew L - Front Office Manager op 4 mei 2024
Thank you, Dana, for taking time to share feedback from your stay. We apologize for the inconvenience's you experienced and will be sure to pass that along to our management team for further review. We look forward to serving you again soon!

6/10 – Redelijk

Joetta

Positief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Andrew L - Front Office Manager op 4 mei 2024
Thank you, Joetta, for taking time to share feedback from your stay. We apologize for the inconvenience's you experienced and will be sure to pass that along to our management team for further review. We look forward to serving you again soon!

8/10 – Goed

Michael, Denver

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Nice airport hotel. The free cookies at check-in are nice. Some of the workmanship in the room was shoddy, not what you expect in a Hilton.
2 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Nikole, Grand Island

1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Andrew L - Front Office Manager op 4 mei 2024
Thank you, Nikole, for taking time to share feedback from your stay. I'm pleased to see you rated us a 5 out of 5 and we look forward to serving you again soon!

10/10 – Uitstekend

James

1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Becky

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Desk staff were friendly. Food was great. Bartender was great. Shuttle driver was great. Room was quiet and comfortable
1 nacht verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Mark

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

Jorge Alvarez

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Felipe

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

mulekwa

Reisde met familie
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Outdated lobby, Gym, carpet
3 nachten verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

Faith

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Ron

1 nacht verbleven in januari 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Richard

1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

George

1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Cheyenne

1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Christopher

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

Adriana

Reisde met familie
Negatief: Voorzieningen
Very outdated and the amenities announced on the website are not necessarily available.
1 nacht verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

Julie

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Very pleasant staff and the room was clean. The bathroom and carpet were showing some serious wear and age. I had a room with a window that was 5 feet up from the floor. Couldn’t look out of it.
1 nacht verbleven in december 2023

4/10 – Matig

Jason

Negatief: Personeel en service, voorzieningen
Couldn't get the shower on. The knob on the faucet was stuck. I had to force it. Took 10 minutes to figure it out. Finally got to shower and the body wash was completely out. Called the desk and they did not care at all. Everyone there was just generally rude.
1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Holly

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Jennifer

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Nancy

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Patrick

2 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Bryce

Positief: Netheid, personeel en service
Was no better or worse than I expected. Not bad, not great, but pretty good.
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Christie Elizabeth

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good hotel
3 nachten verbleven in november 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Rezlyn

2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Jorge op 3 dec 2023
Thank you for choosing our hotel and for your comments. We sincerely apologize that you had difficulties during your stay. Everything we do is designed to provide a revitalizing experience, and we regret letting you down. We have shared your comments with our associates, and we will take the appropriate action to prevent these issues from happening again. We hope to have another occasion to exceed your expectations on your next visit to the area.

8/10 – Goed

Joakim

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Jorge op 3 dec 2023
Thank you for being our guest at our DoubleTree DFW North. We are pleased that we could provide you with an enriching and pleasant stay. We appreciate your generous comments regarding our attentive service, convenient location and spacious accommodations. It is our hope that you will choose us every time your travels bring you to our area. Thanks again!

2/10 – Ontzettend slecht

Oscar

Negatief: Personeel en service
Early check in was a nightmare.
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Jorge op 3 dec 2023
Thank you for sharing your feedback. We were disappointed to learn that your room was not ready upon your arrival, and we want to offer our apologies for the delay. In high occupancy times, slight delays can occur, and we want to extend our gratitude for your patience with this inconvenience. We would welcome an opportunity to restore a more favorable impression the next time you are in the area.