Ingang accommodatie

Beoordelingen van Hotel Montana

2 out of 5
Hotel Montana
Leopold II Laan 11, De Panne

Beoordelingen

8,0

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 21 van 67 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 26 van 67 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 14 van 67 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 6 van 67 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 67 beoordelingen" "

8,2/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

6,8/10

Voorzieningen

7,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in augustus 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vriendelijke mensen en goede ligging. Maar wat een kleine kamer en badkamer. Dringend aan opfrissing toe. 2 sterren is er toch wel 1 teveel.
2 nachten verbleven in augustus 2019

6/10 – Redelijk

wil, Zetten

Eenvoudig,maar schoon,klein hotel
Klein, schoon , eenvoudig hotel,vlak aan zee en winkels.wij gaan nog eens terug
1 nacht verbleven in augustus 2018

10/10 – Uitstekend

Ellen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Eigenaar is heel gastvrij
1 nacht verbleven in november 2017

10/10 – Uitstekend

ineke

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima,kleinschalig,vertrouwen,schoon! Persoonlijke begroeting,uitstekend ontbijt.
1 nacht verbleven in augustus 2017

8/10 – Goed

Sabrina

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2017

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tegenvaller, enkel de ligging is goed
Veel te kleine badkamer, overal vlekken ( glazen deur, bekleding stoelen) Krakende vloer,...
2 nachten verbleven in juli 2017

8/10 – Goed

Bob

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
prima b&b, top-bediening, licht verouderde kamers
Zeer warm onthaal, super vriendelijke eigenaars, prima ontbijt. Hotel is wel wat verouderd, kleine kamer (zeker voor 3), zeer kleine badkamer met onhandige, lawaaierige schuifdeur. Zachte bedden waar wij wel liefhebbers van zijn. Topligging, top bediening. Prijs-kwaliteit zeker ok, echt een aanrader voor mensen die goed en betaalbaar een nachtje of 2-3 willen logeren en tevreden zijn met 'goed' en niet op zoek gaan naar 'perfect' (waar je dan wel makkelijk dubbel zoveel of meer voor betaalt)
1 nacht verbleven in juli 2017

8/10 – Goed

Alex

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima
Geen opmerkingen

8/10 – Goed

Liset, Zwolle

Positief: Personeel en service
Ideaal hotel voor gezin met jonge kinderen
Heerlijk lang weekend verbleven in dit knusse, kindvriendelijke hotel. De staf is heel vriendelijk, het ontbijtbuffet veelzijdig en de locatie perfect, op loopafstand van het strand. Ook prettig: we konden zelf ons campingbedje meenemen en betaalden niets extra voor onze dochter van 3 jaar. De kamer was wat aan de krappe kant, met het campingbedje naast het 2 persoonsbed was de kamer vol, maar voor ons voldeed het prima. Het hotel ligt in een rustige wijk.

6/10 – Redelijk

Tineke , Schiedam

Leuk ouderwets hotelletje. Schoon en netjes.
Het was geen super de luxe hotel maar alles wat je nodig hebt was aanwezig en het was schoon en netjes.

8/10 – Goed

Rudy, hoeselt

Positief: Netheid, personeel en service
Voldoende voor te overnachten, maar ontbijt goed
Goede ontvangst en een leuk kamertje om met het gezin te overnachten. Kamer is ruim genoeg voor 4 personen, maar badkamer aan de kleine kant. Het is een "knus" hotel met niet te veel luxe, maar wel met alles wat je nodig hebt voor een leuk weekend aan zee. Service van de mensen en ontbijt was perfect. Bedankt voor deze leuke vankantie

8/10 – Goed

Frank, Maasmechelen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
weekend
Kamer op de derde verdieping was iets te klein. Maar voor twee overnachtingen viel het wel mee. Ontbijt was prima. Alles was wel netjes. Ligging, kort bij de zee.

10/10 – Uitstekend

Jean-Marie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in mei 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hôtel simple, personnel très sympathique, et petit déjeuner extra..
2 nachten verbleven in augustus 2020

10/10 – Uitstekend

Sophie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super
Très bon séjour. Très propre, bonne literie, petit déjeuner impeccable J'y retourne la semaine prochaine
1 nacht verbleven in juli 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ejour affaire
Accueil très agréable, chambre confortable et calme, à 2 pas de tous les restaurants et plage.
1 nacht verbleven in juni 2020

10/10 – Uitstekend

Ross

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent
Booked a single yet given a double for the same price as off season and hotel more or less empty. Room nice and warm (it needed to be as freezing outside). The hotelier, Pieter, was very welcoming and couldn't do enough to help.
4 nachten verbleven in maart 2020

8/10 – Goed

Colette

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Un peu d'air frais pour entamer la nouvelle année
Séjour agréable comme de coutumes
2 nachten verbleven in januari 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Hôtel convenable cependant revoir la nuisance sonore du chauffage centralisé, nous n’avons pas fermé l’oeil de la nuit à cause de battements dans les tuyaux de radiateur.
1 nacht verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Colette

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hôtel familial et accueillant
Hôtel familial au charme un peu désuet. Accueil incomparable, on y est comme chez soi, les chiens y sont acceptés sans problème, copieux petit déjeuner. Chambres un peu petites mais très propres avec les équipements suffisants pour y passer un weekend. Les travaux en cours à La Panne compliquent un peu l'accès actuellement.
2 nachten verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Patrick

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Petit hôtel sympa et sans prétention
Rapport qualité/prix très raisonnable. Les chambres sont petites (surtout la salle de bain) mais fort propres et la literie d'un bon niveau de confort. Le déjeuner est très varié et très bon mais le service laisse à désirer. Excellent emplacement à 200m de la plage et 300m du centre. Le parking est un peu juste et mériterait un rafraichissement général. Néanmoins pour un hôtel 2 étoiles, l'ensemble des prestations est très correct.
2 nachten verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Parquet abîmé.. serrure de la porte salle de bain cassée sinon le reste rien à dire
1 nacht verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Dany

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Séjour avec petits enfants
Pas eu de problème, hôtel bien situé et parking facile.
1 nacht verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
pour 1 nuit, hotel tout a fait correct quoique vieillot et qui mériterait un bon rafraîchissement ....chambre très petite mais où il ne manque rien....
1 nacht verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Kelly

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kitsch
Petit hôtel confortable, très kitsch. Chambre confortable, agréable et calme. Seul petit bémol pour la salle de bain qui est très petite et n'a qu'une porte en verre. Personnel très accueillant et aimable. Très proche de la plage. Petit déjeuner varié.
2 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Edith Anne

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2019

10/10 – Uitstekend

herve

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in april 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
I was the only guest as it was the middle of winter but the welcome was fine and they looked after me well. Altho not on the front, the beach is less than 100 yards away
1 nacht verbleven in december 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Comfortable stay
Lovely welcome. I had an overnight stop and this hotel was perfect. It was clean and the whole atmosphere was friendly, relaxing and pleasant. The proprietor clearly lived his vital and enjoyed making me welcome. I will go back but will allow myself more time to explore the area - the sea was so near!
1 nacht verbleven in oktober 2018

6/10 – Redelijk

Fotini

Petit déjeuner simpa
1 nacht verbleven in september 2018

10/10 – Uitstekend

marie-anne

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super accueil. On s y sent comme chez soi. J y vais régulièrement et je n ai jamais été déçue. Hôtel pas moderne du tout mais qui a une âme. Superbe séjour avec temps magnifique. Possibilité de prendre le petit déjeuner sur la terrasse. Petit déjeuner très varié.
3 nachten verbleven in juli 2018

6/10 – Redelijk

Chris, Bearsted

Positief: Personeel en service
Didn't get to stay there as overbooked and put somewhere else.
1 nacht verbleven in mei 2018

6/10 – Redelijk

ASPASIA

Positief: Netheid, personeel en service
Propre mais top
Si les chambres étaient propres et le personnel très sympathique et cordial, le confort n'était pas de mise. En effet, malheureusement dans l'une des chambres les fils de la tv pendaient ce qui pouvait poser problème pour mon filleul qui n'a que trois ans, puis la douche d'une des deux chambres n'avait pas de film antidérapant ce qui était également un peu dangereux pour le petit, en outre, le petit déjeuner même s'il était existant fut très peu varié mais j'avoue qu'il avait au moins le mérite d'exister. En d'autres termes, je mettrai un commentaire mitigé parce que le séjour n'était pas top mais n'était pas non plus un flop, il y a juste des choses à améliorer. Ah oui, l'ascenseur est moderne mais qd il s'arrête, il le fait assez brusquement, ça peut saisir plus d'un :s
1 nacht verbleven in juli 2017

10/10 – Uitstekend

Kathy

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
La panne
Super séjour .. Nous reviendrons.
1 nacht verbleven in juli 2017

10/10 – Uitstekend

Olivier

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in juli 2017

8/10 – Goed

jean-françois

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Agréable pour un court séjour
Hotel agréable pour un jour ou deux, personnels agréable, déjeuner copieux. Pour les points négatifs :lit enfant très inconfortable (il manquait des lattes au sommier et matelas très fin),chambres très petite et le WiFi ne fonctionne pas
1 nacht verbleven in juli 2017

10/10 – Uitstekend

Lee, Worthing, West Sussex, UK

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent central location
Only spent one night but has inspired me to revisit again soon. Great hotel, great location.
1 nacht verbleven in juni 2017

10/10 – Uitstekend

Patrick

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A conseiller
Chambre petite mais grande propreté
2 nachten verbleven in juni 2017

8/10 – Goed

Cyrille, lorraine

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
détours par De Panne
Bon emplacement

8/10 – Goed

Anne

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Séjour agréable avec des enfants. Familial. Petit déjeuner parfait.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Comfort kamer
Übernachtung in De Panne in Strandnähe
Das Preis- Leistungsverhältnis für ein recht kleines Zimmer mit noch kleinerem Dusch/WC Raum war nicht angemessen. Dazu kamen 10 Euro Parkgebühr. Im Vergleich hierzu gab es aber leider nichts weitere Alternativen. Das Frühstück war ok.

6/10 – Redelijk

sylvie

Positief: Personeel en service
Descriptif à revoir
chambre beaucoup plus petite que dans le descriptif,moins de 20m2 au lieu de 40 d'autre part un balcon était annoncé et il n'y en avait pas.La salle de bains (minuscule avec toilettes intégrées)n'était même pas fermée par une vraie porte.Cette chambre est donc à peine correcte pour y dormir une nuit,surtout avec 2 enfants (4 et 9 ans) Petit déjeuner très complet et bon.Hotel bien situé par rapport à la plage et à la ville.

6/10 – Redelijk

IULIANA

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten

6/10 – Redelijk

Frédéric

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten

8/10 – Goed

Ian, Leicester

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Just a short 3 day stay to relive my youth. De Panne not cheap but worth it for a short break. The food is very good, you must try the mussels!!! I also had the help of the heat wave 18th.till 21st.July 2016. VERY GOOD!!!!

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Simple mais parfait!
Hotel simple mais nickel, et service parfait!