Hotel Gulnar

3.5-sterrenaccommodatie
Hotel met gratis ontbijt en een koffiebar/café in New Delhi

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Hotel Gulnar

Een minibar, gratis wifi
Interieur
Interieur
Exterieur
Interieur

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt inbegrepen
  • Wasservice
  • Parkeren inbegrepen
  • Airconditioning
  • Gratis wifi
  • Restaurant

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven

met airconditioning (Super Deluxe Room)

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Televisie
Regendouchekop
Privébadkamer
Een minibar
Satellietzenders
  • Max. aantal: 3
  • 1 eenpersoonsbed

Deluxe kamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Televisie
Regendouchekop
Privébadkamer
Een minibar
Satellietzenders
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
7A/45,W.E.A,Channa Market, Near Metro Pillar No123, Karol Bagh, New Delhi, Delhi N.C.R, 110053

In de buurt

  • BLK Super Speciality Hospital - 5 min. lopen - 0.5 km
  • Rajendra Place - 10 min. lopen - 0.9 km
  • Sir Ganga Ram Hospital - 14 min. lopen - 1.2 km
  • Gurudwara Bangla Sahib (Sikh-gebedshuis) - 4 min. rijden - 4.3 km
  • Chandni Chowk - 6 min. rijden - 5.1 km

Lokaal vervoer

  • Station Sarai Rohilla - 4 min. rijden
  • Station Karol Bagh - 8 min. lopen
  • Indira Gandhi International Airport (DEL) - 36 min. rijden

Restaurants

  • ‪Saravana Bhavan - ‬6 min. lopen
  • ‪Spicy By Nature - ‬8 min. lopen
  • ‪Boheme Cafe Bar - ‬5 min. lopen
  • ‪Sagar Ratna (Old Rajendera Nagar) - ‬6 min. lopen
  • ‪The Feast House - ‬9 min. lopen

Over deze accommodatie

Hotel Gulnar

Hotel in de buurt van Chandni Chowk
Bij Hotel Gulnar kun je uitkijken naar faciliteiten zoals een gratis ontbijt, een koffiebar/café en een stomerij/wasserijservice. Ga beslist een hapje eten bij Gulnar, het plaatselijke restaurant. Gasten kunnen gebruikmaken van voorzieningen zoals een businesscentrum en een bar en verbinding maken met gratis wifi op de kamer.
Bovendien profiteer je van voordelen zoals:
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Vervoer van en naar de luchthaven (toeslag), hulp bij uitstapjes/tickets en een bagageopslagruimte
  • Een geldautomaat/bankservice en een lift
Kamervoorzieningen
Alle gastenkamers van Hotel Gulnar zijn voorzien van voordelen zoals airconditioning en beschikken over faciliteiten zoals gratis wifi en minibars.
Extra voorzieningen zijn o.a.:
  • Badkamers met regendouches
  • Televisies met satellietzenders
  • Koelkasten en telefoons

Gesproken talen

Engels en Hindi

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Shuttleservice van/naar de luchthaven (toeslag)
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Gratis ontbijt beschikbaar
  • Een koffiebar/café
  • Een restaurant

Restaurants ter plaatse

  • Gulnar

Gezinsvriendelijk

  • Koelkast op de kamer

Voorzieningen

  • Bagageopslag
  • Geldautomaat

Gastendiensten

  • Hulp met excursies en tickets
  • Stomerij-/wasserijservice

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Lift

Kamervoorzieningen

Badkamer

  • Privébadkamer
  • Regendouche

Entertainment

  • Tv met satellietzenders

Eten en drinken

  • Koelkast
  • Minibar

Meer

  • Airconditioning
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken vanaf 12.00 uur

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

Indiase staatsburgers dienen bij het inchecken een geldig Indiaas identiteitsbewijs met foto of rijbewijs te tonen. Reizigers die geen staatsburger van India zijn, dienen een geldig paspoort en visum te tonen.

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor luchthavenshuttle: INR 750 per voertuig (enkele reis)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Gulnar Hotel
Gulnar New Delhi
Hotel Gulnar
Hotel Gulnar New Delhi
Hotel Gulnar Hotel
Hotel Gulnar New Delhi
Hotel Gulnar Hotel New Delhi

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hotel Gulnar?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Hotel Gulnar te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij Hotel Gulnar?

Je kunt vanaf 12.00 uur inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel Gulnar uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Biedt Hotel Gulnar een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van INR 750 per voertuig.

Waar ligt Hotel Gulnar?

Dit hotel ligt in Karol Bagh, binnen 10 minuten lopen van BLK Super Speciality Hospital en Markt Ajmal Khan Road. Ook Rajendra Place en Sir Ganga Ram Hospital liggen binnen 2 km afstand. Station Karol Bagh ligt op 8 minuten lopen en naar Station Rajendra Place is het 10 minuten lopen.

Beoordelingen over Hotel Gulnar

Beoordelingen

5,8
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 3 van 19 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 3 van 19 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 5 van 19 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 5 van 19 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 19 beoordelingen

6,6/10

Netheid

6,6/10

Personeel en service

5,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Krishna & Radha, Nederland

Positief: Comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Op de avond van aankomst werden we niet opgehaald. Moesten een aantal keren bellen naar het hotel.Vergeten om iemand te sturen, ondanks dat we een dag van te voren hadden bevestigd dat we komen.Na zeker 1.5 uur kwam de chauffeur. In het hotel aangekomen, kregen we niet de kamer die we hadden aangevraagd, maar een king bedroom. We hadden voor een tweepersoonsbed en eenpersoonsbed betaald.We kregen toen een andere kamer,maar deze voldeed ook niet aan ons hotelkamer.Ja toen begon de discussie dat ze wel een matras of een opklapbed bed erbij konden zetten. Te veel ergernis. We vonden het geen goede oplossing en hebben toch maar de kamer genomen van de twee enkelbedden. In de kamer hebben we 2 keer kakkerlakken gezien. De soapdispenser bij de wasbak let het afweten, en alles lekte weg. We gaven dat door aan de lobby en het werd hersteld maar we konden het niet gebruiken. Bij vertrek hebben we een wake up call aangevraagd tweemaal toe, maar die wakeup call is ons nooit gegeven.Bij het uitchecen werd ons megedeeld de hoogte van het bedrag dat aan laundry and restaurant betaald moet worden, echter kregen we geen uitdraai van de kosten. We hebben een mail naar het hotel gestuurd voor de uitdraai per email maar tot op heden geen resultaat.De taxi naar de airport bracht ons 600 Rupees in rekening. Deze was geregeld via de lobby van het hotel. Natuurlijk werden we overcharged.

6/10 – Redelijk

Harry

Negatief: Personeel en service, comfort kamer

reservering kamer

We hadden voor 2 nachten een kamer voor 3 personen gereserveerd ( met extra bed ). We kwamen in Gulnar laat in de nacht aan. In de kamer was er geen extra bed. Zij hadden voor ons een kleine kamer, terwijl wij een grote luxe kamer met extra bed.gereserveerd hadden. Dus teleurstelling, de 1e nacht hebben wij met 3 personen in één bed geslapen. Pas de volgende ochtend, met de manager kunnen spreken voor een ander kamer met extra bed. Jammer, we hebben voor 2 nachten volledig betaald.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Good hotel Nice staff best hospitality

This hotel know the meaning of hospitality one of the best hotel while my stay in india. rooms are as good as any 5 star hotel, nice polite staff going out of the way to solve your problem. Good travel Adviser Mr. Tilak in hotel over all amazing stay in hotel gulnar

8/10 – Goed

Surinder

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Very helpfull staff, willing to do things for you but hang about waiting for tip Quoted us for a journey 700 repupes on the way back booked via OLA TAXIS cost us only250 place was clean and comfortable.
2 nachten verbleven in juni 2018

4/10 – Matig

mol, scotland

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten

poor area with few facilities

Dogs barking all night and car/bike horns persistant

2/10 – Ontzettend slecht

lilianne, Calgary

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Only marginally better than sleeping on the street

To sum it up, the hotel is awful and should be condemned! Over the course of three nights, we had two rooms which were filthy. The shower flooded in one of the rooms, and was practically broken in the other room. The street noise from honking car horns and barking wild dogs left us with little sleep during our stay. Skip the breakfast - there's little to choose from. The front desk staff were friendly and helpful, except the airport pickup didn't show up, and so we had to figure out a cab to the hotel.

4/10 – Matig

jay

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
extremely basic hotel in a seedy part of town with lots of beggars outside pestering guests for money. staff was friendly but that didn't make up for the lousy shower which flooded the bathroom and damp towels delivered by room service. not awful but i'm sure there are better places in delhi. sorry for the honest review, hotel gulnar!

6/10 – Redelijk

Ishi, Toronto

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten

Karol Bagh hotel

I stayed here 2-3 nights in July. The air conditioning worked, the bed was okay. The tv worked, there was no safe in the room although other had. I did see a few little cockroaches, though friends in other rooms never saw any. The wifi was on and off for the whole time I was there, they were experiencing trouble with it. The breakfast buffet wasn't anything outstanding.

6/10 – Redelijk

Laura, Chicago

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Bring your own toilet seat!

Our room did not have a toilet seat and the toilet also had a few drops of urine on it when we arrived. We are girls so this was a big problem. Only 1 or 2 outlets in the room worked. There was also a yellow stain on our white comforter. Bring protein bars with you on your trip because the breakfast was very disappointing. Wifi was also very unreliable working only in certain areas of the building and for limited amounts of time.

2/10 – Ontzettend slecht

Vasu, melbourne Victoria

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

not recommended to anyone..horrible and very dirty

its a waste of money

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten

4/10 – Matig

Weeyahneh, Arizona

Negatief: Personeel en service

They wanted me out check out at 1:30 AM!

I had paid for my room and arranged to check out at 3:30am to take a cab to the airport for an early flight. The desk clerk called me at 9:30 the night before and said they had an emergency and I needed to check out at 1:30 instead of 3:30am. I was shocked and asked what the emergency was and was told that another guest , a woman traveling alone, was arriving at 1:30am and they needed to give her my room. And, I could just sit in the lobby from1:30 until my cab came at 3:30 to take me to the airport. He ever so kindly offered to pay for my cab to the airport. I told him I was shocked he would even ask me to do that as I also was a woman traveling alone and told him that his "emergency" was his problem and there was no way I would be in inconvenienced to solve his problem. The audacity!! The room was very noisy as it opened on to the atrium. The sink in the bathroom was cracked with chunks missing out of it. The bed was fairly comfortable. Finally, the rickshaw and taxi drivers hassle you to no end as it is a heavily touristed area. There are much better places to stay for the same amount of money.

6/10 – Redelijk

Edgars, EU

Positief: Netheid, personeel en service

Plus, minus.

The hotel itself - rather good. Of course could be much better. As it was fully booked for a few days when I needed to stay, they relocated me to other nearby place. Well that was awful place under construction. When coming back to gulnar I was said they are full again although promised previously to host, I moved away. The staff is friendly, but I wish they knew english a bit better as it is sometimes hard to communicate. Without good company - lonely place (both hotel and location). As in India caucasians are cosidered walking ATMs all you are offered around the hotel is a total scam, but not so in the hotel itself, thanks god. Hotel mostly booked by Indian visitors, that means that also european style food is not common in breakfast, as well as in the menu. Out of 10 grades - 7. Would not suggest staying there on your own (if only you really need bed only) , otherwise you can try this hotel.

8/10 – Goed

Saba

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

Kaur

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
I stayed there for a night and I Reilly liked their service and cleanliness . Complimentary breakfast was good, too. I will recommend this hotel to anyone!

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Never again

Rooms are just ok. I had doubts if someone didn't sleep in my bed before me or it was just the way they wash the linen. Room smelled bad. Neighbourhood is terrible. Restaurant is ridiculously overpriced and always empty. Breakfast is a joke. Free airport transfer charges you 200 r for the parking and that's what you would pay for a normal taxi anyway.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

aradise à Delhi

Nous avons fait une réservation pour cet hôtel de 4 becasue choses. 1. Référé par mes amis qui sont restés avec eux pendant 2 semaines 2. Ramassage gratuit de l'aéroport 3. Localisez DFermez à l'Hôtel JP Sidhartha. 4.THotel situé à proximité de la station de métro   L'hôtel est situé très près du centre-ville. Alimentaire dans restaurée était bonne et les services de voyage sont à un prix abordable. les chambres sont de bruit, mais bareable. chambres sur la rangée arrière sont fantastiques regard d'une partie et au début du lever du soleil Moting est une forme visible les chambres qu'elle a pris ma journée quand je dis ce point de vue...

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Yummy Food and amazing view from Room

Located in central delhi close to Metro station, good food and amazing view from window, wht else one can expect from a buget hotel like this. satisfactory stay.