Exterieur

Beoordelingen van The Prime Balaji Deluxe @ New Delhi Railway Station

3.5 out of 5
The Prime Balaji Deluxe @ New Delhi Railway Station
8574, Arakashan Road, Behind Shiela Cinema, Pahargunj, New Delhi, Delhi N.C.R

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 186 van 688 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 306 van 688 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 124 van 688 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 47 van 688 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 25 van 688 beoordelingen" "

7,8/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

7,0/10

Voorzieningen

7,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Marinus

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent stay
4 nachten verbleven in november 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wij hebben een hele vieze kamer gekregen terwijl wij dit niet hadden gereserveerd. Het was er stoffig, muffig, oud, koelkast maakte de hele nacht door herrie, superkleine kamer, badkamer was om te overgeven.. Zo vies.. Witte Douchegordijn was aan onderkant geel, geen warm water. Douche werkte niet goed. Als je op de toiletpot zat zag je een beschimmeld, vies muurtje. Na een nacht daar te hebben ben ik gaan vragen waarom wij zo een vieze en ijskoude kamer hadden. Een medewerker kwam mee om te kijken wat mijn klachten waren. We kregen toen een andere kamer dat het tegenovergestelde was. Netjes, schone badkamer, goede bedden. Ik wil graag dat jullie dit serieus nemen en ik eis ook voor die overnachting mijn geld terug. Ik zou het ook op prijs stellen als jullie dit ook aan de medewerkers terugkoppelen. Wij zien graag een reactie van u tegemoet.
4 nachten verbleven in december 2018

6/10 – Redelijk

Kris

Negatief: Netheid
Netheid en vriendelijkheid ontbrak
Locatie in een zeer arme buurt, niet aangenaam
4 nachten verbleven in februari 2018
Reactie van Team op 26 mrt 2018
Dear Guest, Greetings from The Prime Balaji Deluxe Hotel! Thank you for sharing your valuable feedback. Our endeavor is to provide all our guests a memorable experience with a fusion of Hospitality and entertainment. We once again take this opportunity to thank you for your valuable feedback and look forward to welcome you again in the near future. Thanks & Regards, Team – The Prime Balaji Deluxe Hotel

8/10 – Goed

moenna, amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
India
Heb een leuke tijd gehad in dit hotel .personeel was heel correct en behulpzaam.kamers ook heel netjes.zeer lekker eten .
9 nachten verbleven in november 2017

8/10 – Goed

BYUNGSUN

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
직원이 친절하다.
3 nachten verbleven in februari 2024

4/10 – Matig

Anurag

Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in april 2024

6/10 – Redelijk

sonny, glinde

An sich ein gut gelegenes Budget hotel die einrichtung lässt einige wünsche offen matratzen sind verdreckt alte kissen und die Bettdecken stinken . Reinigungspersonal ist sehr laut inden fruhen stunden ansonsten Reception sowie Rest des Personalm sehr freundlich .
2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

RAJA

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Every thing good
4 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Jaspal

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

RAMMARU

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in februari 2024

6/10 – Redelijk

Adnan, Holland

Zakenreiziger, Reisde met partner
Bathroom needs to be updated, but for a 3 star acceptable.
1 nacht verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Raghavendra

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We went for my parents visa purposes and the location is so convenient and accessible. Hotel staff is very friendly and upon checking in when we mentioned the room is cold for my aged parents, they promptly brought in a room heater. Breakfast is good with limited options. Over all a good experience.
3 nachten verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Gilles Lionel

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Malgré des problèmes d'électricité et surtout de chauffage, ça c'est bien passé a la 4ème chambre. Le personnel a été réactifs
2 nachten verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

Melker

Reisde met een groep
5 nachten verbleven in januari 2024

4/10 – Matig

Fendish Zewge

11 nachten verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

Prateek

Zakenreiziger, Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Poorly managed property. If you have to stay 1 night and don't have any other option, then you can stay else stay away. Expensive and no facilities.
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Andrew

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2023

4/10 – Matig

Masaki

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Rajeshwar

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negative

4/10 – Matig

IKEGAMI

Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
オールドデリーは治安悪いです。 カオス見たさで行きましたが、宿泊はニューデリーがおすすめです。
4 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Niraj

1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Ashok

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in oktober 2023

2/10 – Ontzettend slecht

DANDO GERARD

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel in run down, and the bathroom and the toilet is together. When you have a shower the toilet gets wet and the entire bathroom floor is full of water and unsafe to walk on.I will never ever book this hotel again.
3 nachten verbleven in oktober 2023

6/10 – Redelijk

Nikolaus

Positief: Netheid, personeel en service
Stuff was politely, but everybody would like to sell you something
2 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

James

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Value for money
Went on a tour and stayed here afterwords. 3 nites. Best hotwater i had on whole trip. Very good food in restuarant. Good value for money. Room fine and good AC. Only negative no frig.
2 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Steven

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff was genuinely friendly and very helpful. If I asked for something they addressed it right away. I enjoyed the food, the breakfast was great and the room service food I ordered was excellent and very affordable. The wifi was a bit rough, some days better than others. The area around the hotel was very rugged. Challenging to walk around and very crowded but I enjoyed it as it's very unique. Overall I enjoyed my stay there and would stay there again.
11 nachten verbleven in september 2023

6/10 – Redelijk

surya

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Vaibhav

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Bhupinder

1 nacht verbleven in september 2023

4/10 – Matig

kristian

Negatief: Netheid
2 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

PRIYANKARA

Positief: Netheid, personeel en service
The hotel location is close to the station and the middle of everything, suited for my trip.
4 nachten verbleven in augustus 2023

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

YUTA

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
I didnt expect so much, but quality of hotel is accepable. Hot shower, hair dryer, and clean bed are available. They have Security guard so, the point made me feel safe. However I want user of hotel to be careful of themselves around the hotel. It's not good Security.
1 nacht verbleven in juli 2023

6/10 – Redelijk

Brenda

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Not prime, balaji or deluxe
Definitely not Prime, Balaji or Deluxe. Bathroom has a lot of mold and mildew, old linens, stained towels and extremely loud air conditioner. Friendly door staff, but otherwise, the other staff never really smiled. I would not recommend this place. I moved to a new hotel after a couple nights. Food was okay.
3 nachten verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Narayan, La Palma

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very comfortable stay near New Delhi railway station. Walking distance or a quick 2 min ride by auto. Very attentive hotel staff ( if you are courteous and reasonable in your request). Breakfast was very good with a variety offering.
1 nacht verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Good customer service, profesional people.
1 nacht verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Satsuki

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2023

6/10 – Redelijk

Pål Tufte

Reisde met een groep
Positief: Comfort kamer
Negatief: Netheid
quiet place nice location
Great place for our last night stay in Kathmandu. It was New Years eve and lots of good restaurants and club in close proximity. The hotel quarters however was quiet and real easy to get som descent sleep. Also helpful with lat check out.
1 nacht verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Tracy

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff were helpful with excellent English. Security guard present at the door at all times. Neighborhood wasn’t the greatest, but it’s close to many things.
2 nachten verbleven in april 2023

2/10 – Ontzettend slecht

PABLO

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Terrible
Very bad. Pictures and cleaning in pictures are fake. Rate very high fir the accommodations. Terrible
2 nachten verbleven in april 2023

6/10 – Redelijk

Jeremie

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Friends traveling
The hotel is okay! But i was expecting more from the bathrooms! There's no real space between the shower and toilet. The only thing that separates them its a curtain that I'm sure I've never been washed. The staff is friendly and they'll try to book tours for you! But before booking tours compare and shop the prices. For that stay I'll give a 3/5
3 nachten verbleven in april 2023

6/10 – Redelijk

Cheryl

Reisde met familie
Negatief: Voorzieningen
We did not get picked up at airport although requested many times. Calling at the airport via WhatsApp the phone was turned off/ unanswered for more than an hr and when finally answered staff told us they had no records of our booking. Eventually made our own way there, our booking was found and a quick sleep before leaving for a train. A crappy Delhi experience between hotel and pickpockets stealing mobile 20 mins after leaving the hotel. Unreliable communication at this hotel but friendly staff when you arrive.
1 nacht verbleven in maart 2023

8/10 – Goed

John

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good mid budget hotel
Good mid budget hotel (£20-25/night) clean room and friendly staff. Better than other hotels in this area.
2 nachten verbleven in maart 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Deborah

I was unable to stay at this property because when I tried to get there I was diverted by unscrupulous taxi drivers who are working for tourists advisors stating that it’s located in a slum and drove me around a slum area that made me extremely uncomfortable. I tried calling the property several times even had Expedia to call to no avail. Unfortunately I had to pay to stay at another hotel because when I finally got someone to answer they stated that my room was no longer available due to me not showing up
4 nachten verbleven in maart 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Naomi

Reisde met familie
Can’t give this property a fair review as it doesn’t seem to exist. I reached out several times to get an airport pickup and never heard back. Our cab driver couldn’t find it. We called and the number was disconnected. Awful.

8/10 – Goed

James

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff was very friendly, and nice. The breakfast in the morning was very good. A lot of options. The room was nice, and pretty clean. The only thing that did not go well was the fact that the driver for pickup at the airport was late. There is a money exchanger at the end of the alley which is convenient. You should also see the Gandhi memorial prior to checking in. Supposed to be good karma when first arriving in India. When this was posted it was one week after the G20. Everything was very clean. They did a wonderful job cleaning up deli and New Delhi.
4 nachten verbleven in maart 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Laxminarayan, BASKING RIDGE

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
I had booked this for an elderly monk who needed a place since he was transiting Delhi. The hotel did not clean the room before giving it to him. Soiled bedding, bathrooms that were water logged due to blocked drains - the worst hotel and should be delisted from Expedia. Not worth a tenth of what they charged.
2 nachten verbleven in maart 2023

8/10 – Goed

Andre

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sejour sympa !
L’hôtel est bien situé, près de la gare et d’axes commerçants, sans être bruyant. Le personnel est souriant et serviable dans l’ensemble (notamment Santosh). Certains aménagements ont tendance à se dégrader mais vu la situation et le prix, rien à redire. Un taxi pour l’aéroport peut être commandé pour 400roupies par personne. Petit déjeuner indien ou continental ( omelette + pan cakes) ; chambre de taille très correcte et propre.
2 nachten verbleven in maart 2023

2/10 – Ontzettend slecht

ankit

2 nachten verbleven in februari 2023

4/10 – Matig

ANIL, RICHMOND

Negatief: Voorzieningen
When I come Delhi always try to stay this hotel. This was my 7th stay in this hotel.Hotel front desk Manger Mahesh and other staffs are very Good. This Time Mahesh was absent because of his marriage. And the hotel looks totally difference. The lady house keeping supervisor also left the job. Hotel looks very problematic. No good housing . Manger Roshan behaves Very Rude and unprofessional. The quality of hotel was going very bad rapidly. I suggested these points to improve the quality of hotel once again. 1. Improve house keeping. 2. should be accept debit card not cash only in counter. 3. Front desk manager should be polite and friendly like Mahesh. 4.Breakfast should be start at 7 am. 4.