Exterieur

Beoordelingen van Mercure Resort Sanur

4 out of 5
Mercure Resort Sanur
Jalan Mertasari Sanur, P.O. Box 3476, Denpasar, Bali

Beoordelingen

8,0

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 164 van 578 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 285 van 578 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 80 van 578 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 34 van 578 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 15 van 578 beoordelingen" "

8,0/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

7,6/10

Voorzieningen

7,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Melanie Eleonora

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Over het algemeen, goede service, vriendelijk.
23 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Dayu Purba op 2 apr 2024
Dear Melanie Eleonora,Warmest greetings from Mercure Bali Sanur Resort.Thank you for your feedback. We're glad to hear that you had a positive experience with our service and found our team to be friendly. Your satisfaction is our priority, and we're committed to providing excellent service to all our guests.We appreciate your support and hope to welcome you back again soon.With Kindest Regards,Dayu PurbaGuest Experience Manager

10/10 – Uitstekend

Eric, Nijmegen

Reisde met een groep, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Uitstekende locatie aan het strand gelegen. Kamers zijn schoon ruim en met een goede airco. Voldoende ligbedden met parasols beschikbaar. Ontbijt was goed westers en oosters eten. Prijs kwaliteit zeer goed voor deze accomodatie.
20 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Dayu Purba op 31 mrt 2023
Dear Eric,Warmest greeting from Mercure Bali Sanur Resort.We are grateful for your visit and thankyou very much for sharing your thoughtful impression. We're delighted to learn that our location, room, breakfast did meet your expectations.Eric, Thank you for spending your cherished vacation time at Mercure Bali Sanur Resort , and we hope to have the pleasure of creating further delighted moments with you in the future.With Kindest Regards,Dayu PurbaAsst. Guest Experience Manager

10/10 – Uitstekend

Barbara

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
fantastic
3 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Dayu Purba op 31 mrt 2023
Dear Barbara, Warmest greeting from Mercure Bali Sanur Resort.We are grateful for your visit and thankyou very much for sharing your thoughtful impression. We're delighted to learn that you had fantastic stay with us. Barbara, Thank you for spending your cherished vacation time at Mercure Bali Sanur Resort , and we hope to have the pleasure of creating further delighted moments with you in the future.With Kindest Regards,Dayu PurbaAsst. Guest Experience Manager

4/10 – Matig

Paul

Reisde met een groep
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer gedateerd, veel stuk , deurpas werkte niet, moest elke dag weer opnieuw laten inscannen. telefoon werkte niet.
3 nachten verbleven in september 2022
Reactie van Purba op 1 okt 2022
Dear Paul,Thank you for sharing your experience during your stay at Mercure Bali Sanur Resort.We regret to know that your experience did not meet your expectation. We take note on your constructive feedback of the room condition. Please rest assure that it has been share with our respected Department for further action.Once again, your feedback is truly appreciated as it greatly supports us to serve better. We truly hope you will give us another opportunity to serve you better in the near future.Sincerely,Dayu PurbaAsst. Guest Experience Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het hotel ligt fantastisch. Aan het strand én dicht bij het centrum
13 nachten verbleven in maart 2020
Reactie van eka op 1 okt 2020
Dear Anonymous, Thank you for sharing your experience during your stay with us. We delighted to know that you have a pleasant stay with us. I have share your feedback with my team and I am sure it will motivate them to keep up their performance. We are looking forward to welcoming you back again in the near future. Sincerely, Eka Handayani Guest Experience Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het personeel is vriendelijk en voorkomend; Het hotel moet wel op sommige gerenoveerd worden. Bij het grote zwembad moeten hoognodig parasols geplaasts worden. Vorig jaar reeds melding over gemaakt; niets mee gedaan. We zijn er al voor de vierde keer geweest. De charmes zijn groter dan de nadelen (enigzins gedateerd)
25 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van eka op 1 okt 2020
Dear Anonymous, We much appreciate for sharing your experience during your stay at Mercure Resort Sanur. We truly delighted to know that you have a pleasant stay with us. Knowing that the service rendered by our staff was impressed you is truly rewards us. I have share your valuable feedback with my team and I am sure it will motivate them to keep up their performance. We take note on your concern of the umbrella at our private beach, we have been purchase the new one and display it. We hope that it would be makes you more comfortable on your next stay with us. Thank you very much for sharing your experience, we looking forward to welcoming you back again in the near future. Sincerely, Eka Handayani Guest Experience Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Het is een prachtige locatie maar moet wel een beetje opgeknapt worden. Inloop douche met een gordijn is nogal armoedig. Én de stoelen zijn hard .
20 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van eka op 3 mrt 2020
Dear Anonymous, Thank you for sharing your experience during your stay at Mercure Resort Sanur. We are glad to know that our hotel location was meet up your expectation. We take note on your constructive feedback of curtain shower. Please rest assure that it has been share with our respected department for our evaluation and further action. Once again, your feedback is truly appreciated as it greatly supports us to serve better. We looking forward to welcoming you back again in the near future. Sincerely, Eka Handayani Guest Service Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heel fijne accomodatie. Uitgebreid ontbijt en prima service.
13 nachten verbleven in december 2019
Reactie van eka op 24 dec 2019
Thank you for choosing Mercure Resort Sanur for your recent stay in Bali. We are pleased to know that you had a beautiful stay with us. We always deliver superior service to our guest. Your feedback really motivate us to keep up our performance and service to the guest. We are looking forward to welcoming you back in the soonest. Sincerely, Eka Handayani Guest Experience Manager

8/10 – Goed

Andre

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Mooie locatie,ongunstig op prijs/kwaliteit
Zijn nu voor de 4e keer in dit hotel geweest. Kamer was toe aan renovatie douchen ging moeizaam was bijna niet te mengen, het hotel was maar voor 40% bezet de meeste dagen, vandaar regelmatig oud brood bij het ontbijt, de koffie machines waren een ramp regelmatig in storing, of dosering niet goed machines zijn niet geschikt voor hotels. De prijs van een kamer met ontbijt is ruim 15% gestegen als we nu weer zouden boeken, dit vinden wij het hotel niet waard jammer Mercure jullie prijzen je zelf uit de markt.
21 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Eka op 11 dec 2019
Dear Andre, Thank you for sharing your truly experience stay with Mercure Resort Sanur. We do apologies about the inconvenient caused. We take note your concern about our facilities and it has been shared to our related department for evaluation and improvement. We hope this will not alter your confidence to our hotel and that you will give us another chance to welcome you again in the future. Sincerely, Eka Handayani Guest Experience Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer goede rustige locatie, direct aan het strand. Uitermate vriendelijk personeel. Lekker ontbijtbuffet.
9 nachten verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

28 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van eka op 9 apr 2019
Dear Anonymous, Thank you for sharing your experience during your stay at Mercure Resort Sanur. We delighted to know that you have a pleasant stay with us. Its feels great to know that our hotel service and facilities meet your expectation. Your kind word has been share with my team and I am sure it will motivate them to keep up their performance. We are looking forward to welcoming you back again in the close future. Sincerely, Eka Handayani Guest Experience Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel in Balinese stijl met mooi aangelgde tuin en iedereen was zeer vriendelijk en attent. Niets is ze teveel. Heerlijk uitgebreid ontbijtbuffet. Mooi gelegen aan strand en nabij restaurants. Wel wat achterstallig onderhoud , maar zeer ruime kamers/balkon en hete douche. Zijn volop bezig met de wat oudere kamers te renoveren Ook elke dag schone handdoeken en flessen water. Wij komen hier zeker terug
28 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van eka op 9 apr 2019
Dear Anonymous, Thank you for sharing your experience during your stay at Mercure Resort Sanur. We delighted to know that you have a pleasant stay with us. Its feels great to know that our hotel service and facilities meet your expectation. Your kind word has been share with my team and I am sure it will motivate them to keep up their performance. We are looking forward to welcoming you back again in the close future. Sincerely, Eka Handayani Guest Experience Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heerlijk rustig én genoeg te doen in de buurt. Geweldig resort.
22 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van eka op 9 apr 2019
Dear Anonymous, Thank you for sharing your experience during your stay at Mercure Resort Sanur. We delighted to know that you have a pleasant stay with us. Its feels great to know that our hotel service and facilities meet your expectation. Your kind word has been share with my team and I am sure it will motivate them to keep up their performance. We are looking forward to welcoming you back again in the close future. Sincerely, Eka Handayani Guest Experience Manager

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Bekend hotel voor mij. Ligging op strand prettig. Het hotel behoeft onderhoud en modernisering.
7 nachten verbleven in januari 2019
Reactie van eka op 5 feb 2019
Dear Anonymous, Thank you for sharing your experience during your stay at Mercure resort Sanur. We are glad to know that you were enjoyed our hotel location. Regret to know that your stay was not flawless, we take note on your concern of room maintenance, we please to inform you that we do continually improving our resort. We have been replace bathroom tiles, bed room, and grouting.I believe it will be enhance guest experience in our guest room. We do hope that you will give us opportunity to serve you better in the near future. Sincerely, Eka Handayani Guest Experience Manager

8/10 – Goed

Arno

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Relaxing at the beach
A very friendly Balinese welcome and options for a nice upgrade. We stayed in a ground floor deluxe room with a private porch and garden. The room was quite large and had a decent bathroom, both a little out dated but everything worked fine. The restaurant serves good quality food, we especially liked the local dishes. If you don't want to go out to find a local warung or restaurant, this is a good alternative. The beach is well cared for, as are the walkways through the resort and the beautiful gardens. The atmosphere is very relaxing and especially magical at night. We rarely visit the same hotel twice but this might as well be the exception.
9 nachten verbleven in oktober 2018
Reactie van eka op 20 okt 2018
Dear Arno, Thank you for sharing your experience during your stay at Mercure Resort Sanur. We are glad to now that you have a pleasant stay with us and very felt welcome. Its feels great to hear that you enjoyed our hotel service and facilities. We are very excited to welcoming you back again in the close future. Sincerely, Eka Handayani Guest Experience Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Aan het strand
Mooi hotel aan het strand met voldoende bedjes 2 zwembaden .nette kamers goed ontbijt veel keus . Zit aan het einde van sanur genoeg taxi.s in de buurt maar ook goed te lopen .dichtbij vele heerlijke warungs en restaurants.
15 nachten verbleven in september 2018
Reactie van eka op 25 sep 2018
Dear Anonymous, Thank you for sharing your experience during your stay at Mercure Resort Sanur. It such a pleasure to know that you have a pleasant stay with us. Knowing that you enjoyed our hotel service and facilities is truly delight us. We are very excited to welcoming you back again soonest. Sincerely, Eka Handayani Guest Experience Manager

10/10 – Uitstekend

Dennis, voorburg

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
mooi verblijf
Prima verblijf na aankomst op bali. Twee nachten verbleven.
2 nachten verbleven in juli 2018
Reactie van ek op 16 aug 2018
Dear Dennis, Thank you for sharing your experience during your stay with us. We are delighted to know that you have a pleasant stay with us. Your feedback has been share with my team and I am sure it will motivate them to keep up their performance. We are very excited to welcoming you back soonest. Sincerely, Eka Handayani Guest Experience Manager

8/10 – Goed

danny

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mercure Sanur.... doen
Vier jaar geleden reeds verbleven in dit hotel. Toen voor twee weken, nu 3 nachten om dan verder door te reizen. Nog steeds een zeer puike plaats om te verblijven. Mooie, verzorgde kamers met uitstekend bed!
Reactie van eka op 15 mei 2018
Dear Danny, Thank you for sharing your experience during your stay at Mercure Resort Sanur. It is always a pleasure to welcoming you back and we truly rewarding to know that you have a pleasant stay with us. Your kind word has been share with my team and I am sure it will motivate them to keep up their performance. We are very excited to welcoming you again on your next holiday trip to Bali. Sincerely, Eka Handayani Guest Experience Manager

8/10 – Goed

Catharina

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Voor de 2e keer mercure resort geboekt.. Er zijn 2 zwembaden waarvan bij het grootste zwembad rondom enige renovatie gedaan mag worden aan de tegels. Voor de rest zijn ze verschillende kamers aan het renoveren. We hebben bij mercure weer een mooie vakantie gehad. Strand is geweldig en de ligging heerlijk rustig. Gaan zeker terug.
7 nachten verbleven in juli 2017
Reactie van General Manager op 13 jul 2017
Dear Catharina, Thank you for sharing your experience during your stay with us. It is always a pleasure to welcoming you back again and we glad to know that you have a pleasant stay with us. We take note in regard on your feedback of the swimming pool “tiles” renovation. I have been address your concern to our management. We have been take a necessary action to rectify the defect at our swimming pool. Thank you again for sharing your experience and looking forward to welcoming you again in the near future. Sincerely, Eka Handayani Guest Experience Manager

8/10 – Goed

Bert, Amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel in Balinese stijl gelegen aan het strand
Prima hotel met afzonderlijke units (meestal 4 kamers per unit). Goede faciliteiten en uitgebreid ontbijt. Voorzien van 2 zwembaden en direct aan het strand. Winkeltjes en restaurants zowel aan strandzijde als voorzijde van hotel op loopafstand.
18 nachten verbleven in mei 2017
Reactie van eka op 19 jun 2017
Dear Bert, Thank you for sharing your experience at Mercure Resort Sanur. We glad to know that you have a pleasant stay with us where our hotel service and facilities met your expectation. I have been shared your feedback with my teams and I am sure it will motivate all of them to keep up their performance. Thank you for sharing your concern and we are waiting to welcoming you again in the near future. Sincerely, Eka Handayani Guest Experience Manager

8/10 – Goed

Peter&Marieke, Hilversum

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
in één woord "geweldig"
Heerlijk hotel, ruime kamers en heeeel vriendelijk

10/10 – Uitstekend

koppel m/v (35), 's-Hertogenbosch

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heerlijk strand en fijne sfeer
Strand met fijne logbedden en het hotel heeft heel vriendelijk personeel, alles was prima schoon en in orde, altijd. Enige feedback betreft wat verouderd materiaal. Kapotte strandstoelen, gekraste meubels in de kamer en zo meer. Groot pluspunt: foyer met douches en gratis handdoeken, heel comfortabel op de laatste dag.

8/10 – Goed

margo, breda

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Heerlijke vakantiebestemming
Mercure sanur is super gelegen aan mooi, niet overvol strand. Bedjes en handdoeken volop aanwezig. Bediening op het strand. 2 heerlijke zwembaden met barretjes. Hotel is heel mooi in Balinese stijl gebouwd. Park wordt heel goed onderhouden. Geeft knus gevoel. Faciliteiten zijn prima. Activiteiten worden niet in overvloed georganiseerd maar zijn er wel. Superiorkamers zijn op zich prima. De badkamers zijn wat eenvoudiger maar alsnog goed en schoon. Bedden zijn wel 2.60 m breed! Schoonmaak is prima, vaak verse bloemetjes op het bed aangetroffen. personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Aan het strandpad zijn verschillende eettentjes te vinden als je niet in het hotel wil eten. Ontbijten kun je daar ook prima en veel goedkoper dan in het hotel. Het stadje is op loopafstand, straat van een paar kilometer vol eettentjes en cafés. Je moet in sanur geen wild nachtleven verwachten, dan kun je beter naar kuta. Sanur is meer een familiebestemming. Tot middernacht is er sowieso wel voldoende vertier. De zee is aan de kant van sanur rustig en langzaam aflopend. Voor hoge golven moet je in kuta zijn. Wij hebben een super vakantie gehad in Bali en in mercure sanur en kan het hotel aanraden.

8/10 – Goed

Chris, Den Haag

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goede ligging vlakbij het strand.
Prima hotel om te verblijven met een goede ligging, niet zo druk als Kuta. Het eten is goed verzorgd maar wij hebben enkel gebruik gemaakt van het ontbijt, avondeten in het nabijlegen centrum.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Prima hotel.Alleen op een klacht over lekkage door een kapot dak werd gezegd dat ze het direct zouden maken ,maar ze deden niets. Na weer lekkage en toen ik zei dat ik direct de manager wilde spreken deed men wat. En ton wel snel. Toch wel een nadelig punt dat men niet direct reageerde op mijn klacht.
Reactie van General Manager op 30 apr 2016
Geachte Gast, Allereerst wil ik u hartelijk bedanken dat u de tijd hebt genomen om uw feedback te sturen. We zijn zeer geïnteresseerd in de tevredenheid van onze gasten en uw opmerkingen zijn van grote waarde voor ons. Namens het hele team, bedankt voor uw voortdurende steun en we hopen u nogmaals te verwelkomen in ons resort. Met vriendelijke groet,

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Een leuk hotel bij een mooie strand
Ik vond de badlakens en de baddoeken in het hotel versleten en oud.
Reactie van General Manager op 10 nov 2015
Geachte gast We oprecht waarderen u de tijd neemt om ons uw feedback. We zijn bezig met de tevredenheid van onze gasten en uw feedback is een grote waarde voor ons. Namens het hotel team, willen wij om te zeggen dank u voor uw voortdurende steun en we hopen dat u ons de kans geeft om u te verwelkomen weer in ons resort. Vriendelijke groeten

6/10 – Redelijk

Pradeepsingh, Utrecht

Negatief: Comfort kamer
6
heel leuk resort en vriendelijk personeel. alleen de kamers zijn veel te donker. weinig verlichting en ook bijna geen aansluiting mogelijkheid voor je mobile of laptop. Verder is de badkamer toilet en was tafel helemaal niet meer van deze tijd. Engels mogen ze best nog wat gaan leren.
Reactie van General Manager op 23 mei 2015
Dear Guest, Thank you for your comments. Best Regards

8/10 – Goed

Milio

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijn hotel bijna op t strand
Goed verzorgd hotel met goed personeel, zou hier zeker reserveren mits weer zelfde bestemming. goed ontbijtbuffet, overall aangenaam verblijf.
Reactie van General Manager op 17 nov 2015
Geachte Gast, Allereerst wil ik u hartelijk bedanken dat u de tijd hebt genomen om uw feedback te sturen. We zijn zeer geïnteresseerd in de tevredenheid van onze gasten en uw opmerkingen zijn van grote waarde voor ons. Namens het hele team, bedankt voor uw voortdurende steun en we hopen u nogmaals te verwelkomen in ons resort. Met vriendelijke groet,

6/10 – Redelijk

Irene, Broek op Langedijk

Negatief: Netheid, comfort kamer
Niet eens ontbijt
Hotel.com beloofde ontbijt 2 na gevraagd zit er niet bij. Vind dit niet kunnen
Reactie van General Manager op 23 mei 2015
Dear Guest, Thank you for your comments. Best Regards

8/10 – Goed

Ruud en gezin, zuid holland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
goed hotel maar wat afgelegen
Kamers, bedden en ontbijt goed, geen fitnessruimte. Wat lawaai van startende vliegtuigen
Reactie van Luke Benbow op 18 okt 2014
Geachte Gast, We oprecht waarderen u de tijd neemt om ons uw feedback. We zijn bezig met de tevredenheid van onze gasten en uw feedback is een grote waarde voor ons. Namens hotel team, wensen wij om te zeggen dank u voor uw voortdurende steun en wij hopen dat u ons de kans te geven om u te mogen verwelkomen weer in ons resort. Met vriendelijke groet

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Door de losse huisjes geen last van anderen
Omdat het hotel bestaat uit huisjes heb je geen idee dat er zoveel gasten zijn.
Reactie van Mercure Resort Sanur op 21 feb 2015
Dear Guest, We sincerely appreciate you taking the time to send us your feedback. We're concerned with the satisfaction of our guest and your feedback is a great value of us. On behalf of hotel team, we wish to say thank you for your continuous support and we hope you will give us the opportunity to welcoming you again in our resort. Best Regards

8/10 – Goed

van ons 2, Tiel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
"Geweldig hotel voor een ieder"
Mercure is een mooi, groot, rustig resort aan het einde van een lang strandboulevard gelegen. Er zijn voldoende faciliteiten als je wilt kun je zonnen onder de beschutte bladeren van de bomen of vol in de zon op een mooie brede en lange strandstrook. Als je wilt kun je, je er lekker laten masseren. Op het terrein zelf kun je zwemmen in een lekker mooi zwembad. Het ontbijt los is erg duur dus boek dit erbij in of ga nar de buren hier heb je voor 4,- euro een lekker ontbijt.

10/10 – Uitstekend

Byron, amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prettig hotel met kinderen
Perfecte rustige ligging bij ondiepe zee naast yogastudio en goedkope massages voor de deur Een paar leuke restaurants vlakbij en gratis shuttle naar t centrum ( alleen overdag en dsg is onhandig)
Reactie van General Manager op 23 mei 2015
Dear Guest, Thank you for your comments. Best Regards

10/10 – Uitstekend

Fairytrade, Amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geweldig met kleine kinderen
Prachtig hotel. Mooie ligging ah strand. Veilig. Tsunamiproof. Ondiepe zee voor de deur. Rustig masr toch genoeg in de buurt
Reactie van General Manager op 23 mei 2015
Dear Guest, Thank you for your comments. Best Regards

10/10 – Uitstekend

henk, oegstgeest nl

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wij zijn erg tevreden; het was ond vierde verblijf. Het onderhoud van de kamer verdient aandacht. H.Timmerman
Reactie van General Manager op 23 mei 2015
Dear Guest, Thank you for your comments Best Regards

10/10 – Uitstekend

Michelle

6 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Dayu Purba op 25 feb 2024
Dear Michelle,Warmest greetings from Mercure Bali Sanur Resort.Thank you so much for your excellent ratting, You made our day. Your satisfaction is our priority, and we look forward to welcoming you back for another relaxing experience.With Kindest Regards,Dayu PurbaGuest Experience Manager

10/10 – Uitstekend

Linda

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Enjoyed the beach and area. The breakfast options are plentiful.
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Dayu Purba op 8 feb 2024
Dear Linda,Warmest greetings from Mercure Bali Sanur Resort.Thank you for taking the time to share your feedback. We're delighted to hear that you enjoyed the beach and surrounding area. It's wonderful that you found our breakfast options plentiful. We appreciate your positive feedback and hope to welcome you back for another enjoyable stay.With Kindest Regards,Dayu PurbaGuest Experience Manager

8/10 – Goed

Joanne Marie

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Dayu Purba op 4 feb 2024
Dear Joanne Marie,Warmest greetings from Mercure Bali Sanur Resort.Thank you so much for your time to shared your feedback and leave us ratting.We're looking forward to welcoming you back in near future for more enjoyable experiences.With Kindest Regards,Dayu PurbaGuest Experience Manager

8/10 – Goed

Colleen

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Older style property. Spacious and clean rooms with great beach access
11 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Dayu Purba op 24 jan 2024
Dear Colleen,Warmest greetings from Mercure Bali Sanur Resort,Thank you for your feedback! We're delighted to hear that you found our property to be spacious and clean, and we're pleased to know that you enjoyed the great beach access. We understand that our property has an older style, and we appreciate your input. We continually strive to enhance our guests' experiences, and your comments will certainly be taken into consideration as we work towards improving our accommodations. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide you with an even more enjoyable stay.With Kindest Regards,Dayu PurbaGuest Experience Manager

8/10 – Goed

Alison

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Set in beautiful gardens with 2 pools. We stayed in various room types over our 10 day stay due to visiting other areas in between. The delux was definitely our favourite. The rooms were all clean but some are a bit on the tired side. The location is great and is within walking distance to restaurants both along the beach front and street. The seafood bbq on the beach at the hotel offered a good selection tasty dishes. Staff are friendly and helpful.
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Dayu Purba op 18 jan 2024
Dear Alison, Warmest greetings from Mercure Bali Sanur Resort.Thank you for sharing your detailed feedback with us. We're delighted to hear you enjoyed our beautiful gardens, two pools, and the convenience of our location. It's great to know that the Deluxe room stood out as your favorite during your 10-day stay. We appreciate your observations about room conditions, and rest assured, we'll use this feedback to enhance our accommodations.We're pleased that you found our seafood BBQ on the beach delightful, and we'll certainly share your compliments with our culinary team. It's also happy to hear about the friendliness and helpfulness of our staff.We hope to welcome you back soon and have the opportunity to further exceed your expectations.With Kindest Regards,Dayu PurbaGuest Experience Manager

10/10 – Uitstekend

Nicola

2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Dayu Purba op 13 jan 2024
Dear Nicola,Warmest greetings from Mercure Bali Sanur Resort.Thank you for your time to leave us excelent ratting. this mean a lot for us.We're delighted that you enjoyed your stay with us, and we're looking forward to welcoming you back in near future for another memorable experience.With Kindest Regards,Dayu PurbaGuest Experience Manager

8/10 – Goed

Hiroshi

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Dayu Purba op 6 jan 2024
Dear Hiroshi,Sunny greetings from Mercure Bali Sanur Resort.Thank you so much for your excellent ratting.We appreciate your time to put review and We hope to serve you even better in the future.With Kindest Regards,Dayu PurbaGueset Experience Manager

8/10 – Goed

Birgitte Dam

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
14 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Dayu Purba op 21 dec 2023
Dear Birgitte Dam,Warmest greetings from Mercure Bali Sanur Resort,Thank you for your excellent ratting.Your satisfaction is our priority, and we look forward to welcoming you back for another relaxing experience.With Kindest Regards,Dayu PurbaGuest Experience Manager

10/10 – Uitstekend

Karen

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great spacious garden wth bungalows spacious interiors. Use recycling of waste and refillable glass water bottles. Friendly and helpful staff, thin pillow available on request!! I needed a thinner pillow and any housekeeping at 9.30pm, delivered in 10 mins!! Great pools.
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Dayu Purba op 14 dec 2023
Dear Karen,Warmest greetings from Mercure Bali Sanur Resort.Thank you for your positive feedback! We're delighted you enjoyed our spacious garden, eco-friendly practices, and the assistance from our friendly staff. It's fantastic to hear that our team promptly fulfilled your request for a thinner pillow. We're glad you had a great experience with our pools and spacious bungalow interiors. Thank you so much and We look forward to welcoming you back for another enjoyable stay!With Kindest Regards,Dayu PurbaGuest Experience Manager

8/10 – Goed

Bryan

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Excellent location on the beach . Very friendly staff Beautiful pool Room in need of an upgrade - showing signs of wear and tear.
7 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Dayu Purba op 10 dec 2023
Dear Bryan,Sunny greetings from Mercure Bali Sanur Resort.Thank you for sharing your feedback about your recent stay with us. We're delighted to hear that you enjoyed our excellent beachfront location, friendly staff, and beautiful pool.Your comments about the room are duly noted, and we appreciate your honest input. Please rest assured, we take guest feedback seriously, and we are actively working on improvements to enhance the overall guest experience.We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and showcase the positive changes made based on valuable feedback like yours.With Kindest Regards,Dayu PurbaGuest Experience Manager

10/10 – Uitstekend

Nigel

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good traditional Bali accomodation. The property is old but has the character of old Bali. Upkeep would be a problem for the expansive property but the staff do very well. Very comfortable.
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Dayu Purba op 7 dec 2023
Dear Nigel,Sunny greetings from Mercure Bali Sanur Resort.Thank you for taking the time to share your feedback with us. We're delighted to hear that you enjoyed the traditional charm of our Bali accommodation, appreciating its old-world character. Your kind words about our attentive staff are truly appreciated.We understand the importance of upkeep and are committed to ensuring a comfortable stay for our guests. We value your input and will use it to continually improve our services.We look forward to welcoming you back for another enjoyable stay.With Kindest Regards,Dayu PurbaGuest Experience Manager

8/10 – Goed

Jennifer

1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Dayu Purba op 14 dec 2023
Dear Jennifer,Warmest greetings from Mercure Bali Sanur Resort.Thank you so much for your time to leave us excelent ratting. This mean a lot for us.We're looking forward to welcoming you back in near future for another memorable experience.With Kindest Regards,Dayu PurbaGuest Experience Manager

10/10 – Uitstekend

Thi Hien

Reisde met een groep, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We checked in late but was provided a big private waiting area with a bathroom included. I recommend everyone come here.
7 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Dayu Purba op 20 nov 2023
Dear Thi Hien, Sunny greetings from Mercure Bali Sanur Resort.Thank you so much for your feedback and 5star ratting. Its mean a lot for us. We're thrilled to hear that despite checking in late, you had a positive experience with us. It's wonderful to know that you appreciated our departure lounge and we're grateful for your recommendation.Thi Hien We appreciate your support and hope to have the pleasure of hosting you again in the future.With Kindest Regards,Dayu PurbaGuest Experience Manager

10/10 – Uitstekend

Cameron

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff were very courteous and very friendly and attended to our every need.
8 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Dayu Purba op 16 nov 2023
Dear Cameron,Thank you so much for taking the time to share your positive experience with us. We are delighted to hear that our staff provided you with courteous and friendly service, attending to your every need. It's always our goal to ensure our guests feel well taken care of and comfortable during their stay.Your kind words are truly appreciated, and we look forward to the pleasure of welcoming you back on your next visit.With Kindest Regards,Dayu PurbaGuest Experience Manager

10/10 – Uitstekend

YUKA

1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Dayu Purba op 2 nov 2023
Dear Yuka,Greetings from Mercure Bali Sanur Resort.thank you very much for your review and to leave us excellent ratting. Its mean a lot for us. We hope to have a priviladge to welcoming you back in the near future, and please let us know if there is anything we can do to moke your stay even more wonderful experiecne .With Kindest Regards,Dayu PurbaGuest Experience Manager