Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi
Parkeren en vervoer
Gratis zelf parkeren ter plaatse
Voorzieningen
Receptie met beperkte openingstijden
Gastendiensten
Schoonmaakservice (dagelijks)
Toegankelijkheidsvoorzieningen
Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Bovenste verdiepingen alleen te bereiken via trap
Meer
Rookvrije accommodatie
Kamervoorzieningen
Slaapkamer
Beddengoed inbegrepen
Badkamer
Douche
Handdoeken inbegrepen
Privébadkamer
Entertainment
Flatscreen-tv van 32 inch met kabelzenders
Eten en drinken
Beperkte roomservice
Meer
Airconditioning
Bureau
Beleid
Inchecken
Inchecken is mogelijk vanaf: 14.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 23.00 uur
Minimale leeftijd om in te checken: 17
Uitchecken
Uitchecken voor 12.00 uur
Speciale incheckinstructies
De receptie is dagelijks tussen 07.00 uur en 23.00 uur geopend.
Een receptiemedewerker staat bij aankomst op je te wachten.
Na de openingstijden kun je niet meer inchecken bij deze accommodatie.
Renovaties en sluitingen
In overeenstemming met de lokale wetgeving mogen alle bezoekers tijdens de Dag van de Stilte (Nyepi) gedurende 24 uur (vanaf 06.00 uur) de accommodatie niet verlaten. De Dag van de Stilte valt normaal in maart of april (datums wijzigen elk jaar). Op die dag kan er niet ingecheckt of uitgecheckt worden. Ngurah Rai-luchthaven (Internationale luchthaven van Bali) is op de Dag van de Stilte ook gesloten.
Toegang tot accommodatie
Receptie met beperkte openingstijden
Huisdieren
Geen huisdieren toegestaan
Kinderen en extra bedden
Kinderen zijn van harte welkom.
Eén kind, met een maximale leeftijd van 5 jaar oud, kan gratis verblijven als het gebruikmaakt van de aanwezige bedden wanneer het op de kamer van de ouder of voogd slaapt
Betalingsmethoden
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Tijdens het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Accommodatie ook bekend onder de naam
Oyo 1384 Pulau Bali
OYO 1384 Pulau Bali Hotel Hotel
OYO 1384 Pulau Bali Hotel Denpasar
OYO 1384 Pulau Bali Hotel Hotel Denpasar
Veelgestelde vragen
Zijn huisdieren welkom bij OYO 1384 Pulau Bali Hotel?
Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.
Wat kost het om bij OYO 1384 Pulau Bali Hotel te parkeren?
Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.
Hoe laat kan ik inchecken bij OYO 1384 Pulau Bali Hotel?
Je kunt inchecken vanaf: 14.00 uur; je kunt inchecken tot: 23.00 uur. Het is niet mogelijk om na sluitingstijd in te checken.
Tot hoe laat kan ik bij OYO 1384 Pulau Bali Hotel uitchecken?
Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.
Waar ligt OYO 1384 Pulau Bali Hotel?
Dit hotel in Denpasar ligt binnen 2 km afstand van Badung-markt, Puputan Badung-plein en Bali-museum. Gatot Subroto ligt op 2,6 km.
Beoordelingen over OYO 1384 Pulau Bali Hotel
Beoordelingen
6,0
Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 1 van 2 beoordelingen
10 - Uitstekend
1
Gastenscore: 8 - Goed. 0 van 2 beoordelingen
8 - Goed
0
Gastenscore: 6 - Redelijk. 0 van 2 beoordelingen
6 - Redelijk
0
Gastenscore: 4 - Matig. 0 van 2 beoordelingen
4 - Matig
0
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 2 beoordelingen
2 - Ontzettend slecht
1
5,0/10
Netheid
6,0/10
Personeel en service
10/10
Voorzieningen
6,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
2,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
2/10 – Ontzettend slecht
Frederik Lind
Reisde met een groep
30 nov 2022
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Klamt
Frederik Lind
1 nacht verbleven in november 2022
10/10 – Uitstekend
Paul, Auckland
Zakenreiziger
2 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The best $11 a night hotel in Denpasa. Friendly staff and owner. Hot water,aircon,TV and nice restaurant ,not expensive. I had chicken with mozzarella and ice lemon tea and it was delicious. And it is close to Kumbasari market .