Lobby

Beoordelingen van ibis Styles Dijon Central

3 out of 5
ibis Styles Dijon Central
3 Place Grangier, Dijon, Cote-d'Or

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 241 van 545 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 221 van 545 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 63 van 545 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 15 van 545 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 5 van 545 beoordelingen" "

8,6/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

8,2/10

Voorzieningen

8,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Ralf

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Claudia

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van la reception op 1 aug 2023
Bonsoir,Merci pour votre appréciation.En espérant vous revoir,cordialement,

8/10 – Goed

Everardus

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van La réception op 20 jul 2022
Cher Everardus, Nous vous remercions pour ces notes et espérons vous revoir lors d'un prochain séjour à Dijon.

8/10 – Goed

Simon

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed
1 nacht verbleven in juni 2022
Reactie van frontdesk op 15 jun 2022
Dear, We thank you for the nice note you gave us following your stay. We hope to see you soon back.

4/10 – Matig

Tim

2 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van La Réception op 15 jun 2022
Cher Tim, Nous sommes navrés que votre séjour n'ait pas été à la hauteur de vos attentes. Nous serions ravis de vous accueillir une prochaine fois afin que vous puissiez vous faire un meilleur avis sur notre établissement. Bien cordialement,

4/10 – Matig

Rudolf

Reisde met huisdieren, Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles te klein, vooral badkamer. Prijs/kwaliteit te hoog. Prima ontbijt.
1 nacht verbleven in oktober 2021
Reactie van Reception op 5 nov 2021
Dear Rudolf, we are sorry that you've found the room and the bathroom small. We invite you to come back in our hotel and to try a biggest room. kind regards, The reception

8/10 – Goed

Henk

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima doorreishotel
Was overnachtinghotel. Prima geschikt. Schoon goede bedden, wel kleine kamer, maar als doorreishotel perfect. Betaalde parkeergarage aan de overkant voor € 6,00 per nacht. Ontbijt prima
1 nacht verbleven in september 2021
Reactie van La réception op 23 okt 2021
Dear customer, thank you for your comment. We hope you enjoyed your stay in our hotel and we hope to see you soon back. Kind regards

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Uitstekend
Verblijf was goed. Midden in de stad, alles op loopafstand. Parkeren voor het plein van het hotel in de parkeergarag.
2 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van mc op 16 sep 2021
Dear Customer, Thank you for your comment. We are happy to see that you enjoyed your stay in our hotel. We hope to welcome you again for a future stay in Dijon. Respectfully, The Reception.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Net hotel op super plek in het centrum
1 nacht verbleven in juli 2021
Reactie van mc op 16 sep 2021
Dear Customer, Thank you for your comment. We are happy to see that you enjoyed your stay in our hotel. We hope to welcome you again for a future stay in Dijon. Respectfully, The Reception.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed locatie. Goed ontbijt. Trendy kamer
1 nacht verbleven in juli 2021

10/10 – Uitstekend

Collin

1 nacht verbleven in juli 2021

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in augustus 2020

6/10 – Redelijk

Stephan

Kamers waren niet proper en ontbijt vond ik maar heel matig
1 nacht verbleven in juli 2020

10/10 – Uitstekend

karl

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Gilbert

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

philip

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima voor een weekendtrip
we hadden een kamer met Frans balkon op de 5e etage. Mooie lichte kamer,niet al te groot,met een prima bed. Badkamer was in orde met een goede douche en ruim voldoende handdoeken. Het ontbijt was redelijk en op z'n Frans . Er was altijd wel iets niet aangevuld. Koffie prima en Jus d'orange vers. Helaas ook weer de broden met een doekje erover wat je zelf mag snijden. Het merendeel van de mensen doet het doekje niet over het brood en ik weet niet of iedereen zijn handen gewassen heeft na toiletbezoek . Waarom niet gewoon pistolets? Parkeren in de openbare parkeergarage onder het plein waar het hotel aan ligt. €10 per 24 uur. Alle bijzonderheden liggen op loopafstand. De belangrijkste winkelstraat op 30 seconden
2 nachten verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Johan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Midden in het centrum gelegen
Netjes hotel in het centrum, alles op loopafstand
2 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Goede ligging. Slechte koffie. Vriendelijk personeel.
1 nacht verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Volsem

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima
Fantastisch enkel ontbijt meer verwacht
1 nacht verbleven in oktober 2018

8/10 – Goed

Sally

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeer goede ligging en prijs kwaliteit verhouding!
Hotel is heel goed gelegen, in het mooie historische centrum van Dijon. Het hotel heeft geen parking maar men kan goedkoop parkeren in een ondergrondse parking tegenover het hotel. Receptioniste was niet onvriendelijk maar chaotisch. Kamer was modern, vrij ruim en voorzien van alle comfort. Om de hoek tal van mooie pleinen en leuke bars en restaurants. Ontbijt ok. Niet uitstekend. Men kon tot tien uur ontbijten maar om tien voor tien begon men alles af te ruimen. Heel goede prijs kwaliteit verhouding. Dijon heeft ons aangenaam verrast. Wij komen zeker terug naar Dijon en dit hotel.
1 nacht verbleven in augustus 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijne bedden, parking op drie stappen lopen
Aardig behulpzaam personeel, lekkere bedden, airco in de kamer, uitgebreid ontbijtbuffet
1 nacht verbleven in juli 2018

6/10 – Redelijk

bamboe, Den haag

Positief: Netheid
Ligging is een grote plus
Goed basis hotel alles is er geen grote luxe prijs/kwaliteit ok
2 nachten verbleven in april 2018

2/10 – Ontzettend slecht

p, nederland

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Slecht ontbijt. Zelf eieren koken, geen service.
Badkamer vies, lekkende douchebak. Kamer voor de rest wel ok. Ontbijt: 1 iemand die alles regelt, spreekt geen engels. We moesten zelf onze eieren koken in een apparaat wat niet goed werkte. (Te weinig water, te lage temperatuur om eieren te koken) Ook zelf je sinaasappelsappelen persen met een machine die lawaai maakt. Weinig broodbeleg. Absoluut geen service en kwaliteit dus!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi hotel in hartje centrum Dijon met P nabij
Opgeknapt hotel mooi gelegen in het centrum van Dijon. P-garage nabij. Ontbijtbuffet. Prima tussenstop voor reis naar het zuiden.

8/10 – Goed

En

Positief: Personeel en service

8/10 – Goed

EN, Netherlands

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bathroom is very tiny.....
Bathroom is tiny. Bed isn't too comfortable. Overall experience is still positive. Location is great.

8/10 – Goed

André

Positief: Netheid
gunstig gelegen modern hotel
zeer gunstig gelegen aan de rand van het oude centrum; de betaalde parkeergarage is op het plein voor het hotel. Het ontbijt is voor Franse begrippen gewoon goed; onze kamer was niet al te groot, maar wel een goed bed, tv en airco. De inrichting is modern; niet echt fraai, maar OK. Voldoende hotel, maar als je de volle mep moet betalen is 110+ wel echt aan de forse kant.

10/10 – Uitstekend

Oscar

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Gustavo

1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van La réception op 9 mrt 2024
Bonjour, merci d'avoir pris le temps de noter notre établissement, ainsi que pour cette excellente note. Au plaisir de vous accueillir à nouveau,Bien cordialement,

10/10 – Uitstekend

Bernhard

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gutes Preis-leistungsverhältnis
Super Lage in der Altstadt mit sehr freundlichem Personal und einem guten Frühstück.
2 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

dominic

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

BAZIN

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Leo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2023

6/10 – Redelijk

David

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
All good except no hot water in the morning, so no warm shower. Unacceptable really for a proper hotel.
1 nacht verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Tadashi

1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Antônio, Sao Paulo

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel is located in a very good place, with plenty of dining options and staff was very welcomed Strong recommend
1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Carlos

1 nacht verbleven in september 2023

8/10 – Goed

FRANCOISE

1 nacht verbleven in september 2023

8/10 – Goed

svetlana

1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

ALINE

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Ian

1 nacht verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

JACQUELINE

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
chambre trop exigue
1 nacht verbleven in augustus 2023

6/10 – Redelijk

Matthias

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Tracy

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van the reception op 18 aug 2023
Dear Tracy;We very much appreciate your note regarding your stay at the ibis Styles Dijon Central. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,

10/10 – Uitstekend

tiziana

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel centralissimo, vicino ai monumenti più importanti e in piena armerà shopping. Ottima colazione
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van la reception op 11 aug 2023
Buonasera,Grazie per il tuo commento. Ci auguriamo di rivedervi molto presto.Cordiali saluti,

8/10 – Goed

Joe

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I thought the staff and the building it's self was excellent. They were very polite and helpful even though I did not speak much French and they spoke only a little English. I can't give them a 5 star though as the restaurant had very little to no vegetarian options which was disappointing but fortunately they were lots of options nearby in other places.
4 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van the reception op 11 aug 2023
Dear JOE,We very much appreciate your comments regarding your stay at the ibis Styles Dijon Central. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely

10/10 – Uitstekend

ian

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Really liked the breakfast options. Also had gluten free mini muffins.
3 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van the reception op 1 aug 2023
Greetings,Thank you for your nice review.We hope to see you once more.Best regards

10/10 – Uitstekend

Vicki

1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van the reception op 18 aug 2023
Dear customer,We very much appreciate your comments regarding your stay at the ibis Styles Dijon Central. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,

6/10 – Redelijk

Michael

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
The property was difficult to access by car. The SatNav takes you via a restricted route. Though advertised as having a Bath/Shower Combination it only had a shower. It also advertises a safe, Bottled water and a turndown service, non of which were available. The safe was at reception not in the room. You could fill your own bottles with water from reception not in the room. And we did not receive, nor were we offered a turndown service.
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van the reception op 1 aug 2023
Good morning,We have received your message and thank you for it.We are sorry to hear that your stay did not go as you wished.We send, the day before arrival, to each of our customers the direction of the municipal car park near our hotel. You will understand that it is complicated for us to configure the SATNAV.We have indeed a safe in the hotel as mentioned on the website and as stated also, we have rooms with showers and others with bath. a message when you make the booking is enough to inform us for a choice of one of the two. you will understand that we are restricted in space due to the proximity of the city center.For ecological measures, the group and specially our hotel offers a welcome drink service with tea, coffee and of course still or sparkling mineral water according to your preferences.We will report your comment to the Management service.We work hard to satisfy all our customers.I'm looking forward to seeing you again,Cordially,

10/10 – Uitstekend

Dawn

1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van the reception op 18 aug 2023
Dear DAWN,We very much appreciate your comments regarding your stay at the ibis Styles Dijon Central. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,