Kies datums om prijzen te bekijken
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
15 van 15 kamers weergeven
Alle foto's voor Business tweepersoonskamer laden

Business tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Televisie
Verduisterende gordijnen
Apart bad en douche
Badjassen
Regendouchekop
Privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Luxe Twin kamer laden

Luxe Twin kamer
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Televisie
Verduisterende gordijnen
Apart bad en douche
Badjassen
Regendouchekop
Privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Business Twin kamer laden

Business Twin kamer
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Televisie
Verduisterende gordijnen
Apart bad en douche
Badjassen
Regendouchekop
Privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Luxe eenpersoonskamer, uitzicht op stad laden

Luxe eenpersoonskamer, uitzicht op stad
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Televisie
Verduisterende gordijnen
Apart bad en douche
Badjassen
Regendouchekop
Privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Deluxe 2-bed Room laden

Deluxe 2-bed Room
Alle foto's voor Deluxe Queen Room laden

Deluxe Queen Room
Alle foto's voor Premium Queen Room laden

Premium Queen Room
Alle foto's voor Business Queen Room laden

Business Queen Room
Alle foto's voor Xileque · Mahjong Chess & Cards Suite [Guochao New Favorite Mahjong Machine + Leisure Tea Set] laden

Xileque · Mahjong Chess & Cards Suite [Guochao New Favorite Mahjong Machine + Leisure Tea Set]
Alle foto's voor Xiao Mei Man Family Suite [Two Small + One Large Bed + Children's Tent + Thermos] laden

Xiao Mei Man Family Suite [Two Small + One Large Bed + Children's Tent + Thermos]
Alle foto's voor Business 2-bed Room laden

Business 2-bed Room
Alle foto's voor Business Suite laden

Business Suite
Alle foto's voor Japanese Style Room laden

Japanese Style Room
Alle foto's voor Deluxe Twin Room (Bathroom Wet-Dry Separation, Relaxing Sofa) laden

Deluxe Twin Room (Bathroom Wet-Dry Separation, Relaxing Sofa)
Alle foto's voor Suite laden

Suite
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

No.18 Changping Ave., Changping Town, Dongguan, 523560
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Garden Hotel Dongguan
Garden Hotel Dongguan
- Parkeren inbegrepen
- Ontbijt beschikbaar
- Zakelijke services
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. CNY 58 per persoon
- Toeslag voor extra bed: CNY 150 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder en beveiligingssysteem
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het seizoensgebonden zwembad is geopend van juni tot oktober.
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Nationale beoordeling
Ten behoeve van onze klanten hebben we een classificatie toegekend volgens ons classificatiesysteem.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Huilihua Hotel Dongguan
Huilihua Dongguan
Huilihua Hotel Hotel
Huilihua Hotel Dongguan
Huilihua Hotel Hotel Dongguan
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Huilihua Hotel
Beoordelingen
7,0
Goed
7,4/10
Netheid
7,0/10
Personeel en service
7,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Zakenreiziger
3 sep 2020
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
3 nachten verbleven in augustus 2020
10/10 – Uitstekend
Wei Chun, 桃園
5 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wei Chun
1 nacht verbleven in februari 2019
6/10 – Redelijk
Hing Lung
9 feb 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
85分
Hing Lung
1 nacht verbleven in februari 2019
6/10 – Redelijk
guan ying
20 okt 2018
Positief: Netheid, comfort kamer
guan ying
2 nachten verbleven in oktober 2018
8/10 – Goed
Wing Kwong
25 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wing Kwong
2 nachten verbleven in september 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
2 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2018
6/10 – Redelijk
Koh
2 jun 2018
Positief: Netheid, personeel en service
Inconvenience at present.
Koh
1 nacht verbleven in mei 2018
6/10 – Redelijk
Shuk Yee Catherine
18 feb 2018
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shuk Yee Catherine
2 nachten verbleven in februari 2018
8/10 – Goed
tsai shiang
26 aug 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
tsai shiang
2 nachten verbleven in augustus 2017
6/10 – Redelijk
ANTOINE
21 jun 2017
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
disappointed
ANTOINE
1 nacht verbleven in juni 2017
8/10 – Goed
知豬人, T
11 jun 2017
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
城市週邊
知豬人
3 nachten verbleven in mei 2017
2/10 – Ontzettend slecht
太田, 川崎市
20 apr 2017
Negatief: Personeel en service
駅からは遠いが新し目なホテル
太田
8/10 – Goed
HON WING
17 apr 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
HON WING
8/10 – Goed
Ling, 台灣
15 apr 2017
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Netheid
Ling
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
8 apr 2017
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Smelly room and unhelpful concierge.
Geverifieerde reiziger
4/10 – Matig
lulu, tokyo
20 mrt 2017
Negatief: Personeel en service
good but...
lulu
8/10 – Goed
LARRY
18 mrt 2017
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Remarkable City
LARRY
8/10 – Goed
Akio
14 mrt 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
綺麗で良いです。
Akio
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
15 jan 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
静かでお得なホテルです。
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
DEAN
10 jan 2017
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
nice gym
DEAN
10/10 – Uitstekend
TAN
9 jan 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
TAN
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
29 dec 2016
Positief: Netheid, comfort kamer
房間舒適,早餐混亂
Geverifieerde reiziger
6/10 – Redelijk
YUTA
11 nov 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
新しいホテル施設は綺麗。
YUTA
8/10 – Goed
Wei Yuan
25 okt 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer