Een buitenzwembad, ligstoelen bij het zwembad

Beoordelingen van Royal Garden Hotel

4 out of 5
Royal Garden Hotel
NO. 769 Meijing Road, DaLang Town, Dongguan, Guangdong

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 50 van 132 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 62 van 132 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 13 van 132 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 6 van 132 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 132 beoordelingen" "

8,4/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

6,0/10

Voorzieningen

8,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

YingKit, Orlando

2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van null op 11 mrt 2024
Distinguished guests, thank you for your support and recognition of the hotel, and thank you very much for your praise. We will try our best to do our best. Your satisfaction is the driving force of our service. We look forward to your coming again. I wish you a happy life and work!

10/10 – Uitstekend

Norman

1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van null op 11 mrt 2024
Distinguished guests, thank you for your support and recognition of the hotel, and thank you very much for your praise. We will try our best to do our best. Your satisfaction is the driving force of our service. We look forward to your coming again. I wish you a happy life and work!

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

7 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van null op 11 mrt 2024
Distinguished guests, thank you for your support and recognition of the hotel, and thank you very much for your praise. We will try our best to do our best. Your satisfaction is the driving force of our service. We look forward to your coming again. I wish you a happy life and work!

8/10 – Goed

Steven

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel with well equipped gym
Very spacious and well kept room but surprised that there was no bathtub which I thought it has when I booked from picture. So when I requested for room with bathtub, I was asked to pay extra. I was disappointed that there was no free upgrade as I have booked 2 rooms 2 night each.
2 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van null op 11 mrt 2024
Distinguished guests, thank you for your support and recognition of the hotel, and thank you very much for your praise. We will try our best to do our best. Your satisfaction is the driving force of our service. We look forward to your coming again. I wish you a happy life and work!

10/10 – Uitstekend

Janne

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Tim

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

MAMORU

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
初の宿泊
バーは お酒の種類が豊富でした 日本料理は まあ中国なので味は普通でしたが 単価はとても高い 特に冷酒小瓶は日本円で¥4500位します 部屋はとても広く シーツもマットレスもとても良い 日本人が好む 薄めの ルールフレグランスもあり 宿泊費と立地としてのホテルとしてのレベルはとても良かったと感じました そしてベランダがついていて 外に出られる構成は 中国に300回程 行っていますが初めてでした。
ロビー
3 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Alice Deng op 1 jan 2020
Distinguished guests, thank you for your support and recognition of the hotel, and thank you very much for your praise. We will try our best to do our best. Your satisfaction is the driving force of our service. We look forward to your coming again. I wish you a happy life and work!

6/10 – Redelijk

georges

Zakenreiziger
Negatief: Comfort kamer
Tres tres moyen.
Travaux bruyants toute la nuit a cote de l'hotel. Impossible d'obtenir une chambre de l'autre cote de l' hotel. Petit dejeuner decevant : un seul the, pas de miel, mauvais jus de fruit, grille pain qui ne marche pas bien.
2 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Alice Deng op 18 dec 2019
Dear guests, I'm sorry for your unpleasant experience. Due to the large number of convenience supermarkets and food streets near the hotel, there may be a lot of noise. We suggest that you choose the luxury mountain view balcony king bed room next time. The accommodation environment is quieter. Your satisfaction is the driving force of our service. We look forward to your coming again. Have a good life and work!

8/10 – Goed

fabrizio

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Alice Deng op 18 dec 2019
Dear guests, thank you for your support and recognition. We will try our best and look forward to your favorable comments. Your satisfaction is the driving force of our service. We look forward to your coming again and wish you a happy life and work!

10/10 – Uitstekend

承澤

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in september 2019
Reactie van null op 11 mrt 2024
Distinguished guests, thank you for your support and recognition of the hotel, and thank you very much for your praise. We will try our best to do our best. Your satisfaction is the driving force of our service. We look forward to your coming again. I wish you a happy life and work!

10/10 – Uitstekend

Caner

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
It s a good hotel for Dongguan
This hotel looks like best place for accommodation
2 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Cissy Chen op 23 okt 2019
Thanks

10/10 – Uitstekend

Ed, Seattle

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I've stayed at the Hyatt at Songshan Lake (close by) and the rooms here are almost identical, same room layout, slightly different bathroom but at half the price. About the only drawback is if you don't speak Chinese (I don't). Only 1 in 20 speak English, where the Hyatt probably more like 1 in 2. But the restaurant staff used Google translator, probably could have never ordered dinner without it. There is a buffet that would make it easier but I avoid buffets. I only rated the amenities a 4 because it appeared there was some remodeling going on near the swimming pool (which looked great but didn't use it) so maybe more amenities will be forthcoming.
4 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Alice Deng op 18 dec 2019
Dear guests, thank you for your support and recognition of the hotel. Thank you very much for your favorable comments. Thank you for your valuable comments. The hotel will provide corresponding English training for the staff. We will try our best to do better. Your satisfaction is the driving force of our service. We look forward to your coming again. Have a good life and work.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van null op 11 mrt 2024
Distinguished guests, thank you for your support and recognition of the hotel, and thank you very much for your praise. We will try our best to do our best. Your satisfaction is the driving force of our service. We look forward to your coming again. I wish you a happy life and work!

10/10 – Uitstekend

Ronen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van null op 11 mrt 2024
Distinguished guests, thank you for your support and recognition of the hotel, and thank you very much for your praise. We will try our best to do our best. Your satisfaction is the driving force of our service. We look forward to your coming again. I wish you a happy life and work!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Cissy Chen op 7 mei 2019
Thanks for identify with our hotel,look forward to service you again ,best wishes to you.

8/10 – Goed

SANGHYUN

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2019
Reactie van Cissy Chen op 7 mei 2019
Thanks for identify with our hotel,look forward to service you again ,best wishes to you.

8/10 – Goed

Lai Mui Gladys

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Cissy Chen op 30 apr 2019
Thanks for identify with our hotel,look forward to service you again ,best wishes to you.

8/10 – Goed

Jason

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Business Trip
Good room size and good place to stay in the area.
8 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Cissy Chen op 26 apr 2019
Thanks for identify with our hotel,look forward to service you again ,best wishes to you.

8/10 – Goed

Lauri

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kielitaidoton bisneshotelli
Kaikki muu pitsi työntekijöiden kielitaito ok. Englanti ei taivu edes tyydyttävästi juuri keneltäkään.
5 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Cissy Chen op 20 mei 2019
Thanks for identify with our hotel,look forward to service you again ,best wishes to you.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Few days in Dongguan for business
Good, spacious hotel in Dongguan. 2-nd time here. Fast service, good spacious rooms and hotel lobby and other areas. Good quality breakfast with both - western and asian style products. Hotel can be recommended as for business travellers and family travellers as well.
2 nachten verbleven in november 2018
Reactie van Cissy Chen op 20 apr 2019
Thanks for identify with our hotel,look forward to service you again ,best wishes to you.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Cissy Chen op 10 apr 2019
Thanks for identify with our hotel,look forward to service you again ,best wishes to you.

8/10 – Goed

fabrizio

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
3 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van Cissy Chen op 5 apr 2019
Thanks for identify with our hotel,look forward to service you again ,best wishes to you.

10/10 – Uitstekend

Avi

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
perfect hotel
I use to stay at this hotel one week, each month, during the last 2 years. the hotel is clean and the service team is very polite.
2 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van Cissy Chen op 20 mrt 2019
Thanks for identify with our hotel,look forward to service you again ,best wishes to you.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
飯店環境舒適 服務人員親切 早餐選擇不多 .............................
2 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van Cissy Chen op 11 mrt 2019
尊敬的贵宾,感谢您对帝豪花园酒店的支持和认可,也非常感谢您给予的满分好评,我们会努力做到最好,您的满意就是我们服务的动力,期待您的再次光临,祝您生活及工作愉快!

10/10 – Uitstekend

Harold

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2019
Reactie van Cissy Chen op 13 feb 2019
Thanks for identify with our hotel,look forward to service you again ,best wishes to you.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
The in room phone system is antique with loud static on line. Only 2 English language cable stations that played same programming every day. Room Servise food was terrible.
3 nachten verbleven in januari 2019
Reactie van Cissy Chen op 25 jan 2019
Dear,we are so sorry about the terrible experience in our hotel,the facilities of hotel is getting updated and upgraded step by step,once more, we do apologize to you sincerely,best regards.

10/10 – Uitstekend

Teo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
NA
NA
1 nacht verbleven in januari 2019
Reactie van Cissy chen op 25 jan 2019
Thanks for identify with our hotel,look forward to service you again ,best wishes to you.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
it was good to stay in the hotel.
2 nachten verbleven in januari 2019
Reactie van Cissy Chen op 23 jan 2019
Thanks for identify with our hotel,look forward to service you again ,best wishes to you.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2018
Reactie van Cissy Chen op 31 dec 2018
Thanks for identify with our hotel,look forward to service you again ,best wishes to you.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
11 nachten verbleven in december 2018
Reactie van Cissy Chen op 19 dec 2018
尊敬的贵宾,感谢您对帝豪花园酒店的支持和认可,也非常感谢您给予的满分好评,我们会努力做到最好,您的满意就是我们服务的动力,期待您的再次光临,祝您生活及工作愉快!

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
11 nachten verbleven in november 2018
Reactie van Cissy Chen op 10 dec 2018
Thanks for identify with our hotel,look forward to service you again ,best wishes to you.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

氣氛不錯 打掃乾淨 前台有個男生態度較差
8 nachten verbleven in november 2018
Reactie van Cissy Chen op 30 nov 2018
尊敬的宾客,感谢您对帝豪花园酒店的支持和认可,也感谢您提出的宝贵意见,酒店会对前台的服务礼仪及服务流程进行相应的培训,我们会努力做到更好,您的满意就是我们服务的动力,期待您的再次光临,祝您生活及工作愉快!

8/10 – Goed

Christopher

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good Hotel in Dongguan - will stay here again
Very good hotel for staying in Dongguan, rooms very large and comfortable, good facilities, and the best thing is the internet allows access to Facebook, Google, Youtube etc. Not a high percentage of the staff speak english, but it's not really a problem.
5 nachten verbleven in november 2018
Reactie van Cissy Chen op 22 nov 2018
Dear sir,thanks for identify with our hotel,according to you feedback we will improve our staff English level,look forward to service you again,best wish to you.

10/10 – Uitstekend

CHIA-WEI

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2018
Reactie van Cissy Chen op 21 nov 2018
Thanks for identify with our hotel,look forward to service you again ,best wishes to you.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
飯店設施齊全
飯店設施非常齊全,游泳池非常壯觀,本身餐廳也很多,服務有效率態度也很好!
1 nacht verbleven in november 2018
Reactie van Cissy Chen op 7 nov 2018
尊敬的宾客,感谢您对帝豪花园酒店的认可,我们一直努力为宾客提供宾至如归的宾客服务,期待您的五分好评,我们会努力做到最好,您的满意就是我们服务的动力,期待您的再次光临,祝您生活及工作愉快!

8/10 – Goed

Raymond W Y

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in oktober 2018
Reactie van Cissy Chen op 3 nov 2018
Thanks for identify with our hotel,look forward to service you again ,best wishes to you.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Stay at Hyatt not here
I’m so regret and would rather stay at Hyatt regency dongguan then here. My friends and I saw a rat running around the lounge and Jap sushi place ..... pretty horrible experience. My room was dark and one of my friend room AC had an issue. Check out process was terrible. Local people just came to the reception without lineup. I think the hotel should set up something to educate the local customers.
1 nacht verbleven in oktober 2018

8/10 – Goed

Po

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2018
Reactie van Cissy Chen op 29 okt 2018
Thanks for identify with our hotel,look forward to service you again ,best wishes to you.

10/10 – Uitstekend

Rene

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in oktober 2018
Reactie van Cissy Chen op 23 okt 2018
Thanks for identify with our hotel,look forward to service you again ,best wishes to you.

8/10 – Goed

Elizabeth

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2018
Reactie van Cissy Chen op 23 okt 2018
Thanks for identify with our hotel,look forward to service you again ,best wishes to you.

8/10 – Goed

Andy

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2018
Reactie van Cissy Chen op 9 okt 2018
Thanks for identify with our hotel,look forward to service you again ,best wishes to you.

8/10 – Goed

YAT MING

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2018
Reactie van Cissy Chen op 9 okt 2018
Thanks for identify with our hotel,look forward to service you again ,best wishes to you.

8/10 – Goed

Eddie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2018
Reactie van Cissy Chen op 13 aug 2018
Thanks for identify with our hotel,look forward to service you again ,best wishes to you.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good hotel
There are restaurants nearby. Transportation to other locations such as city centre or stations is not so convenient. Also, there are no taxi or hired cars nearby.
2 nachten verbleven in juli 2018
Reactie van Cissy Chen op 24 jul 2018
Thanks for identify with our hotel,look forward to service you again ,best wishes to you.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pleasant stay
Good and comfortable.
2 nachten verbleven in juni 2018
Reactie van Cissy Chen op 3 jul 2018
Thanks for identify with our hotel,look forward to service you again ,best wishes to you.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service
東莞の中心から離れていて、リゾート感あり。中華料理につかれてたまには日本食をと、和食レストランに入ったが、笑っちゃうくらいなんちゃってでした。若手従業員の教育がされてないなど、残念が感がある。
2 nachten verbleven in juni 2018
Reactie van Cissy Chen op 9 jul 2018
Thanks for identify with our hotel,look forward to service you again ,best wishes to you.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Schönes Hotel, saubere und komfortable Zimmer, schöner Aussenbereich, reichhaltiges europäisches Frühstück
5 nachten verbleven in mei 2018
Reactie van Cissy Chen op 13 jun 2018
Thanks for identify with our hotel,look forward to service you again ,best wishes to you.

8/10 – Goed

RAINY, 香港

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
地點方便
地點方便, CHECK IN時有水果, 服務人員有禮 , 房間冷氣足夠, 但房間枕頭不舒服 另外早餐選擇比較少
1 nacht verbleven in mei 2018
Reactie van Cissy Chen op 7 jun 2018
尊敬的贵宾,感谢您选择入住帝豪花园酒店,也非常感谢您给予的好评,我们会努力做到最好,您的满意就是我们服务的动力,期待您的再次光临,祝您生活及工作愉快!