Restaurant

Beoordelingen van Hotel Königshof

Hotel Königshof
Königswall 4-6, Dortmund, NW

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 40 van 108 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 50 van 108 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 12 van 108 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 5 van 108 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 108 beoordelingen" "

8,6/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

8,6/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

4/10 – Matig

John

Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Budgethotel met weinig comfort.
Geen 3,5 sterren hotel. Kleine kamer en hele kleine badkamer met nauwelijks ruimte. Het hotel heeft geen klimatisering waardoor het tijdens ons verblijf ontzettend warm in de kamers was, waardoor we slecht sliepen. De straat aan de voorzijde levert zeer veel herrie. De ramen openen was daarom echt geen optie was. Gedurende ons verblijf werden de kamers niet schoongemaakt of beddem opgemaakt. (covid?) Het ontbijt was goed. De wifi uitstekend. De medewerkers zowel bij de receptie als ontbijt zeer vriendelijk.
5 nachten verbleven in augustus 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ligging goed, erg centraal. Vriendelijk personeel.
1 nacht verbleven in november 2019
Reactie van hotel op 9 dec 2019
hello thanks for the great feedback :-)

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2019
Reactie van Ihr Königshof op 27 nov 2019
Lieber Gast besten dank für die Bewertung. Schön, dass wir Sie überzeugen konnten.

4/10 – Matig

Il

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen
vlakbij het centrum, prive parkeermogelijkheden niet mogelijk. Het is meer een boutique dan een hotel.
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van Königshof op 2 sep 2019
Dear Guest, thanks for the great feedback.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
parkeren lastig, ligging perfect. Wel aan te raden voor korte verblijven. Klant vriendelijk.
1 nacht verbleven in mei 2019
Reactie van hotel op 20 jun 2019
Dear Guest, thanks for the great feedback. we wish you all the best

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Comfort kamer
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Ongelooflijk sterke stank in de badkamer.
Hotel is praktisch gelegen, vlakbij het centraal station, en het is er vrij aangenaam verblijven. Maar... de badkamer STINKT naar de afvoer (en geen klein beetje), waardoor er in de hele kamer een zeer onaangename rioolgeur hangt. Dit doet al de andere positieve punten van het hotel teniet.
1 nacht verbleven in maart 2019
Reactie van Hotel op 5 mrt 2019
Dear Guest thanks for the feedback. We will check the problem with the bathroom. Iam sorry for this.

10/10 – Uitstekend

Betty

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super verblijf voor een zeer goede prijs !
Zeer mooie ruime kamer met prima bed. Zeer nette badkamer ! Vriendelijk onthaal, gratis koffie met een koekje. Zeer goed en uitgebreid ontbijt. Wifi dik in orde. Ligging is perfect. Het kon niet beter !
1 nacht verbleven in februari 2019
Reactie van hotel op 5 mrt 2019
Dear Guest thanks so much for the feedback.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goede locatie . Vlak bij de kerstmarkt en shopping. Top ontbijt en top bedden !
1 nacht verbleven in december 2018
Reactie van Hotel op 17 dec 2018
Dear Guest thansk for the great feedback

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2018
Reactie van Hotel op 10 dec 2018
dear guest thanks for the feedback.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Das Hotel war an sich in Ordnung. Frühstück würden wir so nicht wieder buchen, das war leider nichts besonderes und so gut war es leider auch nicht.
1 nacht verbleven in september 2020
Reactie van Team Königshof op 20 okt 2020
Lieber Gast, vielen Dank für Ihre Bewertung. Gerne geben wir das an die Abteilung weiter, und werden uns weiter verbessern.

8/10 – Goed

Julie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good hotel with helpful staff.
Just stayed one night and wanted to have links close to the train station. Hotel was in a good location and the reception staff were helpful when I needed help printing off a flight document. This was much appreciated.
1 nacht verbleven in september 2020
Reactie van Team Königshof op 20 okt 2020
Dear guest, thank you very much for your positive review. We are pleased that you enjoyed your stay with us. If you are in Dortmund again, please come and visit us.

8/10 – Goed

giuseppe

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van Team Königshof op 20 okt 2020
Lieber Giuseppe, vielen Dank für Ihre Bewertung.

10/10 – Uitstekend

Mads

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
God service, roligt område, virkelig godt
1 nacht verbleven in augustus 2020

6/10 – Redelijk

Ligia

Reisde met familie
Hotel bom
Na descrição do que tem disponível, diz estacionamento sem assistência, mas quando chegamos, tinha que pagar a parte. Também não foi oferecido café da manhã para pagarmos a parte
1 nacht verbleven in juli 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tolles Hotel, super sauber, sehr bequeme Betten. Super Lage. Das einzige was mir gefehlt hat war ein Balkon, aber ansonsten iat das Hotel echt weiter zum empfehlen 👍
4 nachten verbleven in juni 2020

10/10 – Uitstekend

Alexey

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in maart 2020
Reactie van Hotel op 13 mrt 2020
Lieber Gast vielen lieben Dank für die Bewertung. Es freut uns sehr, dass es Ihnen bei uns gefallen hat und wünschen Ihnen alles Gute

8/10 – Goed

Inga

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Hotel op 11 mrt 2020
Lieber Gast vielen lieben Dank für die Bewertung. Es freut uns sehr, dass es Ihnen bei uns gefallen hat und wünschen Ihnen alles Gute

10/10 – Uitstekend

Yannik

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Hotel op 11 mrt 2020
Lieber Gast vielen lieben Dank für die Bewertung. Es freut uns sehr, dass es Ihnen bei uns gefallen hat und wünschen Ihnen alles Gute

10/10 – Uitstekend

Teddy

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location, friendly staff and I was upgraded for free.. could get noisy at times, but worth it.. will definitely stay there again.
3 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Hotel op 13 mrt 2020
Lieber Gast vielen lieben Dank für die Bewertung. Es freut uns sehr, dass es Ihnen bei uns gefallen hat und wünschen Ihnen alles Gute

4/10 – Matig

adamo

Zakenreiziger
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
4 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van hotel op 20 feb 2020
Guten Tag vielen dank für Ihre Bewertung, schön, dass wir Sie überzeugen konnten.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Hotel op 22 feb 2020
Vielen lieben dank für Ihre Bewertung

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Könisghof op 8 feb 2020
Lieber Gast vielen lieben dank für die Bewertung. Schön, dass es Ihnen bei uns gefallen hat.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Ihr Königshof op 8 feb 2020
Lieber Gast vielen lieben dank für die prima Bewertung. Schön, dass es Ihnen bei uns gefallen hat.

10/10 – Uitstekend

John

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Königshof op 8 feb 2020
Lieber Gast vielen dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, unser Haus zu bewerten. Es freut uns sehr, dass wir Sie überzeugen konnten und hoffen, dass Sie uns bald wieder besuchen kommen.

10/10 – Uitstekend

Bernd

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
So muss ein Hotel sein, hier ist der Gast König
Das Hotel kann man nur empfehlen, wir haben uns sehr wohl gefühlt.
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Königshof op 22 jan 2020
Lieber Gast vielen lieben dank für Ihre Bewertung. Schön, dass es Ihnen bei uns gefallen hat.

10/10 – Uitstekend

Anne

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Alles super fußläufig zu erreichen sehr gemütliches Bett! Kaffe und Tee in der Lobby für Gäste kostenlos.
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Königshof op 22 jan 2020
Lieber Gast vielen lieben dank für die nette bewertung. Schön, dass wir Sie überzeugen konnten.

10/10 – Uitstekend

Annelie

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Hotel op 30 jan 2020
Lieber Gast vielen lieben Dank für die tolle Bewertung. Schön, dass es Ihnen bei uns gefallen hat.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good value for money and excellent location
Nice, clean room and good service. Fair prices for parking & breakfast., very close to city center and main station
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Königshof op 3 jan 2020
Dear Guest thanks so much for the great feedback. we wish you all the best

8/10 – Goed

jens

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van hotel op 16 dec 2019
Dear Guest thanks for the great feedback.

8/10 – Goed

Isabella

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bra läge
Centralt hotell, möjlighet till privat parkering i garage. Fantastiskt frukost!
1 nacht verbleven in november 2019
Reactie van hotel op 9 dec 2019
hello thanks for the great feedback :-)

8/10 – Goed

Hubert

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2019
Reactie van Königshof op 27 nov 2019
Lieber Gast besten dank für die Bewertung. Schön, dass wir Sie überzeugen konnten.

10/10 – Uitstekend

MAYUMI

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
綺麗でした
中央駅からは5分くらいで歩けます。フロントの男性の方が日本人慣れしているのか簡潔にわかりやすく話してくださいました。香川選手がドルトムント在籍中は沢山の日本人が宿泊したと思われます(笑) チェックアウト時の女性の方も大変感じが良かったです。 シングルのお部屋に宿泊でしたが狭いながらもとても綺麗でしたしリンツのチョコレートがあり美味しくいただきました。冷蔵庫もあります(炭酸水は無料) シャワーブースはガラスの壁?が半分くらいしかないのでお湯の飛び散りに注意。 私もシグナルイドゥナパルクへ行く為の宿泊でしたが快適に過ごせました。ただ周囲にレストランを見かけませんでしたので必要な方はフロントで尋ねるか事前に調べておくといいと思います。
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van hotel op 25 nov 2019
Dear Guest thanks for the feedback

10/10 – Uitstekend

Ralph

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super Lage
Praktische, zentrale Lage und ein sauberes Appartement. Allerdings hatten wir zu dritt das Glück eines Upgrades in ein Appartement, so dass wir nur dieses bewerten können. Hier hatten wir reichlich Platz und eine toll ausgestattete Küche.
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van Hotel op 21 nov 2019
Lieber Gast vielen lieben dank für Ihre Bewertung. Schön, dass wir Sie überzeugen konnten.

6/10 – Redelijk

Magdalena

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Hotel op 6 nov 2019
Lieber Gast vielen lieben dank für Ihre Bewertung. Schön, dass wir Sie überzeugen konnten.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Top sauber. Grosses sehr modern und stylish eingerichtetes Zimmer. Toptop Lage. Sehr freundliches Personal. Für mich 5 Sterne
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van Hotel Königshof op 13 sep 2019
Lieber Gast vielen vielen dank für die super Bewertung. Es freut uns sehr, dass wir Sie mit unserem Königshof überzeugen konnten und hoffen sehr, dass Sie uns wieder besuchen kommen. Wir wünschen alles Liebe

10/10 – Uitstekend

andrey

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Нормальный добротный отель за свои деньги
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van Hotel Königshof op 11 sep 2019
Dear Guest thanks for the great feedback.:-)

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van Hotel Königshof op 11 sep 2019
Thanks for the Feedback

10/10 – Uitstekend

Michaela

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Klasse Businesshotel in der Nähe des Bahnhofs.
Sehr freundliche Mitarbeiterin am Empfang. Top. Gutes Zimmer mit Teestation und neuem Bad.
2 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Ihr Königshof op 5 sep 2019
Lieber Gast vielen lieben dank für das nette Feedback.

8/10 – Goed

Sabina

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van Hotel op 23 aug 2019
Lieber Gast danke für die Bewertung

6/10 – Redelijk

Jacob

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Skuffende hotel i en hyggelig shopping by
Bestilte et værelse til 3 personer, men da vi ankom omkring midnat, der var ikke redt op til den extra person. Vi fik vide at vi bare kunne hente sengetøjet i et skab oppe på etagen oven over. Havde også forventet en dobbeltseng når der står "dobbeltseng" - og ikke to enkelte senge sat sammen der begge har en træramme rundt om madrassen der gør at man bestemt ikke kan ligge i midten. Vores "suite" var på størrelse med et normalt lille hotelværelse, så det må kaldes for kreativ beskrivelse. Da vi ankom til hotellet var deres meget begrænsede parkeringspladser også optaget. Når et hotel har meget begrænset pladser, så bør det også står i beskrivelsen. Heldigvis var vi i en by hvor der var et p-hus i nærheden?
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van hotel op 12 aug 2019
Dear guests Thank you very much for your feedback. pity that we could not convince them with our house. you would have liked to contact us directly with your request. We would like to have offered you another room. Due to the fact that we only have a limited parking space, we can not reserve in advance. However, located opposite our hotel a parking garage which costs 9.00 € for 24 hours. we wish all the best

10/10 – Uitstekend

Douglas

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Hotel op 12 aug 2019
Dear Guest thansk for the feedback

8/10 – Goed

Markus

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
gute Lage direkt am Bahnhof.
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van hotel op 14 jul 2019
Lieber Gast danke für die Bewertung. Schön, dass es Ihnen bei uns gefallen hat.

10/10 – Uitstekend

Olena

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van hotel op 8 jul 2019
Dear Guest thanks for the great feedback.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van hotel op 20 jun 2019
Dear Guest, thanks for the feedback. we wish you all the best

8/10 – Goed

Patrick

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van hotel op 25 mei 2019
Dear Guest thanks for the great feedback. We wish you all the best

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Die lage ist super man braucht in die inennstadt nur wenige minuten.
1 nacht verbleven in mei 2019
Reactie van Königshof op 25 mei 2019
Lieber Gast danke für die prima Bewertung. Schön, dass es Ihnen bei uns gefallen hat. Bis bald

10/10 – Uitstekend

P.Nguyen, Australia

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We arrived early before the check in time, the receptionist was very nice and offered us coffee in the lounge in waiting for check in. The hotel offer tea & coffee at the reception area and there k facility for tea and coffee in the room as well. Good breakfast including a variety of fruit juices cold meat, cheese, coffee, yogurt , cake etc..for only 7 EURO person
1 nacht verbleven in mei 2019
Reactie van Hotel op 25 mei 2019
Dear Guest thanks for the great feedback. We wish you all the best

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in mei 2019
Reactie van Hotel op 25 mei 2019
Dear Guest thanks for the great feedback. We wish you all the best

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Upgrade appreciated but windows were open!
they upgraded me which was very nice but 1 negative point was that the windows were open 2 nights out of 3 nights when I came back late in the evenings although it was cold outside...
2 nachten verbleven in april 2019
Reactie van hotel op 25 apr 2019
Thank you for your review. We are very pleased that you liked our upgrade. Of course, we are sorry that your windows seem to have been constantly opened during cleaning. we hope you come visit us soon.

8/10 – Goed

didier

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
accueil tres sympatique mais paiement demande juste apres l'enregistrement. . lampe de chevet inaccesible suite a l'emplacement du lit dans la chambre
2 nachten verbleven in april 2019
Reactie van hotel op 25 apr 2019
Merci pour la note. Dans notre maison, il est courant pour nous de négocier nos clients directement au Check Inn, nous ne pouvons donc pas vous garantir une longue attente au moment du départ. Bien sûr, vous pouvez également payer au moment du départ.