Een buitenzwembad, ligstoelen bij het zwembad

Beoordelingen van Rayan Hotel Sharjah

4 out of 5
Rayan Hotel Sharjah
Off Al Wahda Road, Sharjah

Beoordelingen

7,4

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 41 van 112 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 28 van 112 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 21 van 112 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 8 van 112 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 14 van 112 beoordelingen" "

7,8/10

Netheid

7,6/10

Personeel en service

5,2/10

Voorzieningen

7,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

mike

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel
Vriendelijk personeel. Goede prijs/kwaliteit. Ruime kamer en uitgebreid ontbijt.

8/10 – Goed

mike, apeldoorn

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi, net en zeer vriendelijk personeel
Net als vorig jaar prima ontvangen en behandeld. Nu in een gedeelte wat net 3 maanden open was, nog meer verbeterd. Ruime kamer, comfortabel bed en uitgebreid ontbijtbuffet

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect internet!
Dit hotel heeft voor mij de hoogste kwaliteit/prijs verhouding gehaald tot nu toe in mijn leven. Het internet is voor UAE begrippen bizar goed (50 Mb down / 15 Mb up), de kamers zijn schoon en hoog en het personeel is behulpzaam. Drie nadelen slechts: 1) geen serieuze fitness 2) geen zwembad 3) soms kamers met tussendeuren, waardoor je je buren wel heel luid en duidelijk hoort Prima ontbijt trouwens!

10/10 – Uitstekend

Ahmed

3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Rayan Hotel op 2 mei 2024
Dear Mr. Ahmed,Greetings From Rayan Hotel Sharjah!Thank you for staying with us. We hope you were happy with the quality of our services.We are extremely grateful for give your review.Hope to see you back again.Thank you and kind regards,RAYAN HOTELLandline +9716572022Mob/Whatapp: +971527395195

10/10 – Uitstekend

Ahmed

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Rayan Hotel op 2 mei 2024
Dear Mr. Ahmed,Greetings From Rayan Hotel Sharjah!Thank you for staying with us. We hope you were happy with the quality of our services.We are extremely grateful for give your review.Hope to see you back again.Thank you and kind regards,RAYAN HOTELLandline +9716572022Mob/Whatapp: +971527395195

4/10 – Matig

Mustafizur

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
I didn't get the room that I reserved, not even close. Something like just a little room. The guy said, you are just one person, meaning, the room that was given to me, was good enough to them. Please refund atleast the paid amount, not to mention the inconvenience of not having what I was supposed to have. Thank you
2 nachten verbleven in januari 2024

4/10 – Matig

Ahmed

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

Godfrey

Reisde met familie
I was given a smokers room and also the TV kept losing the signal
7 nachten verbleven in december 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Ateeq-Ur

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Asaad

6 nachten verbleven in december 2023

4/10 – Matig

Tej

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel need upgrade and maintenance. They dnt not provide glass and just the paper cup. Mobile network doesn’t work there and the internet was down. The washbasin tap was throwing water out of the basin. There was no suitcase stand to keep the suitcase. Over all over rated hotel
2 nachten verbleven in december 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Mohsin

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2023

4/10 – Matig

abib

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
service de reception pas a la hauteur de la syrienne
2 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Prins

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
10 nachten verbleven in april 2023

8/10 – Goed

Xianyun

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2023

4/10 – Matig

Varadaraj

1 nacht verbleven in maart 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Zohaib

4 nachten verbleven in maart 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Florent

18 nachten verbleven in februari 2023

6/10 – Redelijk

Mousa

Positief: Personeel en service
Das Zimmer war richtig groß, aber Möbel war Etwas alt, die Schubladen konnte nicht gut zugemacht werden, das Schloss vom Fenster war abgebrochen und war etwas vom draußen lautet. Das Bett war gut groß. Arabische Kaffee und Datteln war in Loby kosten frei. Es gab aber keine Schalte zum fahrt zum Markt wie in der Hotel Beschreibung steht. Mann kann zu viele Möglichkeiten zu Fuß laufen. Leckeres Frühstück gab und große Büfett, personal war nett.
3 nachten verbleven in februari 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Sejawel

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr schlechter Service, Räume waren schmutzig. Handtücher wurden nicht bereitgestellt. Der Lärm auf der Straße ist im Zimmer hörbar. Nicht zu empfehlen !

2/10 – Ontzettend slecht

Andy

Reisde met familie
Positief: Comfort kamer
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Awful Hotel!!!!
Possibly the worse hotel i have stayed in 1. Awful internet coverage - used hotspot on phone instead - Reported - Zero action Taken 2. Housekeeping useless - i hade to keep phoning to get towels and toilet rolls sent up to the room as room not cleaned also no coffee left 3. Lights in the room dangling down 4. Can only have the fridge or kettle plugged in at one time - Fridge actually heated the items 5. Not enough sockets in the room 6. Hairdryer situated in a drawer with no mirror near by 7. The lift was constantly out of action 8. the pool was freezing, i was told it was due to the owner not wanting to pay for heating 9. No towels by the pool, i was told to bring from the room, however there were none left in the room.. so a trip to reception was needed 10. There was a leak in our bathroom ceiling which was quite bad, i reported this twice but no action taken, the Maintenance man came to the bathroom to look, stared at it, laughed... then used my aftershave and said i will return later.... Never seen him again 11. the shower kept going really cold 12. the beds were changed once in our 8 night stay 13. where there was no stirrers left for the coffee i had to resort to using the complimentary tooth brush to stir Other than that the bed was really comfy, other than that can't really offer any positives!!!
8 nachten verbleven in februari 2023

6/10 – Redelijk

Zhanna

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service
Overall Hotel is very nice and located in a good spot close to the malls and restaurants. But the service cleaning is not so good I stay there for 10 days they never change the bed sheets and the pillowcases and I had to ask for the towels every day the water in the bath sink got clogged nobody came to clean it The food is not so good in the Hotel. We are outside it was very good The Wi-Fi service very weak you cannot use it The refrigerator didn’t work and one more thing no one from the front desk told us that there’s a bus pick you up every morning to the beach and bring you back We’re found out from people later only last 3 days. We could of went to the beach all those days
12 nachten verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

Ahmed

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

KOYA MOHAMED

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good hotel value for money
1 nacht verbleven in november 2022

10/10 – Uitstekend

Javed

1 nacht verbleven in november 2022

6/10 – Redelijk

Saif

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
The location of the hotel is great and close to everything. the cleanliness is not great, they need to work on that more.
1 nacht verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

Mohd MUSTAFA

1 nacht verbleven in juni 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Osama

Reisde met partner
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Parking was always not available as little parks only. Ive been woken up at 3am to inform me to remove the car from a park which turned to be the hospital near by park and not the hotel. But the time ive been woken up to be informed of this shows their non professionalism
2 nachten verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

KHAWLA

3 nachten verbleven in maart 2022

10/10 – Uitstekend

Mary

21 nachten verbleven in maart 2022

10/10 – Uitstekend

Adam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2022

8/10 – Goed

Isela, McKinney

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
The staff was nice, but old building news to be updated in everything the room has, new building smells too much of tabaco, especially hallways
4 nachten verbleven in maart 2022

6/10 – Redelijk

toshihiko

6 nachten verbleven in maart 2022

4/10 – Matig

Lulua

1 nacht verbleven in maart 2022

6/10 – Redelijk

MOHAMMAD

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
لن اعيد التجربة
التكييف والراحة جيد عزل الضوضاء سيء مواقف السيارات ذات مدخل ضيق جدا..تضررت سيارتي بسببه ..لا انصح باستخدامه..ولكن في المواقف الخارجية بمبلغ مالي او مخالفات مرورية الافطار جيد تم تكرار طلب مناشف ثلاثة مرات حتى وصلت للغرفة!
2 nachten verbleven in maart 2022

6/10 – Redelijk

anna

Negatief: Netheid, personeel en service
There was too much noise with the construction, there was no toilet paper when we got there, no towels and the holder in the shower was broken
6 nachten verbleven in maart 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Jorge

1 nacht verbleven in maart 2022

8/10 – Goed

salem

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ريان
جيد
1 nacht verbleven in maart 2022

6/10 – Redelijk

RHAL

Reisde met familie
Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service
نظافة وراحة
الغرفة نظيفة والمكان نظيف وواسع بس الخدمات تتصل فيهم ما يعبروك ولا توجد مواقف بالفندق كلها محجوزة
2 nachten verbleven in maart 2022

10/10 – Uitstekend

RHAL

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
نظافة والراحة
الغرفة نظيفة والمكان نظيف وواسع بس الخدمات تتصل فيهم ما يعبروك ولا توجد مواقف بالفندق كلها محجوزة
1 nacht verbleven in maart 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Harvinder

2 nachten verbleven in maart 2022

2/10 – Ontzettend slecht

NASSER

1 nacht verbleven in maart 2022

8/10 – Goed

Yun Seok

5 nachten verbleven in maart 2022

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2022

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2022

8/10 – Goed

RAMI

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Negatief: Netheid
النظافه متوسطه المواقف الخارجيه مدفوعه يوجد مواقف خاصه بالفندق مجانيه المرقف الخلفي جيد لكن المواقف الاماميه بجانب باب الفندق الرئيسي ضيقه جدا جدا جدا حتي للسيارات الصغيره
1 nacht verbleven in februari 2022

10/10 – Uitstekend

AHMAD

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Location
1 nacht verbleven in maart 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
غير مناسب
اتجربة غير جيدة من كل النواحي من النظافة الغرفة من الفطور المواقف غير جيدة وووو
2 nachten verbleven in maart 2022

8/10 – Goed

Firas

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in februari 2022

8/10 – Goed

Kani Isahak

2 nachten verbleven in februari 2022