Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Sweet Chestnut, Dunfermline by Marston's Inns





Beoordelingen
8,4 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 122
inclusief belastingen en toeslagen
28 aug - 29 aug
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, toegankelijk voor mindervaliden laden

Kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, toegankelijk voor mindervaliden
7,4 van 10
Goed
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Waterkoker
Een bureau
Dagelijkse huishoudservice
Kledingkast of kast
Alle foto's voor Familiekamer laden

Familiekamer
8,0 van 10
Zeer goed
(19 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Waterkoker
Een bureau
Dagelijkse huishoudservice
Kledingkast of kast
Alle foto's voor Kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden laden

Kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden
8,2 van 10
Zeer goed
(10 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Waterkoker
Een bureau
Dagelijkse huishoudservice
Kledingkast of kast
Alle foto's voor Tweepersoonskamer laden

Tweepersoonskamer
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(27 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Waterkoker
Een bureau
Dagelijkse huishoudservice
Kledingkast of kast
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

11 Fife Leisure Park, Dunfermline, Scotland, KY11 8EX
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor het uitgebreid ontbijt: ca. GBP 8.75 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser en EHBO-doos
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Accommodatie ook bekend onder de naam
Sweet Chestnut Marston's Inn Dunfermline
Sweet Chestnut Marston's Inn
Sweet Chestnut Marston's Dunfermline
Sweet Chestnut Marston's
Sweet Chestnut by Marston's Inn
Sweet Chestnut, Dunfermline by Marston's Inns Inn
Sweet Chestnut, Dunfermline by Marston's Inns Dunfermline
Sweet Chestnut, Dunfermline by Marston's Inns Inn Dunfermline
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Sweet Chestnut, Dunfermline by Marston's Inns
Beoordelingen
8,4
Zeer goed
8,8/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
8,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie
16 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2023
8/10 – Goed
MARION
12 sep 2022
MARION
1 nacht verbleven in september 2022
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
14 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
7 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
Serge jr
Reisde met familie
16 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Serge jr
3 nachten verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
Paula
Reisde met familie
6 aug 2025
Positief: Personeel en service
Paula
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Anna
Reisde met partner, Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
27 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Anna
2 nachten verbleven in juli 2025
4/10 – Matig
Paul
15 jul 2025
Paul
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Patrick
13 jul 2025
Patrick
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Ben
12 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ben
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Daniel
30 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Daniel
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Tracey
Reisde met partner
30 jun 2025
Positief: Voorzieningen
Tracey
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Saurabh
29 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Saurabh
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Helen
Reisde met partner
28 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Helen
2 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Steven
27 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Steven
2 nachten verbleven in juni 2025
4/10 – Matig
Jennifer
Reisde met familie
16 jun 2025
Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Jennifer
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Tracey
Zakenreiziger
12 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tracey
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Kevin
7 jun 2025
Kevin
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Rick
Reisde met partner
26 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rick
5 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
David
Zakenreiziger
20 mei 2025
Good value option near Edinburgh.
David
2 nachten verbleven in mei 2025
4/10 – Matig
Nicole
Reisde met familie en kleine kinderen
15 mei 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nicole
3 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Mohamed
Zakenreiziger
12 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mohamed
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Gary
Zakenreiziger
1 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gary
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Pete
Reisde met familie
28 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Pete
3 nachten verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
IAN
25 apr 2025
Positief: Netheid, comfort kamer
IAN
1 nacht verbleven in april 2025