Opslaan

Courtyard by Marriott Düsseldorf Seestern

Hotel voor gasten met huisdieren met een 24-uurs healthclub bij het congrescentrum in Düsseldorf

Kies datums om prijzen te bekijken

De weergegeven maanden zijn April 2024 en May 2024.
april 2024
mei 2024

Courtyard by Marriott Düsseldorf Seestern

Fotogalerie voor Courtyard by Marriott Düsseldorf Seestern

Exterieur
Terras
Hypoallergeen beddengoed, een minibar, een kluis op de kamer, een bureau
Serveert ontbijt, lunch, diner, internationale gerechten, buitendiner
Receptie

Overzicht van Courtyard by Marriott Düsseldorf Seestern

8,2

Zeer goed

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaar
  • Huisdieren welkom
  • Parkeerplaatsen beschikbaar
  • Gratis wifi
  • Airconditioning
  • Schoonmaakservice

Ontdek het gebied

Am Seestern 16, Düsseldorf, NW, 40547
  • Populaire locatieThe Amani Restaurant3 min. lopen
  • Populaire locatieThirty Eight3 min. lopen
  • Populaire locatieKenny's Gaststätte Restaurant3 min. lopen
  • Populaire locatieKamps Bäckerei4 min. lopen
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer punten voor meer avonturen!

Kameropties

Economy kamer, 1 queensize bed (Eco)

cleanliness

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een koelkast
Televisie
Een wasmachine en droger
Hypoallergeen beddengoed
Badjassen
  • 22 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Kamer, 2 eenpersoonsbedden (Larger)

cleanliness

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een koelkast
Televisie
Hypoallergeen beddengoed
Badjassen
Bad/douchecombinatie
  • 28 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Kamer, 1 queensize bed

cleanliness

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een koelkast
Ledtelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Badjassen
Bad/douchecombinatie
  • 27 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Kamer, 2 eenpersoonsbedden (Larger, High Floor)

cleanliness

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een koelkast
Televisie
Hypoallergeen beddengoed
Aparte slaapkamers
Badjassen
  • 28 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Kamer, 1 queensize bed (High Floor)

cleanliness

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een koelkast
Lcd-televisie
Een wasmachine en droger
Hypoallergeen beddengoed
Luxe beddengoed
  • 28 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Vergelijkbare accommodaties

Over deze buurt

Düsseldorf

Courtyard by Marriott Düsseldorf Seestern ligt vlak bij de promenade in de buurt van Stadtbezirk 4 en is gelegen bij het congrescentrum. Bij K20 Grabbeplatz en Tonhalle Düsseldorf kun je voor een aantal culturele hoogtepunten terecht en een aantal leuke activiteiten vind je bij Stadspoort van Neuss en Marina Düsseldorf. Theatermuseum Dusseldorf en Rheinufer zijn ook zeker het bezoeken waard. Maak van de gelegenheid gebruik om de activiteiten in de omgeving te ontdekken, zoals golfen.

In de buurt

  • Seestern - 1 min. lopen
  • Rijnpromenade - 6 min. rijden
  • Messe Düsseldorf - 7 min. rijden
  • Marina Düsseldorf - 7 min. rijden
  • Merkur Spiel-Arena - 8 min. rijden

Lokaal vervoer

  • Metrostation Am Seestern - 2 min. lopen
  • Hubert-Hermes-Straße Düsseldorf Station - 3 min. rijden
  • Düsseldorf International Airport (DUS) - 15 min. rijden

Restaurants

  • Sonnendeck Düsseldorf - 16 min. lopen
  • Beefbusters Düsseldorf - 11 min. lopen
  • Brauhaus Joh. Albrecht - 14 min. lopen
  • Café-del-Sol - 16 min. lopen
  • Kamps Bäckerei - 4 min. lopen

Over deze accommodatie

Courtyard by Marriott Düsseldorf Seestern

Hotel in Stadtbezirk 4
Met voorzieningen zoals een terras, stomerij-/wasservices en een open haard in de lobby kom je niets tekort bij Courtyard by Marriott Düsseldorf Seestern. Ben je toe aan een verwendag? Breng dan een bezoek aan de sauna. Bij het plaatselijke restaurant met internationale gerechten, Julians Bar & Restaurant, kun je genieten van brunch en diners in de openlucht. Gasten kunnen gebruikmaken van voorzieningen zoals een bar en een 24-uurs healthclub en verbinding maken met gratis wifi op de kamer.
Tijdens je verblijf profiteer je bovendien van het volgende:
  • Een ontbijtbuffet (tegen een toeslag), parkeerplaatsen (toeslag) en een snelle uitcheckservice
  • Vergaderruimtes, hulp bij uitstapjes/tickets en een televisie in de gemeenschappelijke ruimte
  • Een computerstation, een lift en een bagageopslagruimte
Kamervoorzieningen
Alle 221 kamers bieden voordelen zoals airconditioning en badjassen en beschikken bovendien over faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Extra gemakken in alle kamers zijn onder andere:
  • Hypoallergeen beddengoed en extra bedden (tegen een toeslag)
  • Badkamers met bad-/douchecombinaties en gratis toiletartikelen
  • Televisies van 42 inch met satellietzenders
  • Koelkasten, koffiezetapparaten/waterkokers en dagelijkse schoonmaakservice

Gesproken talen

Nederlands, Engels, Frans, Duits, Italiaans, Pools, Portugees, Russisch en Spaans

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Er gelden hoogtebeperkingen voor parkeren ter plaatse
  • Parkeerplekken ter plaatse (EUR 24 per dag)
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen en parkeerplaatsen voor personenbussen beschikbaar

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 06.30 uur – 10.30 uur: EUR 26 per persoon
  • Een bar/lounge
  • Een restaurant
  • Koffie en thee in gemeenschappelijke ruimtes

Restaurants ter plaatse

  • Julians Bar & Restaurant

Dingen om te doen

  • 24-uurs fitnesscentrum
  • Sauna
  • Tv in gemeenschappelijke ruimtes

Gezinsvriendelijk

  • Extra bed (toeslag)
  • Geluiddichte kamers
  • Koelkast op de kamer
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Cadeauwinkel/kiosk
  • Kluisje bij de receptie
  • Kranten in de lobby
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Dagelijkse huishoudservice
  • Hulp met excursies en tickets
  • Meertalig personeel
  • Portier
  • Stomerij-/wasserijservice

Zakelijke diensten

  • 360 vierkante meter aan conferentieruimte
  • Businesscentrum
  • Computerstation
  • Vergaderruimtes

Buiten

  • In een staatspark
  • Terras

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Handgreep naast het toilet
  • Hendels als deurklinken
  • In hoogte verstelbare douchekop
  • Lift
  • Luisterhulpmiddelen in vergaderruimtes
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijk businesscentrum
  • Rolstoeltoegankelijk restaurant
  • Rolstoeltoegankelijke paden
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen
  • Rolstoeltoegankelijke personenbusparkeerplaats
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie
  • Rolstoeltoegankelijke sportschool
  • Verlaagde stopcontacten in de badkamer

Meer

  • 12 etages
  • Balzaal
  • Gebouw
  • Gebouwd in 1975
  • Open haard in de lobby
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Extra bed (toeslag)
  • Hypoallergeen beddengoed

Badkamer

  • Bad/douchecombinatie
  • Badjassen
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken
  • Pantoffels
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Tv van 42 inch met satellietzenders

Eten en drinken

  • Gratis mineraalwater
  • Koelkast
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Minibar

Meer

  • Aangrenzende kamers beschikbaar
  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Bureau
  • Elke dag gratis kranten
  • Geluiddichte kamers
  • Kluisje
  • Strijkijzer/strijkplank
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 15.00 uur; inchecken is mogelijk tot: middernacht
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Snelle uitcheckservice beschikbaar

Speciale incheckinstructies

De receptiemedewerker staat bij aankomst op je te wachten.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Huisdieren zijn toegestaan tegen EUR 35.00 per accommodatie, per verblijf
Assistentiedieren zijn welkom en er wordt geen toeslag voor aangerekend
Alleen honden zijn welkom
2 in totaal
Beperkingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via het telefoonnummer in de boekingsbevestiging.
Voer- en drinkbakken zijn aanwezig

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn extra bedden beschikbaar tegen EUR 20.0 per nacht.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald:

  • De stad heft de volgende belasting: EUR 3.00 per persoon, per nacht voor maximaal 21 nachten. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen die jonger zijn dan 18 jaar.

We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. EUR 26 per persoon
  • Parkeerkosten: EUR 24 per dag
  • Toeslag voor huisdieren: EUR 35.00 per accommodatie, per verblijf
  • Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen
  • Toeslag voor extra bed: EUR 20.0 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
De accommodatie bevestigt dat het de schoonmaak- en desinfectierichtlijnen van Commitment to Clean (Marriott) volgt.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.

Overige info

Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Er gelden hoogtebeperkingen bij het parkeren.

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Courtyard by Marriott Düsseldorf Seestern?

Ja, bij deze accommodatie zijn honden toegestaan (maximaal 2 in totaal). Er geldt een toeslag van EUR 35.00 per accommodatie, per verblijf. Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen.

Hoeveel kost een verblijf bij Courtyard by Marriott Düsseldorf Seestern?

Vandaag, 19 mrt. 2024, kost een verblijf bij Courtyard by Marriott Düsseldorf Seestern van één nacht voor twee volwassenen op 26 mrt. 2024 min. € 79,20, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Wat kost het om bij Courtyard by Marriott Düsseldorf Seestern te parkeren?

Parkeren is mogelijk tegen een toeslag van EUR 24 per dag.

Hoe laat kan ik inchecken bij Courtyard by Marriott Düsseldorf Seestern?

Je kunt inchecken vanaf: 15.00 uur; je kunt inchecken tot: middernacht.

Tot hoe laat kan ik bij Courtyard by Marriott Düsseldorf Seestern uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Waar ligt Courtyard by Marriott Düsseldorf Seestern?

Dit hotel ligt in Stadtbezirk 4, op 0,1 km van Seestern en op 4,2 km van Messe Düsseldorf. Ook Katholische Kirche St. Antonius en 39th Fusilier Memorial liggen binnen 3 km afstand. Metrostation Am Seestern ligt op maar 2 minuten lopen en naar Metrostation Prinzenallee is het 8 minuten lopen.

Beoordelingen over Courtyard by Marriott Düsseldorf Seestern

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 219 van 644 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 308 van 644 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 76 van 644 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 25 van 644 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 16 van 644 beoordelingen" "

8,6/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

7,6/10

Voorzieningen

8,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Dewperkash

Reisde met familie
2 nachten verbleven in september 2023

6/10 – Redelijk

Y C

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in juni 2023

6/10 – Redelijk

Pascal

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het was heel hectisch en rommelig tijdens check-in.
1 nacht verbleven in december 2022

8/10 – Goed

Saskia

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good hotel for business stays. Comfortable rooms.
1 nacht verbleven in januari 2022

10/10 – Uitstekend

Ron

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Beste ontbijt!
Perfect voor zakelijk verblijf, ik verblijf minstens 30 nachten per jaar in hotels, dit hotel overtrof alle verwachtingen met name bij het ontbijt. Bediening aan tafel, top!
1 nacht verbleven in januari 2022

10/10 – Uitstekend

Ron

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect op het parkeren na
Uitstekend hotel voor een verbluffend lage prijs. Met name de ontbijt service met bediening aan tafel is uitmuntend te noemen! Enige minpunt is het parkeren. Dit is prijzig en werkt niet goed. Met de verstrekte kaart kan slechts één keer uitgereden worden terwijl bij de receptie meermaals wordt verteld dat deze de gehele duur van het verblijf zou moeten werken. Hierdoor achteruit terug moeten rijden en een nieuwe kaart halen bij de receptie aangezien de intercom niet wordt beantwoord.
3 nachten verbleven in januari 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
nice place for business
Hotel is fine, staff friendly, room according to expectations. Location convenient for work and public transport options close.
1 nacht verbleven in juli 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in juni 2021

8/10 – Goed

René

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Nog nooit meegemaakt!
Inchecken gebeurde vlot. Vulde de nodige documenten in en kregen de sleutel. Om 22.30u probeerde men binnen te komen in de kamer met de sleutel zonder kloppen of aankondiging. 5 min later werd ik vanuit de receptie gebeld mt de vraag mijn naam correct te spellen en kamernummer door te geven. 5 min later werd iknogmaals gebeld met het verzoek me naar de receptie te begeven en m'n kredietkaart gegevens door te geven. De receptionist melde me dat er een fout gebeurde tijdens het inchecken en de gegevens van de kredietkaart niet gevraagd werden. Er werd bij het inchecken nochtans naar mijn paspoort gevraagd, ik vulde de nodige documenten in en kreeg een kamernummer toegewezen en sleutel mee. Dit lijkt me allesbehalve een correcte hotelservice. Personeel dat om 22.30u uw kamer wil binnen komen en u vervolgens uit uw bed zet om uw kredietkaart gegevens te vervolledigen.
1 nacht verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Lina

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2019