Accommodatievoorzieningen

Beoordelingen van INNSiDE by Meliá - Düsseldorf Derendorf

4 out of 5
INNSiDE by Meliá - Düsseldorf Derendorf
Derendorfer Allee 8, Düsseldorf, NW

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 149 van 349 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 133 van 349 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 42 van 349 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 13 van 349 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 12 van 349 beoordelingen" "

8,8/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

8,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Thomas

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel met fijne uitstraling en nette kamers. Goed ontbijt en korte taxi wachttijd
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Pia Keiter, Front Office Manager op 2 feb 2024
Dear Thomas,Thank you very much for this wonderful review. We are very pleased to hear that you liked our rooms and that everything met your expectations. Our colleagues from the breakfast service were very pleased with your kind words. We look forward to welcoming you again on your next visit.Kind RegardsPia Keiter, Fron Office Manager

8/10 – Goed

Bart, OUDENAARDE

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
rustige ligging (op zat/zondag) in een kantorenwijk. Ebikes in overvloed in de omgeving om snel naar de binnenstad te gaan.
1 nacht verbleven in augustus 2021
Reactie van A. Grabowski, Front Office Manager op 24 sep 2021
Thank you for your kind review, dear Bart. We are looking forward to your next visit. Regards

10/10 – Uitstekend

Marc

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2021
Reactie van A. Grabowski, Front Office Manager op 24 sep 2021
Vielen Dank!

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles perfact locatie eeting service personal ook parking
2 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Kutlay Yergök- General Manager op 26 jul 2019
Dear Valued Guest, Thank you so very much for your visit and this fantastic rating for us on Expedia. We look forward to your next trip to beautiful Düsseldorf and hopefully in our hotel and wish you all the best in the meantime! Kind regards, Kutlay Yergök General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, comfort kamer
vlak bij vliegveld
Zeer prettige kamer met transparante regen douche ruimte. Ruime prettige kamer, luxe ingericht. Romantische kamer.
1 nacht verbleven in september 2018

10/10 – Uitstekend

Jordy

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Uitstekend hotel voor Stedentrip of Zakenreis
Zeer goed hotel, rustig gelegen maar binnen 10 minuten met de tram midden in het centrum. Wij hebben geen ontbijt geboekt maar gegeten bij de bakker om de hoek, de kamers zijn basic maar toch zeer luxe afgewerkt al met al een zeer goed hotel voor een stedentrip of zakenreis

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

Maaike

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Modern! Verrassend goede keuken
Hotel geboekt vanwege Beurs in Dusseldorf, lekker dichtbij op 8 min. met de auto sta je bij het beurs gebouw. Parkeren kan onder het hotel of aan de kant van de straat. Mooi hotel! Fijne kamer met een fijn bed! WC + Badkamer geen privacy vanwege de open deuren en ramen. Wel erg mooi en fijne grote douche. Bedden heerlijk en vooral fijn twee aparte dekbedden (van mooie kwaliteit) Vooral in de avond een hapje eten in het restaurant, erg(!) goed eten. (Filet Mignon gegeten met als toetje een caramel taartje met truffel ijs!). Gezellige entourage, fijne sfeer! Ontbijt daar in tegen viel wat ons betreft iets tegen na de hoge verwachtingen van 's avonds. Vooral om het feit dat deze 19 euro kostte. Al met al een heel fijn hotel. Een absolute aanrader als je niet van bloemetjes gordijnen hotelkamers houdt net zoals on ;-)

8/10 – Goed

Eefje, Eindhoven

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk hotel, erg netjes en modern.
Het hotel is op loopafstand van de tramhalte waardoor je nog geen 5 minuten in de tram hoeft te zitten voordat je in het centrum bent. Nadeel is dat wanneer je met de auto gaat er erg weinig parkeerplek is voor de auto neer te zetten bij het hotel. Het hotel zelf is erg modern en het personeel is erg vriendelijk. De slaapkamer is erg netjes en de douche is erg ruim en modern. Een nadeel vonden wij dat de bedden niet erg fijn sliepen, zo waren de kussens veel te zacht waardoor je amper steun had en het bed juist erg hard. Ook was een nadeel dat er voor onbeperkt wifi of wifi op meerdere toestellen tegelijk betaald moet worden. Wat dan wel weer een voordeel was, was het gratis gebruik maken van de minibar. Verder was een minpuntje dat er erg weinig buitenlandse zenders op de tv waren, het waren vrijwel allemaal duitse zenders. Er zat een enkele Franse zender tussen, een Engelse (niet bbc) en een Arabische. De tip is dus om zelf te zorgen dat je een tablet meeneemt waarop je een film kan kijken of je en ieder geval kan vermaken. Er was ook een sauna en een sportruimte aanwezig in de kelder, voor langer verblijf dus zeker aan te raden om gebruik van te maken. Al met al is het een erg fijn hotel op een rustige plek met nog een aantal verbeterpunten.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rustig gelegen
Hotel ligt in een rustige wijk met kantoren en woon gelegenheden. Goed bereikbaar, parkeerkelder, mooie moderne schone kamers, heerlijk ontbijt, vriendelijk en behulpzaam. Tramhalte op loop afstand en in 10 min in het centrum. Super!

8/10 – Goed

Petra, Schiedam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel.
Hotel is prettig, comfortabel en goed verzorgd. Het is met de tram van het centraal station snel te bereiken. Het hotel ligt in een netter wijkje van de stad bij doorgaande wegen en niet ver van het vliegveld. Ik was er voor overnachting na een bezoek aan de Esprit Arena. Ook die is vanuit het hotel goed met openbaar vervoer te bereiken. Terug vanuit de Esprit Arena naar het hotel was een stuk lastiger - het OV is 's avonds al snel grotendeels buiten gebruik behalve enkele metrolijnen - maar dat is het hotel niet aan te rekenen. Op zo'n moment ben je aangewezen op taxi's en die zijn erg slecht verkrijgbaar na een mega-event in de Arena. Ik zag op de website dat er een shuttlebus ging van het hotel tussen hotel en vliegveld. Dat bleek niet zo te zijn. Jammer. Maar een taxi was snel geregeld.

10/10 – Uitstekend

Thomas, Alkmaar, Nederland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good comfort, great value
Very good choice for both leisure as well as business trips. Good comfort, great value, well situated. I will return next year.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel

8/10 – Goed

Marc

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Sehr freundliches Personal, Minibar inklusive, bequemes Bett, sehr großzügiges Zimmer, Einrichtung mit Bestoßungen und teilweise Abnutzungserscheinungen
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Fariba Gholamalischahi op 14 feb 2024
Lieber Marc, vielen lieben Dank für Ihre Zeit eine Bewertung für uns zu hinterlassen. Es ist schön zu sehen, dass wir nicht nur mit unserem superfreundlichen Personal bei Ihnen punkten konnten. Sie haben die kostenfreie Minibar genießen können und hatten dank unserer bequemen Betten einen guten Start in den Tag. Ihre Hinweise bezüglich einiger Abnutzungserscheinungen habe ich an unser Renovierungsteam weitergeleitet. Wir freuen uns auf Ihren nächsten Aufenthalt bei uns und senden herzliche Grüße aus Düsseldorf,Fariba Gholamalischahi, Guest Experience Manager

10/10 – Uitstekend

Atilla

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Markus

1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Armin

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Aimee

2 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Katrin

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bitte auch bei viel Betrieb Zusagen einhalten
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Pia Keiter, Front Office Manager op 29 sep 2023
Liebe Katrin, vielen Dank für Ihre Bewertung. Wir bedauern es sehr, dass bei Ihnen Zusagen nicht eingehalten wurden, wenn Sie uns ein genaueres Feedback dazu geben könnten, melden Sie sich gerne direkt bei mir unter pia.keiter@melia.com, damit wir Fehlerquellen in Zukunft vermeiden können. Wir hoffen, Sie bei einem weiteren Besuch in Düsseldorf erneut bei uns zu begrüßen. Viele Grüße, Pia Keiter Front Office Manager.

10/10 – Uitstekend

Dhruvesh

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Clint

1 nacht verbleven in juni 2023

6/10 – Redelijk

Roger

1 nacht verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Jan Frederik

1 nacht verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Elmar

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in mei 2023

2/10 – Ontzettend slecht

AHMED, Dubai

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
8 nachten verbleven in mei 2023

4/10 – Matig

Adnan

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
It.could be much better
Air-condition broken during whole stay, no help even after 2 times talking to the hotel staff Fridge didn't work. Warm drinks
2 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Pia Keiter op 31 aug 2023
Dear Adnan, Thank you for taking the time to rate us. We have passed on the information about the non-functioning air conditioning to our maintenance department so that the problem can be resolved. As well as submitted an inspection of the fridge to repair or replace if necessary. We hope we can accomodate you during another visit in Düsseldorf. Best regards, Pia Keiter, Front Office Manager

10/10 – Uitstekend

Antonio, Regensdorf

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
sehr gut
3 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Pia Keiter op 31 aug 2023
Lieber Antonio, vielen Dank für Ihre gute Bewertung. Es freut uns sehr, dass Ihnen Ihr Aufenthalt bei uns im Haus so gut gefallen hat und wir Sie zufriedenstellen konnten. Wir hoffen, Sie bei einem weiteren Besuch in Düsseldorf erneut bei uns begrüßen zu dürfen. Viele liebe Grüße, Pia Keiter, Front Office Manager

4/10 – Matig

geoffrey boulade

2 nachten verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

Tolga

1 nacht verbleven in maart 2023

8/10 – Goed

Masoud

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Riesiges, schönes Zimmer, ABER...
...SEHR laute Zimmerlüftung, die sich nicht abschalten lässt. An einen ruhigen Schlaf ist nicht zu denken, ich werde daher leider nicht wiederkommen.
2 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Fariba Gholamalischahi op 31 mrt 2023
Masoud, haben Sie sich direkt an die Rezeption gewandt? Ihr Schlaf ist uns selbstverständlich sehr wichtig, bestimmt hätten wir Abhilfe schaffen können. Geben Sie uns die Möglichkeit Sie bei Ihrem nächsten Aufenthalt zu überzeugen, wir haben mehr zu bieten als riesige schöne Zimmer.Wir freuen uns auf Sie und schicken viele Grüße,Fariba Gholamalischahi, Guest Experience Manager

10/10 – Uitstekend

Kerstin

1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van INNSiDE Team op 28 feb 2023
Dear Kerstin,I would like to thank you personally for having taken the time to share your experience here on Expedia. I highly appreciate it!We are very pleased to read that you had a good time with us. It will be a great pleasure to share your kind words with the entire team.We are already looking forward to welcoming you back in Düsseldorf in the hopefully near future and remain with best wishes and kindest regards,Your INNSiDE Team

10/10 – Uitstekend

changhyung

Reisde met een groep, Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2023
Reactie van INNSiDE Team op 28 feb 2023
Dear changhyung,I would like to thank you personally for having taken the time to share your experience here on Expedia. I highly appreciate it!We are very pleased to read that you had a good time with us. It will be a great pleasure to share your kind words with the entire team.We are already looking forward to welcoming you back in Düsseldorf in the hopefully near future and remain with best wishes and kindest regards,Your INNSiDE Team

2/10 – Ontzettend slecht

Ingrid

1 nacht verbleven in januari 2023
Reactie van INNSiDE Team op 28 feb 2023
Dear Ingrid,Thank you for choosing our hotel and your honest feedback here on Expedia.I have carefully read your comments and I apologize most sincerely that we did not meet the standards of service that you quite rightly expected from us.I would like to apologize for any inconveniences caused and nevertheless, we would be pleased to welcome you back to us.Kindest regards,Your INNSiDE Team

10/10 – Uitstekend

Tarik

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in januari 2023

6/10 – Redelijk

Maxime

2 nachten verbleven in januari 2023
Reactie van INNSiDE Team op 28 feb 2023
Dear Maxime,I would like to thank you personally for having taken the time to share your experience here on Expedia. I highly appreciate it!We are very pleased to read that you had a good time with us. It will be a great pleasure to share your kind words with the entire team.We are already looking forward to welcoming you back in Düsseldorf in the hopefully near future and remain with best wishes and kindest regards,Your INNSiDE Team

10/10 – Uitstekend

Andrea

1 nacht verbleven in december 2022

10/10 – Uitstekend

Aline

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mein Aufenthalt war sehr gut.
1 nacht verbleven in december 2022
Reactie van Fariba Gholamalischahi, Guest Experience Manager op 19 dec 2022
Liebe Aline, wir freuen uns sehr, dass Ihr Aufenthalt bei uns Sie vollkommen überzeugt hat und Sie sich sehr wohlgefühlt haben. Wir hoffen Sie bald wieder bei uns als Gast begrüßen zu dürfen und senden herzliche Grüße,Fariba Gholamalischahi, Guest Experience Manager

10/10 – Uitstekend

Julia

Reisde met een groep, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr sauberes und schönes Zimmer
Reactie van Fariba Gholamalischahi, Guest Experience Manager op 7 dec 2022
Liebe Julia, vielen lieben Dank für Ihre tolle Bewertung! Wir freuen uns, dass Ihnen alles so gut bei uns gefallen hat und schicken ganz liebe Grüße aus Düsseldorf,Fariba Gholamalischahi, Guest Experience Manager

8/10 – Goed

Simon

Zakenreiziger
Positief: Netheid
Big room and all works well. But they forgot to clean my room one day and the ambience is average. All in all nice hotel.
Reactie van Fariba Gholamalischahi, Guest Experience Manager op 7 dec 2022
Very nice rating for us Simon! Good to see that you liked our room and hotel. Sorry for the circumstances regarding the cleaning, we can do it better. We hope to welcome you back soon again and sending warm regards,Fariba Gholamalischahi, Guest Experience Manager

6/10 – Redelijk

Yvonne

1 nacht verbleven in april 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Rudolf

2 nachten verbleven in april 2022

8/10 – Goed

Yvonne

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2022

10/10 – Uitstekend

Markus

1 nacht verbleven in maart 2022

6/10 – Redelijk

Marcos, Sao Paulo

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
at dawn I went down to buy water (since there isn't any in the room) the employee was rude saying he couldn't put his hand in the fridge (that's at 2 am), but at breakfast all the guests touch the items without gloves plastic or alcohol gel, that is, the rules are wrong either on one side or the other,
1 nacht verbleven in februari 2022
Reactie van The INNSiDER op 22 feb 2022
Dear Marcos, Thank you for your stay with us in the INNSiDE Düsseldorf Derendorf and your feedback. We sincerely apologize about the misunderstanding when you came down to reception to get some water. Our colleague miscommunicated the situation, as he does not have access to the fridges of our restaurant, as soon as the restaurant is closed. There is however a smaller choice of drinks available at reception for purchase 24h. We talked to our staff again to indicate this to our guests. Regarding the breakfast, we want to assure you, that the safety of our guests and employees is our main priority and we do everything possible to guarantee this. We would be happy to welcome you in our hotel again to fully convince you of our service and hotel. Best regards, Your INNSiDER

6/10 – Redelijk

Johannes

Positief: Netheid, personeel en service
Hotel hat nachgelassen, war vor ein paar Jahren dort da war alles perfekt. Jetzt waren beide Aufzüge nicht in Betrieb.
3 nachten verbleven in december 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sehr entspannt mit guten Service
2 nachten verbleven in december 2021

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Schönes modernes Hotel aber minimalistische Zimmer
Ich war beim INNSiDE by Melia für ein Business Aufenthalt und habe das Frühstück als üppig und das Zimmer als funktional aber sauber empfunden. Ich habe sehr gut geschlafen und der Service war gut. Im Zimmer ist allerdings weder Kaffeemaschine noch volle Minibar enthalten.
2 nachten verbleven in december 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bra hotell, god service, fulgte Covid 19 restriksjoner
3 nachten verbleven in november 2021

10/10 – Uitstekend

Gabriele

Reisde met huisdieren, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Es handelte sich um eine rundum sehr angenehme Unterkunft
1 nacht verbleven in oktober 2021

4/10 – Matig

Alan

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Closed bars and restaurants without informing you
Closed restaurant and bar with no notice for a private party… loud music played till early hours.. If I would have known I’d have used an alternative hotel where guests can eat and drink..
2 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van A. Grabowski, Front Office Manager op 24 sep 2021
Dear Alan, Thank you for your review after your stay at our hotel. We are sorry you did not feel as comfortable as expected. We send welcome letters with all information to all guests when we have contact e-mail addresses. Unfortunately we did not have your contact details. We are very sorry.