Terras

Beoordelingen van Leonardo Hotel Düsseldorf Airport Ratingen

4 out of 5
Leonardo Hotel Düsseldorf Airport Ratingen
Broichhofstrasse 3, Ratingen, NW

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 206 van 565 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 238 van 565 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 73 van 565 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 30 van 565 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 18 van 565 beoordelingen" "

8,4/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Joost

Positief: Personeel en service
Practical location for the Messe
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Lara Fleckes op 19 apr 2024
Dear Joost,thank you for taking the time to write a positive review for our hotel.Kind regards

10/10 – Uitstekend

Ibrahim

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Aanbeveling
Schoon, niet duur en goed koffie
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Florian Schmitz op 8 feb 2024
Dear Ibrahim,thank you very much for your great feedback.We are happy to hear about your fantastic stay with us.See you next time.Kind regardsLeonardo Hotel Düsseldorf Airport

8/10 – Goed

GJ

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van LH op 5 feb 2024
Dear GJ,thank you for your rating.We hope to see you again soon.Kind regards

8/10 – Goed

GJ

1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Florian Schmitz op 19 jan 2024
Dear GJ,thank you very much for your positive feedback.We hope to see you again soon.Kind regardsLeonardo Hotel Düsseldorf Airport

10/10 – Uitstekend

Jochem

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Florian Schmitz op 22 okt 2023
Lieber Jochem, wir freuen uns, dass es Ihnen bei uns so gut gefallen hat und möchten dies gerne zum Anlass nehmen, uns an dieser Stelle ganz herzlich für Ihre Bewertung der Ausstattung unseres Hauses und unserer Dienstleistungen zu bedanken. Wenn wir es geschafft haben, dass Sie sich rundum wohl gefühlt haben und unser Haus mit einem Lächeln verlassen haben, freut uns dies besonders. Wir hoffen, Sie schon bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen Mit freundlichen Grüßen, Ihr Leonardo Hotel Team

8/10 – Goed

C.A.

1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Lara Fleckes op 3 sep 2023
Dear C.A.we are glad to hear you had a pleasant stay. Thank you for taking the time to review our hotel.Best

6/10 – Redelijk

Franka

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service
Neat rooms, very decent. Good beds. Very loud slapping doors all the time. Bins in front of hotel full with pizza boxes, beer bottles around and on top. Could be cleaned overnight.
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Lara Fleckes op 28 jul 2023
Dear Franka, thank you for your constructive and helpful comments. We hope to welcome you again despite the issues you unfortunately faced in our hotel.

6/10 – Redelijk

Osama

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Redelijk! Kamer was netjes en schoon. Personeel doen hun best om je het naar de zin te maken. Het hotel is oud en aan renovatie toe. Bedden zijn niet comfortabel en te klein voor 2 personen. Wat het restaurant betreft, het ontbijt was goed en wij hadden veel keuzes, maar het diner was minder!! Er was geen kaart en de keuze was te beperkt.
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Lara Fleckes op 1 mei 2023
Dear Osama,we appreciate your feedback and would like to extend our most sincere apologies for any dissatisfaction you experienced during your stay with us. We take all guest concerns very seriously and will be using your comments to improve our services. Best regards

6/10 – Redelijk

Freddy

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Lara Fleckes op 1 mei 2023
Dear Freddy, we feel sorry that you were not satisfied with your stay. Unfortunately you did not point out how we can improve in the future. We hope for the opportunity to make this up to you the next time you are in the area.

2/10 – Ontzettend slecht

Joshua

1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van Lara Fleckes op 28 mrt 2023
Lieber Joshua,Herzlichen Dank für Ihre ehrliche Bewertung. Wir bedauern, dass Ihr letzter Aufenthalt bei uns nicht Ihren Erwartungen entsprochen hat. Wir wissen Ihre Anmerkungen zu schätzen und werden sie an unsere Mitarbeiter weitergeben, um unseren Service weiter zu verbessern. Bitte lassen Sie uns immer sofort wissen, wenn etwas nicht zu Ihrer Zufriedenheit ist, sodass wir dies schnellstmöglich beheben können. Wir hoffen, dass Sie uns Gelegenheit geben, Ihnen bei einem künftigen Besuch ein besseres Gästeerlebnis zu bieten. Mit freundlichen Grüßen,Ihr Leonardo Hotel Team

10/10 – Uitstekend

Patrick

1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van Aylin Ayas op 7 mrt 2023
Lieber Patrick, vielen Dank für die volle Punktzahl, wir hoffen Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen. Viele Grüße aus Ratingen

8/10 – Goed

Brian

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Personeel was super vriendelijk, locatie heeft bijna alles. Alleen airco werkte niet optimaal. Schone hotel, goede parkeergelegenheid.
Reactie van Sarah op 27 dec 2022
Lieber Brian, herzlichen Dank für die positive Bewertung, wir haben uns sehr darüber gefreut. Ihr Leonardo Hotel Düsseldorf Airport Ratingen

8/10 – Goed

Mirek

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2022
Reactie van Sarah Gründemann op 29 okt 2022
Dear Mirek,thank you for the great review of our hotel! We are glad, that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.

4/10 – Matig

Raymond

1 nacht verbleven in september 2022
Reactie van Lara Fleckes op 25 sep 2022
Dear Raymond,thank you for taking the time to review your stay at our hotel. Your feedback is very important to us.Best

10/10 – Uitstekend

GJ

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeker een goed hotal, alleen....
Zeker een aanrader, alleen de verwarming maakte behoorlijk wat geluid (een ventilator of zoiets). Het parkeren a 10 euro is nogal prijzig, zeker als je er maar een paar uur staat.
1 nacht verbleven in februari 2022
Reactie van Lara Fleckes op 8 feb 2022
Dear Guest, thank you for your great review of our hotel! We are glad you enjoyed your stay with us. See you soon! Best regards

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Uitstekend, niet dicht bij het centrum. Maar per auto heel goed te doen.
1 nacht verbleven in juli 2020
Reactie van Marvin Gerock op 26 jul 2020
thank you for the great review of our hotel! We are glad, that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. best regards, Leonardo Hotel Ratingen

8/10 – Goed

Fatiha

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel
Good value for money. Clean and enough space in the room. good facilities (unfortunately closed due to COVID). Have own parking which is very practical.
1 nacht verbleven in juli 2020
Reactie van Aylin Ayas op 23 jul 2020
Dear Fatiha, Thank you for your feedback and we would be delighted if you let us know during your next stay what we can do to increase your experience with us. We hope to welcome you back to our hotel very soon! Your Leonardo Hotel Team Dusseldorf Airport Ratingen

10/10 – Uitstekend

PA

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
de moeite waard
Goede afspraak nagekomen ,prima verblijf
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Leonardo Düsseldorf Airport Ratingen op 2 mrt 2020
Dear PA, thank you for your great review. It is a big motivation for us. We hope to see you again soon!

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Leonardo Hotel Ratingen op 28 jan 2020
Dear Guest thank you for the great feedback!

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het zwembad is warm. Really goed for kids. Not to much channels on tv in english
2 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Leonardo Hotel Düsseldorf Airport Ratingen op 4 jan 2020
Dear Guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Sanja Wagner

10/10 – Uitstekend

kris

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Luchthavenhotel in Dusseldorf
Het hotel ligt op ongeveer 5 km afstand van de luchthaven van Dusseldorf. Er is een grote parking aanwezig, deze is NIET gratis. Mijn kamer was groot en mooi ingericht, ikzelf vond het bed ietwat aan de harde kant. De medewerkers waren erg vriendelijk. Het ontbijt was vrij uitgebreid.
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Aylin Ayas op 21 dec 2019
Dear Kris, thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Your Leonardo Hotel Team

6/10 – Redelijk

Roelof

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Aylin Ayas op 20 dec 2019
Lieber Roelof, vielen Dank, dass wir Sie in unserem Haus begrüßen durften. Ihr Feedback ist uns sehr wichtig. Bitte lassen Sie uns immer sofort wissen, wenn etwas nicht zu Ihrer Zufriedenheit ist, sodass wir dies schnellstmöglich beheben können. Mit freundlichen Grüßen, Ihr Leonardo Hotel Team

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van Aylin Ayas op 9 aug 2019
Lieber Gast, wir danken Ihnen für Ihr Feedback und würden uns freuen, wenn Sie uns bei Ihrem nächsten Aufenthalt wissen lassen, was wir noch verbessern können um Ihren Aufenthalt abzurunden. Ihr Leonardo Hotel Team Düsseldorf Airport Ratingen

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van Aylin Ayas op 13 jun 2019
Dear Guest, Thank you for your feedback and we would be delighted if you let us know during your next stay what we can do to increase your experience with us. We hope to welcome you back to our hotel very soon! Your Leonardo Hotel Team Dusseldorf Airport Ratingen

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Be aware there is no elevator. As well, sauna is outside (within the property) so with cold/rainy weather, less practical to walk to/from.
2 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van Leonardo Hotel Düsseldorf Airport Ratingen op 12 apr 2019
Dear Guest, Thank you for taking the time to write your Feedback of your stay in our Hotel. We hope to see you again soon!

6/10 – Redelijk

Petra, Holland

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Helaas slecht geslapen door de mindere qualiteit van de bedden.
1 nacht verbleven in januari 2019
Reactie van Leonardo Hotel Düsseldorf Airport Ratingen op 5 feb 2019
Bedankt Petra dat je je verblijf bij ons hebt beoordeeld. We betreuren het ten zeerste dat je niet goed geslapen hebt, maar hopen toch dat je ons nog een kans geeft tijdens je volgende verblijf, we verwelkomen je graag.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed overnachtingshotel
Fijn hotel, echter geen lift aanwezig. Voor mijn ouders van 87 en 85 jaar een andere kamer gekregen. Zeer vriendelijk personeel. Ligging bij industrieterrein, dat is wat minder, maar heel goed hotel voor vroege vlucht vanaf Düsseldorf. Ontbijtzaal was nog niet open om 05.00, maar wel kannen koffie en kleine croissantjes bij de receptie.
1 nacht verbleven in december 2018
Reactie van The Leonardo Hotel Düsseldorf Airport Ratingen op 31 dec 2018
Dear Guest, Thank you for taking the time to write your feedback of your stay. We are happy you enjoyed it and hope to see you again soon!

8/10 – Goed

kris

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dichtbij luchthaven Dusseldorf
Leuk hotel in de nabijheid van de luchthaven van Dusseldorf. Er springt niks echt bovenuit, maar alles is wel in orde. Proper, net en vriendelijke service.
1 nacht verbleven in december 2018
Reactie van Leonardo Hotel Düsseldorf Airport Ratingen op 31 dec 2018
Dear Kris, Thank you for your Feedback of your stay in our Hotel. We would be happy to see you again!

6/10 – Redelijk

Tom

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Vermoeid hotel
Oude holiday inn nu onder Leonardo vlag. Personeel ongeïnteresseerd. Tanend interieur. Hoge prijs.
1 nacht verbleven in september 2018
Reactie van The Leonardo Hotel Düsseldorf Airport Ratingen op 9 okt 2018
Dear Tom, Thank you for your feedback. We are sorry that you could not have a great stay in our Hotel. We hope we can prove the opposite to you with your next visit.

10/10 – Uitstekend

Leszek

2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Aylin Ayas op 19 mei 2024
Dear Leszek, We are pleased that you had a pleasant stay with us and thank you for the positive feedback. Your Leonardo Hotel Team Dusseldorf Airport Ratingen

10/10 – Uitstekend

Mark, Saint Lazare

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Lara Fleckes op 25 apr 2024
Dear Mark,thank you for the positive review. We are glad to hear you had a pleasant stay. Hopefully we'll be able to welcome you again soon.Best Regards

10/10 – Uitstekend

AKIRA

3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Marvin Gerock op 8 mei 2024
Dear Akira,thank you for your great review on our hotel.We hope to welcome you back again soon.best regardsMarvin Gerock

10/10 – Uitstekend

Najoua

1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Sarah Gründemann op 14 apr 2024
Dear Najoua,thank you very much for your 5 stars,We are glad you had a good stay with us and we hope to welcome you back soon.Kind regards

6/10 – Redelijk

Kathrin

1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Sarah Gründemann op 13 apr 2024
Liebe Kathrin,vielen Dank für die 3 Sterne, die sie unserem Hotel gegeben haben.Bitte lassen sie uns wissen, was wir besser machen können um Sie vollkommen zufrieden zustellen.Wir hoffen, sie bald wieder begrüßen

10/10 – Uitstekend

Morgan, TOULOUSE

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Florian Schmitz op 19 mrt 2024
Dear Morgan, thank you for submitting your review. We hope you will visit us again soon. Your Leonardo Hotel Dusseldorf Airport Ratingen

2/10 – Ontzettend slecht

Christine

No flexibility, I had to change the dates because of a family emergency and even though they had vacancies they refused to change the dates of my stay or give a refund
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Florian Schmitz op 17 mrt 2024
Dear Christine,thank you for your feedback.We unterstand your situation, unfortunately you have booked an advantage rate which can not be changed or cancelled afterwards.For future bookings we recommend to book the flexible rate which is usually free cancellable and changeable until 6pm on the day of arrival.kind regardsLeonardo Hotel Düsseldorf Airport Ratingen

8/10 – Goed

Ursula

Positief: Personeel en service
Wir waren 3 Erwachsene und 1 Kind und haben das Schwimmbad sehr genossen. Unsere Kleine hat sich persönlich davon verabschiedet. Das Negative war nur das an einem Abend in der Dusche jemand gebrochen hatte und es am nächsten Morgen immer noch da war. Die Sauberkeit auf den Zimmern war super. Können sonst das Hotel jederzeit weiterempfehlen.
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Florian Schmitz op 17 mrt 2024
Liebe Ursula,vielen Dank für Ihre Bewertung und Ihr ehrliches Feedback. Wir freuen uns sehr zu hören, dass Sie und Ihre Familie unseren Poolbereich genossen haben und dass die Sauberkeit der Zimmer Ihren Erwartungen entsprochen hat. Das ist genau das Erlebnis, das wir unseren Gästen bieten möchten.Es tut uns jedoch leid zu hören, dass Sie eine unangenehme Erfahrung mit der Sauberkeit der Dusche gemacht haben. Wir möchten uns entschuldigen und versichern Ihnen, dass wir dies sehr ernst nehmen. Unser Ziel ist es, eine saubere und angenehme Umgebung für alle unsere Gäste zu gewährleisten, und wir bedauern, dass wir in diesem Fall Ihre Erwartungen nicht erfüllen konnten.Wir schätzen Ihre Empfehlung sehr und freuen uns darauf, Sie und Ihre Familie in Zukunft wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Herzliche Grüße,Ihr Leonardo Hotel Team

10/10 – Uitstekend

Michael

2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Florian Schmitz op 25 mrt 2024
Lieber Michael, Vielen Dank für die gute Bewertung, die Sie unserem Hotel gegeben haben. Wir freuen uns, dass Ihnen der Aufenthalt bei uns gefallen hat und hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen! Mit freundlichen Grüßen, Ihr Leonardo Hotel Team

8/10 – Goed

Peter

1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Florian Schmitz op 27 feb 2024
Dear Peter, thank you for submitting your review. We hope you will visit us again soon. Your Leonardo Hotel Dusseldorf Airport Ratingen

8/10 – Goed

Salah

3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Florian Schmitz op 27 feb 2024
Dear Salah, thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon! Your Leonardo Hotel Team

2/10 – Ontzettend slecht

Robert

1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Aylin Ayas op 12 feb 2024
Dear Robart,Thank you for taking the time to rate your stay. We apologize that it did not meet expectations. Unfortunately, you did not point out to us the ground of your dissatisfaction, please always contact our reception team directly, they will do everything to make your stay more comfortable. We do hope to have the opportunity to welcome you back in the future, so that we can provide a better experience.Sincerely,Your Leonardo Hotel Team

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Für eine Nacht ein vollkommen ausreichendes Hotel, leckeres Frühstückbuffet, Bad sauber, Betten bequem und ein kleiner Pool.
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Florian Schmitz op 8 feb 2024
Sehr geehrte Gästees freut uns sehr, dass Sie Ihren Aufenthalt im Leonardo Hotel Düsseldorf Airport Ratingen genossen haben. Wir bemühen uns, unseren Gästen stets einen angenehmen und erholsamen Aufenthalt zu bieten. Es ist schön zu hören, dass unser Frühstücksbuffet, die Sauberkeit des Bades, die Bequemlichkeit unserer Betten und unser kleiner Pool zu Ihrer Zufriedenheit beigetragen haben. Wir freuen uns auf Ihren nächsten Besuch und wünschen Ihnen bis dahin alles Gute.Mit freundlichen Grüßen,Ihr Team vom Leonardo Hotel Düsseldorf Airport Ratingen

10/10 – Uitstekend

Holger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Florian Schmitz op 8 feb 2024
Lieber Holger,Vielen Dank für das 10 von 10 Feedback.Es freut uns dass es Ihnen bei uns an nichts gefehlt hat und wir freuen uns auf Ihren nächsten Aufenthalt bei uns.Mit freundlichen GrüßenLeonardo Hotel Düsseldorf Airport Ratingen

8/10 – Goed

Katja

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Das Essen war gut jedoch sehr lange Wartezeiten. Der Wellnessbereich ist schön. In den Kabinen müsste allerdings dringend etwas getan werden. Wasser auf dem Boden und es roch stark nach Urin. Insgesamt für Preis Leistung eine schöne Unterkunft.
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Florian Schmitz op 8 feb 2024
Sehr geehrte Katja,vielen Dank für Ihre Rückmeldung. Es freut uns zu hören, dass Sie unser Essen und unseren Wellnessbereich genießen konnten. Ihre Anmerkungen zu den Wartezeiten und den Zustand der Kabinen nehmen wir zur Kenntnis. Es ist unser Bestreben, unseren Gästen das bestmögliche Erlebnis zu bieten und wir schätzen es, wenn uns unsere Gäste dabei helfen, indem sie uns ihre Eindrücke mitteilen. Es ist unser Ziel, eine angenehme und einladende Atmosphäre zu schaffen, in der sich unsere Gäste wohlfühlen.Wir freuen uns, dass Sie insgesamt eine schöne Zeit bei uns hatten und hoffen, Sie bald wieder im Leonardo Hotel Düsseldorf Airport Ratingen begrüßen zu dürfen. Mit freundlichen Grüßen, Ihr Team vom Leonardo Hotel Düsseldorf Airport Ratingen

10/10 – Uitstekend

Rafal

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Nick Kammer op 3 feb 2024
Dear Rafal, We appreciate your positive feedback and would be very happy to welcome you again in our hotel. Your Leonardo Hotel Team

6/10 – Redelijk

Layth

Zakenreiziger
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van LH op 5 feb 2024
Dear Layth,thank you for your rating.We hope to see you again soon.Kind regards

10/10 – Uitstekend

Klaus

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sehr gute Zimmer zu erschwinglichen Preisen
Gepflegte, saubere und geräumige Zimmer -ruhig - mit Möglichkeit, sich nach außen zu setzen. Alles bestens und gute Preis/ Leistung - daher bereits oft gebucht
5 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Nick Kammer op 3 feb 2024
Lieber Klaus, wir freuen uns, dass es Ihnen bei uns so gut gefallen hat und möchten dies gerne zum Anlass nehmen, uns an dieser Stelle ganz herzlich für Ihre Bewertung der Ausstattung unseres Hauses und unserer Dienstleistungen zu bedanken. Wenn wir es geschafft haben, dass Sie sich rundum wohl gefühlt haben und unser Haus mit einem Lächeln verlassen haben, freut uns dies besonders. Wir hoffen, Sie schon bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen Mit freundlichen Grüßen, Ihr Leonardo Hotel Team

10/10 – Uitstekend

Christian

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Nick Kammer op 3 feb 2024
Lieber Christian, Vielen Dank für die gute Bewertung, die Sie unserem Hotel gegeben haben. Wir freuen uns, dass Ihnen der Aufenthalt bei uns gefallen hat und hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen! Mit freundlichen Grüßen, Ihr Leonardo Hotel Team

10/10 – Uitstekend

Caren

2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Florian Schmitz op 27 jan 2024
Dear Caren,thank you very much for your great feedback.We hope to welcome you again soon.Kind regardsLeonardo Düsseldorf Airport

6/10 – Redelijk

Karina

Negatief: Comfort kamer
God placering med varmen virker ikke!
God placering ift. lufthavn og messecenter. Har nu været der to gange om vinteren og begge gange flere overnatninger - der er hundekoldt på hele hotellet og du får bare udleveret i lille (og larmende) varmeblæser… På hotels app reklameres der med ladestander til elbil - det er der ikke! Så små basis ting, der bare ikke fungere
4 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Florian Schmitz op 27 jan 2024
Dear Karina,We are grateful for your feedback about your stay at the Leonardo Hotel Düsseldorf Airport Ratingen. It is great to hear that you found our location suitable for your needs.However, we are sorry to hear about the challenges you faced with the temperature control and the lack of an electric car charging station. These points do not reflect the quality experience we strive to provide our guests.We sincerely apologize for the inconvenience caused and we hope to have the opportunity to serve you better in the future. With kind regards,Leonardo Hotel Düsseldorf Airport Ratingen Team