Voorkant van accommodatie

Beoordelingen van Melia Düsseldorf

4 out of 5
Melia Düsseldorf
Inselstr. 2, Düsseldorf, NW

Beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 382 van 739 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 275 van 739 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 49 van 739 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 14 van 739 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 19 van 739 beoordelingen" "

9,0/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,8/10

Voorzieningen

8,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Mark

Zakenreiziger
OK hotel but nothing special. Long lines during check-in and check-out.
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Laura Kamperhoff op 11 feb 2024
Dear Marc,Thank you for staying with us and leaving us a review.Hope you had a nice stay and a safe return journey.We regret the situation at check in and check out, but there are peak times when all guests want to check out, which then leads to waiting times.Hopefully you understand this as our reception staff do their best to satisfy every guest equally. You are also welcome to let us know how we could have made your stay more special.We hope you will visit us again and remain with kind regards, Laura Kamperhoff, Guest Experience Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Pim

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Rudolf

1 nacht verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Dennis

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prachtig Hotel en centrale ligging
Fantastisch verblijf en super net Hotel. Alleen jammer dat er geen massage mogelijk was omdat er geen masseur meer was.
2 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Laura Kamperhoff op 16 mei 2023
Dear Dennis,thank you for your stay and your review.We are glad that we could convince you with our hotel.However, we are very sorry that we cannot offer you massages at the moment. We are actively looking for a masseur and hope to be able to offer our guests this relaxation again soon.We look forward to welcoming you back. Kind regards, Laura Kamperhoff, Guest Experience Coordinator

10/10 – Uitstekend

Lisette

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

Mark

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vakantiegevoel topservice en kwaliteit
2 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van Guest Experience Manager op 3 mrt 2023
What a fantastic rating for us Mark! Thank you very much for your time to leave such nice words for us.We are happy to see that we could met all your expectations.The Team is looking forward to welcome you back soon!Warm Regards,Fariba Gholamalischahi, Guest Experience Manager

10/10 – Uitstekend

johan

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
alles was goed
2 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van Fariba Gholamalischahi, Guest Experience Manager op 7 feb 2023
Dear johan, What a wonderful rating, thank you so much!We are proud that we could meet your expectations 100%.Hopefully we can welcome you back again in the near future. Warm Regards from Düsseldorf,Fariba Gholamalischahi, Guest Experience Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima verblijf gehad, hotel dicht bij de altstad, is goed lopend te doen
1 nacht verbleven in november 2022
Reactie van Fariba Gholamalischahi, Guest Experience Manager op 7 dec 2022
Dear Guest from Netherlands, Thank you very much for your recent stay and your nice rating. We are happy to see, that you had a great time with us and also in Düsseldorf. The team is hoping to welcome you back soon again, warm regards, Fariba Gholamalischahi, Guest Experience Manager

8/10 – Goed

Saskia

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel with comfortable rooms and quiet. Parking of the hotel is quite small and we had no place so had to go to a public parking around the corner. Check in was not too friendly but later on we had a better service. Overall a good hotel and close to the city center.
1 nacht verbleven in november 2021
Reactie van Meliá Team op 26 nov 2021
Dear Saskia, thank you so much for your stay at Meliá Düsseldorf and your 8 out of 10 rating. We are already looking forward to welcome you back soon. Kind regards, Your Meliá Team

6/10 – Redelijk

Milene

Reisde met partner
Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Vanwege corona werd de kamer niet schoongemaakt. We hadden slechts voor 1 persoon handdoeken en theezakjes. Op ons verzoek is dit hersteld. Geen kennis bij de receptie over elektrisch parkeren en een (te) kleine eigen parkeerplaats. Verder nette kamer en een lekker ontbijt.
3 nachten verbleven in september 2021
Reactie van Vanessa Neudold op 8 sep 2021
Dear Milene,Thank you very much for your time taken to compose this review after staying at Meliá Düsseldorf. I am truly sorry to learn about the different topics you were unhappy with. Of course, I will share your comments with the respective teams and we will take appropriate action. Regarding the room cleaning, I would like to let you know that we are also happy to clean the rooms during the current situation. To do this, simply let reception know when you arrive or the day before. We would be very happy to welcome you back again and to convince you with an even more enjoyable stay. Warm regards, Vanessa Neudold Guest Experience Manager

10/10 – Uitstekend

Halil

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2020
Reactie van Dominik Huben - Front Office Manager - op 11 nov 2020
Lieber Gast, im Namen des gesamten Teams möchte ich mich recht herzlich für Ihre grandiose Bewertung bedanken. Wir würden uns freuen, Sie in Zukunft wieder als Gast bei uns im Haus begrüßen zu dürfen. Bis dahin wünschen wir Ihnen alles Gute - Bleiben Sie gesund! Beste Grüße, Dominik Huben - Front Office Manager -

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Het Hotel staat op een superlocatie, is netjes en het personeel vriendelijk. Helaas door de Corona zijn het restaurant en de bar open maar aangepaste tijden.
1 nacht verbleven in juli 2020
Reactie van Vanessa Neudold op 25 aug 2020
Dear guest, Thank you for your recent stay at the Meliá Düsseldorf and for sharing your valued feedback with us. I would like to thank you for your 8 out of 10 rating! It is a pleasure to read your comment and the team will be delighted as well. We are looking very much forward to welcoming you back soon. Warm regards, Vanessa Neudold Guest Experience Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in april 2020
Reactie van Meliá Düsseldorf Team op 5 jun 2020
Dear guest, thank you very much for your 5 out of 5 rating. We are already looking forward to welcome you back soon. Kind regards, Your Meliá Düsseldorf Team

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
attent en aardig personeel. Mooie kamers en goed ontbijt
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Vanessa Neudold op 31 dec 2019
Dear guest, thank you so much for your 5 out of 5 rating and your stay at Meliá Düsseldorf. We wish you a wonderful start into 2020 & are already looking forward to welcome you back soon. Warm regards, Vanessa Neudold Guest Experience Manager

8/10 – Goed

Sandra

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
verblijf december 2019
De ligging van het hotel is uitstekend; na een korte wandeling ben je in het historische centrum. Het hotelpersoneel is erg vriendelijk. We mochten reeds om 13h inchecken. De kamers waren er schoon en in orde. Goede accommodatie. Goed, uitgebreid en lekker ontbijtbuffet. Uitstekende parking onder het hotel. We wilden op zaterdagavond het avondeten nemen in het hotel maar dit verliep niet vlot : we hadden niet gereserveerd en de uitbaters van het restaurant waren niet flexibel. Uiteindelijk konden we in het bargedeelte eten. Het eten was uitstekend maar de service verliep zeer chaotisch - men kon de drukte duidelijk niet aan. Bij het uitchecken hebben we dit gemeld en spontaan werd ons de parking gratis aangeboden ter compensatie. Verder werden we wel steeds correct en erg vriendelijk geholpen.
2 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Vanessa Neudold op 31 dec 2019
Dear Sandra, First of all we would like to sincerely thank you for choosing Meliá Düsseldorf for your recent stay. We value your time in sharing your feedback with us. I am delighted to find that you had a pleasant stay and especially appreciated the value and location of the hotel. We genuinely hope to see you return! Kind regards, Vanessa Neudold Guest Experience Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel. Echter ontbijt zeer hectisch en druk indien het hotel vol bezet is. Capaciteit lijkt niet berekend op veel gasten.
2 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Guest Experience Manager op 27 dec 2019
Dear guest, thank you very much for staying with us. We are already looking forward to welcome you back. Have a great day and a Happy New Year 2020! Kind regards, Vanessa Neudold

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed’ behalve restaurant: vrij duur’ keuken vergeet dingen’ macaroni smakeloos en’ dek ik,opgewarmde kost
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Vanessa Neudold op 27 dec 2019
Dear guest, Thank you so much for your review and your stay at Meliá Düsseldorf. We are already looking forward to welcome you back soon. Kind regards, Vanessa Neudold Guest Experience Manager

8/10 – Goed

Clara

Positief: Netheid
1 nacht verbleven in mei 2019
Reactie van Vanessa Neudold op 17 mei 2019
Dear Clara, thank you very much for your positive review and your stay at Meliá Düsseldorf. Great to see, that you enjoyed your time with us. We are already looking forward to welcome you back soon. With kind regards, Vanessa Neudold Guest Experience Manager

10/10 – Uitstekend

Sonja

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2019
Reactie van Vanessa Neudold op 9 apr 2019
Dear Sonja, thank you so much for your great rating. It is such a pleasure to see, that you had a great time with us. We are already looking forward to welcome you again. Kind regards, Vanessa Neudold Guest Experience Manager

10/10 – Uitstekend

Hugo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Topplek!
Toplocatie, prijs-kwaliteit verhouding helemaal goed. Was de tweede keer.
2 nachten verbleven in augustus 2018
Reactie van Vanessa Neudold op 24 aug 2018
Dear Hugo, we thank you for taking the time to mention everything that contributed to your time here with us. We appreciate your fantastic rating and hope you will come again in the future. Kind regards, Vanessa Neudold Guest Experience Manager

8/10 – Goed

Robby, maastricht

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ideaal en centraal
Ideaal gelegen van op wandel afstand van de stad en ligging langs een mooi park
1 nacht verbleven in augustus 2018
Reactie van Vanessa Neudold op 20 aug 2018
Dear Robby, thank you for the wonderful review and for taking the time to share your experience with us and other travelers. It was our pleasure hosting you, and we look forward to seeing you back soon. Kind regards, Vanessa Neudold Guest Experience Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2017

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very nice hotel. Friendly staff, delicious breakfast, rooms are perfect.
1 nacht verbleven in november 2017
Reactie van Melia Düsseldorf op 21 dec 2017
Thank you so much for your 5 out of 5! Have a wonderful day! Best regards, Your Melia Düsseldorf Team

10/10 – Uitstekend

Jos, Ewijk

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super leuk hotel
Zeer vriendelijk personeel Schone kamers. Geweldig ontbijt Zeer goede parkeergelegenheid Gewoon een top hotel
1 nacht verbleven in oktober 2017
Reactie van Vanessa Neudold op 27 okt 2017
Dear Jos, thank you very much for your stay and the wonderful rating! We are already looking forward to welcome you back. Kind regards, Vanessa Neudold Guest Experience Manager

8/10 – Goed

Ronny, Heerlen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima Hotel voor een Citytrip
Helemaal niks mis mee
2 nachten verbleven in juli 2017
Dear Ronny, thanks for the great feedback! We are already looking forward to your next visit. With kind regards from Düsseldorf, Vanessa Neudold Guest Experience Manager

10/10 – Uitstekend

bronnie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Net hotel, perfecte locatie en goede prijs/kwalite
Op loopafstad van oude stad Goede prijs kwaliteit verhouding Nette ruime kamers van alle gemakken voorzien

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijn hotel op loopafstand van het oude centrum. Licht ook centraal ten opzichte van andere bezienswaardigheden in de stad.

8/10 – Goed

Alexander

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Zeer prettig verblijf
Dit hotel is prima. De kwaliteit van de bedden en de kamer zijn zeer goed op orde. Op loopafstand van het oude centrum maar toch aan een park. Prachtig uitzicht en rustige buurt. Het was voor mij de vierde keer dat ik in dit hotel verbleef. Het is voor mij de meerprijs waard.

10/10 – Uitstekend

cornelis, Rotterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heerlijk hotel met fijne sauna.
Zeer goed! Aanrader. Goede moderne kamers met veel ruimte. Prima hotelbar en restaurant.

6/10 – Redelijk

Rob, Haarlem

Positief: Netheid
Aardig zakenhotel in de buurt van het centrum
Aardig hotel gericht op zakenwereld. Omgeving hotel niet bijzonder. Parkeergarage en ontbijt erg duur. Spa (de reden waarvoor we het hotel hadden uitgekozen) bleek een aantal dagen in onderhoud te zijn.

8/10 – Goed

Noor, Rotterdam

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Dichtbij centrum
Erg mooi en goed gelegen hotel. Alleen jammer dat ze niet hebben aangegeven dat de spa verbouwd werd. Verder erg vriendelijk en behulpzaam

8/10 – Goed

Marjolein, Zoetermeer

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede locatie voor centrum en Altstadt!
Hotel, locatie en personeel is erg goed. Bed was echt keihard, airco klonk alsof er een belletje in zat dat bleef rinkelen en met met het raam open was teveel herrie van de straat, zoals sirenes e.d. Ook miste ik een waterkoker en koffie-apparaatje. Op zich een goed hotel dus maar niet zo lekker geslapen. Ontbijt hier niet gedaan vanwege de belachelijke hoge prijs.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi, net hotel, dicht bij een parkje en de stad
Wij hebben genoten van ons verblijf in het hotel. Fijne, schone kamers en een mooie sauna. De informatie van het ontbijt op de kamer mag duidelijker maar het was wel erg lekker.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

Nathalie, Kortrijk

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Aangenaam hotel op goede ligging
Vriendelijkheid van het personeel is ver te zoeken. Ontbijt is heel erg duur: net geen dertig euro per persoon. Voor de rest wel een super hotel: goede ligging, heel mooi en proper. Enkel de silicone in de badkamer is door de schimmel aan vervanging toe. De parking is ook best prijzig!

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, comfort kamer
Geen goede prijs/kwaliteit
Geen goede prijs/kwaliteit. Badkamer niet echt schoon en bedden te hard

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

Wouter, Haarlem

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goede centrale locatie
Dichtbij uitvalswegen, beurs goed te bereiken per auto en tram.

8/10 – Goed

Tom, Seattle

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ideale ligging tov der Altstadt

10/10 – Uitstekend

Dennis, Leiden

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great stay in fabulous Hotel
A Very good stay in a great Hotel. Great breakfast but a bit expensive. Further parking is under the Hotel but outside around the corner there is a parking very much cheaper. Rooms are clean and personal are friendly!

8/10 – Goed

Maurice, Ridderkerk

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeer mooi en net hotel
Zeer mooi en net hotel. Ideale loopafstand tot de stad. Een mooi parkje voor de deur voor een wandeling. Ontbijt is echt top. Jammer dat wifi tegen betaling is. Parkeergarage ook tegen betaling. Geen gebruik gemaakt van zwembad.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

Anoniem

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel en lekker dicht bij het centrum. Enige minpuntje is dat er geen koffie en theefaciliteit op de kamer aanwezig is.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Aanrader
Centraal gelegen tov aanrij route snelweg en centrum - korte wandeling door het park en je bent op de Ko/hartje Altstad. Faciliteiten en personeel zijn fantastisch, zelfs op een van de drukste weekenden van het jaar bleef het personeel vriendelijk en uiterst behulpzaam. Ruime nette kamers, hele fijne badkamer. Leuke bar, gezellig druk toen wij er waren. Geweldig ontbijt.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfecte prijs/kwaliteit, rustig en in centrum
Niet verder kijken, boeken.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

Timo

Positief: Personeel en service
2 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

John

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great hotel ideal location and friendly staff.
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Laura Kamperhoff op 2 mei 2024
Dear John,Thank you for your feedback and for staying with us.It's great to hear that you found our location ideal for your needs and that you positively highlighted our friendly staff.We hope it was not the last time you visited us and we would be delighted to see you again in the future.Yours sincerely, Laura Kamperhoff, Guest Service Manager

10/10 – Uitstekend

David

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice stay
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Laura Kamperhoff op 2 mei 2024
Dear David,Thank you for your response regarding your stay.It is always nice to hear that our guests had a nice stay with us and enjoyed their time at the hotel.We hope to see you again soon.With best regards from Düsseldorf, Laura Kamperhoff, Guest Service Manager