Exterieur

Beoordelingen van Mercure Hotel Düsseldorf Neuss

4 out of 5
Mercure Hotel Düsseldorf Neuss
Am Goldberg - Am Derikumer Hof 1, Neuss, NW

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 110 van 460 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 218 van 460 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 88 van 460 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 31 van 460 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 13 van 460 beoordelingen" "

8,2/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

7,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Patricia

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel met lekkere bedden
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Ihr Team vom Mercure Hotel Düsseldorf Neuss op 20 apr 2024
Beste Patricia,Hartelijk dank voor deze uitstekende score!Wij zijn verheugd te lezen dat u te spreken bent over de netheid van onze kamers en de staat van ons hotel. Het is fijn dat onze service en de voorzieningen op de kamer aan uw verwachtingen hebben voldaan.Hoewel uw feedback overwegend positief is, mocht u suggesties hebben voor verbetering, dan staan wij altijd open voor uw waardevolle mening. Bij Mercure Hotel Düsseldorf Neuss streven wij continu naar het verbeteren van onze service en faciliteiten.Het is ons een genoegen te vernemen dat u heeft genoten van de comfortabele bedden en wij hopen dat de overige aspecten van uw verblijf ook naar wens waren.Tot weerziens.Ihr Team vom Mercure Hotel Düsseldorf Neuss

10/10 – Uitstekend

Klaas

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Price quallity combination
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Ihr Team vom Mercure Hotel Düsseldorf Neuss op 23 jan 2024
Dear Klaas,Thank you for this kind review.It's really rewarding to receive your positive feedback about our team members and the effort they made to ensure that this visit was memorable.We hope to welcome you back.Best wishes,Ihr Team vom Mercure Hotel Düsseldorf Neuss

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Ihr Team vom Mercure Hotel Düsseldorf Neuss op 4 dec 2023
Sehr geehrter Gast,Wir freuen uns sehr, dass Sie mit Ihrem Aufenthalt bei uns und unserem Service zufrieden waren.Wir hoffen, dass Sie schöne Erinnerungen aus Neuss mitnehmen konnten, und würden uns freuen, Sie wieder einmal zu empfangen!Ihr Team vom Mercure Hotel Düsseldorf Neuss

8/10 – Goed

Dick

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in november 2022

6/10 – Redelijk

Susan

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geen 4 sterren hotel
Het hotel van 4 sterren was erg oud en vloer niet schoon
3 nachten verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

Saer

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Aardige personeel
2 nachten verbleven in februari 2022
Reactie van Mercure Neuss op 18 feb 2022
Beste gast, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons uw mening te geven over uw verblijf bij ons. Wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen! Vriendelijke groeten,

8/10 – Goed

Richard van

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Netjes en schoon, vriendelijk personeel, uitstekend ontbijt met veel keuze. Douche werd echter niet warm in de ochtend dat was wat minder, maar daarin tegen was de badkamer wel super schoon!
1 nacht verbleven in januari 2022
Reactie van Uw Mercure Neuss Team op 2 feb 2022
Geachte gast, Hartelijk dank voor de goede beoordeling die u ons hotel heeft gegeven. Wij zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons en hopen u snel weer te mogen verwelkomen! Met vriendelijke groet,

8/10 – Goed

Gerwin

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2021
Reactie van Mercure Neuss op 21 okt 2021
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good stay
Good
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van bk op 10 mrt 2020
Dear Guest, Thank you for your review. B. Keijsers Front Office Manager

8/10 – Goed

AA

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Langs de snelweg en goed prijs-kwaliteit
Hotel bied wat je mag verwachten voor een goede prijs.
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van bk op 10 mrt 2020
Dear Guest, Thank you for your review. B. Keijsers Front Office Manager

10/10 – Uitstekend

Peter

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
We hebben een heel goed verblijf gehad, hele goede service voor alles, uitgebreid ontbijt, heel lekker eten, heel vriendelijke mensen
2 nachten verbleven in december 2019
Reactie van bk op 30 dec 2019
Beste Peter, bedankt voor uw beoordeling

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van bk op 4 nov 2019
Sehr geehrter Gast, vielen Dank für die tolle Bewertung. B. Keijsers Empfangsleitung

8/10 – Goed

Joost

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Short stay
Prima zakenhotel, schone moderne kamers, goed ontbijt
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van bk op 21 nov 2019
Sehr geehrter Gast, vielen Dank für die tolle Bewertung. B. Keijsers Empfangsleitung

8/10 – Goed

Johan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima verblijf
3 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van s op 31 aug 2019
DearJohan, thank you for your review. Your Mercure Team

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van bk op 11 aug 2019
Dear Guest, thank you for your review

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nette kamers, goed ontbijt en prettig personeel. De algemene ruimten (trappen en lift) zijn aan renovatie toe. Maar verder een prima hotel!
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van bk op 13 aug 2019
Beste Gast, bedankt voor uw beoordeling. Wij plannen een renovatie voor onze trappen en gangen. Wanneer dit zal gebeuren kunnen wij op dit moment nog niet aangeven

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Leuk hotel. 1 nachtje gebleven. Daarvoor was het prima
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van bk op 10 jul 2019
Dear Guest, thank you for your great review! B. Keijsers Front Office Manager

8/10 – Goed

Patrick

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
prijs kwaliteit goed diner was ook lekker. Vriendelijk ontvangen zelfs in het nederlands. Was warm weer lekker zwembad buiten te gebruiken;prima voor ons
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van bk op 10 jul 2019
Dear Guest, thank you for your great review! B. Keijsers Front Office Manager

8/10 – Goed

Paul

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2019
Reactie van bk op 12 mei 2019
Dear Paul, Thank you for your review. B. Keijsers Front Office Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2019
Reactie van bk op 1 mei 2019
Sehr geehrter Gast, vielen Dank für Ihre tolle Bewertung. B. Keijsers Empfangsleitung

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Basic hotel op leeftijd
Zeer basic hotel, vlak bij de snelweg. Wegens feit dat Düsseldorf vol zat hier geboekt als alternatief. Hotel is op leeftijd, veel slijtplekken aan tapijt en muren. Prima voor een nacht maar verwacht niet teveel.
1 nacht verbleven in maart 2019
Reactie van bk op 15 apr 2019
Beste Gast, bedankt voor uw beoordeling. Wij proberen het hotel door middel van renovaties up to date te houden. Helaas is het gebouw al iets ouder, waardoor her en der de sporen hiervan te zien zijn. Wij hopen u binnenkort weer als gast te mogen begroeten. B. Keijsers Front Office Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in december 2018
Reactie van bk op 31 dec 2018
Sehr geehrter Gast, vielen Dank für die tolle Bewertung. B. Keijsers Empfangsleitung

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Oud maar kamer gerenoveerd heel netjes en goedkoop
2 nachten verbleven in december 2018
Reactie van bk op 20 dec 2018
Beste Gast, bedankt voor uw beoordeling. B. Keijsers Front Office Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in november 2018
Reactie van bk op 6 dec 2018
Sehr geehrter Gast, vielen Dank für Ihre Bewertung. Wir hoffen Sie bald wieder als Gast begrüßen zu dürfen. B. Keijsers Empfansleitung

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk hotel, erg schoon, zeker een aanrader! Was er maar voor 2 nachten maar toch een goede service en heel hygiënisch
2 nachten verbleven in november 2018
Reactie van bk op 4 dec 2018
Beste gast, bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn blij om te horen, dat uw verblijf naar wens is geweest. Wij hopen u binnenkort weer als gast te mogen begroeten. Met vriendelijke groet, B. Keijsers Front Office Manager

8/10 – Goed

Henk

Hier slapen vanwege een culturele activiteit in Dormagen. Hotel is in de buurt v.d. de snelweg. In de directe omgeving is niets te beleven. Kamer, ontbijt enz is goed. Mn navigatie stuurde me de woonwijk in waar de straten nooit tot bij het hotel gaan. Google maps kan het wel vinden.
1 nacht verbleven in november 2018
Reactie van bk op 30 nov 2018
Beste Henk, Bedankt voor uw beoordeling. Wij hopen u binnenkort weer als gast te mogen begroeten. B. Keijsers Front Office Manager

10/10 – Uitstekend

Rachel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2018
Reactie van Susanne Schneider op 28 sep 2018
Dear Rachel, Thank you for this great review. We hope to see you again as a guest in our hotel. Susanne Schneider Reception Manager

8/10 – Goed

Steven

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
New and modern hotel, but rooms not wel isolated for sound. Excellent breakfast. Wifi not optimal
1 nacht verbleven in september 2018
Reactie van Susanne Schneider op 28 sep 2018
Dear Steven, we will thank you for your review and hope to see you again as a guest in our hotel. Susanne Schneider Reception Manager

10/10 – Uitstekend

Emma

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2018
Reactie van Susanne Schneider op 24 aug 2018
Sehr geehrte Emma, herzlichen Dank für Ihre Bewertung. Besuchen Sie uns bald mal wieder! Susanne Schneider Empfangsleitung

8/10 – Goed

fuat

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Aanrader
heb me daar goed vermaakt, service was uitstekend, bedden zijn super , alleen soms lawaai van buiten gasten laat buiten roken en luidruchtig
Reactie van Susanne Schneider op 27 apr 2018
Dear Aanrader, Thank you for your satisfaction. We are happy that everything was to your satisfaction. We hope to see you again,soon. Susanne Schneider Reception Manager

10/10 – Uitstekend

ad, scharendijke

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima
Was geheel wat we verwacht hadden. Ook het ontbijt en de bediening, prima.
1 nacht verbleven in april 2018
Reactie van Bart Keijsers op 18 apr 2018
Beste Gast, Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling. Wij zijn blij te horen dat alles naar uw verwachting is geweest. Wij hopen u snel weer te mogen begroeten. Met vriedendelijke groet, Bart Keijsers Front Office medewerker

6/10 – Redelijk

Asli, Gorinchem

Positief: Netheid, personeel en service
Schone kamer, slechte kussens
Alles was wel ok, alleen de kussens warens echt waardeloos. Ook misten we een minibar of in elk geval een flesje water op de kamer. De kamer was wel erg goed schoongemaakt, heel netjes.
1 nacht verbleven in maart 2018
Reactie van Susanne Schneider op 1 apr 2018
Dear Asli, Thank you for your review. We hope to see you again as a guest in our hotel. Susanne Schneider Reception Manager

8/10 – Goed

Demi

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima
Aankomst was prima, vriendelijk personeel en nette kamer! Had alleen een rookkamer geboekt, bij aankomst was dat niet het geval. Ook is het erg gehorig, je hoort overal mensen en vooral als het geregent heeft de weg erachter.
1 nacht verbleven in november 2017
Reactie van MercureTeam op 3 dec 2017
Beste Demi, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn blij te horen dat u over onze dienstverlening en service tevreden bent geweest. Wij hopen u snel weer te mogen begroeten. Met vriendelijke groet Susanne Schneider Reception Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2017
Reactie van MercureTeam op 3 nov 2017
Sehr geehrter Gast, vielen Dank für Ihre Bewertung. Besuchen Sie uns bald wieder. Tessa Koch Empfangsmitarbeiterin

10/10 – Uitstekend

Richard, Heerenveen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel
prima hotel. oud maar wel goed gerenoveerd en kamers zijn prima
1 nacht verbleven in oktober 2017
Reactie van Susanne Schneider op 25 okt 2017
Beste Richard, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Uw opmerking wat betreft het adres is ons bekend. Op alle websites staat de instructie voor het navigatiesysteem vermeld. Wij hopen u binnenkort weer als gast te morgen begroeten. Susanne Schneider reception manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, comfort kamer
Fair priced mid-ranger
Room was good enough for such a good price
1 nacht verbleven in september 2017
Reactie van MercureTeam op 30 sep 2017
Dear Traveler, Thank you for your review. We noticed that your stay was to your satisfaction. See you again,soon! Susanne Schneider Reception Manager

8/10 – Goed

Elvira, Almere, NL

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel
Price en quality is good. Clean room and a fine breakfast.
1 nacht verbleven in augustus 2017
Reactie van Susanne Schneider op 30 aug 2017
Dear Elvira, Thank you for your review. With large joy we noticed that you had a nice stay in our hote. We hope to see you again,soon! Susanne Schneider Reception Manager

2/10 – Ontzettend slecht

Angela

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Slecht hotel
Een verschrikkelijk verblijf! als 1e de bedden geheel doorgezakt en je voelt de veringen bijna uit de matras komen. De kussen zijn qua formaat halve kussens en er zit amper vulling in. daarbij ook nog eens buren die denken dat ze in een bordeel zitten. Wij hebben met een beetje geluk 2 uurtjes geslapen en veel lichamelijke klachten eraan overgehouden. Ik dacht dat de naam mercure zo hoog stond maar deze is nog geen 2 sterren waard ik zou eigenlijk mijn geld terug moeten krijgen.
Reactie van General Manager op 4 aug 2016
Lieve Angela, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Jammer dat u geen verblijf in ons huis aangenaam hebben doorgebracht. Wat betreft uw commentaar op de bedden, kan ik u zeggen dat we nieuwe beddengoed zoals matrassen sinds 2016/07/21 in al onze kamers. Wat onze gasten doen, kunnen we niet beeinflussen.Bitte betreden ons weten tijdens uw volgende verblijf, moet je iets te storen. Uw Mercure Dusseldorf Neuss Team

6/10 – Redelijk

Gerard, Hoofddorp

Negatief: Personeel en service
Mediocer
Choice in restauarant for dinner not very varied.
Reactie van MercureTeam op 19 mrt 2016
Dear Gerard, Thank you for your review. Your point of critism we have passed directly to our kitchen. Your Mercure Düsseldorf Neuss Team

4/10 – Matig

bas, rotterdam

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
mooie aanbieding, maar slecht bed
Bij ontvangst kon onze boeking niet direct gevonden worden. Op de kamer aangekomen bleek het bed maar 1 kussen te hebben, receptie gebeld, wist hier blijkbaar al van. Pas nadat we later voor een 2e belde werd er een 2e kussen gebracht. daarna bleek er maar 1 dekbed gezin, weer gebeld, maar dat was het nog niet. handdoeken ook maar voor 1 persoon. Eenmaal in bed lag het echt verschrikkelijk, hard en doorgezakt rolde we naar het midden. Best knus, maar dat is niet wat je verwacht van een hotel bed. Laatste bezoek aan dit hotel
Reactie van MercureTeam op 11 jul 2015
Dear guests, first we want to thank you for your open words. We regret that you couldn´t enjoy your stay in our hotel. We are very sorry that you made these experiences during your stay and we can understand your anger. Despite of your experiences about our hotel we are looking forward to may welcome you again. Your Mercure Düsseldorf Neuss Team

6/10 – Redelijk

Dean, Tilburg

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima voor 1 nacht
Goed hotel als je alleen hoeft te overnachten opfrissen ontbijten en weer weg,bv. op doorreis want verder is er niets , prima als je alleen bent maar zeker niet als gezin. Nette schone kamer, goed ontbijt, alleen zeer kleine hoofdkussens (de helft van een normaal hoofdkussen)
Reactie van MercureTeam op 14 mrt 2015
Dear guest, Thank you for review. First we want to wish you a happy new year ! We noticed that your stay was to your satisfaction. We hope to see you again as a guest of our hotel ! Your Mercure Düsseldorf Neuss Team

8/10 – Goed

Rachel, Almere

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
vriendelijk personeel
Moderne en schone kamers,comfortabel bed. Kussen aan de zachte kant. Badkamer was schoon en netjes, van diverse gemakken voorzien (fohn, bad, grote spiegel).
Reactie van MercureTeam op 18 apr 2015
Dear Rachel, thank you for your feedback. With large joy we noticed that you had a good stay in our house. We hope to see you again soon ! Your Mercure Düsseldorf Neuss Team

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Verouderd hotel met overal tapijt
Het hotel was net maar verouderd en overal tapijt zelfs in restaurant vinden wij iets minder. De badkamer is klein maar net. Warm water voldoende. Ontbijt was ok. Receptie heel vriendelijk. Voor parkeren auto is buiten gratis, binnen 5 euro. Grote winkel vlak in de buurt. kleine fitness, kikkertafel; Drukke autowegen in de buurt die je goed hoort. Geen terrassen
Reactie van MercureTeam op 4 okt 2014
Dear guest, Thank you very much for your review. We noticed that your stay was not completely to your satisfaction. Regarding your critiscm we contact our department managers to find any solutions. Despite of your experience we are looking forward to may welcome you again in our hotel ! Your Mercure Düsseldorf Neuss Team

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Net hotel nabij Neuss/Norf vlak aan de snelweg
Kamer is prima, personeel erg bang dat je niet zult betalen voor ontbijt was deze keer erg storend.
Reactie van MercureTeam op 31 jan 2015
Dear guest, thank you for your review. We are very delighted that you had a good time in our hotel ! We hope to see you again, soon. Your Mercure Düsseldorf Neuss Team

8/10 – Goed

Serge, Antwerpen

Positief: Netheid, personeel en service
Leuk doorreis hotel met buitenzwembad
Iets gedateerd hotel, zonder airconditioning op de kamer. Bij warme nachten is het zweten !!! Dit is eigenlijk niet aanvaardbaar voor een hotel met 4 sterren.
Reactie van MercureTeam op 31 jan 2015
Dear guest, Thank you for your review. We noticed that your stay was not completely to your satisfaction. Regarding your critiscm about the airconditioning we contact our general manager to find a solution . Se you next time ! Your Team from Mercure Hotel Düsseldorf Neuss

6/10 – Redelijk

J. Zeck, Wijk bij Duurstede

Positief: Netheid, comfort kamer
ruime en nette kamer
Tijdens ons verblijf was de lift defect, verbleven op eerste etage dus niet echt een probleem. De overnachtings boeking bleek zonder ontbijt. Dit was wel zeer uitgebreid maar ook prijzig.
Reactie van MercureTeam op 12 jul 2014
Dear guest, thank you for your positive review. We hope that we will see you again for a trip to Neuss ! Have a good time Your Mercure Düsseldorf Neuss Team

6/10 – Redelijk

van de beek, nederland

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
average
net hotel 3 sterren meer op zijn plaats. Schoon en net personeel
Reactie van MercureTeam op 31 mei 2014
Dear family van de beek, thank you for your review ! We are very delighted that you had a good time in our hotel and that we could convinced you of us and our service.We hope you will visit us again soon, the whole team is looking forward to welcome you again. Until then we wish you a pleasant time and remain with kind regards from Neuss.

8/10 – Goed

J.M. Veenvliet, Mercure Neuss

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goedkope toplocatie
Ik vond het een heerlijke rustig liggende accommodatie. Het ontbijt was heel erg uitgebreid en lekker, maar ook het dineren is een aanbeveling waard. Het café is knus en intiem. Met het openbaar vervoer ben je zo in Düsseldorf centrum. Het lopen naar het openbaar vervoer is goed te doen. Enig aandachtspunt zijn de kussens. Deze mogen wel iets groter zijn qua slaapgenot. Verder een prima hotel voor een mooie prijs.
Reactie van MercureTeam op 29 mrt 2014
Dear Mr. and Mrs. Veenvliet, thank you for your great review. We are delighted that you had such a good time here in our hotel and that we could convinced you of us and our services. If you visit us again, we will offer you two or more pillows. So you can enjoy your night's rest more than this stay. Please appeal for this to our front office staff, they will help you as soon as possible. Now we hope, we can welcome you two again, the whole team is looking forward to your visit! Until then we wish you the best and remain with kind regards from Neuss. Your Mercure team

8/10 – Goed

Lotus, Den Haag

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima voor een weekendje shoppen
Goed basis hotel zonder al te veel poespas maar met heel erg vriendelijk en behulpzaam personeel. 2 volwassen + 4-jarig kind op de kamer en dat ging prima. Kamer is wel erg gehorig wat betreft geluid van de gang (dichtslaande deuren). Eten in het restaurant was lekker, ontbijt hebben we bij het bakkertje in de supermarkt gehaald (ook op zon. ochtend geopend) aan het einde van de straat naast de benzinepomp. Dusseldorf centrum op +/- 15 min. afstand met de auto.
Reactie van MercureTeam op 29 mrt 2014
Dear guests, thanks a lot for your review. We are happy to hear that we could convince you of us and our services and that you had a pleasant stay in our hotel. If you visit us again, we will delight in offering you a room in the part of house where it is most quiet. Please be so kind to quote this in your reservation and we will regard this during the room choice. Now we hope, we don't have to wait too long to welcome you again, we would be happy to see you again soon. But until then, we wish you the best and remain with kind regards from Neuss. Your Mercure team

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service