Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor The River Boat Hotel - Echuca





Beoordelingen
8,4 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 81
inclusief belastingen en toeslagen
31 aug - 1 sep
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard kamer, niet-roken, balkon (Standard room) laden

Standaard kamer, niet-roken, balkon (Standard room)
9,0 van 10
Fantastisch
(14 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een balkon of patio
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Smart-tv
2 slaapkamers
Een haardroger
Een bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Deluxe suite, 1 slaapkamer, niet-roken, balkon (Deluxe Spa Room) laden

Deluxe suite, 1 slaapkamer, niet-roken, balkon (Deluxe Spa Room)
8,0 van 10
Zeer goed
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een balkon of patio
Eigen bubbelbad
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Smart-tv
2 slaapkamers
Een haardroger
Alle foto's voor Familie suite, 2 slaapkamers (FAMILY SPA ROOM) laden

Familie suite, 2 slaapkamers (FAMILY SPA ROOM)
9,0 van 10
Fantastisch
(7 beoordelingen)
Hoogtepunten
Eigen bubbelbad
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Smart-tv
2 slaapkamers
Een bubbelbad
Een haardroger
Alle foto's voor Standaard Twin kamer, niet-roken (Twin Room) laden

Standaard Twin kamer, niet-roken (Twin Room)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een balkon of patio
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Smart-tv
2 slaapkamers
Een haardroger
Privébadkamer
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

476 High Street, Echuca, VIC, 3564
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor babybed: AUD 50.0 per verblijf
- Toeslag voor extra bed: AUD 50.0 per verblijf
- De accommodatie berekent een toeslag van 1.5 procent op betalingen met een creditcard
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder en beveiligingssysteem
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Nationale beoordeling
Star Ratings Australia, een sterrenclassificatiebedrijf in Australië, heeft aan deze accommodatie een sterrenclassificatie toegekend.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Riverboat Lodge Motor Inn Echuca
Riverboat Motor Echuca
Riverboat Motor
The River Boat Hotel Echuca
The River Boat Echuca Echuca
The River Boat Hotel - Echuca Motel
The River Boat Hotel - Echuca Echuca
MAS Country Riverboat Lodge Motor Inn
The River Boat Hotel - Echuca Motel Echuca
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over The River Boat Hotel - Echuca
Beoordelingen
8,4
Zeer goed
8,4/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
8,4/10
Voorzieningen
7,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
14 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Lee
Zakenreiziger
10 jun 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten

Lee
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
ANDREAS, NORTHGATE
7 jun 2025
ANDREAS
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Joan
8 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Joan
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Michelle
Reisde met partner
7 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Michelle
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Graeme
Reisde met partner
28 apr 2025
Positief: Voorzieningen
Graeme
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Del Palmer
Reisde met partner
28 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Del Palmer
2 nachten verbleven in april 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Christina
Reisde met familie en kleine kinderen
27 apr 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Christina
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
dean
Reisde met partner, Reisde met familie
27 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
dean
3 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Mel
24 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mel
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Gerard
24 apr 2025
Positief: Personeel en service
Gerard
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Bree
Reisde met familie en kleine kinderen
22 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bree
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Kai
Reisde met partner
16 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kai
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Gaye
27 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gaye
2 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Chris
25 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chris
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Daniel
12 feb 2025
Daniel
2 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
William
9 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Spa welcome bonus.
William
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Leisa
18 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Leisa
3 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
dean
Reisde met partner
15 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
dean
3 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Jessica
4 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Jessica
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Barry
Reisde met familie
11 dec 2024
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Barry
2 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Lorraine
3 dec 2024
Lorraine
3 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
John
29 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
John
1 nacht verbleven in november 2024
8/10 – Goed
Phillip
25 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Phillip
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
annette
11 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
annette
1 nacht verbleven in november 2024